Ο Ηirvonen που είχε κλατάρισμα
λίγο πριν τον τερματισμό έχασε 20” από
τους H. Solberg και Atkinson που τον ακολουθούν,
οι οποίοι τον πλησίασαν στα 30” ενώ η
μάχη μεταξύ τους για την 5η θέση παίζεται
στα δευτερόλεπτα. Πολύ πιο πίσω ακολουθεί
ο Kopecky στην 7η θέση και ο Stohl στην 8η που
σταμάτησε για να αλλάξει ένα ελαστικό
μέσα στην ειδική.
Μεγάλος άτυχος ο Latvala
που έχασε 9 λεπτά από 3! κλαταρίσματα ενώ
στη μάχη του PWRC ο Hanninen έχασε χρόνο από
βλάβη στο σύστημα διεύθυνσης και έτσι
ο Arai έχει εξασφαλίσει διαφορά ασφαλείας
που του επιτρέπει να ελέγξει το ρυθμό
του για να τερματίσει νικητής.
Ο Βωβός σημείωσε το 10ο
χρόνο γενικής και φιγουράρει στην 11η
θέση γενικής ενώ η μάχη για την Ελληνική
Ν/4 τελείωσε όταν εγκατέλειψε ο Αθανασσούλας
λόγω σκασμένων ελαστικών!
Δηλώσεις στο
τέλος τις ειδικής.
1. LOEB: «Λίγα χιλιόμετρα πριν τον τερματισμό της ε.δ. είχαμε κλατάρισμα στο εμπρός δεξί ελαστικό και ήταν πολύ δύσκολο να οδηγήσω».
3. GRONHOLM: «Είμαι χαρούμενος με το χρόνο που πετύχαμε, αλλά ακόμη έχουμε πολύ δρόμο μπροστά μας».
4. HIRVONEN: «Λίγο πριν το τέλος της ε.δ. είχαμε κλατάρισμα. Ήμουν περίπου 10
δευτ. πιο ταχύς από τον Atkinson ο οποίος ελπίζω να μην με έχει
περάσει». Έφτασε στον τερματισμό της ε.δ. με κλαταρισμένο το εμπρός
δεξί ελαστικό».
5. STOHL: «Από χτύπημα σε πέτρα κλάταρε το ελαστικό το οποίο στη συνέχεια
καταστράφηκε τελείως, έτσι αναγκαστήκαμε να σταματήσουμε να το
αλλάξουμε».
7. SOLBERG: «Μετά το μέσον της ε.δ. έσπασε το εμπρός δεξί αμορτισέρ και με το πρόβλημα αυτό συνεχίσαμε την ειδική».
8. ATKINSON: «Στα τελευταία 10 χλμ της ε.δ. πήγα προσεκτικά για να αποφύγω τα λάθη».
9. LATVALA: «Είχαμε δύο κλαταρίσματα μπροστά και στη συνέχεια κλάταρε κι ένα πίσω ελαστικό».
10. SOLBERG: «Οδηγώ όσο προσεκτικά μπορώ για να αποφύγω τα λάθη».
11. PEREZ COMPANC: «Σταματήσαμε μέσα στην ε.δ. για να αλλάξουμε ελαστικό».
16. WILSON: «Σε άλμα στην αρχή της ε.δ. είχαμε κλατάρισμα».
Τερμάτισαν την ε.δ. με κατεστραμμένο το εμπρός δεξί ελαστικό.
18. WILKS: «Είμαι πολύ ευχαριστημένος με την απόδοσή μας. Πέρα από ένα κλατάρισμα, δεν είχαμε άλλα προβλήματα».
Στο “Λουτράκι ΙΙ” ο
Loeb έκανε την επίθεση του γνωρίζοντας
το πρόβλημα του Solberg. Κέρδισε την ειδική,
ενώ ο Petter έχασε 9” στα 9 χλμ της ειδικής
ενώ το service είναι ακόμα μακριά. Σε αυτή
την ειδική έσπασε αμορτισερ και το
Impreza WRC του Atkinson που έπεσε στην 6η θέση
γενικής, αφήνοντας τη μάχη με τον Henning
Solberg.
Η επίθεση του Loeb
συνεχίστηκε φυσικά και στην ειδική “Αγ.
Τριάδα ΙΙ” που την κέρδισε και αυτή
δεδομένου ότι ο Gronholm ξέρει να ελέγξει
το ρυθμό του για να τερματίσει με ασφάλεια
τις ειδικές και της σημερινής ημέρας.
Σε αυτή την ειδική ο Petter Solberg έχασε 23
δευτερόλεπτα και φαίνεται ότι η βλάβη
του έκοψε ακόμα περισσότερο χρόνο στα
10 χλμ της ειδικής. Έτσι ο Γάλλος πέρασε
στη 2η θέση της γενικής κατάταξης 44”
πίσω από τον πρώτο.
Τελευταία ειδική ήταν
η SSS “Ιππόδρομος” που έγινε για δεύτερη
φορά. Μεγάλη εντύπωση προκάλεσε το
εκπληκτικό άλμα του Arai με μια σκληρή
προσγείωση. Προηγουμένως είχε
πραγματοποιηθεί ο αγώνας επιλεγμένων
Ιστορικών Αγωνιστικών που διοργάνωσε
η ΕΛΠΑ στα πλαίσια του BP Ultimate Acropolis Rally.
|