Όπως δήλωσε ο Sebastian Loeb κατά τη διάρκεια του Service η επανάληψη της ειδικής “Αγ. Θεόδωροι” ήταν αυτή που θα κρίνει τον νικητή του αγώνα. Ο Marcus Gronholm κατάφερε να κερδίσει με διαφορά και αυτή τη φορά, παίρνοντας 20” από τον Solberg, χτίζοντας έτσι μια διαφορά ασφαλείας 35” όμως συνεχίζει με σπασμένο εμπρός αμορτισέρ. Ο Loeb τερμάτισε με τον 3ο χρόνο της ειδικής έχοντας χάσει χρόνο από κλατάρισμα λίγα χλμ πριν το τέλος της ειδικής.τη στιγμή που έκανε τη δική του επίθεση. Όπως δήλωσε και ο ίδιος, οι ελπίδες για τη νίκη σταμάτησαν σε εκείνο ακριβώς το σημείο.
 Ο Ηirvonen που είχε κλατάρισμα λίγο πριν τον τερματισμό έχασε 20” από τους H. Solberg και Atkinson που τον ακολουθούν, οι οποίοι τον πλησίασαν στα 30” ενώ η μάχη μεταξύ τους για την 5η θέση παίζεται στα δευτερόλεπτα. Πολύ πιο πίσω ακολουθεί ο Kopecky στην 7η θέση και ο Stohl στην 8η που σταμάτησε για να αλλάξει ένα ελαστικό μέσα στην ειδική.

Μεγάλος άτυχος ο Latvala που έχασε 9 λεπτά από 3! κλαταρίσματα ενώ στη μάχη του PWRC ο Hanninen έχασε χρόνο από βλάβη στο σύστημα διεύθυνσης και έτσι ο Arai έχει εξασφαλίσει διαφορά ασφαλείας που του επιτρέπει να ελέγξει το ρυθμό του για να τερματίσει νικητής.

Ο Βωβός σημείωσε το 10ο χρόνο γενικής και φιγουράρει στην 11η θέση γενικής ενώ η μάχη για την Ελληνική Ν/4 τελείωσε όταν εγκατέλειψε ο Αθανασσούλας λόγω σκασμένων ελαστικών!

Δηλώσεις στο τέλος τις ειδικής.

1. LOEB: «Λίγα χιλιόμετρα πριν τον τερματισμό της ε.δ. είχαμε κλατάρισμα στο εμπρός δεξί ελαστικό και ήταν πολύ δύσκολο να οδηγήσω».
3. GRONHOLM: «Είμαι χαρούμενος με το χρόνο που πετύχαμε, αλλά ακόμη έχουμε πολύ δρόμο μπροστά μας».
4. HIRVONEN: «Λίγο πριν το τέλος της ε.δ. είχαμε κλατάρισμα. Ήμουν περίπου 10 δευτ. πιο ταχύς από τον Atkinson ο οποίος ελπίζω να μην με έχει περάσει». Έφτασε στον τερματισμό της ε.δ. με κλαταρισμένο το εμπρός δεξί ελαστικό».
5. STOHL: «Από χτύπημα σε πέτρα κλάταρε το ελαστικό το οποίο στη συνέχεια καταστράφηκε τελείως, έτσι αναγκαστήκαμε να σταματήσουμε να το αλλάξουμε».
7. SOLBERG: «Μετά το μέσον της ε.δ. έσπασε το εμπρός δεξί αμορτισέρ και με το πρόβλημα αυτό συνεχίσαμε την ειδική».
8. ATKINSON: «Στα τελευταία 10 χλμ της ε.δ. πήγα προσεκτικά για να αποφύγω τα λάθη».
9. LATVALA: «Είχαμε δύο κλαταρίσματα μπροστά και στη συνέχεια κλάταρε κι ένα πίσω ελαστικό».
10. SOLBERG: «Οδηγώ όσο προσεκτικά μπορώ για να αποφύγω τα λάθη».
11. PEREZ COMPANC: «Σταματήσαμε μέσα στην ε.δ. για να αλλάξουμε ελαστικό».
16. WILSON: «Σε άλμα στην αρχή της ε.δ. είχαμε κλατάρισμα».
Τερμάτισαν την ε.δ. με κατεστραμμένο το εμπρός δεξί ελαστικό.
18. WILKS: «Είμαι πολύ ευχαριστημένος με την απόδοσή μας. Πέρα από ένα κλατάρισμα, δεν είχαμε άλλα προβλήματα».

Στο “Λουτράκι ΙΙ” ο Loeb έκανε την επίθεση του γνωρίζοντας το πρόβλημα του Solberg. Κέρδισε την ειδική, ενώ ο Petter έχασε 9” στα 9 χλμ της ειδικής ενώ το service είναι ακόμα μακριά. Σε αυτή την ειδική έσπασε αμορτισερ και το Impreza WRC του Atkinson που έπεσε στην 6η θέση γενικής, αφήνοντας τη μάχη με τον Henning Solberg.

Η επίθεση του Loeb συνεχίστηκε φυσικά και στην ειδική “Αγ. Τριάδα ΙΙ” που την κέρδισε και αυτή δεδομένου ότι ο Gronholm ξέρει να ελέγξει το ρυθμό του για να τερματίσει με ασφάλεια τις ειδικές και της σημερινής ημέρας. Σε αυτή την ειδική ο Petter Solberg έχασε 23 δευτερόλεπτα και φαίνεται ότι η βλάβη του έκοψε ακόμα περισσότερο χρόνο στα 10 χλμ της ειδικής. Έτσι ο Γάλλος πέρασε στη 2η θέση της γενικής κατάταξης 44” πίσω από τον πρώτο.

Τελευταία ειδική ήταν η SSS “Ιππόδρομος” που έγινε για δεύτερη φορά. Μεγάλη εντύπωση προκάλεσε το εκπληκτικό άλμα του Arai με μια σκληρή προσγείωση. Προηγουμένως είχε πραγματοποιηθεί ο αγώνας επιλεγμένων Ιστορικών Αγωνιστικών που διοργάνωσε η ΕΛΠΑ στα πλαίσια του BP Ultimate Acropolis Rally.


Αποτελέσματα 2ου σκέλους

Pos No Driver - Codriver
Vehicle
Time
Diff.
1 3 GRÖNHOLM - RAUTIAINEN
FORD Focus RS WRC 06 3:00:22.3 0.0
2 1 LOEB - ELENA
CITROEN C4 3:01:05.6 +43.3
3 7 SOLBERG P - MILLS
SUBARU Impreza WRC 06 3:01:29.9 +1:07.6
4 4 HIRVONEN Mikko - LEHTINEN
FORD Focus RS WRC 06 3:02:54.4 +2:32.1
5 10 SOLBERG H - MENKERUD
FORD Focus RS WRC 06 3:03:31.6 +3:09.3
6 8 ATKINSON - PREVOT
SUBARU Impreza WRC 06 3:05:47.3 +5:25.0
7 19 KOPECKY - SCHOVANEK
SKODA Fabia WRC 3:07:17.7 +6:55.4
8 5 STOHL - MINOR
CITROEN Xsara WRC 3:07:54.3 +7:32.0
9 18 WILKS - PUGH
FORD Focus RS WRC 05 3:08:21.9 +7:59.6
10 16 WILSON - ORR
FORD Focus RS WRC 06 3:09:07.1 +8:44.8
11 15 VOVOS - ''EL-EM'' SUBARU Impreza WRC S11 3:11:45.2 +11:22.9
12 11 PEREZ COMPANC - LUIS DIAZ
FORD Focus RS WRC 06 3:12:59.3 +12:37.0
13 9 LATVALA - ANTTILA
FORD Focus RS WRC 06 3:15:05.9 +14:43.6
14 31 ARAI - SIRCOMBE
SUBARU Impreza 3:15:54.1 +15:31.8
15 21 AAVA - SIKK
MITSUBISHI Lancer WRC 3:18:14.9 +17:52.6
16 36 HÄNNINEN - MARKKULA
MITSUBISHI Lancer Evo 9 3:18:16.0 +17:53.7
17 47 AIGNER - WICHA
MITSUBISHI Lancer Evo 9 3:19:17.1 +18:54.8
18 46 ARAUJO - RAMALHO
MITSUBISHI Lancer Evo 9 3:19:36.8 +19:14.5
19 45 BALDACCI - AGNESE
SUBARU Impreza 3:19:51.1 +19:28.8
20 34 HIGGINS - SCOTT
MITSUBISHI Lancer Evo 9 3:21:12.6 +20:50.3
24 61 HATZITSOPANIS - PETROPOULOS
SUBARU Impreza STI N-12 3:22:57.1 +22:34.8
33 69 NIORAS - GOUSSETIS
SUBARU Impreza STI N-11 3:34:13.4 +33:51.1
34 67 PLATIS - MELISSOURGOS
SUBARU Impreza WRX 3:35:07.9 +34:45.6