r40banner_02.jpg

Προηγούνται οι Bianchini - Baldaccini στο πρώτο σκέλος

  • Δημοσιεύθηκε : Δευτέρα, 12 Μαϊος 2008 09:05
  • Γράφτηκε από τον/την Νίκος Γκάλφας - Φωτο: historic.acropolisrally.gr
Marco Bianchini - Emanuele Baldaccini Συγκλονιστικά έμελλε να εξελιχθεί το πρώτο σκέλος του 7ου Ιστορικού Ράλλυ Ακρόπολις. Οι αγωνιζόμενοι που εκκίνησαν σήμερα το πρωί από τα Ολυμπιακά Ακίνητα στο Φάληρο, έδωσαν τον καλύτερό τους εαυτό και κατάφεραν να αποζημιώσουν τον κόσμο που βρέθηκε στις ειδικές, αλλά και όσους παρακολούθησαν την εξέλιξή του. Από το πρωί, οι μεγάλοι πρωταγωνιστές στην κατηγορία Sporting ήταν οι Marco Bianchini-Emanuele Baldaccini με τη Lancia Stratos και οι Στέφανος Σπάρταλης-Γιώργος Πολυζώης με το Ford Escort.
Βασίλης και Γιάννη Βελάνης
Enrico Brazzoli – Simone Trutalli
Κυριάκος Βαλαλάκης - Παναγιώτης Κατάρας
LYKAKIS Mihalis - HATZITHEODORIDIS Theodoros
Ιάσων Φωτόπουλος - Αριστοτέλης Γεωργίου
Γιώργος Κίκιζας - Μάνος Παλαβίδης







Το ελληνικό πλήρωμα, κατάφερε να προηγηθεί μέχρι την 3η ε.δ. με τη διαφορά από τους Ιταλούς να μην ξεπερνάει το 1 δλ. Στην 4η ε.δ. και με κομμένη την ανάσα, είδαμε τη Stratos να περνάει στην κορυφή της κατάταξης, αλλά με τη διαφορά να παραμένει στα 4 δλ. Όμως, στην 5η και τελευταία ειδική για το σημερινό σκέλος, η τύχη γύρισε την πλάτη στο ελληνικό πλήρωμα, το οποίο είδε τον κινητήρα του Ford Escort να παραδίδει το πνεύμα, με αποτέλεσμα να ολοκληρώσει την ειδική, να εγκαταλείψει όμως αμέσως μετά.

Με αυτόν τον τρόπο, οι Bianchini-Baldaccini ολοκλήρωσαν το πρώτο σκέλος στην πρώτη θέση της γενικής κατάταξης, έχοντας μία διαφορά της τάξης του ενός λεπτού από τους Βασίλη και Γιάννη Βελάνη, που με το Ford Escort ακολουθούν στη δεύτερη θέση. Το ελληνικό πλήρωμα, όμως, αισθάνεται καυτή την ανάσα των Enrico Brazzoli – Simone Trutalli με Porsche 911, οι οποίοι με εξαίρεση τον Άγ. Μερκούριο, πραγματοποίησαν σε όλη τη διάρκεια της ημέρας, χρόνους κορυφής. Στην 4η θέση, μετά και από την εγκατάλειψη των Σπάρταλη-Πολυζώη, βρίσκονται οι Κυριάκος Βαλαλάκης-Παναγιώτης Κατάρας με Ford Escort, οι οποίοι στην αρχή της ημέρας, διεκδικούσαν την 3η θέση.

Ανάλογο, όμως, είναι το ενδιαφέρον και στην κατηγορία Regularity, με τα πληρώματα να έχουν να αντιμετωπίσουν μία τελείως διαφορετική πρόκληση. Σήμερα πραγματοποίησαν τις πρώτες 12 ασκήσεις ακριβείας από τις συνολικά 45 που θα συναντήσουν μέσα στον τετραήμερο μαραθώνιο που ξεκίνησε σήμερα. Η μάχη, λοιπόν, και σε αυτή την κατηγορία είναι πολύ μεγάλη, με την πρώτη θέση να αλλάζει συνολικά πέντε φορές χέρια. Από την πέμπτη ειδική και έπειτα, ο αγώνας έχει μετατραπεί σε προσωπική υπόθεση μεταξύ των Ιάσων Φωτόπουλου-Αριστοτέλη Γεωργίου με την Alfa Romeo Veloce και των Γιώργου Κίκιζα-Μάνου Παλαβίδη με Jaguar MKII. Στο τέλος της ημέρας, το πλήρωμα της Alfa Romeo προηγείται με 5,5 βαθμούς ποινής, έναντι των 8,8 βαθμών των δεύτερων. Χαρακτηριστικό του συναγωνισμού, είναι το γεγονός ότι τα πρώτα πέντε πληρώματα χωρίζονται από μόλις 10 βαθμούς ποινής!

Η αυριανή δεύτερη ημέρα του αγώνα, περιλαμβάνει έξι ασφάλτινες ειδικές, τρεις σε χωμάτινες επιφάνειες και άλλες τρεις στην άσφαλτο, συνολικού μήκους 61,97 χλμ.

Δηλώσεις των πρωταγωνιστών

BIANCHINI Marco - BALDACCINI Emanuele (LANCIA Stratos HF)
«Ήταν μία καλή μέρα για εμάς. Η 4η ειδική ήταν πολύ γρήγορη, και χρειάστηκε να οδηγήσουμε στο όριο. Ελπίζω η συνέχεια να είναι ανάλογη τις επόμενες ημέρες. Στενοχωρηθήκαμε για τον Σπάρταλη που εγκατέλειψε».

BRAZZOLI Enrico - TRUTALLI Simone (PORSCHE 911 3.0 SC)
«Ήταν μία καλή ημέρα χωρίς προβλήματα. Αύριο είναι μία καινούργια ημέρα, και τώρα πρέπει να αλλάξουμε το αυτοκίνητο για το χώμα».

VELANIS Vassilis - VELANIS John (FORD Escort RS 2000)
«Η μοναδική ειδική που δεν μου άρεσε ήταν η 4η . Συνεχίζουμε αύριο με την ίδια τακτική. Συγχαρητήρια στο συνοδηγό μου και την ομάδα μας».

VALALAKIS
Kyriakos – KATARAS Panagiotis (Ford Escort RS 2000)
«Ο αγώνας ήταν ωραίος, με εξαίρεση τον Αγ. Γεώργιο. Η Δεκέλεια μου άρεσε πάρα πολύ και γενικά το αυτοκίνητο ήταν άψογο».

LYKAKIS Mihalis - HATZITHEODORIDIS Theodoros (FORD Escort RS 2000)
«Η μέρα ήταν χαλαρή για εμάς, αφού όλοι κινηθήκαμε φυλαγμένα. Όλα κύλησαν ομαλά και αισθάνομαι καλύτερα μετά από μία αδιαθεσία που είχα. Το Ακρόπολις είναι ένας αγώνας που απαιτεί διάρκεια και θα θεωρήσω επιτυχία αν τερματίσουν 30 πληρώματα.

ROMAND GILLET Olivier - Ms GLANNAZ Sandrine (ALFA ROMEO Giulia GTV)
«Η ημέρα ήταν πολύ καλή. Η 4η ειδική μόνο δεν ήταν καλή -θύμιζε εθνική οδό. Η ελληνική άσφαλτος είναι πολύ γλιστερή και αυτό μας αρέσει. Δεν αντιμετωπίσαμε προβλήματα. Δεν ξέρουμε πώς θα συμπεριφερθεί το αυτοκίνητο αύριο στο χώμα».

FOTOPOULOS Jason – GEORGIOU Aristotelis (ALFA Romeo GT Veloce 2000)
«Ο αγώνας είναι ωραίος και δύσκολος. Σήμερα, με δυσκόλεψε το γεγονός ότι έπρεπε να περνάω τον προπορευόμενό μου ο οποίος, λόγω διαφορετικής κατηγορίας, είχε χαμηλότερη ταχύτητα σε όλες τις διαδρομές. Επίσης, για ακόμη μια φορά δεν έχει γίνει σωστός τεχνικός έλεγχος, αφού πολλά αυτοκίνητα έχουν παράτυπο εξοπλισμό».

KIKIZAS George – PALAVIDIS Manos (JAGUAR MK2)
«Πέρυσι, ο νικητής του αγώνα είχε μέσο όρο ποινής 1,2 δλ. Στο φετινό αγώνα, ο επικεφαλής έχει 0,5 βαθμούς ποινής, ενώ ο δεύτερος 0,6 βαθμούς ποινής αντίστοιχα. Αυτό δείχνει πόσο έχει ανέβει το επίπεδο του συναγωνισμού, με τους Έλληνες μάλιστα να επικρατούν απέναντι σε πολύ καλές ξένες συμμετοχές. Ελπίζω στον τερματισμό να βρεθούν στις πρώτες 3 θέσεις ελληνικά πληρώματα».

VANEZOS Stelios - KODJAMANIS George (MG B Roadster)
«Πρόκειται για καθαρόαιμο Ακρόπολις. Η ημέρα ήταν δύσκολη, ευελπιστούμε να πάμε καλύτερα αύριο, αφού κάναμε κάποια λάθη που καλύψαμε».

KAROUBAS John – MAKRYGIANNIS Parashos (Fiat 124 Spider)
«Ο αγώνας είναι ωραίος. Αισθανόμαστε κουρασμένοι γιατί οι ειδικές είναι μεγάλες».

(Δελτίο Τύπου)