r40banner_04.jpg

Σε άσφαλτο και χώμα το δεύτερο σκέλος

  • Δημοσιεύθηκε : Τρίτη, 13 Μαϊος 2008 10:48
  • Γράφτηκε από τον/την Νίκος Γκάλφας - Φωτο: historic.acropolisrally.gr
Marco Bianchini - Emanuele Baldaccini Με έντονο χρώμα από το παρελθόν ολοκληρώθηκε το δεύτερο σκέλος του 7ου Ιστορικού Ράλλυ Ακρόπολις. Τα πληρώματα που εκκίνησαν σήμερα το πρωί από το Λουτράκι αγωνίστηκαν σε ασφάλτινες και χωμάτινες επιφάνειες, σε μία ημέρα που είχε μικτό χαρακτήρα. Τρεις ειδικές διαδρομές στο χώμα άνοιξαν την αυλαία, ενώ μετά από το απαραίτητο σέρβις και τις αλλαγές σε ελαστικά και αναρτήσεις, τα αυτοκίνητα πραγματοποίησαν τρεις ακόμα ασφάλτινες ειδικές, για να καταλήξουν στο Λουτράκι.
Βασίλης και Γιάννης Βελάνης
Enrico Brazzoli - Simone Trutalli
«Montecristo» - Πάλλας
Τσάπαλος - Πετρόπουλος
Olivier Gillet - Mrs Sandrine Glannaz
GIOVAS Andonis - GRIGORIADIS Konstantinos
Στέλιος Βανέζος - Στέλιος Κοτζαμάνης

Γιάννης Κουρούμπας - Παράσχος Μακρυγιάννης
Γιώργος Μοσχοβίτης - Γιώργος Ποντικογιάννης
Οι Ιταλοί Marco Bianchini-Emanuele Baldaccini με την Lancia Stratos, αποδείχθηκαν οι απόλυτοι κυρίαρχοι της σημερινής ημέρας. Οδηγώντας ταχύτατα και στις έξι σημερινές ειδικές, κατάφεραν σε όλες να πραγματοποιήσουν τον ταχύτερο χρόνο, με αποτέλεσμα να εδραιωθούν στην πρώτη θέση της γενικής κατάταξης, έχοντας δημιουργήσει πλέον μία διαφορά ασφαλείας από τους δεύτερους.

Σε αυτή τη θέση, βρίσκονται οι Βασίλης και Γιάννης Βελάνης, οι οποίοι με το Ford Escort κατάφεραν να διατηρηθούν πίσω από τους Ιταλούς, παρά την πίεση που τους άσκησαν οι Enrico Brazzoli-Simone Trutalli με την σαφώς ισχυρότερη Porsche 911. Το ελληνικό πλήρωμα ήταν ταχύτερο από τους Ιταλούς με την Porsche στο χώμα, ενώ στην άσφαλτο κατάφεραν να παραμείνουν μπροστά τους εκμεταλλευόμενοι την ταχύτητα τους.

Με σημαντική διαφορά, στην τέταρτη θέση της γενικής, ακολουθούν οι «Montecristo»-Πάλλας με ακόμα ένα Ford Escort, με τους Τσάπαλο-Πετρόπουλο (Porsche 911) και Furlan-Borgo (Opel Ascona) να συμπληρώνουν την πρώτη εξάδα. Στους άτυχους της σημερινής ημέρας, περιλαμβάνονται οι Λυκάκης-Χατζηθεοδωρίδης, οι οποίοι ενώ βρίσκονταν στην 4η θέση της γενικής, ένα πρόβλημα στον κινητήρα τους κόστισε πολύτιμο χρόνο και μαζί τέσσερις θέσεις στην γενική κατάταξη. Παράλληλα, πολύτιμο χρόνο και μαζί θέσεις στην κατάταξη, έχασαν και οι Olivier Gillet-Mrs Sandrine Glannaz με Alfa Romeo Giullia 2000, όταν βγήκαν από το δρόμο στην χωμάτινη ειδική Κλένια.

Στην κατηγορία Regularity, η μάχη ήταν και σήμερα συναρπαστική. Αρχικά, όλα εξελισσόταν ομαλά χωρίς εκπλήξεις. Τουλάχιστον μέχρι την 17η ε.δ. Σε εκείνη την δοκιμασία, τα αποτελέσματα άλλαξαν άρδην, αφού αρκετά πληρώματα πραγματοποίησαν λάθη, τα οποία κόστισαν σε χρόνο και φυσικά, μετρήθηκαν σε ποινή. Έτσι, μετά από 12 ακόμα ασκήσεις ακριβείας σήμερα, οι Στέλιος Βανέζος και Στέλιος Κοτζαμάνης με το MG B Roadster βρίσκονται στην πρώτη θέση της κατάταξης, ακολουθούμενοι από τους Γιάννη Κουρούμπα-Παράσχο Μακρυγιάννη με Fiat 124 Spider και τους Γιώργο Μοσχοβίτη-Γιώργο Ποντικογιάννη με Fiat 124 Sport Coupe.

Το τρίτο αυριανό σκέλος, έχει και τον πλέον ιδιαίτερο χαρακτήρα, αφού τα αυτοκίνητα θα διαγωνιστούν το πρωί στο χώμα, και το βράδυ σε ασφάλτινες ειδικές.

Δηλώσεις των πρωταγωνιστών

BIANCHINI Marco - BALDACCINI Emanuele (LANCIA Stratos HF)
«Σήμερα, όλα πήγαν καλά. Κερδίσαμε όλες τις ειδικές της ημέρας. Πλέον, ελπίζουμε να μην αντιμετωπίσουμε προβλήματα στη συνέχεια».

BRAZZOLI Enrico - TRUTALLI Simone (PORSCHE 911 3.0 SC)
«Η σημερινή ημέρα ήταν πολύ καλή για εμάς. Μειώσαμε τη διαφορά μας από τους δεύτερους. Αύριο, στις χωμάτινες ειδικές θα κινηθούμε αργά ώστε να προφυλάξουμε το αυτοκίνητο και το βράδυ θα προσπαθήσουμε να πλησιάσουμε κι άλλο ή να ξεπεράσουμε τους αντιπάλους μας στη μάχη για τη δεύτερη θέση».

VELANIS Vassilis - VELANIS John (FORD Escort RS 2000)
«Όλα πήγαν μια χαρά. Η ειδική Κούτσι μας άρεσε πολύ. Συγχαρητήρια στον συνοδηγό και την ομάδα μου, αφού υπήρξαν ορισμένες ζημιές που επιδιορθώθηκαν χάρις σε αυτούς. Πρωταρχικός μας στόχος είναι να τερματίσουμε, και δευτερεύων να διατηρήσουμε τη θέση μας».

“MONTECRISTO” – PALLAS Apostolos (Ford Escort Twin Cam)
«Όλα καλά, αν και αυτή η διαρκής μετατροπή των αυτοκινήτων από ασφάλτινα σε χωμάτινα δεν έχει νόημα. Κατά τα άλλα, οι ειδικές ήταν πολύ καλές».

VANEZOS Stelios - KODJAMANIS George (MG B Roadster)
«Η ημέρα ήταν δύσκολη. Θα ακολουθήσουμε αγώνα τακτικής και θα αποφύγουμε τα ρίσκα, περιμένοντας το αύριο».

KAROUBAS John – MAKRYGIANNIS Parashos (Fiat 124 Spider)
«Η ημέρα ήταν από τις καλύτερες, μιας και ήταν πολύ έξυπνη. Χαρακτηριστικό είναι το γεγονός ότι η δεκάδα άλλαζε μετά από κάθε δοκιμασία».

MOSCHOVITIS George – PONTIKOGIANNIS George (Fiat 124 Sport Coupe)
«Η μέρα ήταν δύσκολη, με πολύ καλές αλλά πονηρές δοκιμασίες που απαιτούσαν εγρήγορση από το πλήρωμα και σταθερότητα από το αυτοκίνητο».

(Δελτίο Τύπου)