r40banner_05.jpg

Ιταλοί κατακτητές!

  • Δημοσιεύθηκε : Πέμπτη, 15 Μαϊος 2008 16:06
  • Γράφτηκε από τον/την Νίκος Γκάλφας - Φωτο: historic.acropolisrally.gr
Marco Bianchini-Emanuele Baldaccini Μετά από τέσσερις μέρες περιπέτειας στα ελληνικά βουνά, σε ασφάλτινες και χωμάτινες επιφάνειες, με βροχή και ήλιο, μέρα ή νύχτα, η πρόκληση του 7ου Ιστορικού Ράλλυ Ακρόπολις έφτασε στο τέλος της, διατηρώντας το ενδιαφέρον αμείωτο μέχρι και την τελευταία ειδική του αγώνα. Οι Marco Bianchini-Emanuele Baldaccini με την Lancia Stratos ήταν για ακόμα μία χρονιά οι μεγάλοι πρωταγωνιστές του αγώνα, καταφέρνοντας να σημειώσουν τη δεύτερη συνεχόμενη νίκη τους στα ελληνικά χώματα. Αυτό που δεν κατάφεραν ποτέ οι εργοστασιακές Stratos, το κατάφερε το ιταλικό πλήρωμα εις διπλούν, πέρσι και φέτος.
Enrico Brazolli-Simone Trutalli
Σπύρος Τσάπαλος-Διαμαντής Πετρόπουλος
Παναγιώτης Κουτσίκος-Μαρία Παυλή Κορρέ
Flavio Furlan-Beppe Burgan
Στέλιος Βανέζος-Γιώργος Κοτζιαμάνης
Γιάννης Καρούμπας-Παράσχος Μακρυγιάννης
Γιώργος Μοσχοβίτης-Γιώργος Ποντικογιάννης





Το πλήρωμα της Lancia μετά την εγκατάλειψη των Σπάρταλη-Πολυζώη με το Ford Escort στο πρώτο σκέλος, έλεγχε τον ανταγωνισμό σε όλη τη διάρκεια του αγώνα, και σήμερα κατάφερε να ανέβει πρώτο στη ράμπα του τερματισμού κάτω από τον ιερό βράχο της Ακρόπολης.

Στη δεύτερη θέση της γενικής, τερμάτισαν οι Enrico Brazolli-Simone Trutalli με την Porsche 911 3.0 SC, αφού πρώτα έδωσαν μία σπουδαία μάχη με τους Βασίλης και Γιάννης Βελάνη. Οι τελευταίοι πίεσαν τους Ιταλούς και κατάφεραν να τους ξεπεράσουν, αλλά μία έξοδος στην τελευταία ειδική, τον Άγιο Μερκούριο, δεν τους επέτρεψε να ολοκληρώσουν την προσπάθεια τους.

Όμως, μία ακόμα εγκατάλειψη έμελλε να αλλάξει την κατάταξη του αγώνα. Οι «Montecristo»-Απόστολος Πάλλας με το Ford Escort, οι οποίοι φιγουράριζαν στην 3η θέση της γενικής, εγκατέλειψαν από έξοδο, με αποτέλεσμα στην 3η θέση της γενικής, να σκαρφαλώσουν οι Σπύρος Τσάπαλος-Διαμαντής Πετρόπουλος, με ακόμα μία Porsche. Οι τελευταίοι, έδωσαν μεγάλη μάχη με τους Παναγιώτη Κουτσίκο-Μαρία Παυλή Κορρέ που οδήγησαν μία BMW 2002 Ti, οι οποίοι τις τελευταίες δύο μέρες σημείωσαν εξαιρετικούς χρόνους, που τους έφεραν στην 4η θέση της γενικής του 7ου Ιστορικού Ράλλυ Ακρόπολις. Πολύ κοντά στους δύο προαναφερθέντες, βρέθηκαν οι Flavio Furlan-Beppe Burgan με Opel Ascona, οι οποίοι δέχθηκαν την πίεση των Βασίλη Πόλιτο-Κωνσταντίνου Πολίτη με το Datsun 510 1600 SSS, οι οποίοι και σήμερα ήταν εξαιρετικοί!

Στην κατηγορία Regularity, οι δέκα σημερινές δοκιμασίες δεν στάθηκαν αρκετές για να στερήσουν από τους Στέλιο Βανέζο-Γιώργο Κοτζιαμάνη με το MG B Roadster την δεύτερη τους νίκη στο Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις. Το πλήρωμα από την Κύπρο αποδείχθηκε το πιο… ακριβές όλων και κατάφερε να σημειώσει μία σπουδαία επιτυχία, συγκεντρώνοντας 54,6 βαθμούς ποινής. Στη δεύτερη θέση της γενικής, και κοντά στους νικητές, βρέθηκαν οι Γιάννης Καρούμπας-Παράσχος Μακρυγιάννης με Fiat 124 Spider, οι οποίοι και κατάφεραν να συγκεντρώσουν 65 βαθμούς ποινής. Οι Γιώργος Μοσχοβίτης-Γιώργος Ποντικογιάννης, με Fiat 124 Sport Coupe, ανέβηκαν στο 3ο σκαλί του βάθρου, μετά από μία καλή εμφάνιση και τις τέσσερις ημέρας του αγώνα.

Με αυτόν τον τρόπο, και πρακτικά κάτω από τον ιερό βράχο της Ακρόπολης, ολοκληρώθηκε το 7ο Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις, το οποίο για ακόμα μία χρονιά ήταν αντάξιο του ονόματος και της ιστορίας του.

Δηλώσεις των πρωταγωνιστών

BIANCHINI Marco - BALDACCINI Emanuele (LANCIA Stratos HF)
«Ο αγώνας ήταν τέλειος για εμάς, καταφέρνοντας να κερδίσουμε τις περισσότερες ειδικές από κάθε άλλον στον αγώνα. Το αυτοκίνητο ήταν τέλειο και δεν είχαμε το παραμικρό πρόβλημα. Θα ήθελα να δώσω συγχαρητήρια σε όλη την ομάδα μου. Και είμαστε πολύ χαρούμενοι, διότι αυτή είναι η δεύτερη συνεχόμενη νίκη μας εδώ».

BRAZZOLI Enrico - TRUTALLI Simone (PORSCHE 911 3.0 SC)
«Είμαι πολύ ικανοποιημένος με αυτό το αποτέλεσμα. Δεν είχαμε προβλήματα χάρη στην ομάδα μου. Κερδίσαμε πολλές εμπειρίες σε αυτόν τον αγώνα και είμαστε πολύ χαρούμενοι που είμαστε εδώ, διότι είναι ο πιο σημαντικός αγώνας του κόσμου»!
TSAPALOS Spiros - PETROPOULOS Diamandis (PORSCHE 911 Carrera RS)
«Ο αγώνας ήταν καλός. Αντιμετωπίσαμε ορισμένα προβλήματα, αλλά ευτυχώς επιλυθήκαν όλα. Θα θέλαμε περισσότερες χωμάτινες ειδικές. Και είμαι ευτυχής που είδα τόσους φίλους με τους οποίους αγωνιζόμασταν μαζί και στο παρελθόν».

KOUTSIKOS Panagiotis - Ms PAVLI-KORRE Maria (BMW 2002 ti)
«Ο αγώνας ήταν ωραίος και μας θύμισε αρκετά από τα παλιά. Θα θέλαμε κι άλλοι παλιοί μας συναθλητές να συμμετέχουν σε αυτού τους αγώνες, ώστε να υπάρχει πραγματικό ενδιαφέρον».

FURLAN Flavio - BORGO Beppe (OPEL Ascona 1.9 SR)
«Ο αγώνας ήταν πολύ ωραίος. Εμείς είχαμε ενημερωθεί από τον Biancini και ήρθαμε. Ήταν η πρώτη μου φορά εδώ, αλλά όχι η τελευταία. Τη νέα χρόνια ελπίζω να έρθω με πιο ισχυρό αυτοκίνητο».

POLITO Vassilis - POLITO Achilleas (DATSUN 510 1600 SSS)
«Είμαστε πρώτοι στην κλάση μας και είμαστε πολύ χαρούμενοι. Ένα Ακρόπολις είναι πάντα Ακρόπολις, όλα πήγαν καλά και ο συναγωνισμός ήταν μεγάλος».

VANEZOS Stelios - KODJAMANIS George (MG B Roadster)
«Το φετινό Ιστορικό Ακρόπολις ήταν ο δυσκολότερος και ο πιο απαιτητικός από τους τέσσερις στους οποίους έχουμε λάβει μέρος. Δυστυχώς το αυτοκίνητο μας βρισκόταν στη χειρότερη δυνατή του κατάσταση, αλλά με υπομονή και μεθοδικότητα καταφέραμε να φτάσουμε στο τελικό αποτέλεσμα».

KAROUBAS John - MAKRYGIANNIS Parashos (FIAT 124 Sport Spider)
«Ήταν πολύ ωραίος αγώνας. Σήμερα η βροχή δυσκόλεψε την κατάσταση. Γλιστρούσε πολύ και μάλιστα είχαμε ένα χαζό τρακάρισμα με ένα ΙΧ. Ο αγώνας ήταν καλά σχεδιασμένος και αρκετά κουραστικός. Οι ειδικές διαδρομές ήταν πολύ ωραίες και οι εναλλαγές στην κατάταξη μεγάλες».

MOSCHOVITIS George - PONTIKOGIANNIS George (FIAT 124 Sport Coupe)
«Η σημερινή ημέρα ήταν περιπετειώδης, αφού μείναμε από ηλεκτρικά, αλλά τελικά διορθώσαμε τη βλάβη και συνεχίσαμε. Η βροχή δυσκόλεψε τις προσπάθειες για όλους. Γενικά, όλα κύλησαν καλά για εμάς και η οργάνωση ήταν τέλεια».

Φωτογραφίες υψηλής ανάλυσης, μπορείτε να βρείτε στην επίσημη ιστοσελίδα του Αγώνα, στην ηλεκτρονική διεύθυνση http://historic.acropolisrally.gr

(Δελτίο Τύπου)