r40banner_06.jpg

Ράλλυ Ακρόπολις

Νίκη Loeb στο Ράλλυ Ακρόπολις

  • Δημοσιεύθηκε : Τρίτη, 29 Μαϊος 2012 14:39
  • Γράφτηκε από τον/την Νίκος Γκάλφας
LOEB Sébastien Μόνο τυχαίο δεν είναι το γεγονός ότι όσοι έχουν λάβει μέρος στο Ράλλυ Ακρόπολις δηλώνουν πως ο πιο σκληρός αγώνας του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ράλλυ τελειώνει μόνο στη ράμπα του τερματισμού. Του λόγου το αληθές επιβεβαιώθηκε και φέτος, αφού η τελευταία ημέρα του αγώνα είχε δραματική εξέλιξη. Πρώτος γνώρισε το σκληρό πρόσωπο του Ακρόπολις ο Petter Solberg με το εργοστασιακό Ford Fiesta WRC. Ο Νορβηγός Παγκόσμιος Πρωταθλητής του 2003 ξεκίνησε το σκέλος μόλις 10 δλ. πίσω από τον Sebastien Loeb, αποφασισμένος να μειώσει τη μεταξύ τους διαφορά. Ωστόσο, στην προσπάθειά του να πιέσει, πραγματοποίησε ένα λάθος που είχε ως αποτέλεσμα το Fiesta να τραυματιστεί ανεπανόρθωτα και εκείνος να τεθεί εκτός αγώνα. 

Με βροχή η 3η ημέρα του Ράλλυ Ακρόπολις

  • Δημοσιεύθηκε : Σάββατο, 26 Μαϊος 2012 19:09
  • Γράφτηκε από τον/την Νίκος Γκάλφας
 Ένα τελείως διαφορετικό πρόσωπο του Ράλλυ Ακρόπολις είδαν σήμερα οι αγωνιζόμενοι, αλλά και οι φίλοι του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ράλλυ. Οι καιρικές συνθήκες και οι αλλαγές κατά τη διάρκεια της ημέρας, με έντονες βροχοπτώσεις και λάσπη, ήταν το κύριο στοιχείο του σκέλους. Το πρώτο μισό του εθνικού μας αγώνα ήταν τυπικό Ακρόπολις, με τις σκληρές ειδικές διαδρομές της Πελοποννήσου να θυμίζουν στα ξένα πληρώματα τη δυσκολία, αλλά και τη μαγεία του ελληνικού αγώνα. Το απογευματινό πέρασμα από τις ειδικές, όμως, μας φανέρωσε ένα τελείως διαφορετικό πρόσωπο, με τις έντονες βροχοπτώσεις να μετατρέπουν τις ειδικές, και ειδικότερα τις δύο τελευταίες, σε… πίστα του σκι. Δεν είναι τυχαίο ότι οι περισσότεροι οδηγοί παρομοίασαν τις συνθήκες με εκείνες που θα αντιμετώπιζαν, αν αγωνίζονταν σε ειδικές του Μόντε Κάρλο με σλικ ελαστικά… 

Αναμέτρηση κορυφής στο 2ο σκέλος του Ράλλυ Ακρόπολις

  • Δημοσιεύθηκε : Παρασκευή, 25 Μαϊος 2012 21:27
  • Γράφτηκε από τον/την Νίκος Γκάλφας
 Η δεύτερη ημέρα του Ράλλυ Ακρόπολις ήταν ανάλογη με την παράδοση του εθνικού μας αγώνα, που τον θέλει έναν από τους πιο σκληρούς γύρους του WRC. Τα μηχανικά προβλήματα ήταν ουκ ολίγα και προκλήθηκαν από τις σκληρές επιφάνειες των ειδικών, οι οποίες και διαφοροποιούν το Ακρόπολις από κάθε άλλον αγώνα του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ράλλυ. Από νωρίς το πρωί οι τέσσερις οδηγοί των εργοστασιακών ομάδων της Citroen και της Ford ξέφυγαν από το συναγωνισμό.
Στο τέλος της ημέρας, όμως, ο οκτάκις Παγκόσμιος Πρωταθλητής, Sebastien Loeb, ήταν εκείνος που έφτασε στο Λουτράκι, όντας στην κορυφή της κατάταξης, εκμεταλλευόμενος την τεράστια εμπειρία του. 

Ξεκίνησε το Ράλλυ Ακρόπολις

  • Δημοσιεύθηκε : Πέμπτη, 24 Μαϊος 2012 21:26
  • Γράφτηκε από τον/την Νίκος Γκάλφας
Jari-Matti Latvala στη ράμπα εκκίνησης Το Ράλλυ Ακρόπολις ξεκίνησε σήμερα και επίσημα, σε μια ημέρα γεμάτη δράση από νωρίς το πρωί, όπου τα κορυφαία πληρώματα του WRC αναμετρήθηκαν στη λασπωμένη Qualifying Stage, διεκδικώντας το δικαίωμα της επιλογής για την καλύτερη δυνατή θέση εκκίνησης στο πρώτο σκέλος του αγώνα. Εκεί, η ομάδα της Ford WRT έδειξε τη δυναμική της και, βέβαια, τους στόχους της, με τον Petter Solberg να επιτυγχάνει τον ταχύτερο χρόνο και τον Jari-Matti Latvala να ακολουθεί σε απόσταση αναπνοής. Παρά το ενδεχόμενο βροχόπτωσης στο αυριανό σκέλος, οι κορυφαίοι συνδυασμοί διάλεξαν να εκκινήσουν από τις πίσω θέσεις, ώστε να οδηγήσουν σε καθαρό δρόμο.

Ράλλυ Ακρόπολις - 3η ημέρα αναγνωρίσεων

  • Δημοσιεύθηκε : Τετάρτη, 23 Μαϊος 2012 19:35
  • Γράφτηκε από τον/την Νίκος Γκάλφας
 Η τρίτη και τελευταία ημέρα των αναγνωρίσεων διεξήχθη σήμερα, με τα κορυφαία πληρώματα του WRC να πραγματοποιούν αναγνωρίσεις στην εναρκτήρια Ειδική Διαδρομή του αγώνα (Κινέττα) καθώς και στις 4 Ειδικές Διαδρομές (Κλένια-Μυκήνες, Γυμνό, Κεφαλάρι, Ζήρεια). Οι περισσότεροι οδηγοί στάθηκαν στο βαθμό σκληρότητας των Ειδικών Διαδρομών, ενώ παράλληλα θεωρούν πως το Σάββατο είναι η πιο δύσκολη ημέρα του Ράλλυ Ακρόπολις.