r40banner_02.jpg

Ράλλυ Ακρόπολις

WRC - Acropolis Rally of Greece - Δεν σταματώ... να τραγουδώ ΠΟΤΕ!

  • Δημοσιεύθηκε : Δευτέρα, 15 Ιουνίου 2009 09:46
  • Γράφτηκε από τον/την Τάσος Τσιότρας, Φωτογραφίες: Πασχάλης Αγγελόπουλος, Ανδρέας Αποστολίδης
ATHANASSOULAS Ακόμα ένα Acropolis Rally of Greece πέρασε στην ιστορία και αυτή τη φορά με χρυσά γράμματα! Ο λόγος, η νίκη των Aθανασούλα-Ζακχαίου στην κατηγορία PWRC που έκανε όλη την Ελλάδα, και όχι μόνο, να παραμιλά! Οδήγησαν καταπληκτικά ένα Skoda Fabia S2000 προετοιμασμένο από την Ιταλική ομάδα A-Style, και κέρδισαν στα ίσια όλους τους πρωταγωνιστές του θεσμού μετά από μεγάλη μάχη κυρίως την τελευταία ημέρα του αγώνα. Ίσως χωρίς τα προβλήματα στα ηλεκτρικά στο τέλος της 2ης μέρας, η νίκη τους να ήταν ακόμα πιο "άνετη" καθώς είχαν εκτοξεύσει την διαφορά από τους 2ους στα σχεδόν 50''. Παρ' όλα αυτά, την τελευταία ημέρα ήρθαν από πίσω, πιέζοντας στο όριο, και πήραν την τόσο σπουδαία νίκη!

Συνέντευξη Τύπου μετά τον αγώνα

  • Δημοσιεύθηκε : Κυριακή, 14 Ιουνίου 2009 22:04
  • Γράφτηκε από τον/την Νίκος Γκάλφας
 Παρόντες:
1ος - Mikko Hirvonen, BP Ford Abu Dhabi World Rally Team
1ος - Jarmo Lehtinen, BP Ford Abu Dhabi World Rally Team
2ος - Sébastien Ogier, Citroën Junior Team
2ος - Julien Ingrassia, Citroën Junior Team
3ος - Jari-Matti Latvala, BP Ford Abu Dhabi World Rally Team
3ος - Miikka Anttila, BP Ford Abu Dhabi World Rally Team
Malcolm Wilson OBE, Επικεφαλής BP Ford Abu Dhabi World Rally Team

Με χρώμα ελληνικό!

  • Δημοσιεύθηκε : Κυριακή, 14 Ιουνίου 2009 21:55
  • Γράφτηκε από τον/την Νίκος Γκάλφας
HIRVONEN Λυτρωτικό για τη Ford, η οποία είδε τους οδηγούς της να κάνουν το «1-3», αλλά και φορτισμένο συναισθηματικά για κάθε Έλληνα, χάρη στη νίκη των Λάμπρου Αθανασούλα–Νίκου Ζακχαίου στην κατηγορία Παραγωγής, το φετινό Ράλλυ Ακρόπολις εξελίχθηκε σε ένα από τα σπουδαιότερα των τελευταίων ετών. Ο ανανεωμένος εφ’ όλης της ύλης εθνικός μας αγώνας, που βρήκε τη βάση του στο Λουτράκι, αποδείχτηκε γνήσια «Ακροπολικός». Απαίτησε ταχύτητα, μυαλό και στρατηγική, και έμεινε μακριά από τον όρο «πρόβλεψη». Καθοριστική για την εξέλιξή του αποδείχθηκε η δεύτερη ημέρα με τις νέες ειδικές στην Κορινθία, όπου η Citroen είδε και τους δύο οδηγούς της να τίθενται εκτός μάχης. 

Για γερά νεύρα η δεύτερη ημέρα

  • Δημοσιεύθηκε : Σάββατο, 13 Ιουνίου 2009 00:00
  • Γράφτηκε από τον/την Νίκος Γκάλφας
HIRVONEN Η δεύτερη Hμέρα του 56ου Ράλλυ Ακρόπολις επιβεβαίωσε τις προβλέψεις όλων όσοι από την αρχή τη θεωρούσαν ως την καθοριστικότερη του αγώνα. Απαιτητικές και ολοκαίνουργιες ειδικές διαδρομές συνολικού μήκους 135,36 χλμ., υψηλές θερμοκρασίες και μεγάλη ένταση ήταν οι παράγοντες που έκριναν την έκβαση της ημέρας. Μόνο αλώβητο πέρασε από την Πελοπόννησο και επέστρεψε στη Σχολή Εκπαίδευσης Μηχανικού στο Λουτράκι για το τελευταίο Service της Ημέρας το εργοστάσιο της BP Ford Abu Dhabi WRT. Ο Mikko Hirvonen πάλεψε και υπερίσχυσε του μειονεκτήματος της θέσης του στη σειρά εκκίνησης (πρώτος), ενώ το Ford Focus RS WRC 09 αποδείχτηκε αξιόπιστο, φέρνοντάς τον στην κορυφή εμπρός από τον Sebastien Ogier, o οποίος καθ’ όλη τη διάρκεια της ημέρας οδήγησε σταθερά γρήγορα, αποφεύγοντας τα λάθη.

Άτυχος και ο Αθανασσούλας στο PWRC

  • Δημοσιεύθηκε : Σάββατο, 13 Ιουνίου 2009 00:00
  • Γράφτηκε από τον/την Νίκος Γκάλφας
ATHANASSOULAS Στην κατηγορία Παραγωγής, οι Λάμπρος Αθανασούλας και Νίκος Ζακχαίος με το Skoda Fabia S2000 επιβεβαίωσαν ότι δεν βρίσκονταν τυχαία στην 1η θέση. Σημείωσαν τον ταχύτερο χρόνο και στις τρεις ε.δ. του πρώτου loop και διεύρυναν σημαντικά τη διαφορά τους από τον ανταγωνισμό. Όμως, ένα πρόβλημα στον κινητήρα στις δύο τελευταίες ε.δ. της ημέρας, είχε ως αποτέλεσμα να χάσουν πολύτιμο χρόνο και να πέσουν στη 2η θέση, 8 δλ. πίσω από τον Nasser Al Attiyah. Ο οδηγός από το Κατάρ οδηγεί πλέον την κούρσα, την ώρα που ο Armindo Araujo ακολουθεί 3ος, μόλις 1 δλ. πίσω από τον Έλληνα οδηγό.