r40banner_10.jpg

Στέλιος Στρατέλης - Θωμάς Γαγάκας

  • Δημοσιεύθηκε: Πέμπτη, 08 Φεβρουαρίου 2007 14:46
  • Από: Νίκος Κουτσμανής
strat_start


Με την ευκαιρία του πρωταθλήματος Β. Ελλάδος 2006 βρήκαμε τους φετινούς πρωταθλητές Στέλιο Στρατέλη - Θωμά Γαγάκα με Subaru Impreza Gr N Spec C, και τους "αποσπάσαμε" μερικές πληροφορίες από την μέχρι τώρα πορεία τους. Ξεκίνησε τους αγώνες στα 26 του χρόνια, έχει οδηγήσει διαφορετικών ειδών αυτοκίνητα, του αρέσει το χώμα και το drift, είναι σοβαρός επιχειρηματίας με δράσεις εκτός Ελλάδος, αλλά με μεγάλο χιούμορ και καρδιά.



periklhs







Με το evo7


gagakas

Γαγάκας, το δεξί μπάκετ



dubai








Οι επιχειρήσεις στο dubai


hummer








τα κουφά του dubai



models

εμπλουτισμός ομορφιάς στα ράλι



dimotikossymvoulos







και δημοτικός σύμβουλος



autographs

αυτόγραφα για τους μικρούς λάτρεις




acropolis







Στο Ακρόπολις του 2005



ormylia020_thumb













Κατεβάστε τις σημειώσεις της ειδικής Ορμύλια







Περισσότερες φωτογραφίες μπορείτε να δείτε στο Gallery του r40

Στέλιος Στρατέλης - Θωμάς Γαγάκας

-ποιος είναι ο Στέλιος Στρατέλης - λίγα λόγια.

Ξεκίνησα τους αγώνες αυτοκινήτου σε ηλικία 26 ετών πρώτος μου αγώνας ραλλυ Κιλκίς με Opel Kadett GTE 2000 τερματίζοντας στην 2η θέση της κατηγορίας μου.
Ακολούθησαν πολλοί αγώνες με έντονο συναγωνισμό και πάρα πολλά και καλά αυτοκίνητα. Μου αρέσουν οι χωμάτινοι αγώνες μου αρέσει το ντριφτ το φλικάρισμα και απεχθάνομαι τα φρένα.
Οι ασφάλτινοι αγώνες απαιτούν καλό στήσιμο του αυτοκινήτου - το α και το ω είναι η ανάρτηση ΚΑΙ η γεωμετρία του αυτοκινήτου.
Εχω τρέξει με ΜΑΝΤΑ2000, MAZDA GT 1600 TURBO, 323 GTX, 323 GTR, ESCORT COSWORTH, MITSUBISHI EVO 7 KAI EVO 8, SUBARU IMPREZA SPEC C.
Eχω κερδίσει πολές φορές sprint, rally auto cross, circuit, αναβάσεις και γενικώς μου αρέσουν ολοι οι αγώνες αλλα είπαμε, η αγάπη η μεγάλη είναι το χώμα.


-λίγα λόγια για τον συνοδηγό.ποιος είναι ο Θωμάς Γαγάκας

Ο Θωμάς έμπειρος οδηγός αλλά και συνοδηγός με πολλούς αγωνιζόμενους ήταν πρόθυμος να κάτσει στο δεξί μπάκετ του Escort "κυνηγώντας" μαζί με τον Στέλιο αγωνιστικές διακρίσεις. Η πορεία του στους αγώνες μεγάλη και οι γνώσεις του ανεκτίμητης αξίας. Μία μικρή αναδρομή παρακάτω θα σας πείσει για του λόγου το αληθές.
Βετεράνος των αγώνων, ξεκίνησε το ´84 σαν τεχνικός βοηθός αλλά και συνοδηγός του Φώτη Ζήση με Escort RS 1600. Στην συνέχεια οι εναλλαγές ήταν πολλές. Χαρακτηριστικά αναφέρουμε τις συμμετοχές του με Nissan Pick Up και τον Γιάννη Ζούνη, το ´87 με Daihatsu και συνοδηγό τον Αλέκο Βεζύρη κατακτώντας την 1η θέση στην κατηγορία Ν στο ράλλυ Δ.Ε.Θ., με Manta 2000 το ´88 και συνοδηγό τον Αχλαδιώτη, το ´89 με Renault Αlpine 5, το´90 συνοδηγός του Ζήση με Lancia HF gr. N, το '91 - 93 με τον Γιώργο Ρεπανίδη με ένα FIAT ABARTH 131, το´92 με τον Τσόλακα και την Alfa Romeo 75 Turbo gr. A και το ´94 συνοδηγός του Χατζητσομπάνη με Εscort Cosworth και πρώτη συμμετοχή σε ράλλυ Ακρόπολις. Το ´95-´96 και πάλι με Τσόλακα και την 75 Τurbo και Peugeot 205 1300 κ.εκ. Ενεργός αγωνιζόμενος ο Θωμάς ποτέ δεν εγκαταλείπει το δεξί μπάκετ, έτσι το ´97 συνοδηγεί με τον Βασίλη Τσομπανόπουλο στο Sierra Cosworth με τον οποίο και τερματίζει 1ος στο Σκρα-Κιλκίς-Λαχανά.
Το ´98 αγοράζει το Peugeot 205 του Τσόλακα και αγωνίζεται στο κύπελλο Βορείου Ελλάδος κατακτώντας την δεύτερη θέση το ´99, ενώ παράλληλα συμμετέχει τρεις συνεχείς χρονιές στο ράλλυ Ακρόπολις με τον Θεοδωρούδα και ένα Suzuki Baleno.
Έτσι φτάνουμε αισίως στο 2003 όπου πουλάει για οικονομικούς λόγους το 205, αγωνίζεται στο ράλλυ Δ.Ε.Θ. με το Seat Ibiza του Διαμαντόγλου και συνοδηγό τον Δήμο Μπαλτουμά τερματίζοντας στην 3η θέση και συνομιλεί για πρώτη φορά με τον Στέλλιο την πιθανότητα συνεργασίας γνωρίζοντας πως μία σοβαρή προσπάθεια χρειάζεται 2-3 χρόνια για να φέρει αποτελέσματα.
Έτσι συμφωνούν και το 2003 τερματίζουν στην 3η θέση στο κύπελλο Βορείου Ελλάδος, το 2004 ξεκίνησαν την χρονιά με το Escort αλλά στο ενδιάμεσο αποκτήθηκε το Mitsubishi Evo VII, το οποίο όμως αποδείχτηκε προβληματικό. Έτσι το 2005 με καθαρό μυαλό και αναθεώρηση των στόχων ξεκινούν την αγωνιστική χρονιά με το καινούργιο Subaru SPEC C. Ήταν η χρονιά που αγωνίστηκαν για πρώτη φορά μαζί στο Ακρόπολις τερματίζοντας στην 6η θέση της κατηγορίας τους. Για την εμπειρία αυτή ο Στέλλιος είχε να πει μόνο ένα πράγμα "Η ολοκλήρωση ενός οδηγού αγώνων είναι το Ακρόπολις, τόσο οδηγικά όσο και σαν εμπειρία."


-πως γράφετε τις σημειώσεις σας;

Χαρακτηρίζουμε τις στροφές ως Μέτριες, Μέτριες +, Πατημένες, Σανίδες και χωρίζουμε τη σελίδα σε 2 στήλες έτσι ώστε όταν διαβάζεις την αριστερή να κρατάς καλύτερα το τετράδιο με το δεξί χέρι και το αντίστροφο.
Τελευταία γράφω με μολύβι, γιατί δεν υπάρχει περιθώριο πολλών δοκιμαστικών και οι διορθώσεις γίνονται επάνω στα πρώτα γραπτά. Έτσι δεν υπάρχουν και τα περιθώρια λάθους της αντιγραφής ή καθαρογραφής των γραπτών.
Ωρίστε τα γραπτά της ειδικής Ορμύλιας του Ράλι Θερμαικού.
Κατεβάστε τα εδώ και συνδυάστε τα γραπτά με το video εδώ
pdf Ορμύλια 1.54 Mb

-τι επαγγέλλεσαι, με τι άλλο ασχολείσαι στον ελεύθερο χρόνο σου
Το επάγγελμά μου ειναι οι κατασκευές (δρόμους γεφυρες οικοδομές ασφαλτικά κ.λ.π ).
Έχω επίσης εταιρεία στο Dubai που ασχολείται με θεμελιώσεις πύργων καθώς και στην ΛΙΒΥΗ με συναφή επαγγελματα.
Ο ελεύθερος χρόνος μου, δυστυχώς είναι δυσεύρετος αυτή την περίοδο, αλλά μου αρέσει να τον περνάω με φίλους συζητήσεις κ.λ.π.


-πως ξεκίνησες (πότε, πως, που , ποιος σε βοήθησε)
Ξεκίνησα του αγώνες παρακολουθώντας το κρος στην Ξηρόβρυση, ενα χωριό κοντά στο Κιλκίς, τους ΑΣΛΑΝΙΔΗ ΤΣΟΜΠΑΝΟΠΟΥΛΟ, ΚΟΛΟΤΣΙΟ,ΚΑΛΕΜΤΖΑΚΗ Κ.Λ.Π.
Αυτος που με βοήθησε στους αγώνες ήταν ο ΣΩΤΗΡΗΣ ΒΑΤΣΟΣ (προετοιμάζοντας το αυτοκίνητο) και Ο ΒΑΣΙΛΗΣ Ο ΤΣΟΜΠΑΝΟΠΟΥΛΟΣ

-διαφορά τότε με τώρα
Η διαφορα του τότε με σήμερα ειναι οτι εχει ανέβει πολυ ο συναγωνισμός και απαιτούνται πλέον καλά αυτοκίνητα και καλή γνώση του δρόμου, παρα πολύ μεγάλο κόστος και χρόνος πολύς για έναν αγώνα δηλ. όλα τώρα λειτουργούν σε επαγγελματικά πρότυπα

-πως είδες την φετεινή διοργάνωση
Η φετεινή διοργάνωση σε γενικές γραμμές ήταν καλή. Θα ήταν ακόμη καλύτερη αν υπήρχαν πιο πολλοί αγώνες χώμα (φέτος όμως έχουμε και αυτό ειναι πολύ ωραίο).

-ποιές δυσκολίες αντιμετώπισες
Οι δυσκολίες που αντιμετώπισα εκτός απο τον ελέυθερο χρόνο, ήταν και με το αυτοκίνητό μου λόγω του ότι είχα ξένες πινακίδες καί στο σπρίντ Σερρών κάποιος(γνωστός σε μένα) πού ήθελε να κάνει κακό σε μένα και στην διοργάνωση, εφερε τα αρμόδια όργανα να με σταματήσουν απο τον αγώνα επειδή Έλλην πολίτης δεν δικαιούται να τρέξει με ξένο αυτοκίνητο... τέλος πάντων ευτυχώς που η ΕΘΕΑ το διόρθωσε πλέον, και τώρα χορηγούνται αγωνιστικές πινακίδες για την διάρκεια του αγώνα.

-είχες κάποια βοήθεια (χορηγική ή όχι); αν ναι ποιοί;
Φέτος είχα βοήθεια απο πολούς φίλους και από χορηγούς. Μερικοί από αυτούς:
ΠΑΕ ΗΡΑΚΛΗΣ, ΜΕΧΙL, AM RACING, ΜΑΧΗΤΗΣ ΚΙΛΚΙΣ, STRATELIS CONSTRUCTION.

-τι θα άλλαζες στην διοργάνωση
H διοργάνωση θα πρέπει να αφουγκράζεται τον αγωνιζόμενο με περισσότερη ευαισθησία, πάντως μέχρι τώρα οι περισσότερες ενέργειες με βρίσκουν σύμφωνο.

-λίγα λόγια για το αυτοκίνητο
Το αυτοκίνητο που έχω αυτήν τη στιγμή μου αρέσει γιατί είναι στο οδηγικό μου στυλ και επομένως θα προσπαθήσω να το βελτιώσω σε ορισμένα σημεία και θα τρέξω πάλι με το ίδιο και φέτος.

-λίγα λόγια για την ομάδα
Η ομάδα μου είναι πάρα πολύ καλή γιατί αποτελείται από καλούς μηχανικούς, με πολύ όρεξη. Είναι ο Κυριάκος, που εχει την ευθύνη για τα μηχανικά μέρη, ο Απόστολης(ΤΑΝΑΣ) ο ΜΕΡΠΟΥΛ Ο ΓΙΩΡΓΟΣ (Γαγακας), ο Μάκης ο Σταύρος και ο ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ Ο ΥΙΟΣ ΜΟΥ που αυτός είναι και ο συντονιστής όλης της ομάδας.

-κάποιες συμβουλές για τους θεατές
Οι θεατές θα πρέπει να ειναι πειθαρχημένοι στις υποδείξεις των κριτών.

-καλύτερη και χειρότερη στιγμή
Η καλύτερή μου στιγμή ηταν η συμμετοχή μου στο ραλλυ Ακρόπολις και ο τερματισμός χωρίς την χρήση SUPER RALLY το 2005 στην 6η θεση της Ν.
Η χειρότερη στιγμή ήταν η επίθεση που δέχθηκα στο μίνι ραλλύ Σερρών απο τον Τσολακιδη, ήταν μια ενέργεια απερίσκεπτη και το χειρότερο στην διάρκεια του αγώνα. Του εύχομαι οτι καλό έκανε για μένα, ο θεος να του το ανταποδώσει διπλά.


-σχέδια για το 2007;
Για το 2007 εχουμε προγραμματίσει μαζι με την ομάδα να ακολουθήσουμε το πανελλήνιο πρωτάθλημα και ιδιαίτερα το κύπελλο χώματος φυσικά εννοείται ότι θα στηρίξουμε όσους αγώνες μπορούμε στη βόρεια Ελλάδα.

-πως σου φαίνονται οι αγώνες στη Β. Ελλάδα τώρα που υπάρχουν και περισσότεροι χωμάτινοι;
Η βόρεια Ελλάδα εχει επιτέλους και άλλους αγώνες χωμάτινους και μάλιστα και Ευρωπαϊκό, αυτό είναι ότι το καλύτερο για εμάς.

-θα ήθελες να πάρεις μέρος σε αγώνες του εξωτερικού;
αυτό είναι μέσα στις επόμενες βλέψεις μας.

-ποια η σχέση σου με την πολιτική;
Ασχολούμαι με την πολιτική απο το 1994 οπου και είμαι δημοτικός σύμβουλος, εχω επανεκλεγεί και πάλι ειμαι δε και αντιπρόεδρος του Δ.Σ.
Οσο για το αν ασχοληθώ με τα διοικητικα τών αγώνων θα με ενδιέφερε κάτω απο ορισμένες προϋποθέσεις. Πάντως η σημερινή διοίκηση μέχρι τώρα (ΕΘΕΑ) στις περισσότερες αποφάσεις με βρίσκει σύμφωνο. Αναφέρω μερικά: ασφαλείς ειδικές με χρήση σλάλομ αχυρόμπαλες κ.λ.π οσο γίνεται. Εργομετρικό, κανονισμούς για την διεξαγωγη του πρωταθλήματος επι ίσους όρους, πολλούς κριτές σε κάθε αγώνα κ.λ.π. Δυστυχώς πρέπει να γίνουν και πολλα άλλα ακόμη αλλα πιστεύω πως ο κ. Μανιατόπουλος ειναι πολύ διορατικός και θα κάνει τα πάντα για το καλύτερο.


Incar Video

Στρατέλης - Γαγάκας

Ράλι Θερμαικού 2006, Ορμύλια