r40banner_01.jpg

Βαγγέλης & Σπύρος Ζάχος

  • Δημοσιεύθηκε: Κυριακή, 18 Φεβρουαρίου 2007 17:00
  • Από: Νίκος Κουτσμανής
zahos_start1


RoughCut. Έτσι ονομάζονται τα διαμάντια - πολύτιμοι λίθοι - που δεν έχουν φτάσει στην επιθυμητή μορφή - στόχο. Δύο αδέλφια, που κυνηγούν να βρουν τον δρόμο τους στο χώρο των Ελληνικών αγώνων αυτοκινήτου, προσπαθώντας να δαμάσουν το ταλέντο, τις ατυχίες αλλά και να ελαχιστοποιήσουν τις κακές επιλογές.
Φέτος, με νέο όπλο το Clio Ragniotti N3, φαίνεται να είναι η χρονιά τους.



picture-136









picture-208








picture-255









picture-271







ab008













σελίδα 8
ab009



σελίδα 9

Κατεβάστε τις σημειώσεις της ειδικής Κίρκη από το Ράλι Αλεξανδρούπολης του 2006



mavrorodo2002






Μαύρο Ρόδο 2002 με το πρώην Starlet του "Πόντιου"


309_kentavros2004





Κένταυρος 2004


micracup






Micra Cup 2004


106_mavrorodo2005





Μαύρο Ρόδο 2005


ahaios2006





Αχαιός 2006


zygaria







Τ.Ε. ράλι ΔΕΘ


team






Όλη η ομάδα μαζί με τον πρεσβύτερο
Ζάχο και παλαιό αγωνιζόμενο.


Περισσότερες φωτογραφίες μπορείτε να δείτε στο Gallery του r40

-Βαγγέλης Ζάχος - Λίγα λόγια.
Γεννήθηκα στην Θεσσαλονικη στις 17 Οκτωβρίου 1977.Απο μικρή ηλικία έζησα το κλίμα των αγώνων λόγω της αγωνιστικής ενασχόλησης του πατέρα μου.Απο τα 12 μου έλαβα μέρος σε αγώνες καρτ,ενω απο τα 16 μου οδηγώ αγωνιστικό αυτοκίνητο!-Πρώτος μου αγώνας ηταν το Ραλλυ ΔΕΘ το 2002 με Toyota Starlet 1,3.Θα μπορούσα να τρεξω και νωρίτερα όμως είχα αφοσιωθεί στις σπουδες της φαρμακευτικής.
Οι αγώνες αυτοκινήτου είναι -ισως- ο μεγαλύτερος έρωτας της ζωης μου!Τους ακολουθώ απο μικρός γιατί μου αρέσει ΤΡΟΜΕΡΑ να ΣΤΡΙΒΩ!!-Στις ευθείες βαριέμαι αφάνταστα!



-Λίγα λόγια για τον συνοδηγό.Ποιος είναι ο Σπύρος Ζάχος
Ολα ξεκινησαν καπου στην θεσσαλονικη τον Απριλιο του 1975, οποτε και γεννηθηκα (09/04/75), μεγαλλωνοντας σε ενα περιβαλον που ειχε εντονο το μηχανοκινητο στοιχειο, αφου ο πατερας μου απο τοτε που θυμαμαι συμμετειχε σε αγωνες αυτοκινητου ραλλυ, τι πιο φυσιολογικο μεγαλωνοντας να ασχοληθω και εγω με τον χωρο και του αγωνες αυτοκινητου. Η πρωτη επαφη εγινε μεσο ενος Go kart που μας χαρισε ο πατερας μας σε εμενα και τον αδερφο μου την ανοιξη του ’92. Δυο χρονια περιπου αργοτερα εγκαταλειπω την Ελλαδα για σπουδες στην Μ.Βρετανια. Επιστρεφω πλεον Πολιτικος Μηχανικος και ακολουθει η επομενη και πιο καθoριστικη πλεον επαφη με τον χωρο του αυτοκινητου που γινεται πλεον το 2002 και απο διαφορετικη πλεον θεση, αυτη τη φορα του συνοδηγου στο δεξι μπακετ του αδερφου μου Βαγγελη Ζαχου, αφου ειναι πλεον ξεκαθαρο σε εμενα απο τοτε το αδιαμφισβιτητο πλεον ταλεντου του σημερα, στην θεση του οδηγου. Απο τοτε και το πρωτο ραλλυ Δ.Ε.Θ του ’02 με το Toyota Starlet εως σημερα και το Renault Clio Ragnotti μοιαζουν ολα να ειναι διαφορετικα, η εμπλοκη, οι απαιτησεις, το αυτοκινητο, μα πανω απο ολα η νοοτροπια αντιμετωπισης του αθληματος.

-Πως γράφετε τις σημειώσεις σας;
Γράφουμε με χαρακτηρισμούς στροφών και ο λόγος που δε χρησιμοποιούμε ταχυτητες στα γραπτα ειναι γιατι οι συνθήκες του δρόμου δεν επιτρέπουν πάντα να περάσεις την ιδια στροφή στον αγωνα με την ιδια ταχύτητα που τη φαντάστηκες κατα τις δοκιμές!!!Οτ τροπος με τον οποίο γράφουμε δίνει μεγαλύτερη βαρύτητα στην κρίση του οδηγού σε ο,τι αφορά τις συνθήκες του δρόμου και το κράτημα του αυτοκινήτου τη μέρα του αγώνα,ώστε αυτος να κρίνει με πόσα χλμ θα στρίψει καθε στροφή!

Στροφή που χαρακτηρίζεται <ελευθερη> στρίβεται με τέρμα γκάζι ο,τι ταχύτητα κι αν έχουμε στο κιβώτιο.Η κάθε στροφή χαρακτηρίζεται με βάση του τι ήταν η προηγούμενη.
μετρια πατημενη=ελαφρώς μειωμένο γκαζι
μετρια=αρκετα μειωμενο γκάζι
ισως=επιφύλαξη για το χαρακτηρισμό στροφής
σίγουρα=καθόλου δισταγμός

ακολουθεί επεξήγηση των γραπτών απο την Κιρκη.

jpg σελίδα 8 - 39.32 Kb

και Αριστερή μέτρια πατημένη σε Δεξιά μέτρια πατημένη(όπου ερωτηματικό-διαβάζει ¨ίσως¨ο Σπύρος) και αριστερή ελεύθερη σε αριστερή ελεύθερη στη μπαριέρα 50 και στο εκκλησάκι πάτα αριστερά σίγουρα για Δεξιά ελεύθερη διαρκείας σε αριστερη μετρια πατημένη στη μπαριέρα-ισως+μέσα και δεξια ελευθ.διαρκείας-μέσα-μέσα 100 σε δεξια ελευθ και αριστερη μετρια πατημένη συν νωρίς μεσα και δεξια ελευθερη στη μπαριερα που γινεται δεξια μετρια με χωματα 50...

jpg σελίδα 9 - 36.00 Kb

αριστερη μετρια πατημενη διαρκειας μεγαλη και δεξια ελευθερη-ισως και μεσα σε αριστερη ελευθερη ισως μεσα-μεσα 50 ελαφρως δεξια σε παρα πολυ προσοχη στην μπαριερα δεξια μετρια πατημενη διαρκειας ισως μεγαλη και αριστερη μετρια πατημενη και αριστερη μετρια πατημενη-μεσα-μεσα 150 και φρενα! φρενα! για δεξια μετρια και αριστερη μετρια πατημενη και δεξια μετρια πατημενη διαρκειας μεσα-μεσα...



-Τι επαγγέλλεσαι, με τι άλλο ασχολείσαι στον ελεύθερο χρόνο σου;
Είμαι σήμερα φαρμακοποιός και διευθύνω το προσωπικό μου φαρμακείο.
Στον ελευθερό μου χρόνο γυμνάζομαι συστηματικά υπο τις οδηγιές του προπονητή τριάθλου της Εθνικής Ελλάδας,κυριου Κρομμύδα Βασίλη.Μου αρέσει ιδιαίτερα να κάνω πράγματα που εμπεριέχουν δράση..αλλιώς βαριέμαι!!

-Πως ξεκίνησες (πότε, πως, που , ποιος σε βοήθησε);
Οταν ξεκίνησα...οδηγούσα περισσότερο με την καρδιά και λιγοτερο με το μυαλο!!
Με βοήθησαν οι Γιώργος Ταχματζίδης,Τάσος Βασίλης,Αναγνώστοπουλος Βασίλης και Χρίστος(APR).Ενω με πολλούς τρόπους με βοήθησε ο Τρατσέλας Αθανάσιος.
Φυσικά χωρίς την αμέριστη συμπαράσταση σε καθε επιπεδο των γονιών μου δε θα καταφερνα τιποτα απολύτως.


-Πως είδες την φετεινή διοργάνωση;
Η φετινη διοργάνωση των αγώνων στους οποίους έλαβα μέρος ήταν μετρίου επιπέδου!!Ελπίζω σε καλύτερη προβολή το 2007.Συγχαρητήρια για τη δουλειά σας.
Πρέπει πάντα να προσπαθούμε να βελτιωνόμαστε οδηγικά μέσα απο τους αγώνες-μην ξεχναμε οτι πρόκειται για άθλημα-ακόμη και αν η αρχη του η ΕΘΕΑ το αντιμετωπίζει διαφορετικά~~~!!!!

-Θα ασχολούσουν καθόλου με την πολιτική ή τα διοικητικά των αγώνων
για την βελτίωσή τους;

Δεν θα ήθελα να ασχοληθώ με την πολιτική, δεν με πείθουν για την ποιότητα τους οι άνθρωποι που εμπλέκονται σ'αυτά!!
χασιμο χρονου θα ηταν!!


-Λίγα λόγια για το αυτοκίνητο
Το νεο μας απόκτημα ειναι εργοστασιακά προετοιμασμένο και ειναι η πρώτη φορά που θα έχουμε καθαρόαιμο αγωνιστικό στην κατοχή μας...!
Θα συντηρειται απο την αγωνιστική ομάδα APR (Βασίλης+Χρίστος Αναγνωστόπουλος).

Συντομα χαρακτηριστικά:
Renault Clio Ragnotti SUPER.N
185ps
ροπή 22,4kgm
βάρος 1030κιλα´
κιβώτιο-ασυγχρόνιστο sadev 5 σχέσεων
ανάρτηση-proflex και ohlins-θα χρησιμοποιόυνται κατά περίπτωση!!

Οπως και με το 106...το clio απαιτεί οδήγηση με καθαρές γραμμές και καθόλου άσκοπα γλιστρήματα και νευρικές κινήσεις!!

-Ποια τα σχέδια για την επόμενη χρονιά και για το μέλλον γενικότερα;
Για το 2007,ελπίζουμε να διεκδικίσουμε το κύπελλο ελλάδος της Ν3 και κάποιες καλές παρουσίες στη γενική κατάταξη.Ελπίζουμε επιτέλους να φύγει η ατυχία απο πάνω μας και να μας παρατηρήσουν καλύτερα...περισσότερο αντικειμενικά-ως προς τις δυνατοτητές μας- οι εκάστοτε πιθανοί χορηγοί και άνθρωποι του χώρου!

-Θα σκεφτόταν να βγεί εκτός συνόρων για κάποιον αγώνα
(σκόπια, βουλγαρία, ιταλία, κτλ);

Όνειρο μας είναι να τρέξουμε στο εξωτερικό και να εκπρωσοπήσουμε επάξεια τη χώρα μας.Δυστυχώς η ΕΛΠΑ_ΕΘΕΑ απέρριψε την προτασή μας φέτος για συμμετοχή μας στην Ιταλία!!

.-r40



Ράλι ΔΕΘ 2006