Ας συνεχίσουμε όμως την περιγραφή από εκεί που σταματήσαμε, μετά το
δεύτερο service της ημέρας όπου είχαμε πληρώματα που δεν συνέχισαν τον
αγώνα. Μεγάλοι άτυχοι οι Αλεξανδρόπουλος - Καββαδίας που μπήκαν στο
service με κομμένη την κάτω βάση μηχανής στο Peugeot 106 και δεν βρήκαν
ανταλλακτική για να συνεχίσουν !!! αφήνοντας την 5η θέση γενικής που
είχαν μέχρι εκείνο το σημείο η οποία ήταν και η επίδοση του αγώνα μέχρι
εκείνο το σημείο. Από το service δεν βγήκε ούτε ο
Τρατσέλλας που είχε πρόβλημα με το λεβιέ στο δικό του Peugeot 106 ενώ
εγκατάλειψη δήλωσε και ο Τάκης Σκαλτσάς από μηχανικό πρόβλημα.
Στην 6η ειδική "Παλαιόκαστρο ΙΙ" ο Κωνσταντίνου με το
206 είχε τον πρώτο χρόνο! με τους Κύρκο, Τσολακίδη, Χατζητσοπάνη να
ακολουθούν σε μικρή απόσταση. Εκπληκτικός ο 5ος χρόνος του Γαλάνη, και
ο... 6ος του Καψιώτη με το Peugeot 106 N/1 !!! που οφείλεται στην πολύ
δυνατή βροχή που είχαν τα πρώτα νούμερα και που σταμάτησε σχεδόν στη
συνέχεια για τα πιο πίσω νούμερα.
Το σημείο της εξόδου των Παραδείση και Κουτσμανή
Εκτός
από τους.. ασυνήθιστους χρόνους σε αυτή την ειδική είχαμε και νέες
εγκαταλείψεις. Πιο σημαντική αυτή του Παραδείση με το Peugeot 206 της
Lion ενώ στο ίδιο σημείο βγήκε και ο Κουτσμανής με το Ford Fiesta ST
της Ford Βροχίδης - Χατζής από υδρολίσθηση τη στιγμή που ήταν 2ος στην
κλάση του.
Φαίνεται πως αυτή ήταν η στροφή των αντιπροσώπων... Λίγα μέτρα πιο κάτω
εγκατέλειψε και πάλι λόγω της μεγάλης ποσότητας νερού που... έκοψε το
ημιαξόνιο του Peugeot 106 και ο Κώστας Αργυρίου ενώ βρισκόταν 2ος στα
A/6.
Στην "Παλαιόχωρα ΙΙ" οι δύο πρωτοπόροι σημείωσαν χρόνο στο
ίδιο δευτερόλεπτο! και διατήρησαν την ίδια διαφορά των 22" για τον
Ταξιάρχη που θα είναι η τελευταία ειδική της ημέρας.
Ανεβασμένος είναι ο John-John Μπεσλίδης που σημείωσε τον 4ο χρόνο και
είναι με άνεση στην κορυφή της Α/7, ενώ και ο Κωνσταντίνου συνεχίζει
τους κορυφαίους χρόνους. Χρόνο
φαίνεται να έχασε ο Ανδρεάδης ενώ ο Βάτσος δεν συνεχίζει τον αγώνα! Στα
1600, ο Νιζάμης εγκατέλειψε αλλά υπάρχει σκέψη να συνεχίσει αύριο ενώ ο
Παπαδόπουλος εγκατέλειψε από έξοδο.
Στην τελευταία ειδική "Ταξιάρχης ΙΙ" όπως είπαμε,
ο Τσολακίδης παρά την προσπάθεια και τον πολύ καλό χρόνο δεν κατάφερε
να περάσει τον Χατζητσοπάνη για 4". Κορυφαίο χρόνο έγραψε και ο
Κωνσταντίνου και κατάφερε να ανέβει και μια
θέση στη γενική κατάταξη τερματίζοντας 4ος. Πίσω του ο πολύ καλός Τοψής
που τον είδαμε για πρώτη φορά με Lancer Evo VIII και κατάφερε σε αυτή
την ειδική να ανέβει μια θέση εμπρός από τον Κύρκο που τερμάτισε τελικά
στην 6η θέση.
Και σε αυτή την ειδική είχαμε όμως εγκαταλείψεις
με κυριότερη αυτή του John-John Μπεσλίδη που είχε έξοδο ενώ βρισκόταν
7ος γενικής και άνετα 1ος στα Ε/11 που γνώρισαν πολλές εγκαταλείψεις
σήμερα. Έτσι ο Ανδρεάδης παρά τα προβλήματα που είχε σήμερα μένει ο...
μόνος από τα δίλιτρα Ε και είναι ο νικητής της κατηγορίας μιας και τα
δύο Ε/10 φιγουράρουν στο τέλος της σημερινής κατάταξης.
Στα
δίλιτρα της Α ο Βαλαβάνης κρατήθηκε στο δρόμο κάνοντας συνεχώς καλούς
χρόνους και είναι ο νικητής με τον πολύ καλό Τάσσο με το νέο του
Renault Clio να έρχεται δεύτερος και τον Χατζηανέστη 3ο.
Στην
Α/6 μετά τις τόσες εγκαταλείψεις τερμάτισαν μόνο 3 πληρώματα! Με πολύ
καλό αγώνα ο Αναγνωστάκης είναι ο νικητής στην 9η θέση γενικής, 2ος ο
Κουμποτής ενώ ο Ζάχος σε μια ημέρα γεμάτη προβλήματα δεν κατάφερε να φτάσει στον τερματισμό του σκέλους στη Θεσσαλονίκη παρόλο που ολοκλήρωσε όλες τις ειδικές.
Στην Α/5
επικράτησε η... λογική και χωρίς να υπάρξει έξοδος είχαμε και τα 3
πληρώματα της κλάσης να τερματίζουν τη σημερινή ημέρα. Νικητής φυσικά ο
Πάζης, δεύτερος ο Μαυροδής και τρίτος ο Μπίστας.
Πολύ καλή
επίδοση και από τον νικητή της κλάσης Ν/2 Γαλάνη που τερμάτισε στην 11η
θέση γενικής. 2ος ο Αγγλόπουλος και 3ος ο Ευθυμιάδης.
Τώρα όλοι
θα αναζητήσουν ξεκούραση και... στεγνά ρούχα μιας και όλοι έχουν βραχεί
μετά από μια ολόκληρη ημέρα με πολύ βροχή και κρύο επάνω στο βουνό.
|