Με τους καλύτερους οιωνούς ξεκίνησε για φέτος το Κύπελλο Β.Ελλάδος. Μεγάλη μάχη για τη νίκη στη γενική και στα 2000+ με τους Τσολακίδη-Παυλίδη και το Subaru Impreza WRX N10 (καθώς το Ν12 που χρησιμοποιούν στο Πανελλήνιο, βρίσκεται στην Αγγλία για προετοιμασία, εν όψει του Ράλλυ Φθιώτιδος) επικράτησαν για μόλις 1,6" των Καλούδη-Ρούφο, με το εμφανώς ανανεωμένο Mitsubishi Lancer Evo8. Kαι οι δυο τους κινήθηκαν πολύ γρήγορα, με τον Καλούδη να επικρατεί στο 1ο σκέλος για 2,1" και τον Τσολακίδη να καταφέρνει να καλύψει τη διαφορά στο 2ο σκέλος κερδίζοντας με διαφορά 3,7 δευτερολέπτων. |
Απέδειξαν και οι 2 τους ότι βρίσκονται σε πολύ καλή κατάσταση εν όψει των αγώνων που θα ακολουθήσουν. Πίσω τους, μια από τις πολύ ευχάριστες εκπλήξεις του αγώνα, οι Μαυροδής-Κυρλαγκίτση με το νέο τους απόκτημα, το Mitsubishi Lancer Evo6 (που γνωρίσαμε από κοντά πριν λίγο καιρό), έδειξαν να προσαρμόζονται άμεσα στις νέες απαιτήσεις, με αποτέλεσμα να είναι αυτοί που έκλεισαν τις θέσεις του πόντιουμ. Τους ακολούθησαν οι Μανωλόπουλος-Μανωλόπουλος με το εκπληκτικό Renault 5 Maxi, που μετά από αρκετό καιρό, έκαναν την εμφάνιση τους σε αγώνα της Β.Ελλάδος. Πρόσφεραν απλόχερα θέαμα στον, αρκετό, κόσμο που παρακολούθησε τον αγώνα, ξυπνώντας ευχάριστες μνήμες από το παρελθόν. Ένα αυτοκίνητο, πραγματικό στολίδι των Ελληνικών αγώνων. Πίσω τους βρέθηκαν, οι πρωτοεμφανιζόμενοι Σωτηριάδης-Γιαπιτζόγλου με Ford Sierra RS500, Τζελέπης-Τζελέπης με Opel Manta 400, Γκουτζιβελάκης-Γκουτζιβελάκης με Mercedes-Benz E190, και Τσέλιος-Τσέλιος με Ford Escort RS Coshworth, οι οποίοι αντιμετώπισαν πολλά προβλήματα με το αυτοκίνητο και δεν μπόρεσαν να κινηθούν όπως ήθελαν. Στην κατηγορία των δίλιτρων η χρονιά ξεκίνησε περίπου όπως τελείωσε πέρσι. Οι «Χριστόφορος»-Τηλιόπουλος εμφανίστηκαν με ένα νέο VW Golf MkII που ήταν ακόμα άβαφο! και επικράτησαν στην κατηγορία τερματίζοντας παράλληλα και στην 4η θέση γενικής. Πίσω τους έγινε ακόμα μια μεγάλη μάχη της ημέρας για την 2η θέση της κατηγορίας μεταξύ των Βάτσου-Κωνσταντινίδη με Peugeot 309 GTI και Κωνσταντινίδη-Κωνσταντινίδη με το, νέο τους, πανέμορφο Peugeot 205. H μάχη έληξε υπέρ των πρώτων με διαφορά μόλις 6 δέκατα του δευτερολέπτου! Στην 4η και 5η θέση αντίστοιχα βρέθηκαν οι Νιζάμης-Νιζάμης με το Skoda Felicia KC (μιας και ανεβαίνει κατηγορία σαν kitcar) και οι «δικοί» μας Κουτσμανής-Μαύρος με το Ford Fiesta ST πραγματοποιώντας πολύ καλή εμφάνιση και οι δυο τους. Ακολούθησαν οι Λάκης-Καμζελής με Οpel Manta, Kίτσος-Πανταζής με Οpel Kadett GSI, Κουκίδης-Μικρούλης με Seat Ibiza, Σκουλαριώτης-Σκουλαριώτης με BMW E30, Παρταλιός-Μπαλτουμάς με BMW 2002 Ti, Tάσσος-Φιδάνας με Renault Clio 16S, και Χρυσαφίδης-Τάτσιος με Opel Ascona. Δεν ολοκλήρωσαν την προσπάθεια τους οι Δέρβης-Κατσιάνης με Opel Manta που αναγκάστηκαν σε εγκατάλειψη μετά από μηχανικό πρόβλημα, ενώ οι Μακαρώνης-Αραμπατζής με Renault Clio Williams δεν συμμετείχαν τελικά στον αγώνα. Στα 1600 είχαμε επίσης μάχη για την κορυφή. Μετά την πρόωρη εγκατάλειψη των Ξενοκώστα-Τσιτσικλή, στο 1ο χλμ του πρώτου σκέλους από δίσκο-πλατό μετάδοσης, είχαμε πολύ καλούς χρόνους από τους Χριστοφορίδη-Μακινατζή και τους Βολιώτες Παπαδόπουλου-Τσιγγενέ. Οι Σερραίοι σημείωσαν τον καλύτερο χρόνο, με 7:18,2 στο πρώτο σκέλος, με τον Παπαδόπουλο να τερματίζει 2" πίσω τους. Στο δεύτερο σκέλος οι πρώτοι έπεσαν στο 7:23,9, τη στιγμή που ο Παπαδόπουλος κατέβασε το χρόνο του κατά 1 δευτερόλεπτο, και πήρε τη νίκη στην κατηγορία! Στην 3η θέση τερμάτισαν οι Τρατσέλλας - Θεοφανίδης ενώ στην 4η θέση το άλλο πλήρωμα του R40, οι Γκάλφας - Αγγελόπολουλος σε ένα αγώνα εκτός κλίματος. Πιο πίσω τερμάτισαν οι Κουμποτής - Μαυροματίδης και 6ος ο νεοφώτιστος Βελέζης με συνοδηγό το Δημήτρη Παρταλιό και το "χωμάτινο" Peugeot 106, που έτρεξε πέρυσι στο Ράλλυ Θερμαϊκού ο Κλιματσάκης. 7οι τερμάτισαν οι Ευθυμιάδης - Παπανικολάου, προσθέτοντας ένα ακόμα 106 στην κατάσταση τερματισμού. Στην κατηγορία συμμετείχαν και οι τοπικοί Δερμεντζής - Δραγάνης με το Citroen Saxo, που τερμάτισαν στην 8η θέση, ακολουθούμενοι από τους Βακρατσά - Καμπούρη με το φρεσκοβαμμένο VW Golf II. Στην κατηγορία των 1400 κ.ε. οι θέσεις 1 και 2 έκλεισαν με τα λογικά φαβορί που, δεν ήταν άλλα, από τα Toyota Yaris των Πάζη - Παπαρήγα και Λιθαρή - Δημητρίου. Αυτό που έκανε μεγάλη εντύπωση ήταν οι τρομεροί χρόνοι του Πάζη, που έκανε καλύτερο χρόνο από όλα τα 1600αρια και από τα περισσότερα δίλιτρα! έχοντας τον 8ο χρόνο γενικής σε ένα αγώνα με τόσες πολλές και καλές συμμετοχές! Ο Πρωταθλητής Ράλλυ των 1400 κ.ε. πραγματικά τιμά με τις συμμετοχές του τους αγώνες του Κυπέλλου Β. Ελλάδος και φαίνεται να εκμεταλλεύεται στο έπακρο τις δυνατότητες του Yaris. Το βάθρο συμπλήρωσαν οι Βραχάτης - Γαβριλάκης με Peugeot 106 1.3 του "Peugeot Sport Club", σε μια πολύ καλή πρώτη εμφάνιση σε αγώνες ράλλυ. 4ος ο Κολοκοτρώνης, που άφησε το δεξί μπάκετ του Λιθαρή, και συμμετέχει με ένα Toyota Starlet και συνοδηγό τον Αχλάδα. Πιο πίσω οι Μεσιτίδης-Κούσουμης με Nissan Micra, Μίχογλου-Μέρτικας που απογείωσαν το Cinquecento μέσα στο χωριό, ο Γραμματέας του ΟΦΑΔ Ταμπακόπουλους με τον Τσικογιάννη και το Peugeot 205, Γεωργούσης-Λέφας με Suzuki Swift, Σιώμος-Παπαμάρκος με Toyota Starlet και οι Μάστορας-Ρουσιάδης που είχαν σβησίματα! του κινητήρα, ακόμα και μέσα στη φουρκέτα του χωριού. Ο αγώνας πραγματοποιήθηκε με μεράκι από τη διοργανώτρια λέσχη, που φρόντισε να κλείσει τις "μπούκες" οι οποίες θα έβγαζαν πολύ χώμα και χαλίκι, ενώ μετά τον τεχνικό έλεγχο ο Αλυτάρχης αποφάσισε να μικρύνει τη διαδρομή, κόβοντας τα τελευταία 4 χλμ, που είχαν πολύ χαλίκι από πρόσφατη άσφαλτο και ήταν σίγουρα επικίνδυνα. Έτσι ο αγώνας πραγματοποιήθηκε σε μήκος 10 χλμ., με σύμμαχο τον πολύ καλό καιρό, που επέτρεψε σε πολύ κόσμο να βρεθεί στην ειδική διαδρομή. Κρίμα που το Σάββατο είχε ένα ψιλόβροχο πριν την πανηγυρική εκκίνηση και το οποίο σίγουρα αποθάρρυνε πολλούς από το να βρεθούν και να απολαύσουν την φιέστα, που είχε οργανωθεί εκεί. Οι απονομές, τέλος, πραγματοποιήθηκαν στο χώρο της εκκίνησης λίγο μετά το τέλος του αγώνα σε πολύ όμορφο κλίμα. Συνέχεια για τα Ράλλυ στη Βόρειο Ελλάδα με το Σπριντ Αλεξανδρούπολης στις 28-29 Απριλίου. Περισσότερες φωτογραφίες Αναλυτικά αποτελέσματα |
|
- Πληροφορίες
- Γράφτηκε από: Τάσος Τσιότρας - Φωτογραφίες: Καρλιώτης Κων/νος