Στα 2λιτρα υπήρχε και μια από τις 2 μεγάλες μάχες της ημέρας για την ανάδειξη του Κυπελλούχου Β.Ελλάδος της κατηγορίας. Εκτός από το Βεροιώτικο πλήρωμα, το κύπελλο διεκδικούσαν και οι Κουτσμανής-Μαύρος με το Ford Fiesta ST, οι οποίοι δυστυχώς αντιμετώπισαν προβλήματα με το αυτοκίνητο από το 1ο σκέλος και έτσι δεν μπόρεσαν να κάνουν τον αγώνα που ήθελαν. Παρ’όλα αυτά με την 3η θέση στην κατηγορία που πήραν σήμερα, κατέκτησαν την 2η θέση στα 2λιτρα του Κυπέλλου Β.Ελλάδος πίσω από τους Χριστόφορο-Τηλιόπουλο. Εντυπωσιακοί για ακόμα μια φορά φέτος οι Κωνσταντινίδης-Κωνσταντινίδης με το Peugeot 205 όπου τερμάτισαν 2οι στην κατηγορία μόλις 7 δεύτερα πίσω από τους νικητές. Στην 4η θέση της κατηγορίας βρέθηκαν οι Λάκης-Καμζέλης με Opel Manta ενώ πίσω τους τερμάτισαν οι Xατζηανέστης-Μικρόπουλος με Ford Escort, Στόιλας-Μητσικάρης με Opel Ascona, Κουκκίδης-Καρμαντζόγλου με Seat Ibiza και Γεροθανάσης-Τάσσος με Renault Clio. |
|
Η 2η μεγάλη μάχη της ημέρας ήταν η μάχη για το Κύπελλο της κατηγορίας των 1600κ.εκ. Εκεί μόλις 5 βαθμοί χώριζαν τους Κουμποτή-Μαυροματίδη και Γκάλφα-Κυπαρισσά πριν τον αγώνα. Και τα 2 πληρώματα, με Peugeot 106 S16, μπήκαν στην ε.δ των 20 χλμ με άγριες διαθέσεις, αλλά δυστυχώς η τύχη δεν ήταν μαζί με τους Κουμποτή-Μαυροματίδη. «Οριακά» ακούσματα ερχόταν στα αφτιά μας μέχρι και το σημείο που είχαν μια άσχημη έξοδο όπου ευτυχώς κανείς τους δεν χτύπησε. Από την άλλη, οι Γκάλφας-Κυπαρισσάς στο 1ο σκέλος σημείωσαν εκπληκτικό χρόνο (4ο γενικής), ενώ στο 2ο έκοψαν ρυθμό, και με την 3η θέση που πήραν σήμερα κέρδισαν και την κατηγορία για το Κύπελλο Β.Ελλάδος. Πολύ καλές επιδόσεις στο 2ο σκέλος και από τους Χριστοφορίδη-Μακινατζή και Παπαδόπουλο-Τσιγγενέ, και οι 2 με Peugeot 106, που άξια έκαναν το 1-2 στην κατηγορία στο τέλος της ημέρας. 4οι οι Μήτρακας-Χάψας με Citroen Saxo, ενώ ακολούθησαν οι Eυθυμιάδης-Παπανικολάου με Peugeot 106, Πατσιάς-Επανωμίτης με Peugeot 205, Δερμεντζης-Δραγάνης με Citroen Saxo, Αραμπατζής-Πανταζής με Peugeot 106 και Αυφαντής-Μπαλωτής με Citroen Saxo. |
|
Στα 1400, οι Πάζης-Παπαρήγας με Toyota Yaris είχαν ακόμα μαθηματικές ελπίδες για το κύπελλο στην κατηγορία, όμως θα έπρεπε να κερδίσουν τον αγώνα και οι Λίθαρης-Δημητρίου επίσης με Toyota Yaris να μην τερματίσουν στους βαθμούς. Ο Πάζης κινήθηκε στον γνώριμο για αυτόν οριακό ρυθμό, σημείωσε και πάλι κορυφαίους χρόνους, κέρδισε τον αγώνα εύκολα, αλλά η 2η θέση του Λίθαρη του έδωσε τους βαθμούς που χρειαζόταν ώστε να κερδίσει το κύπελλο στην κατηγορία του. Το πόντιουμ σήμερα έκλεισαν οι Βραχάτης-Δεληγιάννης με Peugeot 106. Ακολούθησαν οι Γεωργούσης-Λέφας με Suzuki Swift, Μίχογλου-Μέρτικας με Fiat Cinquecento, Ανδρεάδης-Τριανταφυλλίδης με Zastava Yugo, Ντόλλας-Ρόμπος με Fiat Seicento, Σωτηρόπουλος-Γαβριλάκης με Peugeot 106, Tαμπακόπουλος-Τσικογιάννης με Peugeot 205, και Μάστορας-Ρουσιάδης με Peugeot 106. |
|
Στην μεγάλη κατηγορία των 2000+, οι Μπεσλίδης-Νάνος, σημείωσαν κορυφαίους χρόνους με το VW Golf KC, και εκτός από τη νίκη στη κατηγορία διεκδήκησαν στα ίσια και την γενική καθώς τερμάτισαν μόλις 13 δεύτερα πίσω από τους νικητές του αγώνα. 2οι στην κατηγορία, οι Πρωταθλητές Β.Ελλάδος Μαυροδής-Κυρλαγκίτση με Mitsubishi Lancer Evo6, σε μια χλιαρή εμφάνιση, όπου αντιμετώπισαν και μικροπροβληματά με τα φρένα του αυτοκινήτου. Το βάθρο της κατηγορίας συμπλήρωσαν οι Γκουτζιβελάκης-Γκουτζιβελάκης με το εντυπωσιακό (dtm look) Μercedes 190E 2.5. Την κατηγορία έκλεισαν οι Δουλκερίδης-Σαρητζόγλου με Seat Ibiza και Τζελέπης-Τζελέπης με Opel Manta 400. O αγώνας χαρακτηρίστηκε από την κακοκαιρία, ιδιαίτερα στο 1ο σκέλος, πράγμα που δεν βοήθησε την μεγάλη προσέλευση θεατών. Θέαμα υπήρξε πάντως από αρκετά πληρώματα και όσοι ανέβηκαν στο βουνό δεν έμειναν παραπονεμένοι. Και κάτι άλλο, τα ζώα των κτηνοτρόφων της περιοχής έχουν μάθει και είναι «καλοί θεατές» και παρότι βρίσκονται ακριβώς δίπλα στο δρόμο, ευτυχώς δεν ανεβαίνουν σε αυτόν! Περισσότερες φωτογραφίες από τον αγώνα |
|
1ο πέρασμα
2ο πέρασμα
- Πληροφορίες
- Γράφτηκε από: Τάσος Τσιότρας - Φωτο: Κ.Καρλιώτης - Video: N.Ζαγοράκη