r40banner_07.jpg

42o Ράλλυ Δ.Ε.Θ.

  • Δημοσιεύθηκε: Παρασκευή, 04 Ιουλίου 2008 20:34
  • Από: Νίκος Γκάλφας
Αφίσα Ανακοινώθηκαν οι συμμετοχές για το 42ο Ράλλυ Δ.Ε.Θ. που φτάνουν τις 73, αριθμός πολύ ευχάριστος αν αναλογιστούμε την πρόωρη ημερομηνία διεξαγωγής του αγώνα σε σχέση με την ιστορική δέσμευση της ημερομηνίας με τη Διεθνή Έκθεση Θεσσαλονίκης καθώς βέβαια και μετά τη ματαίωση του Ράλλυ Χαλκιδικής.
Η συνολική διαδρομή του αγώνα είναι 388 χλμ από τα οποία τα 101 περιλαμβάνουν οι 9 ειδικές διαδρομές του αγώνα που ξεκινά το Σάββατο 30 Αυγούστου από τη Θεσσαλονίκη στις 8:30 μμ.
Ο αγώνας συνδέεται και με τα 40 χρόνια που κλείνει φέτος ο Α.Ο.Θ. από την ίδρυση του (1968 – 2008) ενώ θα δοθεί συνέντευξη Τύπου για τη διοργάνωση την Τρίτη 26 Αυγούστου.

Ανακοίνωση


Αφίσα42ο Ράλλυ ΔΕΘ, ένας αγωνιστικός θεσμός της Ελλάδος που κινείται όλα αυτά τα χρόνια σε υψηλά επίπεδα Οργάνωσης, αντάξια των Υποστηρικτών-Χορηγών του, της ΔΕΘ Α.Ε., της HELEXPO, της EXPRESS SERVICE και όλων των υπολοίπων Χορηγών που έχουν υποστηρίξει κατά καιρούς αυτή την διοργάνωση.

Το 42ο Ράλλυ ΔΕΘ θα διεξαχθεί για φέτος πριν την έναρξη λειτουργίας της Γενικής Διεθνούς Έκθεσης Θεσσαλονίκης και συγκεκριμένα στις 30 και 31 Αυγούστου 2008.
Η αλλαγή αυτή έγινε μετά από πρόταση της Εθνικής Επιτροπής Αγώνων Αυτοκινήτου και την σύμφωνη γνώμη του Οργανωτή Α.Ο.Θ., για να διευκολυνθεί το αγωνιστικό πρόγραμμα του ελληνικού Πρωταθλήματος Ράλλυ και οι αγωνιζόμενοι, λόγω ότι το Ράλλυ Χαλκιδικής πήρε ημερομηνία από την Διεθνή Ομοσπονδία Αυτοκινήτου στις 27/9/08.

Το Ράλλυ ΔΕΘ άρτια συνδεδεμένο με την Γενική Έκθεση Θεσσαλονίκης δεν θα υστερήσει σε τίποτα από την προβολή, από την εορταστική ατμόσφαιρα, από την μεγαλοπρέπεια που του αρμόζει γιατί ήταν και θα είναι η κορυφαία διοργάνωση στον χώρο του μηχανοκίνητου αθλητισμού της Β.Ελλάδος. Επιπλέον το 42ο Ράλλυ ΔΕΘ θα συνδεθεί με τα 40 χρόνια που κλείνει φέτος ο Α.Ο.Θ. από την ίδρυση του (1968 – 2008). Ο επετειακός χαρακτήρας που θα δοθεί θα σηματοδοτήσει την εν λόγω Οργάνωση.

Η συνολική διαδρομή του αγώνα είναι 388 χλμ από τα οποία τα 101 είναι χλμ ειδικών διαδρομών.

Είμαστε σίγουροι ότι οι αγωνιζόμενοι όλης της Ελλάδος που γνωρίζουν την εμπειρία και την αγάπη προς τον αγωνιζόμενο του Οργανωτή Α.Ο.Θ., θα μας τιμήσουν για ακόμη μια φορά με την συμμετοχή τους. Επίσης με την βοήθεια της Ελληνικής Αστυνομίας, του Πυροσβεστικού Σώματος καθώς και της Νομαρχιακής και Τοπικής Αυτοδιοίκησης είναι σίγουρη η ασφαλή και ομαλή διεξαγωγή του αγώνα.
Ο έλεγχος εξακρίβωσης θα διεξαχθεί το Σάββατο 30/08/2008 και ώρα 13:00’-17:00’ στην παραλία Θεσσαλονίκης δίπλα από το ξενοδοχείο Μακεδονία Παλλάς.
Οι δηλώσεις συμμετοχής λήγουν την Τετάρτη 20/08/2008 ώρα 22.00’ στα γραφεία του Α.Ο.Θ.
Πληροφορίες : Γραφεία Α.Ο.Θ. Μακρυράχης 24 ΤΚ 55133 Βυζάντιο Θεσσαλονίκης, τηλ. 2310-423220, fax 2310-423221, email Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

Πρόγραμμα



• Έναρξη εγγραφών : Δευτέρα 4 Αυγούστου 2008
• Λήξη εγγραφών Συμμετοχής : Τετάρτη 20 Αυγούστου 2008, ώρα 22:00
• Διανομή Βιβλίου Διαδρομής (Road Book): Τετάρτη 20 Αυγούστου 2008

Εναρξη Αναγνωρίσεων :
Oι αναγνωρίσεις επιτρέπονται μόνο μετά την λήξη των συμμετοχών και τη διανομή του roadbook,δηλαδή από την Πέμπτη 21/8/08,μέχρι την προηγούμενη ημέρα του αγώνα. Ο αριθμός των διελεύσεων είναι ελεύθερος.
Τονίζεται ότι η οδήγηση κατά την διάρκεια των αναγνωρίσεων πρέπει να είναι σύμφωνη με τον Κ.Ο.Κ. και να μην παρενοχλούνται οι κάτοικοι της περιοχής καθώς επίσης να φέρουν στο παρμπρίζ του αυτοκινήτου την κίτρινη πινακίδα αναγνωρίσεων της ΕΘ.Ε.Α.
Η ΕΘΕΑ και οι Οργανωτές θα εποπτεύουν με ειδικά συνεργεία, την συμμόρφωση των αγωνιζομένων με τον Κ.Ο.Κ. Οι παραβάτες θα υπόκεινται τις ποινές που ορίζει ο Γενικός Κανονισμός της ΕΘΕΑ.

Δημοσίευση πίνακα συμμετεχόντων :
• Δευτέρα 25 Αυγούστου 2008

Σάββατο 30 Αυγούστου 2008
• Έλεγχος εξακρίβωσης αυτοκινήτων Ωρα 13:00 - 17:00 μ.μ. Πλακόστρωτο παραλίας Θεσσαλονίκης (δίπλα από το Μακεδονία Παλλάς) Το ακριβές ωράριο θα καθορισθεί ανάλογα με τους αριθμούς συμμετοχής και θα ανακοινωθεί με Δελτίο Πληροφοριών).
• Διανομή εντύπων & Νο συμμετοχής : Στον έλεγχο εξακρίβωσης από 13:00-17:00 μ.μ.
• Ενημέρωση Αγωνιζομένων : Στον έλεγχο εξακρίβωσης, ώρα 16:00 μ.μ.
• Δημοσίευση πίνακα εκκινούντων : Στην Γραμματεία του αγώνα, ώρα 19:30 μ.μ.
• Εκκίνηση Αγώνα : Παραλία Θεσσαλονίκης, ώρα 20:30 μ.μ.
• Τερματισμός αγώνα 1ου Σκέλους : Παραλία Θεσσαλονίκης, ώρα 23:23 μ.μ.

Κυριακή 31 Αυγούστου 2008
• Εκκίνηση 2ου Σκέλους : Παραλία Θεσσαλονίκης ώρα 09:00 π.μ.
• Τερματισμός αγώνα 2ου Σκέλους : Παραλία Θεσσαλονίκης ώρα 16:30 μ.μ.
• Τελικός Τεχνικός Έλεγχος: αμέσως μετά τον τερματισμό στον χώρο του τερματισμού
• Δημοσίευση αποτελεσμάτων: ώρα 18:00 στην Γραμματεία & στον χώρο τερματισμού
• Απονομή Επάθλων: Στον χώρο του Τερματισμού

Διαδρομή


ΣΚΕΛΟΣ 1ο    -    ΣΑΒΒΑΤΟ 30 ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ 2008
ΣΕΧ   Ε.Δ. ΔΙΑΔΡΟΜΗ ΣΥΝΟΛΟ Ιδανικός Ωράριο
Ε.Δ.   Χλμ. Χλμ. Χλμ. Χρόνος 1ου αυτ/του
0 ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ Ι (ΑΦΕΤΗΡΙΑ)   0.00 0.00   20:30
1 ΛΙΒΑΔΙ   26.08 26.08 40' 21:10
Ε.Δ. 1 ΛΙΒΑΔΙ 7.34       21:13
2 ΠΕΤΡΟΚΕΡΑΣΑ   2.81 10.15 15' 21:28
Ε.Δ. 2 ΠΕΤΡΟΚΕΡΑΣΑ 9.88       21:31
SERVICE A IN   55.67 65.55 1h 20' 22:51
  SERVICE A (Παραλία Θεσσαλονίκης)          
SERVICE A OUT        30' 23:21
2C  PARC FERME IN ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΙΙ       2' 23:23
  ΣΚΕΛΟΣ 1 - Σύνολο 17.22 84.56 101.78    
             
             
ΣΚΕΛΟΣ 2ο    -    ΚΥΡΙΑΚΗ 31 ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ 2008
ΣΕΧ   Ε.Δ. ΔΙΑΔΡΟΜΗ ΣΥΝΟΛΟ Ιδανικός Ωράριο
Ε.Δ.   Χλμ. Χλμ. Χλμ. Χρόνος 1ου αυτ/του
2D PARC FERME OUT ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΙΙΙ   0.00 0.00   9:00
SERVICE B IN   59.72 59.72 1h 20' 10:20
  SERVICE B ( Πολύγυρος )          
2F SERVICE B OUT       10' 10:30
3 TΣΟΥΚΑΛΑΣ Ι   0.37 0.37 3' 10:33
Ε.Δ. 3 ΤΣΟΥΚΑΛΑΣ Ι 10.83       10:36
4 ΤΑΞΙΑΡΧΗΣ Ι   5.03 15.86 20' 10:56
Ε.Δ. 4 ΤΑΞΙΑΡΧΗΣ Ι 13.11       10:59
5 ΠΑΛΑΙΟΧΩΡΑ Ι   15.40 28.51 30' 11:29
Ε.Δ. 5  ΠΑΛΑΙΟΧΩΡΑ Ι 12.70       11:32
SERVICE  C IN   20.28 32.98 35' 12:07
  SERVICE C ( Πολύγυρος ) (36.64)  (100.80)   (137.44)    
5B SERVICE C OUT / REGROUPING A IN       20' 12:27
5C REGROUPING A OUT (15' μόνο για το 1ο αυτοκίνητο)   15' 12:42
6 TΣΟΥΚΑΛΑΣ ΙI   0.27 0.27 3' 12:45
Ε.Δ. 6 ΤΣΟΥΚΑΛΑΣ ΙI 10.83       12:48
7 ΤΑΞΙΑΡΧΗΣ ΙI   5.03 15.86 20' 13:08
Ε.Δ. 7 ΤΑΞΙΑΡΧΗΣ ΙI 13.11       13:11
8 ΠΑΛΑΙΟΧΩΡΑ ΙI   15.40 28.51 30' 13:41
Ε.Δ. 8 ΠΑΛΑΙΟΧΩΡΑ ΙI 12.70       13:44
8A SERVICE D IN   20.28 32.98 35' 14:19
  SERVICE D ( Πολύγυρος ) ( 36.64 )   ( 40.98 ) ( 77.62 )    
8B SERVICE D OUT / REGROUPING B IN       20' 14:39
8C REGROUPING B OUT (15' μόνο για το 1ο αυτοκίνητο)   15' 14:54
9 TΣΟΥΚΑΛΑΣ ΙIΙ   0.27 0.27 3' 14:57
Ε.Δ. 9 ΤΣΟΥΚΑΛΑΣ ΙIΙ 10.83       15:00
9A ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ IV ΤΕΡΜΑΤΙΣΜΟΣ   60.00 70.83 1h 30' 16:30
  ΣΚΕΛΟΣ 2 - Σύνολο (84.11)  (202.05) (286.16)    
             
  ΣΥΝΟΛΟ ΧΛΜ ΑΓΩΝΑ (101.33) (286.61) (387.94)    

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΕΙΔΙΚΩΝ ΔΙΑΔΡΟΜΩΝ

1ο ΣΚΕΛΟΣ - ΣΑΒΒΑΤΟ 30 ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ 2008

Ε.Δ. 1η ΛΙΒΑΔΙ
ΑΦΕΤΗΡΙΑ: Από Εθνική οδό Θεσσαλονίκης - Πολυγύρου προς Λιβάδισε 3.44 χλμ η αφετηρία της Ε.Δ.
ΤΕΡΜΑΤΙΣΜΟΣ:Στην έξοδο της οδού προς Λιβάδι με διασταύρωση προς Περιστερά.
ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΜΟΣ: Ανηφορική ,τεχνική και γρήγορη.

Ε.Δ. 2η ΠΕΤΡΟΚΕΡΑΣΑ
ΑΦΕΤΗΡΙΑ : Στην είσοδο του χωριού Λιβάδι με οδό προς Πετροκέρασα.
ΤΕΡΜΑΤΙΣΜΟΣ : Στην είσοδο του χωριού Πετροκέρασα.
ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΜΟΣ: Κατηφορική , τεχνική και μέτρια σε ταχύτητα.
SERVICE PARK - PARC FERME ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ 30/08/2008
Το Service Park και το Parc Ferme στην Θεσσαλονίκη θα διεξαχθούν στο πλακόστρωτο της παραλίας θεσσαλονίκης (Άγαλμα Μεγ.Αλεξάνδρου)

2ο ΣΚΕΛΟΣ - ΚΥΡΙΑΚΗ 31 ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ 2008

Ε.Δ. 3η - 6η - 9η ΤΣΟΥΚΑΛΑΣ
ΑΦΕΤΗΡΙΑ :Δρόμος προς Ταξιάρχη από Δικαστικό Μέγαρο Πολυγύρου
ΤΕΡΜΑΤΙΣΜΟΣ :Διασταύρωση με οδό Χολομώντα και Ταξιάρχη.
ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΜΟΣ : Πολύ γρήγορη ειδική με πολύ καλό οδόστρωμα

Ε.Δ. 4η - 7η ΤΑΞΙΑΡΧΗΣ
ΑΦΕΤΗΡΙΑ : Από Παλαιόκαστρο προς Αρναία μετά τις ταβέρνες του Χολομώντα
ΤΕΡΜΑΤΙΣΜΟΣ : Στην είσοδο της Αρναίας όπου διασταύρωση νέας και παλαιάς οδού προς Παλαιόκαστρο
ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΜΟΣ :Πρόκειται για την μισή γνωστή Ε.Δ. του Χολομώντα, κατηφορική, τεχνική.

Ε.Δ. 5η - 8η ΠΑΛΑΙΟΧΩΡΑ
ΑΦΕΤΗΡΙΑ: Από την Εθνική οδό Αγ. Προδρόμου-Αρναίας διασταύρωση Παλαιόχωρας προς Ταξιάρχη, 500μ μετά η Αφετηρία της Ε.Δ..
ΤΕΡΜΑΤΙΣΜΟΣ: Από την οδό Παλαιοκάστρου-Αρναίας (Χολομώντας) στην διασταύρωση με Ταξιάρχη
ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΜΟΣ: Πολύ Τεχνική με νέο οδόστρωμα, ομαλή ανάβαση.

SERVICE PARK - REGROUPING ΠΟΛΥΓΥΡΟΣ 31/08/2008
Το Service Park και το Regrouping θα διεξαχθούν στον Πολύγυρο στο τμήμα της οδού Ασκληπιού

Χάρτης


{mosmap kml='http://bbs.keyhole.com/ubb/download.php?Number=1220187'}

Συμμετοχές


Α/Α Νο Συμμετέχων Οδηγός/Συνοδηγός Αυτοκίνητο Ο/Κ
1 1 Α.Λ.Α.Λ. ΧΑΤΖΗΤΣΟΠΑΝΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ-ΑΝΔΡΙΚΟΠΟΥΛΟΣ ΑΝΔΡΕΑΣ SUBARU IMPREZA N12 N/4
2 2   ΣΩΤΗΡΧΟΣ ΛΕΥΤΕΡΗΣ-ΖΑΚΧΑΙΟΣ ΝΙΚΟΣ MITSUBISHI LANCER EVO IX N/4
3 3   ΝΑΣΟΥΛΑΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ-ΠΑΤΡΙΚΟΥΣΗΣ ΜΙΧΑΛΗΣ MITSUBISHI LANCER EVO IX N/4
4 4   ΠΙΤΣΟΣ ΚΩΝ/ΝΟΣ-ΚΑΡΑΠΑΠΑΖΗΣ ΣΤΕΛΙΟΣ MITSUBISHI LANCER EVO IX N/4
5 5   ΠΑΠΑΔΗΜΗΤΡΙΟΥ ΙΩΑΝΝΗΣ-HARRYMAN ALLAN MITSUBISHI LANCER EVO IX N/4
6 6   ΜΙΧΟΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ-ΧΕΙΡΑΚΗΣ ΚΩΣΤΑΣ MITSUBISHI LANCER EVO VIII N/4
7 7 ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ ΝΙΩΡΑΣ ΓΡΗΓΟΡΗΣ-ΜΟΣΧΟΠΟΥΛΟΣ ΝΙΚΟΣ SUBARU IMPREZA STI N12 N/4
8 8 Α.Ο.Θ. ΤΕΑΜ ΤΟΨΗΣ ΠΑΝΤΕΛΗΣ-ΤΣΟΤΣΟΣ ΚΩΣΤΑΣ MITSUBISHI LANCER EVO IX N/4
9 9 ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ ΠΛΑΓΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ-ΦΡΑΓΚΟΥΛΗΣ ΑΝΔΡΕΑΣ MITSUBISHI LANCER EVO IX N/4
10 10 O.Φ.Α.Α. ΚΑΛΟΥΔΗΣ ΑΚΗΣ-ΡΟΥΦΟΣ ΣΠΥΡΟΣ MITSUBISHI LANCER EVO VIII N/4
11 11   ΚΑΡΑΜΗΤΡΟΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ-ΠΡΙΝΤΕΖΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ MITSUBISHI LANCER EVO IX N/4
12 12 Α.Ο.Θ. ΤΕΑΜ ΖΑΧΟΣ ΒΑΓΓΕΛΗΣ-ΖΑΧΟΣ ΣΠΥΡΟΣ RENAULT CLIO RAGNOTTI A/7
13 14 Α.Ο.Θ. ΤΕΑΜ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ ΧΡΗΣΤΟΣ-ΚΑΡΜΑΤΖΟΓΛΟΥ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ PEUGEOT 206 XS KIT CAR A
14 15 COSMOS RALLY TEAM ΚΟΣΜΟΠΟΥΛΟΣ ΓΙΩΡΓΟΣ-ΜΠΑΡΔΑΚΗΣ ΣΠΥΡΟΣ RENAULT CLIO R3 KIT CAR A
15 16 Α.Ο.Θ. ΤΕΑΜ ΜΠΕΣΛΙΔΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ-ΝΑΝΟΣ ΧΡΗΣΤΟΣ VW GOLF III KIT CAR A
16 17 Α.Ο.Θ. ΤΕΑΜ ΜΑΥΡΟΔΗΣ ΔΙΟΝΥΣΗΣ-ΚΥΡΛΑΓΚΙΤΣΗ ΜΑΡΙΑ SUBARU IMPREZA  N/4
17 18   ΤΣΕΛΙΟΣ ΚΥΡΙΑΚΟΣ-ΤΣΕΛΙΟΣ ΣΤΕΛΙΟΣ MITSUBISHI LANCER EVO VIII N/4
18 19 Α.Ο.Θ. ΤΕΑΜ ΜΑΝΩΛΟΠΟΥΛΟΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ-ΜΑΝΩΛΟΠΟΥΛΟΣ ΘΩΜΑΣ RENAULT 5 T Maxi E/12
19 20   'ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΟΣ''-ΤΗΛΙΟΠΟΥΛΟΣ ΚΩΝ/ΝΟΣ VW GOLF II E/11
20 21 Λ.Α.Βεροίας ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΙΔΗΣ ΙΩΑΝNHΣ.-ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΙΔΗΣ ΒΑΓΓΕΛΗΣ  PEUGEOT 205  E/11
21 22 FORD ΒΡΟΧΙΔΗΣ-ΧΑΤΖΗΣ ΚΟΥΤΣΜΑΝΗΣ ΝΙΚΟΣ-ΜΑΥΡΟΣ ΛΕΥΤΕΡΗΣ FORD FIESTA ST A/7
22 23   ΕΞΑΔΑΚΤΥΛΟΣ ΓΙΩΡΓΟΣ-ΚΑΠΙΡΗΣ ΜΙΧΑΛΗΣ PEUGEOT RC 206 A/7
23 24 Λ.Α.Βεροίας ΚΟΣΜΙΔΗΣ ΘΕΟΦΙΛΟΣ-ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΗΣ ΘΩΜΑΣ PEUGEOT 306 A/7
24 25 Α.Ο.Θ. ΤΕΑΜ ΤΑΣΣΟΣ ΒΑΣΙΛΗΣ-ΦΙΔΑΝΑΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ RENAULT CLIO RAGNOTTI A/7
25 26   ΓΕΡΟΔΗΜΟΣ ΓΙΩΡΓΟΣ-ΚΟΤΣΙΛΙΑΝΟΣ ΝΙΚΟΣ HONDA CIVIC TYPE-R N/3
26 27 Α.Ο.Θ. ΤΕΑΜ ΑΝΔΡΕΑΔΗΣ ΜΙΛΤΙΑΔΗΣ-ΒΟΓΙΑΤΖΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ VW GOLF II GTI E/11
27 28   ΒΑΤΣΟΣ ΝΙΚΟΣ-ΘΕΟΦΑΝΙΔΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ PEUGEOT 309 GTI E/11
28 29 Α.Λ.Α.Κορινθίας ΟΙΚΟΝΟΜΟΥ ΣΩΤΗΡΗΣ-ΓΚΟΥΡΓΙΩΤΗΣ ΚΩΝ/ΝΟΣ CITROEN C2 A/6
29 30   'GASTON JUNIOR''-ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ ΝΙΚΟΣ PEUGEOT 106 S16 A/6
30 31 A.Λ.Α.Λ. ΠΑΖΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ- TOYOTA YARIS A/5
31 32   ΚΥΡΙΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΓΙΩΡΓΟΣ-ΤΡΙΠΙΝΤΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ PEUGEOT 106 S16 A/6
32 33 Α.Ο.Θ. ΤΕΑΜ ΠΑΡΤΑΛΙΟΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ-ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΜΙΛΤΟΣ CITROEN SAXO VTS A/6
33 34 Α.Λ.Α.Κορινθίας ΜΠΙΣΤΑΣ ΙΩΑΝΝΗΣ-ΜΠΑΚΛΩΡΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ CITROEN C2 A/6
34 35   ΑΝΑΓΝΩΣΤΑΚΗΣ ΚΩΝ/ΝΟΣ-ΚΑΜΠΕΡΗ ΕΛΕΝΗ SUZUKI IGNIS 1.5 SPORT A/6
35 36   ΞΕΝΟΚΩΣΤΑΣ ΓΙΩΡΓΟΣ-ΤΣΙΤΣΙΚΛΗΣ ΒΑΣΙΛΗΣ PEUGEOT 106 S16 A/6
36 37 A.Ο.Θ. ΤΕΑΜ  ΑΡΓΥΡΙΟΥ ΚΩΣΤΑΣ-ΜΑΝΔΙΚΟΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ PEUGEOT 106 S16 A/6
37 38 Α.Ο.Θ. ΤΕΑΜ ΚΟΥΜΠΟΤΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ-ΜΑΥΡΟΜΑΤΙΔΗΣ ΣΑΒΒΑΣ PEUGEOT 106 S16 A/6
38 39 COSMOS RALLY TEAM ΚΑΡΠΑΝΟΣ ΝΙΚΟΣ-ΚΑΡΠΑΝΟΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ RENAULT CLIO RAGNOTTI N/3
39 40 Α.Ο.Θ. ΤΕΑΜ ΛΑΚΗΣ ΑΧΙΛΛΕΑΣ-ΚΑΜΖΕΛΗΣ ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ OPEL MANTA E/11
40 41 Α.Ο.Θ. ΤΕΑΜ ΚΙΤΣΟΣ ΧΡΗΣΤΟΣ-ΑΧΛΑΔΑΣ ΒΑΣΙΛΗΣ OPEL ASTRA GSI A/7
41 42 Α.Ο.Θ. ΤΕΑΜ ΠΑΤΣΙΑΣ ΓΙΩΡΓΟΣ-ΑΓΓΟΥΡΑΣ ΓΙΩΡΓΟΣ RENAULT CLIO WILLIAMS E/11
42 43   ΣΑΡΑΤΣΙΩΤΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ-ΡΟΜΠΟΣ ΣΤΑΥΡΟΣ RENAULT CLIO WILLIAMS E/11
43 44 ΑΛΑΜΑΠ ΚΑΜΠΟΥΓΙΑΝΝΗΣ ΚΩΣΤΑΣ-ΝΤΟΥΦΑΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ CITROEN AX E/10
44 45   ΣΩΤΗΡΙΟΥ ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ-ΠΕΠΑΣ ΦΡΑΓΚΙΣΚΟΣ PEUGEOT 106 S16 A/6
45 46   ΚΑΡΑΒΑΣΙΛΗΣ ΒΑΣΙΛΗΣ-ΚΟΛΑΡΑΣ ΧΡΗΣΤΟΣ CITROEN SAXO VTS  A/6
46 47 Α.Ο.Θ. ΤΕΑΜ ΣΑΝΙΔΑΣ ΝΙΚΟΣ-ΚΕΧΑΓΙΑΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ PEUGEOT 106 S16 A/6
47 48   ' RO-NI'-ΚΥΠΡΙΑΝΟΥ ΓΙΩΡΓΟΣ FORD FIESTA ST A/7
48 49   ΓΑΛΑΝΗΣ ΚΩΝ/ΝΟΣ-ΖΗΚΑΣ ΗΡΑΚΛΗΣ PEUGEOT 106 S16 N/2
49 50 Α.Ο.Θ. ΤΕΑΜ ΕΥΘΥΜΙΑΔΗΣ ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ-ΜΕΡΜΗΓΚΑ ΟΛΓΑ PEUGEOT 106 S16 A/6
50 51   ΜΑΛΑΚΤΑΡΗΣ ΣΩΤΗΡΗΣ-ΤΣΑΟΥΣΟΓΛΟΥ ΜΑΡΙΟΣ CITROEN SAXO VTS N/2
51 52   ΤΡΑΤΣΕΛΑΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ-ΜΙΚΡΟΥΛΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ PEUGEOT 106 S16 A/6
52 53   ΑΜΑΝΑΚΗΣ ΚΩΣΤΑΣ-ΚΥΡΙΑΖΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ PEUGEOT 106 S16 N/2
53 54 Α.Ο.Θ. ΤΕΑΜ ΜΗΤΡΑΚΑΣ ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ-ΓΚΙΡΤΣΙΟΣ ΓΙΩΡΓΟΣ CITROEN SAXO VTS N/2
54 55 Α.Ο.Θ. ΤΕΑΜ ΑΡΑΜΠΑΤΖΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ-ΠΑΝΤΑΖΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ FIAT X 1/9 E/11
55 56 Α.Ο.Θ. ΤΕΑΜ ΧΑΤΖΗΑΝΕΣΤΗΣ ΣΤΕΦΑΝΟΣ-ΚΑΤΣΙΩΝΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ FORD ESCORT RS A/7
56 57   ΑΝΑΣΤΑΣΟΒΙΤΗΣ ΘΕΟΔΩΡΟΣ-ΣΑΜΑΡΑΣ ΓΙΩΡΓΟΣ OPEL ASTRA GSI A/7
57 58   ΣΩΚΟΣ ΑΡΗΣ-ΚΕΧΑΓΙΑΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ SEAT IBIZA GTI A/7
58 59 Α.Λ.Α.Λ. ΠΑΠΑΔΗΜΗΤΡΙΟΥ ΔΗΜΗΤΡΗΣ-ΒΟΤΣΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ TOYOTA YARIS A/5
59 60   'LE-MAN''-ΚΟΤΣΑΛΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ MG ZR A/5
60 61 Α.Ο.Θ. ΤΕΑΜ ΒΡΑΧΑΤΗΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ-ΓΑΒΡΗΛΑΚΗΣ ΜΑΝΩΛΗΣ TOYOTA YARIS A/5
61 62 Α.Ο.Θ. ΤΕΑΜ ΝΙΖΑΜΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ-ΝΙΖΑΜΗΣ ΠΕΤΡΟΣ SKODA FELICIA KIT CAR A/5
62 63 Α.Ο.Θ. ΤΕΑΜ ΔΟΥΛΚΕΡΙΔΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ-ΣΑΡΗΤΣΟΓΛΟΥ ΙΩΑΝΝΗΣ PEUGEOT 205 E/9
63 64 Α.Ο.Θ. ΤΕΑΜ ΤΡΥΦΟΣ ΓΙΩΡΓΟΣ-ΘΕΟΦΑΝΙΔΗΣ ΣΙΜΟΣ PEUGEOT 106 S16 N/2
64 65 Λ.Α.Β.  ΓΕΩΡΓΟΥΣΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ-ΛΕΦΑΣ ΓΙΩΡΓΟΣ SUZUKI SWIFT GTI E/9
65 66 Λ.Α.Βόλου ΤΡΑΓΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ-ΤΣΙΓΚΙΝΕΣ ΚΩΝ/ΝΟΣ PEUGEOT 205  E/10
66 67 Α.Ο.Θ. ΤΕΑΜ ΑΛΕΞΑΝΔΡΙΔΗΣ ΣΠΥΡΟΣ-ΤΣΑΚΙΡΗΣ ΝΙΚΟΣ TOYOTA CELICA E/10
67 68 Ο.Φ.Α.Δ. ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ-ΜΕΡΤΙΚΑΣ ΙΩΑΝΝΗΣ TOYOTA STARLET A/5
68 69   ΜΑΣΤΟΡΑΣ ΑΛΕΞΗΣ-ΣΑΜΙΩΤΗΣ ΒΑΣΙΛΗΣ PEUGEOT 106 RALLYE E/9
69 70   ΚΥΠΑΡΙΣΣΑΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ-ΙΝΤΖΟΓΛΟΥ ΝΙΚΟΣ PEUGEOT 106 RALLYE E/9
70 71 Α.Ο.Θ. ΤΕΑΜ ΚΩΣΤΑΣ ΦΩΤΗΣ-ΤΣΙΜΠΙΔΗΣ ΒΑΣΙΛΗΣ PEUGEOT 205 GTI E/10
71 72   ΜΑΛΑΚΤΑΡΗ ΕΛΕΝΗ-ΒΑΡΟΥΞΗ ΑΓΓΕΛΙΚΗ FIAT SEICENTO A/0
72 73 Α.Ο.Θ. ΤΕΑΜ ΑΝΔΡΕΑΔΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ-ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΙΔΗΣ ΒΑΣΙΛΗΣ YUGO E/9
73 74   ΧΡΥΣΑΦΙΔΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ-ΚΑΣΤΑΝΙΩΤΗΣ ΘΩΜΑΣ OPEL ASCONA D/3

Ενημέρωση


deth01.jpg Ολοκληρώθηκε πριν από λίγη ώρα το 42ο Rally ΔΕΘ. Σε έναν αγώνα που είχε σχεδόν τα πάντα, οι μεγάλοι πρωταγωνιστές ήταν τελικά το πλήρωμα των Σωτήρχου-Ζακχαίου με το γνωστό Mitsubishi Lancer Evo9. Κινήθηκαν με εντυπωσιακό ρυθμό, κερδίζοντας όλες τις ε.δ. του αγώνα, μην αφήνοντας περιθώρια αμφισβήτησης από τα υπόλοιπα πληρώματα που δεν μπόρεσαν να ακολουθήσουν τον ρυθμό τους. Τα περάσματα τους σε ορισμένες περιπτώσεις δε όχι μόνο πρόσφεραν απλόχερα θέαμα αλλά και εντυπωσίασαν από θέμα ταχύτητας. Εκμεταλλεύτηκαν κυριολεκτικά και το τελευταίο εκατοστό δρόμου και τελικά απέδειξαν για ακόμα μια φορά ότι είναι ο κορυφαίος συνδυασμός σε ασφάλτινες επιφάνειες στην Ελλάδα. Με τη νίκη τους αυτή αύξησαν και την διαφορά τους στην βαθμολογία του Κυπέλλου Ασφάλτου τόσο, όσο να μπορούν να χαρακτηριστούν το απόλυτο φαβορί για την κατάκτηση του.

Η 2η θέση της γενικής ήταν ότι καλύτερο μπόρεσαν να καταφέρουν οι Χατζητσοπάνης-Ανδρικόπουλος με το Subaru Impreza WRX N12. Στην 2η βραδυνή ε.δ. χθες είχαν ένα τετ-α-κε που τους κόστισε αρκετά σε χρόνο ρίχνοντας τους στην 7η θέση. Σήμερα κινήθηκαν αρκετά γρήγορα και κατάφεραν, μετά από πολύ καλή εμφάνιση προσφέροντας και πολύ θέαμα μάλιστα, να προσπεράσουν όλους τους υπόλοιπους συνδυασμους πλην των νικητών που ήταν σε δικό τους αγώνα. Ο Λαμιώτης οδηγός με αυτό το αποτέλεσμα συνεχίζει να προηγείται στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ αυξάνοντας τη διαφορά τους στους 25 βαθμούς από τους ισόβαθμους 2ους Σωτήρχο και Πίτσο.

Η τελευταία θέση του πόντιουμ κατέληξε στους Πίτσο-Καραπαπαζή με Mitsubishi Lancer Evo9. Χωρίς να έχουν μεγάλη εμπειρία από ασφάλτινες επιφάνειες κατάφεραν να πάρουν ένα πολύ καλό αποτέλεσμα που τους ανεβάζει ψηλά στην βαθμολογία του ΠΠΡ. Μάλιστα το πλήρωμα από αγώνα σε αγώνα εμφανίζεται όλο και καλύτερο και δείχνει ότι μπορεί να πρωταγωνιστήσει στο μέλλον.

Πολύ κοντά τους στην 4η θέση της γενικής τερμάτισαν οι Νιώρας-Μοσχόπουλος με το Subaru Impreza WRX N12 της Ελληνικής Αστυνομίας. Καλό αποτέλεσμα και γι αυτούς στην όχι αγαπημένη τους επιφάνεια.

Ο αγώνας ξεκίνησε με πρόβλημα θερμοκρασίας στον κινητήρα τoυ Mitsubishi Lancer Evo8 των Καλούδη-Ρούφο που στις 2 νυχτερινές τους κράτησε χαμηλά στην γενική. Σήμερα όμως ανέβασαν κατακόρυφα τον ρυθμό τους και κατάφεραν να ανέβουν ως την 5η θέση της γενικής.

Μια θέση πίσω τους τερμάτισαν οι Τόψης-Τσότσος στην πρώτη τους εμφάνιση με το Mitsubishi Lancer Evo9. Προσπάθησαν αρκετά να προσαρμοστούν στο νέο αυτοκίνητο και το κατάφεραν κάνοντας αξιοπρεπής χρόνους. Περιμένουμε τις επόμενες συμμετοχές τους σε αγώνες καθώς σίγουρα θα είναι ακόμα πιο γρήγοροι.

Καταπληκτική εμφάνιση για τους Ζάχο-Ζάχο με το Renault Clio RS Ragniotti που εκτός από την 7η θέση της γενικής του χάρισε τη νίκη και στην F2 αλλά και στην κατηγορία Α και στην Α/7. Ρίσκαραν εξ' αρχής στις 2 βραδυνές ε.δ. πράγμα που τους αντάμειψε με μια καλή διαφορά από τους υπόλοιπους διεκδικητές την οποία κατάφεραν να διατηρήσουν την επόμενη μέρα κινούμενοι με τον γνωστό τους πολύ γρήγορο ρυθμό. Αυτό το αποτέλεσμα τους κράταει 1ους στην βαθμολογία της F2 στο Κύπελλο Ασφάλτου.

Πολύ κοντά τους τερμάτισαν και οι "Χριστόφορος"-Τηλιόπουλος οι οποίοι αν και έμειναν πίσω μετά τις 2 νυχτερινές, σήμερα πίεσαν πολύ για τη νίκη στην F2 αλλά δεν τα κατάφεραν και αρκέστηκαν στη νίκη για την κατηγορία Ε αλλά και την E/11.

Tην πρώτη 10άδα συμπλήρωσαν οι 2οι και 3οι της κατηγορίας Α. Ο λόγος για τους Κοσμόπουλο-Μπαρδάκη με το εντυπωσιακό Renault Clio R3 Max που σιγά σιγά ξαναβρίσκουν τον καλό τους εαυτό και προσαρμόζονται στο νέο τους όπλο και τους Μπεσλίδη-Νάνο με το VW Golf MKIII KC που με τον νέο τους κινητήρα κατάφεραν να ξαναβρεθούν ψηλά στην γενική μετά από τις φετινές ατυχίες.

Ας δούμε όμως τι έγινε και στις επιμέρους κλάσεις. Στην Α/7 τους νικητές ακολούθησαν οι Γεροδήμος-Κοτσιλιάνος στην πρώτη τους εμφάνιση με το Honda Civic Type R, που έδειξαν πολύ καλά δείγματα ταχύτητας ιδιαίτερα στις βραδυνές ε.δ., και οι Κουτσμανής-Βελέζης με το Ford Fiesta ST της Ford Βροχίδης-Χατζής.

Στην Α/6 είχαμε αρκετό ενδιαφέρον καθώς αρκετά πληρώματα βρέθηκαν κοντά σε χρόνους. Αρχικά μετά τις βραδυνές ε.δ. προηγήθηκαν οι Αργυρίου-Μανδίκος με το Peugeot 106 S16. Σήμερα όμως έκαναν ένα τετ-α-κε που τους κόστισε αρκετά σε χρόνο και τερμάτισαν 4οι στην κλάση. Η νίκη πήγε σε ένα νέο πλήρωμα, τους Kαραβασίλη-Κολάρα που οδήγησαν ένα Citroen Saxo VTS πολύ γρήγορα προσφέροντας παράλληλα πολύ εντυπωσιακά περάσματα. Επίσης τερμάτισαν και 2οι στην F3 και 17οι γενικής. Αυτός ήταν και ο λόγος που η ομάδα του R40 τους ψήφισε ως "ΤΟ ΠΛΗΡΩΜΑ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ" για το 42ο Rally ΔΕΘ. Στην 2η θέση της κλάσης και 3οι στην F3 τερμάτισαν oι Οικονόμου-Γκουργιώτης με το Citroen C2 Challenge ενώ 3οι τελικά βρέθηκαν οι Παρταλιός-Παπαδόπουλος με το ανανεωμένο Citroen Saxo VTS.

Στην Α/5 νικητές αναδείχτηκαν οι Βραχάτης-Γαβριλάκης με Toyota Yaris ενώ τους ακολούθησαν οι Παπαδημητρίου-Βότσης με ίδιο αυτοκίνητο και Κολοκοτρώνης-Μέρτικας με Toyota Starlet.

Στην Ε/11 πίσω από τους νικητές τερμάτισαν οι Κωνσταντινίδης-Κωνσταντινίδης με Peugeot 205 μετά από καλή εμφάνιση ενώ τους ακολούθησαν οι Βάτσος-Θεοφανίδης με το Peugeot 309 GTI που μετά τις 2 βραδυνές βρέθηκαν 1οι στην κατηγορία Ε αλλά σήμερα αντιμετώπισαν πρόβλημα με τον κινητήρα τους που τους κόστισε αρκετά σε χρόνο και θέσεις.

Στην Ε/10, κέρδισαν οι μόνιμοι πρωταγωνιστές της κλάσης, Καμπουγιάννης-Ντούφας, που ακόμα μια φορά κινήθηκαν εντυπωσιακά κερδίζοντας παράλληλα την F3 αλλά και τερματίζοντας στην 16η θέση της γενικής. Πολύ πίσω τους τερμάτισαν οι Κώστας-Τσιμπίδης με Peugeot 205.

Στην Ν/2 κέρδισαν οι Μαλακτάρης-Τσαούσογλου με Citroen Saxo VTS μετά από πολύ καλή εμφάνιση οδηγώντας οριακά σχεδόν παντού ενώ ήταν και πολύ θεαματικοί. Τους ακολούθησαν οι Γαλάνης-Ζήκας με Peugeot 106 S16 και Μήτρακας-Γκίρτσιος με Citroen Saxo VTS.

Στην Ε/9 νικητές ήταν οι Κυπαρισσάς-Ιντζόγλου με το Peugeot 106 Rallye που είχαν καλό ρυθμό σε όλο τον αγώνα αν και δεν απέφυγαν κάποια μικρά λάθη ιδιαιτέρως στις βραδυνές ε.δ.. Τους ακολούθησαν οι Μάστορας-Σαμιώτης με ίδιο αυτοκίνητο.

Ας δούμε και τις σημαντικότερες εγκαταλείψεις του αγώνα. Σίγουρα ένας από τους μεγάλους πρωταγωνιστές του αγώνα ήταν ο Γιάννης Παπαδημητρίου που με τον Allan Harryman έκαναν την μεγάλη τους επιστροφή σε Ελληνικό αγώνα μετά από αρκετά χρόνια με το Mitsubishi Lancer Evo9 που έχει στην κατοχή του ο οδηγός. Χαρακτηριστικά να αναφέρουμε ότι το πλήρωμα δεν είχε συμμετάσχει σε ασφάλτινο αγώνα εδώ και 4 χρόνια αλλά παρ'όλα αυτά η αποχή τους δεν φάνηκε να τους επηρεάζει ιδιαίτερα καθώς ήταν 2οι για αρκετή διάρκεια του αγώνα. Στην 8η ε.δ όμως και όταν άναψε η μάχη με τον Χατζητσοπάνη για την 2η θέση δεν απέφυγαν το λάθος καθώς είχαν μια έξοδο που τους ανάγκασε να σταματήσουν την προσπάθεια τους. Το πλήρωμα πάντως απέδειξε ότι παραμένει σε υψηλό επίπεδο ενώ πρόσφεραν και αρκετό θέαμα στους θεατές. Ελπίζουμε να τους ξαναδούμε σύντομα και σε άλλους αγώνες στην Ελλάδα καθώς πρόκειται για ένα πλήρωμα που κοσμεί τους Ελληνικούς αγώνες. Μάλιστα είχαμε την ευκαιρία και για μια μίνι συνέντευξη με τον οδηγό που θα διαβάσετε τις επόμενες μέρες.

Επίσης σημαντική εγκατάλειψη ήταν και αυτή των Πάζη-Λυμπέρη με το Toyota Yaris που μέχρι και την 4η ε.δ όπου είχαν μια έξοδο είχαν κυριολεκτικά σπάσει τα χρονόμετρα με τους χρόνους τους. Μάλιστα μετά την έξοδο τους το αυτοκίνητο σταμάτησε μέσα στον δρόμο και η οργάνωση αποφάσισε να διακόψει την ε.δ. για 30 λεπτά ώστε να απομακρυνθεί το αυτοκίνητο και να μην εμποδίζει τις επόμενες διελεύσεις και να χρονομετρηθούν κανονικά.

Άλλες εγκαταλείψεις, αυτές των, Κωνσταντίνου-Καρματζόγλου με το Peugeot 206 που κατά την διάρκεια της 1ης ε.δ. είχαν διακοπή στα ηλεκτρικά του κινητήρα και είχαν έξοδο ευτυχώς ανώδυνη, όπως και οι παραπάνω, Νάσουλα-Πατρικούσση με Mitsubishi Lancer Evo9 που αντιμετώπισαν πρόβλημα με τον κινητήρα τους, Μπίστα-Μπακλώρη με Citroen C2 Challenge από έξοδο, Μαλακτάρη-Βαρουξή με Fiat Seicento Sporting που είχαν 2 κλαταρίσματα στην 1η ε.δ, Kουμποτή-Μαυροματίδη με Peugeot 106 S16 από διαφορικό και "Le Man"-Κότσαλη με MG ZR 105 που ενώ τερμάτισαν κανονικά τις 2 βραδυνές ε.δ. αντιμετώπισαν πρόβλημα στον κινητήρα και δεν κατάφεραν να συνεχίσουν καθώς δεν έφτασε ο προβλεπόμενος χρόνος του βραδυνού σέρβις για να επιδιορθώσουν το πρόβλημα και έμειναν εκτός αγώνα.

Σε γενικές γραμμές ο αγώνας θα μπορούσε να κριθεί ως πολύ επιτυχημένος καθώς μάζεψε αρκετές συμμετοχές (αν και θα μπορούσαν να είναι ακόμα περισσότερες) ενώ ο κόσμος ήταν αρκετός στις ε.δ. της Κυριακής και πάρα πολύς στις βραδυνές του Σαββάτου αλλά και στο πλακόστρωτο της παραλίας στη Θεσ/νίκη όπου έγινε ο Τ.Ε., η εκκίνηση του αγώνα και το βραδινό σέρβις.

Στα παραλειπόμενα του αγώνα, το σοβαρό ατύχημα που είχαν οι Πλάγος-Φραγκούλης κατά την διάρκεια αναγνωρίσεων το Σάββατο το πρωί, καθώς είχαν μετωπική σύγκρουση με φορτηγό με αποτέλεσμα να τραυματιστεί ο συνοδηγός και να οδηγηθεί στο νοσοκομείο. Μάλιστα το φορτηγό μετέφερε κορμούς δέντρων όπου με την σύγκρουση έπεσαν στον δρόμο με αποτέλεσμα να διακοπεί η κυκλοφορία για αρκετές ώρες μέχρι να έρθει γερανός που τους μετέφερε εκτός δρόμου.

Επόμενος αγώνας του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ράλλυ, στις 28-29 Σεπτεμβρίου, με το διήμερο μικτό Ράλλυ ΕΛΠΑ στην περιοχή της Ιτέας, αγώνας που αντικαθιστά το Ράλλυ Χαλκιδικής για το ΠΠΡ, μετά την πλήρη αποτυχία της οργάνωσης στην εξεύρεση των οικονομικών πόρων που χρειαζόταν για τον αγώνα ώστε να προσμετρήσει όπως ήταν προγραμματισμένο στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Ράλλυ.



deth02.jpg
deth03.jpg
deth04.jpg
deth05.jpg
deth06.jpg
deth07.jpg
deth08.jpg
deth09.jpg
deth10.jpg
deth11.jpg
deth12.jpg
deth13.jpg
deth14.jpg
deth15.jpg
deth16.jpg

Video



Ε.Δ. 1 - "Λιβάδι"


Ε.Δ. 8 - "Παλαιόχωρα ΙΙ"


Ε.Δ. 9 - "Τσουκαλάς ΙΙΙ"