Πρόσκληση
Στις 4-5 Iουλίου η ΕΛ.ΕΤ.Α. διοργανώνει το 4ο ΡΑΛΛΥ ΣΠΡΙΝΤ Δωδώνη -
ΚΑΤΣΑΝΟΣ ΑΒΕΕ, στη γνωστή από πέρυσι ασφάλτινη ειδική διαδρομή της
«Δωδώνης», με μικρές αλλαγές στο μέσο της, μήκους φέτος 19 Km, που
κρίνεται από τους γνώστες, ως ιδιαίτερα απαιτητική. Ο αγώνας προσμετρά
στο Έπαθλο Ασφάλτινων Σπρίντ Ελλάδος, και θα υλοποιηθεί με την συνδρομή
της Νομαρχιακής Αυτοδιοίκησης Ιωαννίνων, των Δήμων Δωδώνης, Ιωαννιτών
και Μπιζανίου αλλά και με την υποστήριξη των τοπικών επιχειρήσεων και
ελεύθερων επαγγελματιών της περιοχής.
Και σίγουρα, με την αμέριστη υποστήριξη του κύριου χορηγού της διοργάνωσης, που είναι για μία ακόμα φορά η αποκλειστική αντιπροσωπεία αυτοκινήτων ΚΑΤΣΑΝΟΣ ΑΒΕΕ, την οποία σαν λέσχη ευχαριστούμε για την πολύχρονη και ουσιαστική συνεργασία.
Ο τεχνικός έλεγχος θα πραγματοποιηθεί στις εγκαταστάσεις του κύριου χορηγού του αγώνα SEAT ΚΑΤΣΑΝΟΣ, το Σάββατο 4 Ιουλίου και ώρες από 15.00΄ έως 19.00΄.
Στην συνέχεια θ' ακολουθήσει στις 21.00' η πανηγυρική εκκίνηση του αγώνα στην κεντρική Πλατεία της Πόλης μπροστά από το Νομαρχιακό μέγαρο.
Ο αγώνας θα ξεκινήσει επίσημα την Κυριακή στις 9.30 πμ. Η ειδική θα «κλείσει» για τους θεατές και για λόγους ασφαλείας μία ώρα πριν την εκκίνηση του 1ου αγωνιστικού αυτοκινήτου, δηλαδή στις 8:30 πμ. Η απονομή των επάθλων στους νικητές θα γίνει μετά την ολοκλήρωση του αγώνα στο ξενοδοχείο - Κέντρο του Αγώνα.
Για περισσότερες πληροφορίες οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να
επικοινωνούν: στο 6937297997 με τον Πρόεδρο της Λέσχης, Βασίλη
Παπαζήση, τον Ταμία, Δημήτρη Μπομπουγιάννη στο 6944660091, τον
Γραμματέα Αποστόλη Νούσια στο 6947729149 και τον υπεύθυνο σχέσεων με
τους αγωνιζομένους Γιάννη Παπαζήση στο 6937297995 ή στο email :
Οι εγγραφές αρχίζουν την Δευτέρα 8 Ιουνίου και τελειώνουν την Τετάρτη 24 Ιουνίου. Το παράβολο συμμετοχής είναι 200 Ευρώ για τους ιδιώτες και 400 Ευρώ για τα νομικά πρόσωπα.
Η Λέσχη έχει εξασφαλίσει και φέτος την ΔΩΡΕΑΝ μεταφορά των αγωνιστικών αυτοκινήτων με αυτοκινητάμαξες για τα πληρώματα από Αθήνα.
Σχετικά με την δωρεάν μεταφορά αγωνιστικών με αυτοκινητάμαξα: 1) θα τηρηθεί απόλυτη σειρά προτεραιότητας βάσει της κατάθεσης παραβόλου συμμετοχής (ημερομηνία κατάθεσης) και 2) η μεταφορά θα πραγματοποιείται εφόσον συμπληρώνονται εννέα (9) αυτοκίνητα ανά αυτοκινητάμαξα. Για την οργάνωση της μεταφοράς καθώς και σχετικές λεπτομέρειες, μπορούν οι αγωνιζόμενοι να επικοινωνούν με τον Γιάννη Παπαζήση στο 6937297995 και μόνο.
Για τα πληρώματα από την Βόρεια Ελλάδα και Θεσσαλία, λόγω της ιδιαιτερότητας των τόπων φόρτωσης, η Λέσχη θα επιδοτήσει με 100€ την μεταφορά κάθε αγωνιστικού αυτοκινήτου σε αυτοκινητάμαξα επιλογής των ενδιαφερομένων. Επίσης για την οργάνωση αυτών των μεταφορών, οι ενδιαφερόμενοι να επικοινωνούν με τον Γιάννη Παπαζήση στο 6937297995 και μόνο.
Η Λέσχη φέτος, για όσα πληρώματα από άλλες περιοχές τιμήσουν τον αγώνα μας, εξασφάλισε την ΔΩΡΕΑΝ διαμονή τους, για το Σάββατο 4 Ιουλίου στο ξενοδοχείο GRAND SERAI, 5 αστέρων, στο κέντρο της Πόλης, στο οποίο θα πραγματοποιηθεί και η τελετή απονομής των επάθλων στους νικητές.
Κατόπιν συνεννοήσεως με το Ξενοδοχείο του αγώνα, οι έξτρα κρατήσεις για την Παρασκευή 3/07 και την Κυριακή 5/07 θα χρεωθούν με την προνομιακή τιμή των 90€ ανά δίκλινο. Για όσους αγωνιζόμενους επιθυμούν την κράτηση επιπλέον δωματίων, πέραν του πληρώματος, παραθέτουμε το τηλέφωνο του Hotel GRAND SERAI : Τηλ. 2651090550 και Fax 2651090557.
Τέλος, και ειδικά για τα Τοπικά πληρώματα (και ταμειακά ενήμερα μέλη της ΕΛΕΤΑ), σε αντιστάθμισμα των ανωτέρω παροχών το παράβολο συμμετοχής μειώνεται κατά 50%.
Περιγραφή
Λίγο έξω από την όμορφη πόλη των Ιωαννίνων πραγματοποιήθηκε με απόλυτη επιτυχία το 4ο rally sprint Ιωαννίνων από την ΕΛΕΤΑ. Από τους 86 συμμετέχοντες, 77 πληρώματα βρέθηκαν το πρωί της Κυριακής στην αφετηρία της ειδικής των 19 χιλιομέτρων. Σημαντικότερη απουσία ήταν αυτή των Βωβού-Ελ-Εμ που δεν πήραν μέρος στον αγώνα λόγω επαγγελματικών υποχρεώσεων του πρώτου. Πλήθος κόσμου βρέθηκε στην πανηγυρική αλλά και στον αγώνα παρά την υψηλή θερμοκρασία. Δεν παρατηρήθηκαν σημαντικές καθυστερήσεις χάρη στην άμεση απομάκρυνση των αυτοκινήτων όπου αυτό χρειάστηκε.
1400cc
Την 1η θέση στην κατηγορία κέρδισαν οι Καλογηράς-Βασιλείου με Peugeot 106 rallye 1.3 εξασφαλίζοντας την νίκη στο 1ο σκέλος κάνοντας διαφορά 28 δευτερολέπτων και 30 συνολικά από τους Φιφλή-Κωνσταντινόπουλο με ίδιο αυτοκίνητο, οι οποίοι κέρδισαν στο 2ο σκέλος τους τοπικούς Λαζάρου-Καραπέτρο με Rover MG με διαφορά 4 δευτερολέπτων. Πίσω τους 12 δευτερόλεπτα βρέθηκαν οι πρωταθλητές Ελλάδος της Α5 Παπαδημητρίου-Παπαδημητρόπουλος με Yaris. Την πεντάδα έκλεισαν οι Σπύρου-Φετοκάκης με 3 δευτερόλεπτα διαφορά από το έτερο Yaris. Αξίζει να σημειώσουμε τα θεαματικά περάσματα των Κωσταγιάννη-Τσάγκα με Yugo και των Πολατσίδη-Τσόλη με Fiat cinquecento. Άτυχοι για ακόμη μία φορά οι Μπάης-Μπάης που δεν κατάφεραν να τερματίσουν στον αγώνα της περιοχής τους αυτή τη φορά από δίσκο.
1600cc
Στην κατηγορία που συγκεντρώνει πάντα μεγάλο ενδιαφέρον και μας χάρισε γρήγορα περάσματα από αρκετά πληρώματα ήταν υπόθεση μελών της ΕΛΕΤΑ. H πρώτη θέση ήταν υπόθεση δύο πολύ καλών συνδυασμών και δυνατών αυτοκινήτων.
Τη νίκη πήραν οι Τσιούρης-Παππάς κάνοντας καθαρά και γρήγορα περάσματα όπως πάντα με το 106 rallye έχοντας δεύτερους με 12 δευτερόλεπτα τους αρκετά γρήγορους Παπαχρήστο-Λάππα με saxo 1.6 vts. Την τριάδα συμπλήρωσαν οι Μπλάντζος-Τζοβάρας με το γνωστό πορτοκαλί 106 rallye που πρωταγωνιστεί στους αγώνες ανάβασης στην κατηγορία Ν2. Την 4η και 5η θέση κατέκτησαν οι Τασιόπουλος-Ράικος και Κυριαζής-Πάτσος με saxo vts έχοντας μεταξύ τους διαφορά 5 δευτερολέπτων. Αξίζει να σημειώσουμε την καλή επίδοση του Χαλάτση έχοντας στα δεξιά του την Ξένια Παπαγεωργίου με το Nissan Note της ARMA.
2000cc
Στην κατηγορία των 2000cc την νίκη πήρε όπως αναμενόταν ένα ακόμη μέλος της ΕΛΕΤΑ, οι Παπαδιώτης-Κωστανάσιος με το Clio Williams εξασφαλίζοντας διαφορά ασφαλείας απο το 1ο σκέλος. Τα αδέλφια Κωνσταντινίδη από τα Γιαννιτσά, δοκιμάζοντας κάποιες ρυθμίσεις στο κιβώτιο αναδείχθηκαν δεύτεροι με το ανανεωμένο εξωτερικά 205 maxi, με 7 δευτερόλεπτα πίσω τους ένα ακόμη πλήρωμα από την βόρειο Ελλάδα τους Βαλαβάνη-Κουμποτή με Renault Megane. Την τέταρτη θέση κατέκτησε ένα πλήρωμα από την Αχαΐα με το όμορφο Ford escort rs2000 και πέμπτους τους Κουτσοκώστα-Γαλάνη με Peugeot 306. Nα σημειώσουμε ότι στο δεξί bucket του Escort βρισκόταν η κόρη του κ.Τζικόπουλου. Μακάρι να τους ξαναδούμε μαζί.
2000+
H μάχη στη μεγάλη κατηγορία έγινε μεταξύ του Κύρκου-Πολυζώη με το Ford Escort WRC και του Μίχου-Χειράκη με το EVO IX. Νικητές αναδείχθηκαν τελικά οι Κύρκος-Πολυζώης με διαφορά μόλις 3 δέκατα κάνοντας τον ταχύτερο χρόνο της ειδικής -10.27- και κατάφεραν να καλύψουν διαφορά 8 δευτερολέπτων από το 1ο σκέλος, από το πολύ καλό πλήρωμα από τη Θεσσαλία που φαίνεται ότι προσαρμόζεται στο EVO IX. Οι Νικολόπουλος-Τσιάπας με το όμορφο EVO VI πήραν την 3η θέση 10 δευτερόλεπτα πίσω από το EVO IX. Μια συμμετοχή έκπληξη από την Κύπρο τερμάτισε τέταρτο. Πρόκειται για τους Θωμά Νίκο-Λοιζίδη Άγγελο με ακόμη ένα EVO IX. O συμπαθής οδηγός από την Κύπρο συμμετέχει στο Παγκόσμιο πρωτάθλημα ράλλυ στο θεσμό Pirelli star driver με EVO X. Την πεντάδα έκλεισαν οι Σπυρόπουλος-Πυλαρινός με EVO IX.
Οι άτυχοι της ημέρας δεν ήταν άλλοι από τις Μαλακτάρη-Βαρουξή που κινήθηκαν πολύ γρήγορα με το κόκκινο seicento, κερδίζοντας άξια το χειροκρότημα από τους θεατές. Στο 1ο σκέλος πέτυχαν τον 10ο καλύτερο χρόνο ανάμεσα σε 17 αυτοκίνητα της κατηγορίας των 1400cc. Δυστυχώς δεν κατάφεραν να εκκινήσουν το 2ο σκέλος από μηχανικό πρόβλημα.
Ήταν ένας αγώνας που άφησε με οικανοποίηση πληρώματα και θεατές. Όλοι ευχόμαστε να παρακολουθούμε αγώνες με τόσες συμμετοχές. Θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε τη ΕΛΕΤΑ για την βοήθεια που μας προσέφερε.
Να σας ευχηθούμε καλές διακοπές. Το επόμενο ραντεβού στον αγώνα του πανελληνίου πρωταθλήματος ράλλυ στην όμορφη Χαλκιδική τον Σεπτέμβριο.
- Πληροφορίες
- Γράφτηκε από: Νίκος Γκάλφας