r40banner_08.jpg

5η Ανάβαση Ομαλού: Συναγωνισμός και θέαμα...

  • Δημοσιεύθηκε : Πέμπτη, 02 Σεπτεμβρίου 2010 14:32
  • Γράφτηκε από τον/την Γιώργος Δαμανάκης - Φωτογραφίες : CRN.gr
Λεωνίδας Κύρκος Με έντονο συναγωνισμό σε όλες τις κατηγορίες και τη ζέστη να ταλαιπωρεί τους πάντες, πραγματοποιήθηκε η 5η Ανάβαση Ομαλού, πέμπτος γύρος του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Αναβάσεων, το περασμένο Σαββατοκύριακο 28 και 29 Αυγούστου. Τον αγώνα διοργάνωσε με απόλυτη επιτυχία η Αθλητική Λέσχη Αυτοκινήτου Χανίων με την υποστήριξη της Νομαρχιακής Αυτοδιοίκησης Χανίων, του Δήμου Μουσούρων και της “ANEK LINES”.
Παρά την δυνατή ζέστη, πολλοί ήταν αυτοί που προτίμησαν να βρεθούν στο βουνό και να παρακολουθήσουν τα όμορφα περάσματα και τις δύο μέρες.
Μιχάλης ΕυθυμίουΛάμπρος Κύρκος
Λάμπρος Αγγελάκης 
Αντρέας Ντόφης
Γιώργος Πολίτης
Δημήτρης Κτιστάκης
Αντώνης Παπαρινόπουλος
Σταύρος Σταυρουλάκης
Μιχάλης Τσαγγαράς
Θοδωρής Ζαχαριάδης 
Χρήστος Βασιλείου

Από τα δοκιμαστικά του Σαββάτου υπήρχε έντονος συναγωνισμός στους χρόνους και ήταν αναμενόμενο το τι θα επακολουθούσε την Κυριακή στον αγώνα. Πράγματι στον αγώνα οι μάχες ήταν δυνατές σε όλες τις κατηγορίες και οι θέσεις στις περισσότερες περιπτώσεις κρίθηκαν με πολύ μικρές διαφορές χρόνων.

Στην ομάδα Α’ επικράτησε ο Μιχάλης Ευθυμίου με Ford Escort WRC, ακολούθησε ο Γιάννης Παπαδοκωσταντάκης με Mitsubishi Carisma Evo6 και 3ος ήταν ο Μανώλης Πιτσάκης με Mitsubishi Lancer Evo8.

Στην πρώτη τριάδα της ομάδας Α’ έως δύο λίτρα, βρέθηκαν οι τρεις πρώτοι της Α6, αποτέλεσμα του συναγωνισμού και του επιπέδου αυτής της κλάσης. Νικητής ήταν ο Αντρέας Ντόφης με Citroen Saxo VTS, λιγότερο από μισό δευτερόλεπτο πίσω του βρέθηκε ο Κώστα Παπαχρήστος με ίδιο αυτοκίνητο και τριάμισι δευτερόλεπτα πιο πίσω ο Γιάννης Ζάγαρης με Peugeot 106 Rallye. Στην κλάση Α7 επικράτησε ο Δημήτρης Κτιστάκης με Peugeot 306 και στην Α5 ο Αντώνης Παπαρινόπουλος με Peugeot 206.

Δυνατή μάχη και για την πρωτιά της ομάδας Ν’, με τελικό νικητή το Λάμπρο Κύρκο που άφησε λιγότερο από ένα δευτερόλεπτο πίσω του το Σταμάτη Κατσίμη, ενώ 3ος ήταν ο Κώστας Πατσουρέας και οι τρεις με Mitsubishi Lamcer Evo9.
Στη ομάδα Ν’ έως δύο λίτρα επικράτησε ο Θοδωρής Ζαχαριάδης με Peugeot 106 S16, ακολούθησε Θανάσης Κρέτσας με ίδιο αυτοκίνητο και λιγότερο από ένα δευτερόλεπτο πίσω του βρέθηκε ο Χάρης Μπουροαθανασόπουλος με Citroen Saxo VTS. Αυτή ήταν και η πρώτη τριάδα της κλάσης Ν2, ενώ στη Ν1 επικράτησε ο Χρήστος Βασιλείου με Peugeot 106 Rallye.

Στην ομάδα Ε’ επικράτησε άνετα ο Λεωνίδας Κύρκος με Ford Escort WRC, σημειώνοντας και τον απόλυτο χρόνο όλου του αγώνα. Αρκετά πιο πίσω έγινε δυνατή μάχη από τρεις για τη δεύτερη θέση. Επικράτησε ο νικητής της Ε’ έως δύο λίτρα Γιώργος Πολίτης με Citroen AX Maxi, αφήνοντας λιγότερο από ένα δευτερόλεπτο πίσω του τον Αντώνη Αθυμαρίτη με Lancia Delta Integrale και μισό δευτερόλεπτο πιο πίσω στην 4η θέση τον Τζέκο Λαρεντζάκη με Ford Escort WRC.

Στην ομάδα Ε’ έως δύο λίτρα, πίσω από τον Πολίτη έγινε «σφαγή» για τη 2η θέση με τελικό νικητή το Σταύρο Σταυρουλάκη με Suzuki Swift Gti, που άφησε λιγότερο από δύο δέκατα του δευτερολέπτου πίσω του το Ρένο Αρβανιτάκη με ίδιο αυτοκίνητο. Στην κλάση Ε11 επικράτησε ο Μιχάλης Τσαγγαράς με Opel Ascona.

Τέλος στα Ιστορικά ήταν ταχύτερος ο Λάμπρος Αγγελάκης με Ford Escort RS 2000.

Χορηγοί του αγώνα ήταν οι, “ΤΡΟΧΟΠΕΔΗΣΗ – Αντρέας Μπερτάκης & ΣΙΑ ΟΕ” ειδικό συνεργείο φρένων στα Τσικαλαριά Χανίων και “ΜΙΧΑΗΛΑΚΗΣ Sport - Agip” στη Λεωφόρο Κ. Καραμανλή στα Χανιά.

pdf ΤΕΛΙΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ