r40banner_07.jpg

ERC - ELPA Rally - Στο τέλος της 1ης μέρας, άνετα 1οι οι Βωβός/"ΕΛ ΕΜ"!

  • Δημοσιεύθηκε: Σάββατο, 02 Οκτωβρίου 2010 15:46
  • Από: Tάσος Τσίοτρας, Φωτογραφίες: Ανδρέας Αποστολίδης
thumb_day1_08.jpg Μετά από μια καταπληκτική εμφάνιση, οι Bωβός-"ΕΛ ΕΜ" με το Mitsubishi Lancer RS Evolution IX βρίσκονται στην 1η θέση της γενικής κατάταξης του 34oυ Ράλλυ ΕΛΠΑ. Πίεσαν από την πρώτη ε.δ., κέρδισαν τις 4 από τις 6 ε.δ. της ημέρας, και δείχνουν ότι αυτοί θα έχουν τον 1ο λόγο για την νίκη στον αγώνα. Δεν αντιμετώπισαν προβλήματα, αντιθέτως με τους κύριους αντιπάλους τους, στις ε.δ. του αγώνα που έκρυβαν αρκετές παγίδες, ενώ πρόσφεραν και πλούσιο θέαμα στα περάσματά τους. Η διαφορά τους από τους 2ους είναι της τάξης του 1'33''2 που θα μπορούσε να χαρακτηριστεί και ως "ασφαλείας" χωρίς κάποιο απρόοπτο. 

thumb_day1_07.jpg

thumb_day1_06.jpg

thumb_day1_04.jpg

thumb_day1_02.jpg

thumb_day1_03.jpg

thumb_day1_09.jpg

thumb_day1_10.jpg

thumb_day1_05.jpg

thumb_day1_01.jpg

Στην 2η θέση της γενικής τους ακολουθούν οι Solowow-Baran με το Ford Fiesta S2000. Οι πολύ έμπειροι Πολωνοί είχαν ένα κλατάρισμα στην 3η ε.δ. που τους κόστισε περίπου 30'' αλλά ακόμα και χωρίς αυτό δεν θα μπορούσαν να πιέσουν περισσότερο τους πρωτοπόρους. Προς το παρόν πάντως, είναι το ταχύτερο ξένο πλήρωμα, καταφέρνοντας να κερδίσουν και την τελευταία ε.δ. της ημέρας.

Άλλα 38''8 πίσω τους, στην 3η θέση, βρίσκονται οι Protasov-Aftanaziv με το Mitsubishi Lancer RS Evolution IX της Rubicone Corse. Προς το παρόν κάνουν την έκπληξη και βρίσκονται εμπρός από ισχυρότερα αυτοκίνητα και μένει να δούμε αν και αύριο θα μπορέσουν να ολοκληρώσουν την πολύ καλή τους προσπάθεια.

4οι γενικής και 2οι Έλληνες βρίσκονται οι Μίχος-Χειράκης με το Mitsubishi Lancer RS Evolution IX. Παρά την σχετική απειρία τους στο χώμα δείχνουν ότι ε.δ. με την ε.δ. προσαρμόζονται πολύ γρήγορα και καταφέρνουν να κρατήσουν πίσω τους σε απόσταση περίπου μισού λεπτού τους τοπικούς ήρωες Χατζητσοπάνη-Πετρόπουλο με το Subaru Impreza WRX N12 oι οποίοι με την σειρά τους ειχαν συνεχείς εναλλαγές για την 5η θέση με τους επίσης Πολωνούς Oleksowicz-Obrebowski με το Ford Fiesta S2000. Τελικά το Ελληνικό πλήρωμα είναι αυτό που βρίσκεται στην 5η θέση μόλις 8''7 εμπρός από τους Πολωνούς.

Την πρώτη 8άδα συμπληρώνουν οι Tlustak-Skaloud με Skoda Fabia S2000 και Σπανός-Γκοτοβός με Subaru Impreza WRX N12.

Στην μάχη των 2WD οι Cerny-Kohout με το Citroen C2 R2 Max προσπέρασαν κατά την διάρκεια της ημέρας τους Γαζετά-Φασκιώτη με το Opel Corsa S1600 και προηγούνται για 1'12''8 ενώ βρίσκονται 9οι γενικής με τους Έλληνες να τους ακολουθούν στην 11η θέση. 3οι 2WD βρίσκονται οι Καλτσούνης-Περίδης με ακόμα ένα Opel Corsa S1600 περίπου 2 λεπτά πιο πίσω.

Άτυχοι στάθηκαν οι Ruta-Rozwadowski με το Peugeot 207 S2000 που ενώ όλη την ημέρα έγραφαν χρόνους ΤΟP 5, στην 3η ε.δ. είχαν έναν σπασμένο τροχό που δεν κατάφεραν να τον αλλάξουν και έτσι έχασαν πάνω από 20 λεπτά και πολλές θέσεις στην γενική.

Στις κυριότερες εγκαταλείψεις της ημέρας θα βρούμε, τους Παπαδημητρίου-Πολυζώη με το Mitsubishi Lancer RS Evolution IX που στην 5η ε.δ. αντιμετώπισαν ξανά πρόβλημα με το κιβώτιο τους ενώ στο προηγούμενο service δέχτηκαν ποινή 2'20'' για καθυστέρηση που οφειλόταν στην αλλαγή κιβωτίου που πραγματοποίησαν σε αυτό καθώς το πλήρωμα έχασε την 3η ταχύτητα από την 1η ε.δ. ενώ παρά το πρόβλημα κατάφερναν να βρίσκονται 2οι γενικής, τους Χαλκιά-Μουζάκη με το Subaru Impreza WRX N15 που στην 3η ε.δ. είχαν κλατάρισμα ενώ στην συνέχεια αντιμετώπισαν και πρόβλημα με τα ηλεκτρικά, και τους Πάζη-Καρασό με το Toyota Yaris που αρχικά στην 1η ε.δ. αντιμετώπισαν πρόβλημα με την κρεμαγιέρα και έχασαν περίπου 8 λεπτά ενώ στην 4η ε.δ. είχαν έξοδο.

Η αυριανή ημέρα περιλαμβάνει 6 ε.δ. (2 επαναλαμβανόμενες από 3 φορές) που αναμένεται να προσφέρουν αρκετές συγκινήσεις ακόμα στους αρκετούς θεατές που έδωσαν σήμερα το παρόν στα βουνά.