r40banner_02.jpg

ERC - ELPA Rally - Και πάλι Ελληνική νίκη, δια χειρος, Βωβού-"ΕΛ ΕΜ"!

  • Δημοσιεύθηκε: Κυριακή, 03 Οκτωβρίου 2010 18:49
  • Από: Τάσος Τσιότρας, Φωτογραφίες: Ανδρέας Αποστολίδης
thumb_day2_02.jpg Για 2η συνεχόμενη χρονιά, η νίκη στο Ράλλυ ΕΛΠΑ κατέληξε σε Ελληνικά χέρια! Οι Βωβός-"ΕΛ ΕΜ" με το Mitsubishi Lancer RS Evolution IX κατάφεραν να πάρουν μια άνετη νίκη στον διεθνή αγώνα με την οποία σφραγίζουν και τον Ελληνικό τίτλο για φέτος! Κατά την σημερινή μέρα δεν χρειάστηκε καν να πιέσουν για να φτάσουν στην νίκη καθώς η διαφορά που είχαν δημιουργήσει από χθες ήταν παραπάνω από αρκετή ώστε να τους επιτρέψει να μην ρισκάρουν πουθενά και απλά να φέρουν το αυτοκίνητο με σβέλτο ρυθμό στον τερματισμό. Έτσι, ο οδηγός φτάνει τις 3 νίκες στον αγώνα ενώ μαζί με τον φετινό τίτλο για το ΠΠΡ φτάνει τους 6! 

thumb_day2_07.jpg

thumb_day2_08.jpg

thumb_day2_04.jpg

thumb_day2_05.jpg

thumb_day2_09.jpg

thumb_day2_10.jpg

thumb_day2_06.jpg

thumb_day2_01.jpg

thumb_day2_03.jpg

Η σημερινή μέρα θα μπορούσε να χαρακτηριστεί και ως ελαφρώς υποτονική και αυτό γιατί οι όποιες ανακατατάξεις σε θέσεις της γενικής κυρίως προήλθαν από εγκαταλείψεις πληρωμάτων ή από προβλήματα που αντιμετώπισαν κάποια από αυτά. Κάπως έτσι βρέθηκαν στην 2η θέση της γενικής οι Protasov-Aftanaziv με το Mitsubishi Lancer RS Evolution IX. Σήμερα δεν κινήθηκαν στον ρυθμό που ακολούθησαν την χθεσινή μέρα, καθώς η διαφορά τους από το πλήρωμα που τους ακολουθούσε τους το επέτρεψε. Παρά τα μικροπροβληματα που αντιμετώπισαν κατάφεραν να πάρουν τελικά άνετα την 2η θέση στην γενική και τη νίκη στην κατάταξη του ERC για 1η φορά στην καριέρα τους.

Στην 3η θέση της γενικής τερμάτισαν οι Tlustak-Skaloud με το Skoda Fabia S2000. Και αυτοί δεν απείλησαν σήμερα αλλά ούτε απειλήθηκαν από κάποιο άλλο πλήρωμα και στο τέλος κατάφεραν να κάνουν αυτό για το οποίο ήρθαν στην χώρα μας, το να κατακτήσουν σημαντικούς βαθμούς στο κυνήγι της 2ης θέσης της βαθμολογίας του ERC. 

Μια θέση πίσω τους τερμάτισαν οι Σπανός-Γκοτοβός με το Subaru Impreza WRX N12. Κινήθηκαν και αυτοί με σταθερό ρυθμό χωρίς να ρισκάρουν και είχαν την τύχη να δουν αρκετούς συνδυασμούς εμπρός τους να εγκαταλείπουν. Όπως και να χει τους αξίζουν συγχαρητήρια που κατάφεραν να τερματίσουν τον όπως αποδείχτηκε πολύ σκληρό αγώνα παρά τα προβλήματα με τα φρένα που αντιμετώπισαν σήμερα αλλά και γενικότερα για την 4η θέση γενικής σε ένα διεθνή αγώνα. 

Τα ίδια ισχύουν και για τους 5ους γενικής, Ν.Χαλιβελάκη-Μαλακτάρη με το Mitsubishi Lancer RS Evolution IX που και αυτοί ταλαιπωρήθηκαν σήμερα από προβλήματα αλλά κατάφεραν να φτάσουν στην ράμπα του τερματισμού με το πολύ καλό αυτό αποτέλεσμα.

1οι 2WD και 6οι γενικής, τερμάτισαν οι Cerny-Kohout με το Citroen C2 R2 Max. Και αυτοί δεν πίεσαν όυτε πιέστηκαν σήμερα και έφτασαν εύκολα στην νίκη που τους χαρίζει και μαθηματικά τον τίτλο στα 2WD του ΕRC, ενώ ολοκληρώνοντας τον αγώνα, έκαναν και τον κύριο τους στόχο πραγματικότητα, ο οποίος ήταν η προπόνηση τους στο χώμα εν όψει της συμμετοχής τους στον τελικό του PSD.

Στην 7η θέση της γενικής κατάφεραν τελικά να σκαρφαλώσουν οι Ruta-Rozwadowski με το Peugeot 207 S2000 μετά το χθεσινό τους πρόβλημα με τον σπασμένο τροχό. Ήταν από τους ταχύτερους σήμερα και ανταμείφθηκαν από αρκετούς βαθμούς στην κατάταξη του ERC.

Oι Γαζετάς-Φασκιώτης με το Opel Corsa S1600 πήραν την νίκη για την Ελληνική F2 τερματίζοντας παράλληλα και 8οι γενικής ενώ ήταν οι μόνοι που χθες για λίγο κατάφεραν να συναγωνιστούν τον Cerny για τα άτυπα σκήπτρα του καλύτερου 2WD.

1οι Α/5 και 9οι γενικης τερμάτισαν οι Παπαδογεωργος-Πάλλας με το Toyota Yaris ενώ τα άλλα 2 πληρώματα που κατάφεραν να ολoκληρώσουν τον αγώνα του ERC ήταν οι Γιώτης-Βότσης με Hyundai Accent και Αγγελέτος-Ιντζόγλου με Toyota Yaris.

Στον αγώνα της 2ης μέρας για το ΠΠΡ (η κάθε μέρα μετρούσε ξεχωριστά) την 2η θέση γενικής κατέκτησαν οι Χαλκιάς-Μουζάκης με το Subaru Impreza WRX N15 ενώ πίσω τους τερμάτισαν οι Τσίλης-Αχτίδας με το Mitsubishi Lancer RS Evolution IX.

Στις κυριότερες εγκαταλείψεις της ημέρας θα βρούμε, τους Solowow-Baran με Ford Fiesta S2000 που εγκατέλειψαν στο 2ο service από κινητήρα ενώ βρισκόταν άνετα 2οι γενικής και 1οι στην κατάταξη του ERC, τους Μίχο-Χειράκη με Mitsubishi Lancer RS Evolution IX που είχαν έξοδο στην 7η ε.δ. ενώ ήταν 4οι γενικής και 2οι Έλληνες, τους Oleksowicz-Obrebowski με Ford Fiesta S2000 που εγκατέλειψαν στην 10η ε.δ. από κιβώτιο και έτσι παραχώρησαν την 3η θέση στον Tlustak, και τους Xατζητσοπάνη-Πετρόπουλο με το Subaru Impreza WRX N12 που δεν ξεκίνησαν σήμερα όπως και οι Παπαδημητρίου-Πετρόπουλος με το Mitsubishi Lancer RS Evolution IX.

Επόμενος αγώνας του ERC, το ασφάλτινο Rallye Antibes στις 15-17/10 ενώ επόμενος αγώνα του ΠΠΡ, το Ράλλυ Παλλάδιο στις 27-28/11.