Μετά από δέκα χρόνια συνεχούς λειτουργίας, η πλατφόρμα στην οποία στηρίζεται το R40 και το φόρουμ μας ανανεώθηκαν στην τελευταία τους έκδοση. Έτσι θα μπορούμε να το χρησιμοποιούμε με τις τελευταίες ευκολίες που προσφέρουν οι νέες εκδόσεις της πλατφόρμας και για τα επόμενα 10 χρόνια
διονυση φιλε δεν τον πηραμε ενα πολυ κακο πρωτο μερος και ενα δευτερο λιγοτερο κακο με καποιο προβλημα στο πισο μερος (αναρτιση η διαφορικα) δεν μπορουσε να με ακολουθησει ο κωλος πηραμε την 3 θεση κατηγορια και γενικη δεν ξερω.. το 3αρι πηγαινε καλυτερα αλλα ενα τετακε στην αρχη τις δευτερης και μια μικρο εξοδο δεν μπορεσε να κανει κατι... κριμα
dimitrakis
Παρακαλούμε Σύνδεση για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
να πω και τα δικά μας, η απόλαυση που πήραμε με το Σάκη από τη διαδρομή ήταν μοναδική. στο πρώτο πέρασμα ήρθα σε κέφια και δούλευα πολύ αριστερό φρένο κυρίως στα απανωτά εσάκια στη μέση.
Τα λάστιχα (σκληρά εμπρός, μεσαία πίσω μαtador) πάτησαν καλά κάπου στο 3ο χλμ και απο κεί και πέρα που το πίσω μέρος έπιανε, ήταν από τις πιο απολαυστικές ειδικές που έχω κάνει.
τώρα, για χρόνους τι να λέμε, χωρίς σχέσεις που να ανέβεις τέτοιο ανηφόρι με χρόνο. δείτε και ο Αναγνωστάκης πόσο πίσω ήταν στο 1ο σκέλος...
μετά την επιστροφή στο service είδαμε ότι ένα από τα μπροστινά λάστιχα έβγαλε λινά στην εσωτερική μεριά σε πολλά σημεία, είχε τελειώσει. Καλά που σκέφτηκε ο Σάκης να σηκώσουμε για να τσεκάρουμε... έτσι θα έμπαινα και στο 2ο...
Η λύση που σκέφτηκα ήταν να μπουν μπροστά τα 15αρια R3-μεσαία λάστιχα φάρδους 180 και πίσω να βάλω τα... 14αρια R1-μαλακά 160άρια που έχω εναλλακτικά. Τουλάχιστο θα τερματίζαμε χωρίς άγχος. Το μόνο που έλειπε ήταν κάτι αποστάτες που θα βοηθούσαν να μην ήταν τόσο στενό το πίσω μέρος σε σχέση με το εμπρός...
Πχ σε φουρκέτες ήταν πολύ καλό στο 2ο σκέλος αφού.. έστριβε μόνο του, αλλά στα πατημένα επικράτησε η λογική αφού δεν κυνηγούσα και τίποτα
Μια πολύ καλή μέρα για μας λοιπόν που το καταευχαριστηθήκαμε με όλο το team.
έβγαλα και νέα πλάνα με την πλαϊνή εξωτερική κάμερα αν και όχι όλο το 1ο σκέλος που αυτό ήθελα πιο πολύ.
Πολλά συγχαρητήρια στους πρωτοεμφανιζόμενους Μπαλάτσιο/Ζέλλιο για την απρόσμενα καλή τους επίδοση! Ας ελπίσουμε να υπάρξει και συνέχεια!
Για τους Γιόβα/Γρηγοριάδη τι να πω τώρα? Ώρες ώρες νομίζει κανείς ότι αυτό το 80άρι θα βγάλει φτερά! Το commitment σε κάθε στροφή κάτι παραπάνω από εντυπωσιακό!!!! Μακράν τα πιο οριακά περάσματα του αγώνα!!!
Κάποια στιγμή ωραία δεν θα ήταν να δούμε αυτές τις όμορφες ανηφορικές ε.δ., Πτολεμαίδα και Βελβενδό, με κατηφόρα? Λέω εγώ τώρα...
Κάποια στιγμή ωραία δεν θα ήταν να δούμε αυτές τις όμορφες ανηφορικές ε.δ., Πτολεμαίδα και Βελβενδό, με κατηφόρα? Λέω εγώ τώρα...
Εγώ ξέρεις από πότε το λέω; :laugh:
Ιδίως στη Βλάστη, το κομμάτι μετά την αλλαγή πορείας το ανηφορικό είναι... τρελή ανηφόρα, περίπου 8.4% κλίση όπως λέει το Google Earth.
Η αλλαγή πορείας είναι στα 1330μ και ο τερματισμός στα 1530μ
δε βλέπω και κάνα βιντεάκι στο youtube..
Παρακαλούμε Σύνδεση για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.