Μετά από δέκα χρόνια συνεχούς λειτουργίας, η πλατφόρμα στην οποία στηρίζεται το R40 και το φόρουμ μας ανανεώθηκαν στην τελευταία τους έκδοση. Έτσι θα μπορούμε να το χρησιμοποιούμε με τις τελευταίες ευκολίες που προσφέρουν οι νέες εκδόσεις της πλατφόρμας και για τα επόμενα 10 χρόνια
Η οργανωτική επιτροπή του 13ου ΡΑΛΙ ΦΙΛΙΠΠΟΣ αποφάσισε ότι η σειρά με την οποία θα περάσουν Έλεγχο εξακρίβωσης τα αγωνιστικά αυτοκίνητα που θα πάρουν μέρος στον αγώνα είναι η εξής:
ΣΑΒΒΑΤΟ 19/5/2007 ΧΩΡΟΣ Τ.Ε EXPRESS SERVICE
14:30 – 15:30 Νο 37 εώς 57
15:30 – 16:30 Νο 20 εώς 36
16:30 – 18:00 Νο 1 εώς 19
Παρακαλούμε Σύνδεση για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
πωπω τι τρελή ημέρα για μας... τώρα που γύρισα μου βγήκε η κουραση αλλά τον μισό αγώνα τον ευχαριστηθήκαμε! στο πρώτο loop είχε τόσο πολύ βροχή που τα ημιβρόχινα δεν καθάριζαν το νερό!! και γράψαμε τους χάλια χρόνους μας
στην επανάληψη που έφυγε το πολύ νερό από τους δρόμους επανήλθαμε, αλλά οι διαφορές είχαν ανοίξει πολύ.
ο αγώνας είχε πολλές αποκαλύψεις. κάποιοι συνδυασμοί ξεχώρισαν στις τόσο δύσκολες συνθήκες και φυσικά και ο καλά οργανωμένος πέρασε καλύτερα...
αυτά στα γρήγορα..
Παρακαλούμε Σύνδεση για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Συγχαρητήρια πάντως σε όλα τα πληρωματα που συμμετείχαν χτες.
Κάτι μου λέει οτι θα πρεπει να υπάρξει και κατηγορία για εξωλέμβιες του χρόνου στο \"Φίλιππος\"
Συζητούσαμε χτες με τον Τασο,για τους θεατες που ήταν περισσότεροι και απο το διήμερο/μικτο/πρωταθληματικό \"Φθιώτιδας\",που θεωρητικά τα είχε ΟΛΑ.
Η ΒΜW τριάρα που βρηκαμε στον κατηφορο του \"πολυδεντρίου\" που ήτανε τουμπαρισμένη,ήταν μια υπενθύμιση για το τι μπορουνε να πάθουνε οι καυλωμένοι θεατες των αγώνων,όταν προσποιούνται τους αγωνιζόμενους.Καλά που δεν κομάτιασε και κανέναν που ερχόταν απο την απέναντι
Παρακαλούμε Σύνδεση για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
\"χαρούμενα\" περιστατικά που μου έρχονται..
- Εμείς που τερματίσαμε το Τρίλοφο Ι με θολωμένα τζάμια όσο δεν παίρνει. δε μπορούσαμε να ανοίξουμε και τα παράθυρα ούτε το τόσο δα! τις τελευταίες 4 στροφές τις πήρα σχεδόν όπως τις θυμόμουν!
φαντάζομαι πως θα φαινόταν από έξω το αυτοκίνητο με τόσο θολομένα τζάμια...
- Στην ίδια ειδική ο Καμπουγιάννης με το AX έκανε το... περυσινό κόλπο του Αργυρίου. Είχε τετακέ στην τελευταία στροφή και πέρασε το flying με όπισθεν !
- Αφασία ο Σαρητζόγλου στον τερματισμό. Όσο ήσυχος είναι ο Κωνσταντίνου, το ακριβώς αντίθετο είναι ο συνοδηγός του! αλλά τον χαιρόμαστε πραγματικά, έχει ζωντανέψει τις... φετινές απονομές !
Παρακαλούμε Σύνδεση για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Συζητούσαμε χτες με τον Τασο,για τους θεατες που ήταν περισσότεροι και απο το διήμερο/μικτο/πρωταθληματικό \"Φθιώτιδας\",που θεωρητικά τα είχε ΟΛΑ
Είχε τόσσους πολλούς? Γιατί έμενα μου φάνηκαν ψιλοάδειες οι ειδικές... Συνυπολογίζετε και τον παράγοντα της βροχής?
Παρακαλούμε Σύνδεση για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Εμείς ξεκινήσαμε τον αγώνα με τις μνήμες από την έξοδο του περσινού ΔΕΘ στο μυαλό μας. Με καθαρά βρόχινα αυτή τη φορά, (αλλά απάτητα αφού δεν πιστεύαμε οτι εν τέλει θα τα χρησιμοποιούσαμε και είμασταν σίγουροι για intermediate) ξεκινήσαμε το πρώτο Πολυδένδρι όπου και χάνουμε χρόνο μέχρι να πατήσουν τα βρόχινα και να μας φύγει η αβεβαιότητα.
Από τον Τρίλοφο και μετά αρχίσαμε να το διασκεδάζουμε όπου στο 2ο loop έρχεται ο γρίφος... καθαρά βρόχινα ή intermediate?
Αποφασίζουμε να πάμε με καθαρά βρόχινα όπου στο 2ο Πολυδένδρι είναι σχεδόν στεγνό και γλυστράμε... παρόλα αυτά κατεβάζουμε 50\'\' και στον δεύτερο Τρίλοφο 14\'\'.
Στο Σέλι κάνουμε τον 8o χρόνο γενικής, προσπαθόντας να προσφέρουμε και θέαμα για τους λίγους τολμηρούς θεατές (ήταν πολλοί για τις συνθήκες του αγώνα) με τα προηγούμενα 4 πληρώματα να έχουμε διαφορά κοντά στο δευτερόλεπτο (μας πάει η κατηφόρα).
Κρίμα που ακυρώθηκε και το πρώτο Σέλι όπου οι συνθήκες ήταν πολύ καλύτερες από τις περισσότερες ειδικές του περσινού ΔΕΘ..χαχα.
Συγχαρητήρια σε όλους, αγωνιζώμενους, θεατές και στην λέσχη.
Κρίμα μόνο, γιατί ένα ατυχές περιστατικό με έναν μάλλον μεθυσμένο οδηγό (το μάθαμε αργότερα από την τροχαία)όπου μας έκλεινε τον δρόμο και δεν μας άφηνε να περάσουμε μετά το Πολυδένδρι ΙΙ, θα μας στερούσε την συνέχεια του αγώνα.<br><br>Η δημοσίευση επεξεργάστηκε από: nik, στις: 21.05.07 12:09
Nikos Koutsmanis | r40
\\\"Η προσπάθεια φίμωσης κάθε διαφορετικής άποψης αποτελεί στάση φασιστική\\\"
www.redfish.gr
rally.redfish.gr
Παρακαλούμε Σύνδεση για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.