Μετά από δέκα χρόνια συνεχούς λειτουργίας, η πλατφόρμα στην οποία στηρίζεται το R40 και το φόρουμ μας ανανεώθηκαν στην τελευταία τους έκδοση. Έτσι θα μπορούμε να το χρησιμοποιούμε με τις τελευταίες ευκολίες που προσφέρουν οι νέες εκδόσεις της πλατφόρμας και για τα επόμενα 10 χρόνια
Είχε τόσσους πολλούς? Γιατί έμενα μου φάνηκαν ψιλοάδειες οι ειδικές... Συνυπολογίζετε και τον παράγοντα της βροχής?
Πασχάλη,στο Φθιώτιδας καθόμασταν δίπλα-δίπλα,σε καλά σημεία.Ειδες κόσμο εκει;Και καλό καιρο είχε,και όλοι οι \"καλοί\" συνδιασμοι έτρεχαν,και άσφαλτο και χωμα,και της Παναγιας τα ματια.
Στο πολυδεντρι και στα δυο σημεια που καθίσαμε χτες,ειχε αρκετο κόσμο παρα τη βροχαρα.Δεν ξέρω τι παίχτηκε στις άλλες δύο ειδικές,εδω πάντως φανηκαν αρκετοι<br><br>Η δημοσίευση επεξεργάστηκε από: HUNTER, στις: 21.05.07 12:14
Παρακαλούμε Σύνδεση για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
glf έγραψε:
[quote
- Στην ίδια ειδική ο Καμπουγιάννης με το AX έκανε το... περυσινό κόλπο του Αργυρίου. Είχε τετακέ στην τελευταία στροφή και πέρασε το flying με όπισθεν !
quote]
Προπέρσινο ήταν το κόλπο και δυστυχώς εμείς ΔΕΝ το περάσαμε το flying...
Για τον αγώνα τώρα.
Με το που ξεκίνησε η πρώτη ειδική, στο πρώτο κατέβασμα από 3η σε 2η στις πρώτες στροφές, ο εγκέφαλος δήλωσε βλάβη σοβαρή , καθώς μόλις ξαναπατούσα γκάζι περνούσαν 2 με 3 δευτερόλεπτα για να ξαναγεμίσει, ενώ ταυτόχρονα ακούγαμε πυροβολισμούς από τη εξάτμιση. Αυτό γινόταν μετά από κάθε κατέβασμα σχέσης, και (για όσους καταλαβαίνουν) το να είσαι στην κορυφή της στροφής σε βρεγμένο οδόστρωμα χωρίς δύναμη μπορεί να γίνει και επικίνδυνο.
Είχαμε 2 επιλογές, ή να εγκαταλείψουμε εκείνη τη στιγμή ή να το παλέψουμε για τον τερματισμό.
Τελικά ζήσαμε με το πρόβλημα αυτό όλον τον αγώνα, και η μοναδική έννοια μου ήταν να μην προκαλέσουμε πρόβλημα στον Πάζη σε περίπτωση που μας έπιανε μέσα σε ειδική.
Τελικά δεν έγινε αυτό και τέλος καλό...
Για τον αγώνα θα πω ότι από πλευράς οργάνωσης ήταν σε πολύ καλό επίπεδο όπως και τα προηγούμενα χρόνια, οι άνθρωποι της ΛΑΒ έδειξαν ιδιαίτερο μεράκι και όρεξη και αυτός είναι ο λόγος που θα συνεχίσουμε να είμαστε στο Φίλιππος και τις επόμενες χρονιές.
Ευχάριστη έκπληξη ήταν ο κόσμος που παρά τον άσχημο καιρό ήρθε στο βουνό ...
Συνέχεια για εμάς στο ράλυ ΔΕΘ, αφού επαγγελματικές μου υποχρεώσεις δεν μου επιτρέπουν τον Βελβεντό (που θα το ήθελα πολύ).
Παρακαλούμε Σύνδεση για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Στην ίδια ειδική ο Καμπουγιάννης με το AX έκανε το... περυσινό κόλπο του Αργυρίου. Είχε τετακέ στην τελευταία στροφή και πέρασε το flying με όπισθεν !
Αυτό ήταν και δικό μου κόλπο Νίκο. ΔΕΘ 2005 στην τελευταία ειδική...
Το μόνο που δεν μ άρεσε από θέμα οργάνωσης στη Βέροια είναι η ΠΑΝΗΓΥΡΙΚΗ ΕΚΚΙΝΗΣΗ. Τι τι θέλουμε? αφού ο κόσμος δεν ενδιαφέρεται για τα ράλια. Εμείς κι εμείς ήμασταν. Ταλαιπωρηθήκαμε και ταλαιπωρήσαμε με το μποτιλιάρισμα που δημιουργήθηκε λόγω της εκκίνησης.
Κατά τ άλλα...τέλος καλό, όλα καλά.
Αναλυτική περιγραφή του δικού μας εδώ
sakinen.blog.com
μεγάλο ήταν το ενδιαφέρον για το Ράλλυ Φίλιππος. τη Δευτέρα μετά τον αγώνα το R40 είχε 490 επισκέπτες με 14000 θεάσεις σελίδων ενώ την επόμενη μέρα είχαμε 410 επισκέπτες με 9600 θεάσεις σελίδων.
Η... κίνηση τις καθημερινές είναι γύρω στους 300 επισκέπτες κατά μέσο όρο.
Η συνεχώς ανοδική πορεία του ενδιαφέροντος για τους αγώνες και της ενημέρωσης που παρέχουμε φαίνεται στα μηνιαία νούμερα που είναι συνεχώς ανοδικά!
Παρακαλούμε Σύνδεση για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.