Back to Top
 
 
Επάνοδος του R40 με μεταφορά σε νέα πλατφόρμα (19 Μαρ 2017)

Μετά από δέκα χρόνια συνεχούς λειτουργίας, η πλατφόρμα στην οποία στηρίζεται το R40 και το φόρουμ μας ανανεώθηκαν στην τελευταία τους έκδοση. Έτσι θα μπορούμε να το χρησιμοποιούμε με τις τελευταίες ευκολίες που προσφέρουν οι νέες εκδόσεις της πλατφόρμας και για τα επόμενα 10 χρόνια :)

32ο Ράλλυ ΕΛΠΑ

Περισσότερα
17 Χρόνια 2 Μήνες πριν #1640 από amg
Απαντήθηκε από amg στο θέμα Απ:32ο Ράλλυ ΕΛΠΑ
Και καμμιά ψιχάλα δεν θα έβλαπτε,να μη φάμε και σκόνη;)

Παρακαλούμε Σύνδεση για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
17 Χρόνια 2 Μήνες πριν #1641 από nik
Απαντήθηκε από nik στο θέμα Απ:32ο Ράλλυ ΕΛΠΑ
amg έγραψε:

nik έγραψε:

Μάλλον τα 2,5 τελευταία χλμ της ειδικής Παρθενώνας θα είναι εκτός.


Γιατί???


Λόγω κακού οδοστρώματος. δεν φτιαχνόταν με τίποτα.

Nikos Koutsmanis | r40
\\\"Η προσπάθεια φίμωσης κάθε διαφορετικής άποψης αποτελεί στάση φασιστική\\\"
www.redfish.gr
rally.redfish.gr

Παρακαλούμε Σύνδεση για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
17 Χρόνια 2 Μήνες πριν #1642 από nik
Απαντήθηκε από nik στο θέμα Απ:32ο Ράλλυ ΕΛΠΑ
Τωρα, για να παρακολουθήσετε

Άσφαλτο, όποια από τις μεγάλες είναι καλή και έχει και πατημένα και φουρκέτες. (ότι σας αρέσει)

Χώμα, σίγουρα Παρθενώνα στη μέση στο πήδημα. Η Τορώνη δεν λέει, είναι πολύ κακή, ιδιαίτερα στο νέο κομμάτι που προστέθηκε σε αυτό του Θερμαικού. Στενό με κακό οδόστρωμα και πολά \'χάνεται\' με απότομες φώλες.
Οι \'αμπελώνες Καρρά\' είναι σχετικά γρήγορη και έχει πολλές αλλαγές πορείας. Γλυστράει λόγω μαύρου χαλικιού.

Η νυχτερινή είναι μια επιλογή αν είστε κοντά και σας αρέσει η περιπέτεια :)
Και βέβαια μη χάσετε το Service Park!!!

Nikos Koutsmanis | r40
\\\"Η προσπάθεια φίμωσης κάθε διαφορετικής άποψης αποτελεί στάση φασιστική\\\"
www.redfish.gr
rally.redfish.gr

Παρακαλούμε Σύνδεση για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
17 Χρόνια 2 Μήνες πριν #1643 από glf
Απαντήθηκε από glf στο θέμα Απ:32ο Ράλλυ ΕΛΠΑ
Σήμερα βρεθήκαμε για λίγο στο Πόρτο Καράς που έχει στηθεί το κέντρο του αγώνα. Motorhome στα πάρκινγκ, τα πληρώματα να δίνουν τα χαρτιά κτλ, και αύριο το πρωί θα ξεκινήσει ο τεχνικός έλεγχος των αυτοκινήτων.

Εμείς αύριο περνάμε έλεγχο κατά τις 11 και όλο το πρωί θα κάνουμε αναγνωρίσεις.

Παρακαλούμε Σύνδεση για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
17 Χρόνια 2 Μήνες πριν #1644 από glf
Απαντήθηκε από glf στο θέμα Απ:32ο Ράλλυ ΕΛΠΑ
ωραία τα όσα ζήσαμε στο Ράλλυ ΕΛΠΑ που από του χρόνου θα λέγεται Ράλλυ Χαλκιδικής και επισήμως.
Ο αγώνας μας ήταν πολύ... αγχωτικός λόγω του συμπλέκτη που πατινάριζε μετά τη μέση των μεγάλων ειδικών. Ιδίως στα κατηφορικά του Ταξιάρχη χάσαμε χρόνο που δεν μπορούσα να φρενάρω και με το κιβώτιο.
Και ενώ φαινόταν η δουλειά ότι θα μείνουμε πίσω στην Α/6 παρά την πρωτοπορεία από την βραδυνή ειδική, στον Πολύγυρο ΙΙ εγκατέλειψαν οι περισσότεροι της κλάσης.
Ο Νικολιδάκης που είχε περάσει μπροστά έμεινε από μηχανική βλάβη, ο Καββαδίας επίσης, ο Αναγνωστάκης τούμπαρε και το αυτοκίνητο έμεινε με το πλάι επάνω στην άσφαλτο! ενώ το χειρότερο έπαθε το C2 του Μπίστα που χτυπήθηκε πολύ από έξοδο σε δέντρα. Πολύ κρίμα να χαλάνε τόσο καλά και καινούργια αυτοκίνητα. :(
Παράλληλα ο Κουμποτής είχε τετακέ και έχασε και αυτός πολύ χρόνο, όμως στο Χολομώντα ΙΙ μας πήρε 20\" και έτσι φτάσαμε στην τελευταία ειδική με διαφορά 1,3 \" !!!!
Εκεί πήγαμε δυνατά (μιας και ο δίσκος δεν είχε πρόβλημα στη μικρή ειδική) και κρατήσαμε την πρώτη θέση στην Α/6. Ούτε που το περιμέναμε φυσικά με το συνοδηγό μου, ο οποίος είναι η ευχάριστη έκπληξη για μένα αφού το έχει πάρει πολύ σοβαρά το ρόλο του και διαβάζει λες και τρέχει χρόνια! Μπράβο μας λοιπόν :)

Παρακαλούμε Σύνδεση για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
17 Χρόνια 2 Μήνες πριν #1645 από HUNTER
Απαντήθηκε από HUNTER στο θέμα Απ:32ο Ράλλυ ΕΛΠΑ
Μπραβο σε ολα τα πληρωματα που συμμετειχαν,ειτε κερδισαν ειτε όχι.

Μπραβο και σε όλους τους ανθρωπους που μαζευτηκαν στα βουνα για να σταθούνε δίπλα στα πληρωματα.Ευχαριστη εκπληξη ήταν και οτι οι θεατες,εκτος απο πολλοί,ήταν οι περισσότεροι και διαβασμενοι.

Ο αγωνας τα ειχε όλα: Σούπερ-Ν,Σούπερ 2000,νυχτερινή,χωμα,άσφαλτο και φυσικά τριήμερο πρόγραμμα.;)

Του χρόνου πλέον ο αγωνας θα ονομαζεται \"ραλλυ ΧΑΛΚΙΔΙΚΗΣ\",πραγμα που μαλλον σημαινει και οτι θα επανεγκατεστηθει στον φυσικό του χώρο για καποια χρόνια τουλαχιστον
:woohoo:

ΚΑΙ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΛΟΙΠΩΝ!!!!B)

Παρακαλούμε Σύνδεση για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
17 Χρόνια 2 Μήνες πριν #1646 από nik
Απαντήθηκε από nik στο θέμα Απ:32ο Ράλλυ ΕΛΠΑ
Σ\'εμάς τα πράγματα ήταν παράδοξα. 1 μέρα ξεκινάμε τη νυχτερινή και στη φουρκέτα (ελέω θεάματος) έρχεται το τετ-α-κε και η όπισθεν δεν κουμπώνει. Τα φρένα εξακολουθούν να παίρνουν πρωτοβουλίες παρά τις αλλαγές που κάναμε από το ΔΕθ. Αλλάζουμε τακάκια και δαγκάνες και στην 1η ειδική της 2ης μέρας Πολύγυρος 1 το αυτοκίνητο δεν σταματάει. Σιγά σιγά - χωρίς να έχουμε λύσει το πρόβλημα με το πεντάλ το αυτοκίνητο αρχίζει και σταματάει. Κινούμαστε γρηγορότερα και παίρνουμε άνετα την Α7. Κυνηγάμε και τα 2λιτρα για το Β. Ελλάδος, αλλά τα 15\'\' διαφορά δεν καλύπτονται εύκολα (το τετ-α-κε στην νυχτερινή.).
Την 3η μέρα μπαίνουμε στη χωμάτινη - τα φρένα συνεχίζουν να προβληματίζουν - με λάθος ρύθμιση ανάρτησης και αέρα στα λάστιχα . Έτσι η πολύ κακή Τορώνη γλιστράει και δεν υπάρχει σχεδόν καθόλου πρόσφυση. Στο σέρβις, αλλάζουμε λάστιχα και σιγά σιγά αποκτούμε εμπιστοσύνη στο αυτοκίνητο - όχι όμως στα φρένα :) - που δείχνει την ποιότητά του και ανεβάζουμε ρυθμό με τον Παρθενώνα που τον τρέξαμε (2/3) πρόσφατα και τη 2η Τορώνη να κατεβάζουμε περίπου 40\'\'. Συνεχίζουμε με τον ίδιο ρυθμό στη 2η \'Αμπελώνες\' και κατεβάζουμε χρόνο ξανά. Πάμε στον Παρθενώνα να διασκεδάσουμε και να τερματίσουμε αλλά στη μέση περίπου το ημιαξόνιο, ταλαιπωρημένο από τις 2 ημέρες αλλά και την πολύ πούδρα που υπάρχει στην ειδική, κόβεται και φεύγει από το αυτοκίνητο. Τελειώσαμε εκεί, αλλά ένα από τα παράδοξα είναι ότι δεν στεναχωρεθήκαμε, γιατί τα συμπεράσματα του αγώνα ήταν πάνω από θετικά.
Ευχαριστούμε τον Γιώργο, Τάσο, Νικολέτα, Ανδρέα και τα παιδιά από την παρέα μας στο r40 για την βοήθεια που μας έδωσαν για να βγάλουμε σχεδόν το αυτοκίνητο από την ειδική μετά το τέλος του αγώνα. Ευχαριστούμε όλους που ήρθαν να παρακολουθήσουν τον αγώνα αλλά και για τα χειροκροτήματα τους που μας ενθάρρυναν. Ελπίζουμε (προσπαθήσαμε τουλάχιστον) να προσφέραμε λίγο θέαμα.

Nikos Koutsmanis | r40
\\\"Η προσπάθεια φίμωσης κάθε διαφορετικής άποψης αποτελεί στάση φασιστική\\\"
www.redfish.gr
rally.redfish.gr

Παρακαλούμε Σύνδεση για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

  • Pneusport
  • Επισκέπτης
  • Επισκέπτης
17 Χρόνια 2 Μήνες πριν #1647 από Pneusport
Απαντήθηκε από Pneusport στο θέμα Απ:32ο Ράλλυ ΕΛΠΑ
Ematha gia ena dolofoniko migma pou evales sto symplekti kai apo patinarisma egine competition

Παρακαλούμε Σύνδεση για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
17 Χρόνια 2 Μήνες πριν #1648 από glf
Απαντήθηκε από glf στο θέμα Απ:32ο Ράλλυ ΕΛΠΑ
ναι το κάναμε και αυτό, αλλά τελικά μάλλον το μπλοκέ μας έκανε τα κόλπα. σήμερα που το σκέφτομαι καλύτερα μου φαίνεται οτι βράσανε οι βαλβολίνες.
θα το ψάξω να δω τι έγινε.
αυτό έχει μια λογική γιατί το.. κακό γινόταν στις μεγάλες ειδικές, μετά τη μέση. και το έκανε κυρίως επάνω σε στροφές, όταν ελάφρωνε κάποιος τροχός.

Παρακαλούμε Σύνδεση για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
17 Χρόνια 2 Μήνες πριν #1649 από glf
Απαντήθηκε από glf στο θέμα Απ:32ο Ράλλυ ΕΛΠΑ
Βασίλη σοβαρά η παράνομη στήριξη που βρήκατε στον Travaglia ήταν κάτι... σοβαρό και εμφανές ?

Και αν το είχε πχ και το Lancer του Βωβού να... άντεχε περισσότερο ? !!

Παρακαλούμε Σύνδεση για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: glfrallycardspaskalip
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.375 δευτερόλεπτα
Powered by Kunena Φόρουμ