Back to Top
 
 
Επάνοδος του R40 με μεταφορά σε νέα πλατφόρμα (19 Μαρ 2017)

Μετά από δέκα χρόνια συνεχούς λειτουργίας, η πλατφόρμα στην οποία στηρίζεται το R40 και το φόρουμ μας ανανεώθηκαν στην τελευταία τους έκδοση. Έτσι θα μπορούμε να το χρησιμοποιούμε με τις τελευταίες ευκολίες που προσφέρουν οι νέες εκδόσεις της πλατφόρμας και για τα επόμενα 10 χρόνια :)

32ο Ράλλυ ΕΛΠΑ

Περισσότερα
16 Χρόνια 6 Μήνες πριν #1684 από matrix
Απαντήθηκε από matrix στο θέμα Απ:32ο Ράλλυ ΕΛΠΑ
Βρίσκω απαράδεκτο το γεγονός ότι τα περισσότερα πληρώματα από Β.Ε. αναγκάστηκαν να έχουν τα σερβις τους στο χώμα, δεδομένου όμως των ασφαλτοστρωμένων εκτάσεων που έχει το Πόρτο Καρράς μπορούσε κανείς να το πρόβλέψει... έτσι ώστε να προλάβει το κακό? Μάλλον όχι... Από την άλλη δεν γνωρίζουμε το ιστορικό ή ποιές ενέργειες έκανε η οργάνωση ώστε να πάρει άλλον χώρο από το ξενοδοχείο... Υπονοείται δηλαδή όλοι εσείς πως η οργάνωση σκόπιμα έβαλε τα πληρώματα στο χώμα ενώ υπήρχε ενναλακτική? Όσο για τον φίλο που έγραψε για το Hospitality της Fiat μήπως έπρεπε εμείς οι οικοδεσπότες να το στείλουμε στο χώμα για να κάτσουμε εμείς στην άσφαλτο? Στο σπίτι μας, βάζουμε τον επισκέπτη να κάτασει στο χαλί για να κάτσουμε εμείς στην πολυθρόνα? Όπως και να έχει μετά το γεγονός έμενε μόνο η διαμαρτυρία προς την Ε.Θ.Ε.Α. για τον χώρο του σέρβις και αυτή έγινε με πολύ έντονο τρόπο από τον Σ.Ο.Α.Α.Β.Ε., διότι ακούστηκε μέχρι το γραφείο τύπου.
Όσο για το, ευτυχώς, αναίμακτο ατύχημα του πληρωματος 38, νομίζω πως υπάρχουν κανονισμοί που είναι σαφείς για το ποιά πρέπει να είναι η διαδικασία σε τέτοιες περιπτώσεις. Αν αυή δεν τηρήθηκε, τότε ίσως μία ένσταση αμέσως μετά τον αγώνα ή μία παρατήρηση στην Ε.Θ.Ε.Α. ή τους αγωνοδίκες που βρισκόντουσαν στο Π.Κ. θα μπορούσε να λύσει το θέμα. Δεν ήμουν παρών δεν είδα την επικινδυνότητα της κατάστασης, είδα όμως ένα in car video όπου φαίνεται ξεκάθαρα πως ο επόμενος φύλακας (όχι κριτής) βρισκόταν τουλάχιστον 300 μέτρα μακρία (όχι 50) από το ατύχημα. Τελικά πιστεύετε πως έπρεπε να διακοπεί ο αγώνας? Αυτό θέλετε να πείτε? Αν ναι γιατί δεν το λέτε ξεκάθαρα? Ο αγώνας δεν διακόπτετε όταν το πλήρωμα βγάλει SOS ή όταν υπάρχει τραυματσιμός ή όταν το αυτοκίνητο κλείνει την ειδική ώστε να μην χωράει να περάσει άλλο αγωνιστικό? Εγώ απλά ρωτάω ως αδαείς στα αγωνιστικά δρώμενα, φωτογράφος Γ.Π.

Παρακαλούμε Σύνδεση για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
16 Χρόνια 6 Μήνες πριν - 16 Χρόνια 6 Μήνες πριν #1685 από glf
Απαντήθηκε από glf στο θέμα Απ:32ο Ράλλυ ΕΛΠΑ
έχουμε και μια σχετική ανακοίνωση από το Νίκο Βάτσο

ΚΙΛΚΙΣ, 11/10/2007

Με αφορμή το γεγονός του Σαββάτου 6/10/2007 στο Ράλι ΈΛΠΑ (και πιο συγκεκριμένα στην ειδική διαδρομή Πολύγυρο ΙΙ), κατά τη διάρκεια του οποίου ανατράπηκε το αγωνιστικό αυτοκίνητο SUZUKI IGNIS με αγωνιστικό πλήρωμα τον Αναγνωστάκη Κ.- Καμπέρη Ε., θα ήθελα να εκφράσω τα συγχαρητήρια μου και τις ευχαριστίες μου στο πλήρωμα, το οποίο αντέδρασε γρήγορα και αλτρουιστικά με απώτερο σκοπό την ασφάλεια των υπόλοιπων αγωνιστικών πληρωμάτων προκειμένου να αποφευχθεί κάποιο δυσάρεστο γεγονός.
Η Αγωνιστική Εμπειρία, η Άμεση Αντίδραση και Υπευθυνότητα του Αναγνωστάκη Κων\\νου και της Καμπέρη Ελένης είναι άξια συγχαρητηρίων.
Νικόλαος Βάτσος

Last edit: 16 Χρόνια 6 Μήνες πριν by glf.

Παρακαλούμε Σύνδεση για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

  • CDL
  • Επισκέπτης
  • Επισκέπτης
16 Χρόνια 6 Μήνες πριν #1686 από CDL
Απαντήθηκε από CDL στο θέμα Απ:32ο Ράλλυ ΕΛΠΑ
matrix έγραψε:

... Τελικά πιστεύετε πως έπρεπε να διακοπεί ο αγώνας? Αυτό θέλετε να πείτε? Αν ναι γιατί δεν το λέτε ξεκάθαρα? ...


Ημουν ξεκάθαρος στα όσα έγραψα.
Η μεγάλη μου ένσταση και φόβος ήταν για αυτό καθ΄αυτό το γεγονός ότι
υπάρχουν κριτές που δέν κάνουν με υπευθυνότητα τη δουλειά τους.
Αν καταλάβατε καλα, μιλάμε για ενα κριτή που \"ΝΟΜΙΖΕ\" οτι το 38 πέρασε απο μπροστά του, ενώ το 38 είχε μείνει (τουμπάρει ή ότι άλλο έγινε τελος πάντων) πρίν απο τον προηγούμενο κριτή.
Αν δηλαδή (κούφια η ώρα) είχε φύγει απο το δρόμο σε κανένα γκρέμι, τότε θα χανόταν πολύτιμος χρόνος γιατί η οργάνωση αντί να ψάχνει το 38 ανάμεσα στον 3 και τον 4, θα έπρεπε να το ψάχνει ανάμεσα στον 3 και τον 5 (αφού ο 3 και ο 5 ΔΕΝ το είχαν σαν διέλευση ενώ ο 4 διατεινόταν οτι είχε περάσει κανονικά).
Αυτό ακριβώς ήθελα να πώ και αυτό είπα !

Παρακαλούμε Σύνδεση για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
16 Χρόνια 6 Μήνες πριν #1687 από glf
Απαντήθηκε από glf στο θέμα Απ:32ο Ράλλυ ΕΛΠΑ
Γιώργο matrix γεια χαρά και από εδώ.

Για το SP συμφωνούμε οτι το σωστό θα ήταν να είμαστε όλοι σε άσφαλτο. Δεν ζητήσαμε τα ρέστα από κανένα άλλο πλην της οργάνωσης γιατί όπως είπες και συ, από τη στιγμή που στήθηκαν τα πάντα, δεν αλλάζει αυτό το πράγμα.
Σκέψου όμως πως θα ήμασταν και τι θα λέγαμε αν είχε βρέξει...
Αυτό ζητάμε να μην επαναληφθεί.

Και όσο αφορά την.. τούμπα, σκέψου ότι αν αυτό είχε γίνει στην Ιταλία, θα υπήρχει κριτής λιγό πριν το τουμπαρισμένο αυτοκίνητο να κουνάει σημαία. Τρέχω ράλλυ από το 2003 και δεν έχω δει ούτε μια φορά κριτή να μου κουνάει την κίτρινη σημαία. :P
Συν αυτό που τονίζει ο CDL. Αν το αυτοκίνητο είχε φύγει από κάτω, πόση ώρα θα τους ψάχναμε ?

Όπως λοιπόν η αρχή του σπορ μας υποχρεώνει να έχουμε μπαλακλάβες της ομολογκασιον 2000 και όχι της ομολογκασιον 1986, είμαστε δηλαδή οδηγοί παγκοσμίου και βάλε,
έτσι και μεις απαιτούμε οι προϋποθέσεις ασφαλείας να είναι ανάλογες, παγκοσμίου και βάλε !

Τώρα αν είναι τόσο δύσκολο να βρούμε σωστούς και αρκετούς κριτές, τότε ας πάμε και μεις στα drift show να είμαστε ασφαλείς!:laugh:

Υ.Γ. κανείς δεν είπε οτι έπρεπε να διακοπεί ο αγώνας. Αφού χωρούσαμε να περάσουμε και το πλήρωμα ήταν ΟΚ, δεν κόβεται η ειδική.

Παρακαλούμε Σύνδεση για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

  • Pneusport
  • Επισκέπτης
  • Επισκέπτης
16 Χρόνια 6 Μήνες πριν #1690 από Pneusport
Απαντήθηκε από Pneusport στο θέμα Απ:32ο Ράλλυ ΕΛΠΑ
Μετά τον αγώνα κακώς μιλάτε για το service park. Έπρεπε πριν την έναρξη να γίνει παρατήρηση προς τους κκ. Παρταλιό / Μαυροματίδη και εάν δεν γινόταν αλλαγή ώστε όλοι να είναι στην άσφλατο, γνώμη μου είναι πως δεν έπρεπε να ξεκινήσει κανένας τον αγώνα. Για ηθικούς λόγους πρωτα απ\' όλα.

Να τους χαιρετήσετε, να πάρετε τα λεφτουδάκια σας και να φύγετε. Δεν είναι σωστό εκ των υστέρων να τα λέμε σε φόρουμ και λοιπά καφενεία. Μετά τον αγώνα το μόνο που μπορεί να γίνει είναι μία επιστολή από τον ΣΟΑΑΒΕ στην ΕΛΠΑ και αναμονή απάντηση και μέτρων για το 2008.

Παρακαλούμε Σύνδεση για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
16 Χρόνια 6 Μήνες πριν #1692 από B@KLORIS C.
Απαντήθηκε από B@KLORIS C. στο θέμα Απ:32ο Ράλλυ ΕΛΠΑ
Ο αγώνας τέλειωσε και εμείς που απ΄την μεριά μας ενδιαφερόμαστε και ονειρευόμαστε καλύτερους αγώνες φέρουμε κάποιες ενστάσεις και κάποιους προβληματισμούς.Ωστόσο τις περισσότερες φορές η αλήθεια είναι καταγεγραμμένη στις εκατοντάδες των παραγράφων που διέπουν το άθλημα.
Έτσι λοιπόν στο κείμενο του συμπληρωματικού κανονισμού και των γενικών διατάξεων του αγώνα και συγκεκριμένα στην παρ. 9.5.17 αναφέρεται η χρήση της κίτρινης σημαίας και υπό ποιές συνθήκες πραγματοποιείται αυτή.(Σπάνια σε συμπληρωματικό κανονισμό αναφέται η χρήση κίτρινης σημαίας).
Και επίσης στο κεφάλαιο 3. SERVICE PARK του συμπληρωματικού κανονισμού και συγκεκριμένα στην παράγραφο 3.1.1 ΤΟΠΟΘΕΣΙΑ αναφέρεται:\"Πόρτο Καρράς, ασφάλτινο έδαφος ΣΧΕΔΟΝ ΓΙΑ ΌΛΑ ΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ\" και όχι για \"ΌΛΑ ΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ\".
Τελικά την ευθύνη την φέρουμε εμείς, γιατί μας γνωστοποιούνται κάποιες συνθήκες που άλλωτε θα τις υπερασπιστούμε και άλλωτε θα διαμαρτυρηθούμε.Καλό αγώνα σε όλους στον Βόλο,που θα θέλαμε να τρέξουμε και εμείς.

Παρακαλούμε Σύνδεση για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
16 Χρόνια 6 Μήνες πριν #1693 από sakinen
Απαντήθηκε από sakinen στο θέμα Απ:32ο Ράλλυ ΕΛΠΑ
Στα ΣΥΝ
-Το Πόρτο-Καράς
-Η κάλυψη του αγώνα από το r40
-Ο Βωβός που απέδειξε για άλλη μια φορά ότι είναι μακράν ο καλύτερος.
-Οι Αναγνωστάκης-Καμπέρη που χάρη στην εμπειρία τους βοήθησαν τους αγωνιζόμενους που ακολουθούσαν.
-Οι θεατές. Ήταν εκεί.

Στα ΠΛΗΝ.
-Η οργάνωση.
*Το σέρβις στο χωράφι. Δε μου λέει τίποτα το ότι έγραφε στον κανονισμό ότι σχεδόν όλοι θα είναι σε άσφαλτο. Ας μου έλεγαν όταν δήλωσα συμμετοχή ότι θα είμαι στο χωράφι, να πω \"ευχαριστώ δεν θα πάρω\". Από κει και πέρα ως πελάτης, θα φωνάζω αν με τα ίδια χρήματα πέρνω λιγότερο προιόν. Δεν δέχομαι ότι δεν μπορούν στο ΠΟΡΤΟ-ΚΑΡΑΣ να βρούν ασφάλτινο χώρο για όλους. Το να μας χωρίζουν σε Α και Β διαλογής και να χρειάζεται «μέσο» για το σέρβις σε ένα τέτοια αγώνα δεν πίστευα ότι θα το συναντούσα.
*Το κυκλοφοριακό στη βραδινή εκκίνηση. Τόσο δύσκολο ήταν να δει κάποιος το πρόβλημα και να απαγορέψει το παρκάρισμα σ εκείνο το σημείο? Καλό είναι εκτός από σώβρακα και κάλτσες να κοιτάμε και τίποτα άλλο. Δεν είναι δυνατόν στο Σπριντ Βελβεντού να μην υπάρχει κυκλοφοριακό και να υπάρχει στον Ευρωπαικό αγώνα στο πόσρτο-καράς.
* Τα νεράκια που θα μας περίμεναν στο τέλος κάθε ειδικής. Είχαν μόνο στην αφετηρία του χολωμόντα.
* Η αντίδραση της οργάνωσης στο ατύχημα των Αναγνωστάκη-Καμπέρη. Από τη στιγμή που δεν διέκοψαν τον αγώνα θα έπρεπε να στείλουν κριτές να βοηθήσουν. Είχαν τόσους μηχανόβιους στην απλή...δεν μπορούσαν να τους έχουν stand-by για ατυχήματα στις ειδικές?
- ΣΟΑΑΒΕ και ΣΟΑΑ. Ανύπαρκτοι στα προβλήματα.
- ΕΘΕΑ, ΣΟΑΑ, ΣΟΑΑΒΕ, ΥΠΟΥΡΓΕΙΑ, ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ και όποιον άλλο έχει σχέση με την επίλυση του θέματος των τρέιλερ.


Και για όποιον θέλει να μάθει για τον δικό μας αγώνα, ας κάνει ένα κλικ εδώ. sakinen.blog.com/

Παρακαλούμε Σύνδεση για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
16 Χρόνια 6 Μήνες πριν #1694 από glf
Απαντήθηκε από glf στο θέμα Απ:32ο Ράλλυ ΕΛΠΑ
Τελικά τα περάσατε... ακόμα χειρότερα από όσο είχα καταλάβει Σάκη..

...Παρασκευή 00:50 το αυτοκίνητο ήταν έτοιμο, να φορτωθεί με τα υπόλοιπα πράγματα στο τρέιλορ και να πάρει το δρόμο για Πόρτο-Καρά (350 χλμ περίπου).

Και ενώ η φύση κοιμόταν, στη εθνική οδό ένα peugeot106 έσερνε ένα τρέιλορ με φορτωμένο ένα citroen AX. Όμως ο παράνομος που έκανε αυτό το κακούργημα εντοπίστηκε σε μπλόκο στα διόδια των τεμπών.

Όσο και αν περίμενε ο τρομοκράτης καμπουγιάννης, το μπλόκο δεν έφευγε. Στην ηρωική του έξοδο, τον ακινητοποίησαν και τον απειλούσαν με 2500 € πρόστιμο. Μετά από 2 ώρες ανάκριση και αφού τους έπεισε ότι θα τα βάλει όλα φωτιά στη μέση του δρόμου, τον άφησαν ελεύθερο.


... και τι να πούμε και γι\'αυτό το θέμα... :(

το καλύτερο είναι η εξής αφήγηση (σα να το βλέπω μπροστά μου)

...Δεξιά φυλαγμένη και…αριστερή και πρόσεχε χώματα….και εδώ τελείωνε η ε.δ.Παλαιοχώρα στο ΔΕΘ. Μέχρι τη ΔΕΘική ειδική Ταξιάρχης είμαστε άγραφοι. Πας όπως βλέπεις του λέω, θα σου λέω μόνο ότι θυμάμαι...
Σ: 200 και αλλαγή πορείας… .
Κ: Που πάω ?
Σ: ΑΡΙΣΤΕΡΑ, ΑΡΙΣΤΕΡΑ, ΑΡΙΣΤΕΡΑ…Από κει (του δείχνω με το χέρι).


απίθανο !

Παρακαλούμε Σύνδεση για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
16 Χρόνια 6 Μήνες πριν #1695 από sakinen
Απαντήθηκε από sakinen στο θέμα Απ:32ο Ράλλυ ΕΛΠΑ
Άστα να πάνε Νίκο...αντί να λέμε \"πάμε να γουστάρουμε\" στις ειδικές, λέγαμε \"πάμε να τελειώνουμε\"...:)

Παρακαλούμε Σύνδεση για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
16 Χρόνια 6 Μήνες πριν #1708 από glf
Απαντήθηκε από glf στο θέμα Απ:32ο Ράλλυ ΕΛΠΑ
ανέβηκαν στο youtube τα incar πλάνα μου από τον Πολύγυρο και τον Ταξιάρχη των 30χλμ (σε δύο μέρη)

μη χάσετε:
- το πατινάρισμα του μπλοκέ μετά τα πρώτα χλμ σε κάθε ειδική
- κανένα μπινελίκι στο συνοδηγό (το αλατοπίπερο του πληρώματος)
- το ότι πιάσαμε το μπροστινό μας στο τελείωμα του Ταξιάρχη

δείτε τη σελίδα με τα video στο Galfas Racing

Παρακαλούμε Σύνδεση για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: glfrallycardspaskalip
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.339 δευτερόλεπτα
Powered by Kunena Φόρουμ