- Δημοσιεύσεις: 517
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
Μετά από δέκα χρόνια συνεχούς λειτουργίας, η πλατφόρμα στην οποία στηρίζεται το R40 και το φόρουμ μας ανανεώθηκαν στην τελευταία τους έκδοση. Έτσι θα μπορούμε να το χρησιμοποιούμε με τις τελευταίες ευκολίες που προσφέρουν οι νέες εκδόσεις της πλατφόρμας και για τα επόμενα 10 χρόνια
Κλασική περίπτωση!Αλλού γουσταρουν οι οδηγοί,αλλού οι θεατες και αλλού οι φωτογραφοι.:laugh:
Παρακαλούμε Σύνδεση για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
καλημερα σε ολους και στους δημιουργους του site.συγχαρητηρια για τη καλη δουλεια και τη προωθηση του αθληματος.
για τον αγωνα της κοζανης, συγχαρητηρια στους καλουδη ρουφο για τη πρωτη τους νικη για το 2008. ελπιζω να τους δωσει τη ψυχολογικη ωθηση για τους αγωνες που ακολουθουν. ειναι επιτακτικη αναγκη για τα νεα πληρωματα (σε ηλικια) να μπορουν να ανταπεξελθουν στις πιεσεις του πρωταθλητισμου. οπως επισης ειναι επιτακτικη αναγκη να τους δινουμε την επιβραβευση που τους αναλογει οταν πετυχαινουν διακρισεις. και να μην απαξιωνουμε τις νικες τους, ως απορροια καποιας εγκαταληψης η μη συμμετοχης καποιου αλλου πληρωματος. σε οποιοδηποτε αθλημα ολα παιζουν ρολο. και η ικανοτητα και η τυχη ή ατυχια του αγωνιζομενου. ας μην ξεχναμε (και με ολο το σεβασμο για τα αλλα πληρωματα που εχουν πετυχει πολλα και μακαρι να συνεχισουν για το καλο του αθληματος) οτι το συγκεκριμενο πληρωμα ειχε πολλα προβληματα με το αυτοκινητο τους και ομως δεν το εβαλε κατω ποτε γιατι θελω να πιστευω οτι αγαπουν αυτο που κανουν! ειναι καλο λοιπον να διαφημιζουμε τα νεα πληρωματα και για να προσελκισουμε νεα παιδια σ αυτο, καθως και ενδιαφερομενοι χορηγοι να εχουν μια γενικη αντιληψη το τι γινεται και να μην επικεντρωνουν το ενδιαφερον τους στους ιδιους και στους ιδιους.
Παρακαλούμε Σύνδεση για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Το καινούργιο κομμάτι προσωπικά δε μου.. γέμισε το μάτι. Το ήδη υπάρχον είναι καλύτερο ενώ εκεί που τελειώνει ξεκινάει στενό και ολίγον κατηφορική διαδρομή που ελπίζω να χρησιμοποιηθεί του χρόνου και να μεγαλώσει κι άλλο η διαδρομή.
Παρακαλούμε Σύνδεση για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.