- Δημοσιεύσεις: 649
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
Μετά από δέκα χρόνια συνεχούς λειτουργίας, η πλατφόρμα στην οποία στηρίζεται το R40 και το φόρουμ μας ανανεώθηκαν στην τελευταία τους έκδοση. Έτσι θα μπορούμε να το χρησιμοποιούμε με τις τελευταίες ευκολίες που προσφέρουν οι νέες εκδόσεις της πλατφόρμας και για τα επόμενα 10 χρόνια
Παρακαλούμε Σύνδεση για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Στην πολυπληθή κατηγορία των 1400 (αλήθεια που ήταν όλα αυτά τα αυτοκίνητα στο Κένταυρος είχαμε το ατύχημα του Μπάη που διέκοψε τη ροή του αγώνα για να απομακρυνθεί το αυτοκίνητο. Τα αυτοκίνητα πίσω του πήραν εικονικό χρόνο και η μάχη στα 1400 συνεχίστηκε στο δεύτερο σκέλος με την επικράτηση των Βραχάτη - Κυπαρισσά, δεύτερος ο Κόντης από την Κόρινθο και τρίτος ο Παπαδημητρίου, όλοι τους με Yaris.
Στα 1600 διακρίθηκαν οι τοπικοί. Ο Τσιούρης ολοκλήρωσε την ημέρα με νίκη ακολουθούμενος από τον Μπλάντζο, τρίτος ο Χιονίδης, όλοι τους με Peugeot 106.
Στα δίλιτρα νικητές οι Παπαδιώτης με Renault Clio Williams, Μίχος με το Ibiza και ο Ζούμπερης με το Citroen ZX.
Στα μεγάλα νικητής ο Νικολόπουλος που πήρε τελικά και την άτυπη νίκη στη γενική κατάταξη αφού κατέβασε πολύ χρόνο στο δεύτερο σκέλος, με δεύτερο το Νάσουλα με Evo 9 και τρίτο τον Κοσμόπουλο με το \"πιστόλι\" Clio R3 Maxi που συνεχίζαμε να το ακούμε ακόμα και 1 λεπτό μετά που πέρασε από μπροστά μας.
Παρακαλούμε Σύνδεση για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.