Μετά από δέκα χρόνια συνεχούς λειτουργίας, η πλατφόρμα στην οποία στηρίζεται το R40 και το φόρουμ μας ανανεώθηκαν στην τελευταία τους έκδοση. Έτσι θα μπορούμε να το χρησιμοποιούμε με τις τελευταίες ευκολίες που προσφέρουν οι νέες εκδόσεις της πλατφόρμας και για τα επόμενα 10 χρόνια
για το Σωτήρη δεν ξέρω κάτι, αλλά τα κορίτσια μου είπαν την δική τους ιστορία που τους χάλασε το κέφι. αν θέλουν ας επεκταθούν, απλά είναι πολύ κρίμα να γίνονται πράγματα που χαλάνε το κέφι σε τέτοιους αγώνες.
Παρακαλούμε Σύνδεση για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Ωραίος αγώνας, με ανταγωνισμό, γεμάτες από κόσμο οι ειδικές., οργάνωση-γιορτή από τη λέσχη Βέροιας με πολλές ΠΑΡΟΧΕΣ!!!
Ο δικός αγώνας χαρακτηρίστηκε από τις πολλές ατυχίες και ζημιές. Ξεκίνησαν από τη μέρα που ανεβήκαμε για αναγνωρίσεις και έβγαλε πρόβλημα το μουλάρι μας.
Το Σάββατο, μετά τον τεχνικό έλεγχο, κατά τη διάρκεια στρωσίματος των ελαστικών, η τρόμπα βενζίνης στο αγωνιστικό παραδίδει πνεύμα. Με το που την αλλάζουμε, 100 μέτρα μετά το συνεγείο, σπάει το γιούνιμπαλ και τροχός-ημιαξόνιο ακολουθούν αυτόνομη πορεία και το αμάξι σέρνεται με την ποδιά στο δρόμο. Οι επισκευές κρατούν μέχρι μετά τα μεσάνυχτα του σαββάτου.
Κυριακή πρωί με 2 ώρες ύπνο και χάλια ψυχολογία, το κακό τριτώνει. Δίσκος-πλατώ… οι ταχύτητες δεν μπαίνουν εύκολα, η όπισθεν καθόλου…σκεφτόμαστε να εγκαταλείψουμε στο πρώτο σέρβις αλλά τελικά επικρατεί η λογική (!!!???) πάμε μέχρι να μείνουμε. Τελικά δεν μένουμε και με προσεκτικό ρυθμό, επιστρέφουμε στο τέρμα στη 12η θέση γενικής, 2η Ε, 1η Ε-10, 1η 1600 που μετράει στο Β.Ελλαδος.
Για την απόφαση να μας βάλουν να ξεκινάμε πίσω από το βουλγάρικο Ν-2, τι να πω? Στην 1η ειδική δεν μας έδωσαν ούτε 2λεπτο, τους περάσαμε νωρίς, όπως και στην 6η ειδική που είχαμε και σίγουρα θα τους περνάγαμε ξανά στο πολυδένρι αν δεν ακυρωνόταν. Δεν μπορούμε να συζητάμε για ασφάλεια στις ειδικές διαδρομές και να βάζουμε ένα αδύναμο αυτοκίνητο να ξεκινάει μπροστά από ένα δυνατότερο που διεκδικεί τίτλους. Εκτός αν το κάνουν για το θέαμα (προσπεράσματα) και το στοίχημα (σε ποιο χλμ θα γίνει η προσπέραση?)
Τέλος ένα μεγάλο μέρος ευθύνης για το ότι καταφέραμε να ξεκινήσουμε τον αγώνα και να τερματίσουμε οφείλεται στον πρόεδρο Μάκη. Μας έδωσε το αμάξι του να κάνουμε αναγνωρίσεις, το συνεργείο του και ότι χρειαστούμε για να επισκευάσουμε το αγωνιστικό και γενικά έκανε ότι πέρναγε και δεν πέρναγε από το χέρι του για να μας βοηθήσει να ξεπεράσουμε τα προβλήματα που μας παρουσιάστηκαν. Ευχαριστούμε Μάκη.
Τα συγχαρητήριά μου στα πληρώματα και ειδικά σε όσους τερμάτισαν!
Η εκκίνηση του Σαββάτου ήταν φανταστική και έδωσε μια ιδέα στον κόσμο που παρευρέθηκε,για το τι θα επακολουθήσει την Κυριακή.
Στο σημείο που είμουν(ενδιάμεσος 3-3/6-3) σχεδόν όλοι οι οδηγοί πέρασαν γρήγορα και ορισμένοι και θεαματικά(Νιώρας/Μαυροδής/Μπατσάρας και ο Σανιδάς με το χειρόφρενο παραμάσχαλα )
Επίσης να συγχαρώ τους συντοπίτες Κριαρά-Μάστορα για το come back,Χριστόφορο-Τηλιόπουλο,Κοσμίδη-Κάκαρη,Γεωργούση-Λέφα
Ο κόσμος έμεινε ευχαριστημένος και σε αυτό συνέδραμε και ο καιρός(αν και μας έκαψε)
Παρακαλούμε Σύνδεση για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
δεν θα πώ τιποτα για τα ασχημα!!! θα πω ευχαριστω για αλλη μια φορά στους βόρειους θεατές που είναι τόσο θερμοί με τις προσπαθειές μας (δεν ήταν και απο τις καλύτερες)και ένα ακόμα ευχαριστώ στον μεγάλο χορηγό μου :kiss: Μαρία Κυρλαγκίτση - Jamsport.
Παρακαλούμε Σύνδεση για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
δεν θα πώ τιποτα για τα ασχημα!!! θα πω ευχαριστω για αλλη μια φορά στους βόρειους θεατές που είναι τόσο θερμοί με τις προσπαθειές μας (δεν ήταν και απο τις καλύτερες)και ένα ακόμα ευχαριστώ στον μεγάλο χορηγό μου :kiss: Μαρία Κυρλαγκίτση - Jamsport.
thumbs up
Παρακαλούμε Σύνδεση για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.