Μετά από δέκα χρόνια συνεχούς λειτουργίας, η πλατφόρμα στην οποία στηρίζεται το R40 και το φόρουμ μας ανανεώθηκαν στην τελευταία τους έκδοση. Έτσι θα μπορούμε να το χρησιμοποιούμε με τις τελευταίες ευκολίες που προσφέρουν οι νέες εκδόσεις της πλατφόρμας και για τα επόμενα 10 χρόνια
πολύ ζέστη, λίγος ίσως ο κόσμος αλλά έγινε πολύ καλός αγώνας και με σωστή διοργάνωση, ενώ μεγάλη προσοχή δόθηκε σε θέματα ασφαλείας ενώ έπεσαν και... φροντηστήρια στο σωστό δέσιμο του κράνους.
Νικητής ο Καλούδης με το Evo, μεγάλος άτυχος ο Τσέλιος που είχε προβλήματα στο πρώτο σκέλος και έξοδο στο δεύτερο. Στα δίλιτρα νικητής ο Χριστόφορος, στα 1600αρια ο Χριστοφορίδης που μας... κούφανε με το χρόνο του (εμείς δεύτεροι) και φυσικά ο Πάζης άνετα στα 1400αρια με κορυφαίο χρόνο.
Αναλυτικότερα όταν... γυρίσουμε
Παρακαλούμε Σύνδεση για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Άνετη επικράτηση του Καλούδη, εντυπωσιακή η έξοδος του Τσέλιου, μπροστά στα μάτια μας, και μπράβο του που στο 2ο σκέλος πήγε αέρα μεχρι την έξοδο, ο Χριστοφορίδης κούφανε κόσμο με το χρόνο, ο Πάζης και ο Χριστόφορος κινήθηκαν στο γνώστο ρυθμό και άξια κέρδισαν τις κατηγορίες τους όλοι!
Λίγες σχετικά οι συμμετοχές αλλά το εντυπωσιακά περάσματα δεν έλειψαν!
Στην Κοζάνη πάντως αναμένεται να γίνει της τρελής... σε πολλές κατηγορίες!
Περισσότερα για το Κιλκίς σε λίγο στην κεντρική!...<br><br>Η δημοσίευση επεξεργάστηκε από: rallycards, at: 28.05.06 21:04
μπράβο πάντως που δεν είχαμε πολλές εξόδους. με αυτή τη ζέστη και τη σχετικό γλύστρημα που παραπονέθηκαν όλοι οι οδηγοί με όσους μίλησα είναι πολύ καλό το ότι δεν είχαμε πολλά παρατράγουδα. και ο Τσέλιος δηλαδή στο τελευταίο χιλιόμετρο το έχασε...
και το θέαμα δεν έλειψε...
με το Λευτέρη Μάυρο από δίπλα, είχαμε πολύ καλή συνεργασία και πρέπει να έχω κάνει από τα καλύτερα incar video ! θα μας πει ο Πασχάλης που μου έδωσε και την κάμερα...
Παρακαλούμε Σύνδεση για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
εγώ να πω την αλήθεια δεν το ευχαριστήθηκα και πολύ μιας και το σασμάν δεν μας επέτρεψε να κινηθούμε σε ρυθμούς που θα θέλαμε αν και τα κλειστώματα κοντά στο γεφυράκι είναι από τα αγαπημένα μας.ε..και λίγο το ξενέρωμα από τις συμμετοχές έπαιξε το ρόλο του.πιο πολύ ευχαριστήθηκα τον τρίλοφο στο φίλιππος και ας είχαμε έξοδο μετά.δε πειράζει όμως κάθε εμπόδιο για καλό και αν όλα πάνε καλά στη κοζάνη θα έχουμε και κοντές σχέσεις στο σασμάν μιας και θα το ανοίξουμε
Παρακαλούμε Σύνδεση για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
sinxaritiria se oloys.poly oraios o agonas kali i organosi me poli voithia se opion xriastike.emena pantos moy arese poli i sinergasia moy me ton gif.poli kalos me epithetiki odigisi poy aresi.elpizo na ton voithisa NA KANI ENAN ORAIO AGONA.
Παρακαλούμε Σύνδεση για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
ναι είχαμε πολύ καλη συνεργασία! πρώτη φορά εμπιστεύτηκα συνοδηγό 100% με την πρώτη φορά ! και το διασκεδάσαμε και οι δύο. και δεν είναι λίγο πράμα ο συνοδηγός να \"προσαρμοστεί\" στον τρόπο που θέλει ο οδηγός τις εντολές και ιδίως σε τέτοια στεναρίκια με συνεχόμενες στροφές όπως στη Μαυροπλαγιά. άψογος!
ε? φανττταστικέ συνοδηγέ ! εχεχεχεχε
Παρακαλούμε Σύνδεση για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Χμμμ, τελικά από ότι κατάλαβα η ειδική ήταν αρκετά απαιτιτική.
Γιατί αρκετοί οδηγοί, σύμφωνα με τις δηλώσεις που μου \'καναν, προτιμούσαν την ειδική με αντίθετη φορά?