thumb_01salo.jpg
O πρώτος σημαντικός αγώνας στην Σκανδιναβία για φέτος ολοκληρώθηκε με το Arctic Lapland Rally, τον 1ο αγώνα για το πρωτάθλημα Φιλανδίας. Τελικά η εργοστασιακή ομάδα της Ford δεν έδωσε το παρόν στον αγώνα με το νέο Ford Fiesta WRC αλλά παρόλα αυτά και ο συναγωνισμός ήταν έντονος και το θέαμα πλούσιο! Oι Salo/Salminen με το Μitsubishi Lancer RS Evolution X της Ralliart Finland κατάφεραν να επικρατήσουν στο σύνολο των 2 ημερών του αγώνα, και παίρνοντας τους βαθμούς της νίκης για την 2η μέρα και τους βαθμούς της 4ης θέσης την 1η μέρα (η κάθε μέρα προσμετρούσε σαν ξεχωριστός αγώνας) κατάφεραν να πάρουν ένα μικρό προβάδισμα στην βαθμολογία του θεσμού.

thumb_02tuohino.jpg

thumb_03lindroos.jpg

thumb_04lappi.jpg

thumb_05nikara.jpg

Στην 2η ε.δ. του αγώνα έχασαν αρκετό χρόνο με αποτέλεσμα να "βγουν" προσωρινά εκτός των θέσεων του πόντιουμ αλλά στην συνέχεια πίεσαν πολύ, ήταν μακράν ο ταχύτερος συνδυασμός και κατάφεραν τόσο να πάρουν τη νίκη την 2η μέρα αλλά και την νίκη overall.

Oι Tuohino/Pietilainen με το Ford Fiesta S2000 φέτος θα ακολουθήσουν κυρίως το τοπικό πρωτάθλημα και το ξεκίνημα τους στο Arctic ήταν ελπιδοφόρο. Με την 2η θέση την 1η μέρα και την 3η την 2η μέρα βρίσκονται στην βαθμολογία μόλις 1 βαθμό πίσω από τον Salo και δείχνουν ότι φέτος το πρωτάθλημα απέκτησε ακόμα έναν διεκδικητή! Στο σύνολο των 2 ημερών τερμάτισαν 2οι, 9''2 πίσω από τους νικητές.

Καλή εμφάνιση και για τους Lindroos/Kilpelainen με το Subaru Impreza WRX N16 της Tommi Makinen Racing. 3oι στο τέλος της 1ης μέρας, καθώς και αυτοί έχασαν αρκετό χρόνο στην ίδια ε.δ. με τον Salo, και 2οι την 2η μέρα βρίσκονται στους ίδιους βαθμούς με τον Tuohino στην βαθμολογία!

Στο περιθώριο του αγώνα, η Tommi Makinen Racing ανακοίνωσε ότι θα έχει έτοιμο προς πώληση το kit για το Impreza R4 στην αρχή του καλοκαιριού, ενώ το αυτοκίνητο θα κάνει την πρώτη του εμφάνιση στα χέρια του Lindroos σε έναν αγώνα στην Φιλανδία τον Μάιο!

Στην κατηγορία SM2 η νίκη πήγε στους Lappi/Ferm με ένα Citroen C2 R2 Max. Eίχαν μεγάλη μάχη με τους Korhonen/Ronkko με το Ford Fiesta R2 οι οποίοι όμως εγκατέλειψαν στο τέλος της 1ης μέρας.

Ξεχωριστή αναφορά αξίζει στους Νikara/Kalliolepo με το Mitsubishi Lancer RS Evolution IX που κατάφεραν να πάρουν τη νίκη την 1η μέρα αλλά την 2η στην 7η ε.δ. είχαν έξοδο που τους κόστισε περίπου 20 λεπτά και κάθε ελπίδα για διάκριση την 2η μέρα. Έδειξαν πάντως ότι έχουν την ταχύτητα να διεκδικησουν και αυτοί το κάτι παραπάνω για φέτος!

 

Αrctic Lapland Rally 2011 - Final Results