Ο λόγος για τους L.Baldacci/Biordi που με ένα Mitsubishi Lancer RS Evolution IX κατάφεραν μέχρι και το 2ο πέρασμα να βρίσκονται μπροστά στην γενική. Στην συνέχεια όμως ο Taddei ανέβασε αρκετά ρυθμό με αποτέλεσμα το πλήρωμα του Mitsubishi να μην μπορέσει να ακολουθήσει. Η τελική διαφορά υπέρ του Taddei ήταν μόλις 2''! Καλή εμφάνιση για 2ο συνεχόμενο αγώνα και σε διαφορετική επιφάνεια για τους Batistini/Pinelli με το Peugeot 207 S2000 της Power Car. Mετά την 2η θέση στο ασφάλτινο Ronde Coppa Liburna με το Renault Clio S1600 ήρθε στο καπάκι ακόμα ένα καλό αποτέλεσμα ενώ αντιμετώπισαν και ένα πρόβλημα με την πίσω πόρτα του 207 S2000 που τους άνοιξε σε ένα από τα περάσματα. Τερμάτισαν μόλις 0''7 πίσω από τον L.Baldacci. Tην πρώτη πεντάδα συμπλήρωσαν οι Carta/Segir με Subaru Impreza WRX N14 που ήταν ταχύτεροι στο 3ο πέρασμα (τερμάτισαν 4'' πίσω από τους νικητές) και οι Bentivogli/Innocenti που με ένα "ξεπερασμένο" Subaru Impreza WRX N11, όπως και πέρσυ, τερμάτισαν εμπρός από πολύ πιο σύγχρονα αυτοκίνητα!
Ronde della Val d' Orcia 2011 - Final Results
Ronde della Val d' Orcia 2011
Ronde della Val d' Orcia 2011
|
- Πληροφορίες
- Γράφτηκε από: Tάσος Τσίότρας, Φωτογραφίες: www.rallylink.it

