81ο Διεθνές Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης
Το 81ο Διεθνές Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης, εγκαινιάστηκε την Πέμπτη 3 Μαρτίου 2011 και θα παραμείνει ανοιχτό στο κοινό μέχρι τις 13 Μαρτίου. Στα εγκαίνια παραβρέθηκαν ο Πρόεδρος της Ελβετικής Συνομοσπονδίας, η κ Micheline Kalmi-Rei, και πολυάριθμες προσωπικότητες από τον κόσμο της πολιτικής, της οικονομίας και της βιομηχανίας.

81ο Διεθνές Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης

 


Το 81ο Διεθνές Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης δεν είναι μόνο ένα από τα πιο ελκυστικά στον κόσμο του αυτοκινήτου, αλλά αναγνωρίζεται ως ένα από τα "Top 5" διεθνείς εκθέσεις αυτοκινήτων στον κόσμο. Ουκ ο λίγες μπορούν να χαρακτηριστούν οι 170 συνολικά πρεμιέρες αυτοκινήτων, 40 εκ των οποίων ακολουθούν την φιλική τάση προς το περιβάλλον χρησιμοποιώντας εναλλακτικές και οικολογικές τεχνολογίες.

Οι περίπου 700.000 αναμενόμενοι επισκέπτες στη διάρκεια των 11 ημερών της έκθεσης θα περιηγηθούν στον “μαγικό κόσμο” των οι 7 εκθεσιακοί χώρων του Palexpo της Γενεύης, που καλύπτουν περίπου 80.000 τετραγωνικά μέτρα, και έχουν καταληφθεί από 260 εκθέτες προερχόμενοι από 31 διαφορετικές χώρες εκπροσωπώντας περισσότερα από 700 μοντέλα. Ρίξτε μια ματιά σε κάποια ιδιαίτερα αλλά και μοναδικά μοντέλα και κάντε όνειρα, ούτως η άλλως τα όνειρα είναι δωρεάν "ακόμα"!!

Audi RS3

Audi RS3

Επιτέλους η αναμονή για την πρώτη εμφάνιση της κορυφαίας έκδοσης του Α3 έλαβε τέλος. Το όνομα του RS3 Sportback, η εμφάνιση του προμηνύει κάτι γρήγορο, όπως άλλωστε και όλες οι υπόλοιπες εκδόσεις που φέρουν το σήμα RS.
Στην προκειμένη περίπτωση το νέο RS3 εφοδιάζετε με τον γνωστό από το Audi TT RS 5κύλινδρο υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα 2,5 λίτρων, ο οποίος αποδίδει 340 ίππους, και 450Nm ροπής, καταναλώνοντας μόλις 9,1 λίτρα για κάθε 100 χλμ. Το πακέτο ολοκληρώνεται με το γνωστό  7τάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη S Tronic της Audi μαζί με το  σύστημα τετρακίνησης τεχνολογίας Haldex4.

Ferrari Four


Ferrari Four

Επίσημα πλέον οι Ιταλοί μέτρ του είδους παρουσίασαν το μοντέλο που έρχεται να αλλάξει τα μέχρι τώρα δεδομένα για αυτούς. Το όνομα της (Four) τα μαρτυράει όλα. Πρόκειται για το μοντέλο το οποίο έρχεται να αντικαταστήσει την 612 Scaglietti υιοθετώντας παράλληλα για πρώτη φορά σύστημα τετρακίνησης.
Το νέο μοντέλο τροφοδοτείται από ένα ολοκαίνουργιο V12 κινητήρας 6.262 κ.εκ. όπου η ισχύς του αγγίζει τους 660 ίππους στις 8.000 σ.α.λ., ο οποίος σε συνεργασία με το 7τάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, χρειάζεται μόλις 3,7δλ, για τα πρώτα 100 χλμ από στάση καθώς και τελική ταχύτητα 335 χλμ./ώρα.

Lamborghini LP700-4 (Aventador)


Lamborghini LP700-4 (Aventador)

Το νέο μοντέλο της διάσημης ιταλικής φίρμας φέρει τα αρχικά LP700-4, που καθόλου τυχαία δεν είναι η ονομασία καθώς το 700 υποδηλώνει την ισχύ του κινητήρα του μοντέλου και το 4 στο τέλος υποδηλώνει την κίνηση στους τέσσερις τροχούς. Ποιο συγκεκριμένα, χάρη στην εκτεταμένη χρήση ανθρακονημάτων το βάρος της ανέρχεται στα 1.575 κιλά, τιμή ιδιαίτερα ανταγωνιστική με δεδομένο το χαρακτήρα αλλά και τις εξωτερικές διαστάσεις του αμαξώματος. Επίσης τα 700 άλογα προέρχονται από τον ολοκαίνουργιο ατμοσφαιρικός V12 κινητήρα 6,5 λίτρων που η ροπή του αγγίζει τα 690 Nm. Η LP700-4 εφοδιάζεται με ένα επίσης νέο 7τάχυτο κιβώτιο ταχυτήτων σειριακού τύπου, το οποίο ολοκληρώνει τις αλλαγές των σχέσεων σε χρόνο 50 μόλις ms. Επιταχύνοντας το από στάση στα πρώτα 100χλμ μόλις σε 2,9δλ. Η τελική ταχύτητα του αυτοκινήτου θα ανέρχεται στα 350 χλμ./ώρα. στις 5.000 σ.α.λ.

Pagani Huayra


Pagani Huayra

Ο διάδοχος της Zonda ακούει στο όνομα Huayra, το νέο super car της ιταλικής Pagani. Η συνεργασία με την γερμανική AMG παραμένει όσο αφορά την παροχή του κινητήρα, με το συγκεκριμένο μοντέλο να εφοδιάζεται από τον V12 bi-turbo των 6,0 λίτρων της AMG, όμοιος με εκείνον της Mercedes SL65 AMG ο οποίος και θα αποδίδει 700 ή 730 ίππους ανάλογα με την έκδοση. Οι πρώτες επιδόσεις που δόθηκαν στην δημοσιότητα αναφέρουν ότι το Huayra χρειάζεται μόλις 3,3 δλ. από στάση έως τα πρώτα 100 χλμ./ώρα και φτάνει αισίως τα 370 χλμ./ώρα τελικής ταχύτητας. Βέβαια τέτοιες επιδόσεις οφείλονται στο μειωμένο βάρος του αμαξώματος (1.350 κιλά ) σε σχέση με την ιπποδύναμη του,  το οποίο επιτεύχθηκε κάνοντας εκτεταμένη χρήση ανθρακονημάτων και ελαφριών μετάλλων.

Maserati GranCabrio Sport

Maserati GranCabrio Sport

Η ιταλική εταιρεία παρουσίασε μία ακόμα παραλλαγή πάνω στο κομψά επιθετικό θέμα που ακούει στο όνομα «GranCabrio». Πρόκειται για την έκδοση Sport, η οποία τροφοδοτήται με τον γνωστό ατμοσφαιρικό V8 συνόλου των 4,7 λίτρων, ο οποίος σε συνεργασία με το αυτόματο κιβώτιο 6 σχέσεων της εταιρείας ZF, αποδίδει 450 ίππους και περισσότερα από 500 Nm. Η Sport έκδοση διαθέτει και νέες και πιο σπορτίφ ρυθμίσεις στην ανάρτηση, καθώς και αναβαθμισμένα προσφέροντας καλύτερη απόδοση στη σκληρή χρήση ροπής εξασφαλίζοντας 285 χλμ./ώρα τελική ταχύτητα.

Mercedes SL 600 Carlsson Super GT C25

Mercedes SL 600 Carlsson Super GT C25

Ο γνωστός βελτιωτικός οίκος Carlsson βάλθηκε να τρελάνει για ακόμη μια φορά τους αυτοκινητιστικούς λάτρεις που εκτός απο επιδώσεις αναζητούν και πολυτέλεια. Αυτή την φορά το μοντέλο που δέχτηκε τις βελτιώσεις τους ήταν ενα Mercedes SL 600 το οποίο και μετονόμασαν ως Carlsson Super GT C25.

Το Carlsson Super GT C25 εφοδιάζεται με τον εξάλιτρο V12 κινητήρα της Mercedes που αποδίδει 753 ίππους και 115 κιλά ροπή. Για τα πρώτα 100 χλμ./ώ. χρειάζονται μόλις 3.7 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική του ταχύτητα αγγίζει τα 352 χλμ/ώρα. Έμφαση έδωσαν στο σύστημα πέδησης τοποθετώντας αεριζόμενα δισκόφρενα 405mm μπροστά και 380mm πίσω καθώς είναι "πολλά τα άλογα", ζάντες 20 ιντσών  όπως και το C-Tronic καθώς και ρυθμιζόμενες αναρτήσεις. Δεν μπορούσαν να μην έχουν παρέμβει και στο εσωτερικό του αυτοκινήτου καθώς το δέρμα του σαλονιού είναι από δέρμα βουβαλιού, ενώ υπάρχουν και υφάσματα σουέτ. 

Αν σας περισσεύουν 429.000 ευρώ σπεύσατε γιατί μόλις 25 κομμάτια! θα διατεθούν προς πώληση.

Mansory's Ferrari 458 Italia

Mansory's Ferrari 458 Italia

Η Mansory για άλλη μια φορά ήρθε να αποδείξει πως ηγείτο στις βελτιώσεις γνωστών supercar.  Αυτό το έκανε με την νέα εκδοχή της, την Siracusa που βασίζεται σε μια Ferrari 458 Italia.

Η Mansory Siracusa έκανε αυστηρά δίαιτα στην 458 Italia και κατάφερε να ρίξει το βάρος της κατά 70 κιλά κάνοντας χρήση ανθρακωνήμάτών για την κατασκευή του αμαξώματος. Όσο αφορά τις επιδώσεις του κινητήρα η ιπποδύναμη αυξήθηκε στους 590 ίππους έναντι 570 ίππων που αποδίδει η εργοστασιακή έκδοση ενώ η ροπή στα 560 Nm. Τα αποτελέσματα που απέφεραν οι βελτιώσεις αυτές είναι εμφανή καθώς τα πρώτα 100 χλμ./ώ έρχονται μόλις σε 3.2 δευτερόλεπτα από στάση!

MTM Audi R8 777Hp

MTM Audi R8 777Hp

Η MTM, γνωστή για τις βελτιώσεις της σε αυτοκίνητα του VW Group παρουσίασε μια νέα έκδοση του Audi R8 στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης. 

Οι τροποποιήσεις του κινητήρα του MTM R8 Biturbo ήταν πολλές και ουσιαστικές,  με αποτέλεσμα ο V10  να αποδίδει 777 ίππους και 888 Nm ροπής! Η επιτάχυνση από τα 0 στα 100 χλμ./ώρα έρχονται σε μόλις 3,0 δευτερόλεπτα, ενώ τα 200 χλμ. / ώρα έρχονται μετά από 9,37 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική ταχύτητα φτάνει τα 350 χιλιόμετρα την ώρα.
Για τη "μεταμόρφωση" του R8 χρησιμοποιήθηκαν ρυθμιζόμενες σπορ αναρτήσεις και φρένα της MTM με 8 πίστωνες δαγκάνες εμπρός και πίσω όπως και ζάντες 20-ιντσών και μια μεγάλη πίσω σταθερή αεροτομή.

 


Δείτε όλες τις φωτογραφίες από την έκθεση στη R40 Gallery.