01andreucci.jpg
Ο πρώτος αγώνας του πρωταθλήματος ράλλυ Ιταλίας ήταν το ασφάλτινο Rally del Ciocco. 70 συμμετοχές ξεκίνησαν τον αγώνα με τους περισσότερους "πρωταγωνιστές" της γείτονος χώρας να δίνουν το παρών, ενώ ακόμα περιμένουμε να δούμε τις πλήρης "συνθέσεις" των ομάδων στους επόμενους 2 αγώνες του θεσμού. Αγωνιστικά, συνεχίσαμε σχεδόν όπως τελείωσε η χρονιά πέρσυ με τους Andreucci/Andreussi με το Peugeot 207 S2000 της Peugeot Italia που προετοιμάζει η Racing Lions να αποδεικνύουν γιατί πέρσυ αναδείχτηκαν πρωταθλητές. Ξεκίνησαν "ζεστά" τον αγώνα, τέθηκαν επικεφαλής και έμειναν εκεί μέχρι το τέλος του αγώνα, παρά το τετ-α-κε που έκαναν στην αρχή της 2ης μέρας, αφού κανείς δεν μπόρεσε να ακολουθήσει τον ρυθμό τους! Kέρδισαν τις 8 από τις 12 ε.δ. του αγώνα, ενώ μόνο όπου έκοψαν ρυθμό κατάφεραν άλλα πληρώματα να κερδίσουν ε.δ..

Ενημέρωση

02rossetti.jpg

03chentre.jpg

04scandola.jpg

05perico.jpg

06cunico.jpg

07nucita.jpg

08perego.jpg

Στην 2η θέση της γενικής, 22''4 πίσω από τους νικητές, τερμάτισαν οι Rossetti/Chiarcossi που για ακόμα μια χρονιά θα τους δούμε πίσω από το τιμόνι ενός εργοστασιακού Fiat Grande Punto S2000 σε όλο τον θεσμό ενώ προσπαθούν να συγκεντρώσουν το budget για να αγωνιστούν και στο ERC! Στον αγώνα μετά την 2η ε.δ. (η 1η ακυρώθηκε λόγω φωτιάς σε κατοικία μέσα στην ε.δ.) έδειξαν ότι μπορούν να προβληματίσουν τους νικητές κερδίζοντας την 3η ε.δ. αλλά στην συνέχεια ο ρυθμός που επέβαλε ο Andreucci με το σαφώς πιο εξελιγμένο 207 ήταν "αφοπλιστικός"! Ο Rossetti όπως συνήθως οδήγησε οριακά το Punto αλλά για ακόμα μια φορά αυτό δεν αρκούσε.

Στην 3η θέση της γενικής υπήρξε μάχη καθ' όλη την διάρκεια της 2ης μέρας. Οι Chentre/Canova με το Peugeot 207 S2000 της Vieffe Corse ξεκίνησαν την ημέρα στην 5η θέση αλλά με ένα σερί εξαιρετικών χρόνων (στις 7 ε.δ. της ημέρας έγραψαν 5 2ους χρόνους γενικής ενώ κέρδισαν και μια ε.δ.) κατάφεραν να "προσπεράσουν" τα 2 πληρώματα εμπρός τους και να ανέβουν αυτοί στο τελευταίο σκαλί του πόντιουμ. Τερμάτισαν 35'' πίσω από τον Rossetti. Από τον επόμενο αγώνα το 207 τους αναμένεται να αναβαθμιστεί σε 2011 spec κάτι που σίγουρα θα τους φέρει πιο κοντά στους πρωτοπόρους τουλάχιστον στην άσφαλτο.

Mια θέση και 12''6 πίσω τους τερμάτισαν τελικά οι Scandola/D'Amore με το Ford Fiesta S2000 της A-Style. Mάλλον απογοητευμένοι είναι από το αποτέλεσμα καθώς μέχρι και τα μέσα της 2ης μέρας είχαν το προβάδισμα για το πόντιουμ αλλά δεν μπόρεσαν να κρατήσουν τον Chentre πίσω τους. Δείχνουν πιο σταθεροί ενώ στο χώμα αναμένεται να πρωταγωνιστήσουν και πάλι.

Άλλα 19''2 πίσω τους βρέθηκαν οι Perico/Carrara με το Peugeot 207 S2000 της G Car. Kαι αυτοί την 2η μέρα "ανέβασαν" ρυθμό (κέρδισαν τις 2 από τις 3 μικρές σούπερ ε.δ.) και εκμεταλλεύτηκαν τα προβλήματα των Cunico/Pollet κατακτώντας τελικά αυτοί την 5η θέση.

Οι Cunico/Pollet φέτος θα ακολουθήσουν ολόκληρο το CIR με ακόμα ένα από τα πολλά Peugeot 207 S2000 που βλέπουμε στον θεσμό. Και το ξεκίνημα τους ήταν δυνατό καθώς έδειξαν ότι ίσως να καταφέρουν να διεκδικήσουν μια θέση στο πόντιουμ. Την 2η ημέρα όμως αντιμετώπισαν πρόβλημα με τα φρένα του 207 τα οποία τους κόστισαν αρκετά τόσο σε χρόνο όσο και σε θέσεις στην γενική καταλήγωντας 6οι.

Την πρώτη 8άδα συμπλήρωσαν οι Pisi/Cadore με Peugeot 207 S2000 και Angrisani/Pollicino με Mitsubishi Lancer RS Evolution X.

Η κατηγορία R3C για ακόμα μια φορά πρόσφερε μεγάλες μάχες για την νίκη σε αυτή. 3 πληρώματα εναλλάχτηκαν στην 1η θέση της κατηγορίας. Αρχικά εντυπωσίασαν οι Γάλλοι Fraymouth/Zaru με Renault Clio R3. Ο νεαρός Κορσικανός οδηγός έδειξε μέχρι και την 8η ε.δ. ότι είναι ικανός να κάνει την πολύ μεγάλη έκπληξη και να πάρει τη νίκη όμως στην 10η ε.δ. εγκατέλειψε σε μια μπούκα όπου πλήγωσε το αυτοκίνητο. Στην συνέχεια την πρωτοπορεία πήραν οι Bosca/Aresca με ακόμα ένα Renault Clio R3 αλλά και αυτοί εγκατέλειψαν 2 ε.δ. πριν το τέλος από έξοδο. Έτσι η νίκη στην κατηγορία μαζί με την 9η θέση γενικής πήγε στους Nucita/Princiotto ίδιο αυτοκίνητο ενώ πολύ κοντά τους (16'' πίσω) βρέθηκαν οι Ferrarotti/Fenoli επίσης με ίδιο αυτοκίνητο.

Ενδιαφέρον είχαμε στην Ν4 με την συμμετοχή και 2 Renault Megane RS με πληρώματα τους Mezzogori/Baldini και Griotti/Bonato οι οποίοι τερμάτισαν στην 15η και 17η θέση αντίστοιχα πάνω από 2 λεπτά πίσω από τους πρώτους 2wd συνδυασμούς! Ίσως θα ήταν καλύτερα να αναμένουμε όσον αφορά τα πρώτα συμπεράσματα για το αυτοκίνητο όταν εμφανιστεί με αυτό κάποιος "καλύτερης ποιότητας" οδηγός.

Τα βλέμματα τράβηξε και η συμμετοχή της Grifone με το νέο Μini John Cooper Works S2000 με πλήρωμα τους Perego/Pizzutti. To αυτοκίνητο παραδώθηκε στην ομάδα την εβδομάδα του αγώνα και η συμμετοχή σε αυτόν μάλλον ως αναγνωριστική θα μπορούσε να χαρακτηριστεί και τίποτα παραπάνω. Το πλήρωμα τερμάτισε στην 19η θέση της γενικής.

Επόμενος αγώνας του θεσμού, το επίσης ασφάλτινο Rally 1000 Miglia στις 14-16 Απριλίου, όπου μετά την ακύρωση του Ράλλυ ΕΛΠΑ θα είναι και ο 1ος αγώνας του ERC.   

 

CIR - Rally del Ciocco 2011 - Final Results

http://rally.perugiatiming.com/body_stagetimes_finale.asp?p_Anno=2011&p_Codice=316&p_Manifestazione=7&p_Gara=1&p_ProvaSpeciale=13&p_Qualificatore=&p_Raggruppamento=ALL&p_Gruppo=ALL&p_Classe=ALL

 

Video

CIR - Rally del Ciocco 2011 - Day 1


CIR - Rally del Ciocco 2011 - Day 2

CIR - Rally del Ciocco 2011

CIR - Rally del Ciocco 2011