01andreucci.jpg
Το ασφάλτινο Rally 1000 Miglia αποτέλεσε τον 1ο γύρο του Ευρωπαικού Πρωταθλήματος Ράλλυ αλλά και τον 2ο γύρο του Ιταλικού Πρωταθλήματος Ράλλυ. Ο αγώνας ήταν πολύ απαιτητικός, καθώς οι μεταβαλλόμενες καιρικές συνθήκες κυριώς την 1η μέρα, έκαναν την επιλογή ελαστικών πολύ δύσκολη. Nικητές του αγώνα αναδείχτηκαν οι Andreucci/Andreussi με το Peugeot 207 S2000 της Peugeot Italia που συντηρεί η Racing Lions oι οποίοι έκαναν ακόμα μια πολύ καλή εμφάνιση και έτσι έκαναν το 2 στα 2 για την φετινή χρονιά στο CIR. Η πίεση που δέχτηκαν κράτησε μέχρι και τα μέσα της 1ης μέρας του αγώνα, άντεξαν σε αυτή, και κερδίζοντας συνολικά τις 4 από της 6 ε.δ. της ημέρας δημιούργησαν μια σημαντική διαφορά η οποία την 2η μέρα τους επέτρεψε να κινηθούν πιο "σίγουρα" κοντρολάροντας απλά την διαφορά που είχαν δημιουργήσει.

Ενημέρωση

2οι γενικής και 1οι στην κατάταξη του ERC, 33''4 πίσω από τους νικητές, τερμάτισαν οι Rossetti/Chiarcossi με το εργοστασιακό Fiat Grande Punto S2000. Κινήθηκαν πολύ γρήγορα, και την 2η μέρα του αγώνα ήταν το ταχύτερο πλήρωμα του αγώνα (κέρδισαν 4 από τις 7 ε.δ. της μέρας), όμως η διαφορά τους από τους νικητές από την 1η μέρα ήταν τέτοια που δεν τους επέτρεψε να διεκδικήσουν και τη νίκη για το CIR. Έτσι παίρνουν το προβάδισμα για τη μάχη του ERC ενώ πέραν και του 2ου αγώνα του ERC στην Κροατία όπου θα συμμετέχουν δεν γνωρίζουν ακόμα αν θα ακολουθήσουν πλήρες πρόγραμμα στον θεσμό.

3οι γενικής και 2οι στο ERC τερμάτισαν οι Travaglia/Granai που φέτος θα τους δούμε σε επιλεκτικούς αγώνες του ERC στο τιμόνι ενός Skoda Fabia S2000 της DP Autosport. Ήρθαν στον αγώνα χωρίς να έχουν οδηγήσει πολύ το αυτοκίνητο και προσπάθησαν να προσαρμοστούν σε αυτό κατά την διάρκεια αυτού. Δεν τα πήγαν και άσχημα αναλογιζόμενοι και τις πολύ δύσκολες καιρικές συνθήκες ενώ σίγουρα στους επόμενους αγώνες τους περιμένουμε ακόμα πιο δυνατούς. Τερμάτισαν 1'50''7 πίσω από τους νικητές του αγώνα.

Άλλα 22''5 πίσω, βρέθηκαν οι Perico/Carrara με το Peugeot 207 S2000. Kινήθηκαν γρήγορα (κέρδισαν και μια ε.δ.) και δίκαια ανέβηκαν στο τελευταίο σκαλί του πόντιουμ του ERC. Και αυτοί φέτος θέλουν να ακολουθήσουν τον θεσμό του ERC με επιλεκτικό πρόγραμμα.

5οι γενικής τερμάτισαν οι Cunico/Pollet με το Peugeot 207 S2000 την 6η θέση στην γενική και 4οι στο ERC βρέθηκαν οι Betti/Barone με ίδιο αυτοκίνητο.

Το πλήρωμα που κατάφερε να προβληματίσει περισσότερο από όλους τους νικητές του αγώνα ήταν οι Chentre/Canova με το Peugeot 207 S2000 της Vieffe Corse. Σε αυτόν τον αγώνα το 207 αναβαθμίστηκε σε 2011 spec και έτσι οι κυπελλούχοι ασφάλτου (TRA) του 2009 πίεσαν πάρα πολύ για τη νίκη. Έφτασαν στην 5η ε.δ. του αγώνα με την διαφορά τους από τους νικητές να είναι μόλις 1'' έχοντας κερδίσει ως τότε τις 2 από τις 4 ε.δ., αλλά κάπου εκεί ξεκίνησαν τα προβλήματα μετάδοσης που τους κόστισαν πολύ σε χρόνο και μη επιτρέποντας τους κάτι καλύτερο από την 7η θέση της γενικής.

Την πρώτη δεκάδα του αγώνα συμπλήρωσαν οι Pisi/Cadore με Peugeot 207 S2000, οι Iliev/Yanakiev με το Skoda Fabia S2000 που τερμάτισαν και 5οι για το ERC, και οι Campedelli/Fappani που ήταν το ταχύτερο πλήρωμα με 2WD αυτοκίνητο οδηγώντας ένα από τα 2 Citroen DS3 R3T που κατεβάζει στο CIR φέτος η Citroen Italia. Οι τελευταίοι έγραψαν εξαιρετικούς χρόνους (όπως και οι Crugnola/Mometti με το 2ο αυτοκίνητο της ομάδας πριν αρχίσουν τα προβλήματα για αυτούς και υποχωρίσουν στην γενική) και κατάφεραν να βρεθούν εμπρός από την αρμάδα των Renault Clio R3 που συμμετείχαν στον αγώνα. Με ένα τέτοιο οι Albertini/Scattolin τερμάτισαν 11οι γενικής και κέρδισαν την κατάταξη των 2WD για το ERC τερματίζοντας 17'' πίσω από τον Campedelli.

Στον αγώνα είχαμε και μια Ελληνική συμμετοχή, αυτήν των Kαμιτσάκη/Τζεφεράκου oι οποίοι δοκίμασαν την τύχη τους στον αγώνα με ένα Mitsubishi Lancer RS Evolution IX. Μόλις το 3ο ράλλυ για τον οδηγό που μετά τα εξαιρετικά αποτελέσματα στα 2 προηγούμενα ράλλυ που συμμετείχε, σε αυτόν τον αγώνα είδε την τύχη να του γυρνάει την πλάτη καθώς μόλις στην 1η ε.δ. του αγώνα, την σούπερ ε.δ. στην πίστα της Franciacorta αντιμετώπισαν μηχανικό πρόβλημα που τους ανάγκασε σε εγκατάλειψη. Δείχνουν πάντως ότι έχουν την διάθεση να δοκιμάσουν τις δυνάμεις τους σε πολύ υψηλό επίπεδο και ελπίζουμε σύντομα να τους ξαναδούμε σε αγώνα του εξωτερικού.

Στις κυριότερες εγκαταλέιψεις του αγώνα συγκαταλέγονται και οι Longhi/Pirollo με το Peugeot 207 S2000 που εγκατέλειψαν μετά την σούπερ ε.δ. λόγω ασθένειας του οδηγού, ενώ βρίσκονται σε αναμονή του νέου τους αυτοκινήτου, ενός Mini John Cooper Works S2000 με το οποίο και αυτοί θα ακολουθήσουν τον θεσμό του ERC. Άτυχοι και οι Gyoshev/Spasov που στον 1ο τους αγώνα με το Peugeot 207 S2000 αντιμετώπισαν αρκετά προβλήματα και εγκατέλειψαν στην 6η ε.δ..

Ο επόμενος αγώνας του ERC θα πραγματοποιηθεί στις 20-22 Μαίου στις ασφάλτινες ε.δ. του Rally Croatia, ενώ ο επόμενος αγώνας του CIR στις 6-7 Μαίου με το χωμάτινο Rally Costa Smeralda.

Video

ERC/CIR - Rally 1000 Miglia 2011

ERC/CIR - Rally 1000 Miglia 2011

ERC/CIR - Rally 1000 Miglia 2011

ERC/CIR - Rally 1000 Miglia 2011

ERC/CIR - Rally 1000 Miglia 2011

Aποτελέσματα

ERC/CIR - Rally 1000 Miglia - Final Results