Ενημέρωση
Κινήθηκαν εξαιρετικά γρήγορα (σχεδόν σε όλες τις ε.δ. ήταν ταχύτεροι από τους πρωταγωνιστές του SWRC) και στο τέλος της 1ης μέρας κατάφεραν να ανοίξουν μια μικρή διαφορά της τάξης των 10'' από τους διώκτες τους, έχοντας όμως και την τύχη με το μέρος τους, καθώς οι ταχύτεροι της ημέρας ήταν οι Mikkelsen/Floene με το Skoda Fabia S2000 της Skoda Italia οι οποίοι όμως εγκατέλειψαν στην τελευταία ε.δ. της ημέρας από διαρροή λαδιού. Εκεί όμως που έκαναν την διαφορά σε σχέση με τα υπόλοιπα πληρώματα ήταν η 2η μέρα όπου οι περισσότεροι διεκδικητές "έκοψαν" ρυθμό με τον Andreucci να διατηρεί τον ταχύτατο ρυθμό της 1ης μέρας και έτσι να αυξάνει την διαφορά του φτάνοντας στη νίκη που αυξάνει επίσης και την διαφορά του στην βαθμολογία του πρωταθλήματος.
Καλή εμφάνιση και για τους Scandola/D'Amore με το Ford Fiesta S2000 της A-Style που στην αγαπημένη τους επιφάνεια κατάφεραν να γράψουν πολύ καλούς χρόνους (κέρδισαν και 2 ε.δ.) τερματίζοντας 35''7 πίσω από τους νικητές.
Το τελευταίο σκαλί του βάθρου συμπληρώθηκε από τους Rossetti/Chiarcossi με το εργοστασιακό Fiat Grande Punto S2000 οι οποίοι την 2η μέρα πίεσαν πολύ για την 2η θέση αλλά τελικά έμειναν πίσω από τον Scandola για μόλις 2''8.
Η 4η θέση της γενικής πήγε στους regulars του TRT, Trentin/De Marco με ένα Peugeot 207 S2000 που βρέθηκαν όμως περισσότερο από 6 λεπτά πίσω από τους νικητές.
Η επίδοση του αγώνα ήταν αυτή των Campedelli/Fappani με το Citroen DS3 R3T της Citroen Italia. Tερμάτισαν 5οι γενικής, μόλις 3''5 πίσω από τον Trentin, και φυσικά μάκραν 1οι 2WD. Eντυπωσίασαν με τους χρόνους τους σε μια επιφάνεια που δεν βολεύει το DS3, και άφησαν πίσω τους πολύ πιο ισχυρά αυτοκίνητα, που μάλιστα την 2η μέρα κυνήγησαν στα ίσια παρά του ότι βρισκόταν σε αγώνα "μόνοι τους" όσον αφορά την κατηγορία τους.
4''7 πίσω τους τερμάτισαν οι Perico/Carrara με το Peugeot 207 S2000 σε μια μέτρια εμφάνιση που δεν δικαιολογεί την 3η θέση που βρίσκονται στην βαθμολογία του CIR ενώ την πρώτη 8άδα έκλεισαν οι Dettori/Corda με Ford Fiesta S2000 και Gianfico/Tolino με Mitsubishi Lancer RS Evolution IX.
Στις κυριότερες εγκαταλείψεις του αγώνα, εκτός από αυτή του Mikkelsen στην 4η ε.δ., θα βρούμε και, τους Chentre/D'Herin με το Peugeot 207 S2000 της Twister Corse που εγκατέλειψαν μετά την 4η ε.δ. αφού πρώτα είχαν μια εντυπωσιακή έξοδο στην 3η ε.δ., και τους Aghini/Cerrai που "χτύπησαν" το Peugeot 207 S2000 στο ίδιο σημείο με τον Mikkelsen και σταμάτησαν από μηχανικό πρόβλημα.
Επόμενος αγώνας του θεσμού, στις 3-4 Ιουνίου, με το Rally Targa Florio.
Video
CIR - Rally Costa Smeralda 2011
CIR - Rally Costa Smeralda 2011
CIR - Rally Costa Smeralda 2011
- Πληροφορίες
- Γράφτηκε από: Τάσος Τσιότρας, Φωτογραφίες: www.rallylink.it