01ogier.jpg
Το ADAC Rallye Deutschland ήταν ο 9ος γύρος του WRC και ο πρώτος σε καθαρά ασφάλτινες επιφάνειες για τα νέα αυτοκίνητα που συμμετέχουν στον θεσμό. Για πρώτη φορά μετά την είσοδο του αγώνα στο καλεντάρι του WRC το 2002 είχαμε διαφορετικούς νικητές. Αυτοί ήταν οι Ogier/Ingrassia με την εργοστασιακή Citroen DS3 WRC οι οποίοι κατάφεραν να σταματήσουν το πολυετές σερί των ομόσταυλών τους, Loeb/Elena με την 2η Citroen DS3 WRC της ομάδας. Για να το καταφέρουν αυτό εκτός του ότι κινήθηκαν ταχύτατα σε όλη την διάρκεια του αγώνα χρειάστηκαν και την βοήθεια της τύχης, καθώς στην 14η ε.δ. ο Loeb, που βρισκόταν 1ος, είχε κλατάρισμα που του κόστισε πάνω από λεπτό σε χρόνο και έτσι ο Ogier την τελευταία ημέρα απλώς χρειάστηκε να διατηρήσει την διαφορά, πράγμα που κατάφερε εύκολα. Αυτό που θα είναι δύσκολο, θα είναι να καταφέρει να καλύψει την διαφορά των 25 βαθμών και να ξαναμπεί στην μάχη του τίτλου.

Ενημέρωση

Ευχάριστη έκπληξη αποτέλεσε η επίδοση των Sordo/Del Barrio με το εργοστασιακό Mini John Cooper Works WRC που έδωσαν στην ομάδα της Mini της πρώτη της επιτυχία καταφέρνοντας να ανέβουν πανάξια στο τελευταίο σκαλί του πόντιουμ. Κινήθηκαν πολύ γρήγορα σε όλη την διάρκεια του αγώνα και κατάφεραν να αφήσουν πίσω τους Hirvonen/Lehtinen με το εργοστασιακό Ford Fiesta WRC. Oι τελευταίοι έδειξαν ότι μπορούν να μείνουν μπροστά από τον Sordo αλλά ένα κλατάρισμα στην 10η ε.δ. τους κόστισε αρκετά σε χρόνο και έγειρε την πλάστιγγα υπέρ του Ισπανού.

Οι P.Solberg/Mills με την Citroen DS3 WRC και πάλι δεν βρέθηκαν σε καλή κατάσταση ενώ και η τυχη δεν ήταν μαζί τους (είχαν αρκετά κλαταρίσματα) και κατάφεραν να τερματίσουν μόλις 5οι. Μια θέση πίσω τους βρέθηκαν οι Raikkonen/Lindstrom με ίδιο αυτοκίνητο, στην καλύτερη φετινή τους εμφάνιση.

Άτυχοι οι Latvala/Anttila με το 2ο εργοστασιακό Ford Fiesta WRC καθώς ύστερα από έναν αγώνα με πολλά προβλήματα τερμάτισαν μόλις στην 14η θέση της γενικής.

Στην μάχη του SWRC επικράτησαν οι Tanak/Sikk με το Ford Fiesta S2000 ενώ τους ακολούθησαν οι Al Attiyah/Bernacchini με ίδιο αυτοκίνητο. Άτυχοι οι Hanninen/Markkula με το Skoda Fabia S2000, που ενώ ήταν 1οι στην κατηγορία, εγκατέλειψαν την 1η μέρα καταφέρνοντας στο τέλος να ανέβουν στην 4η θέση της κατηγορίας αφού ξεκίνησαν και πάλι μέσω super rally, πίσω από τους Turan/Frigues με Ford Fiesta S2000 που έκλεισαν το βάθρο τoυ SWRC.

Για πρώτη φορά την φετινή χρονία, ένα διαφορετικό πλήρωμα επικράτησε στην κατηγορία WRC Academy. Ο λόγος για τους Breen/Roberts που αυτή την φορά κατάφεραν να μετουσιώσουν την ταχύτητά τους με το Ford Fiesta R2 σε νίκη. Τους ακολούθησαν οι Lemes/Penate και Crugnola/Ferrara.

Στις κυριότερες εγκαταλείψεις του αγώνα, θα βρούμε τους Meeke/Nagle με το 2o εργοστασιακό Mini John Cooper Works WRC που εγκατέλειψαν στην 17η ε.δ. από ηλεκτρικά ενώ βρισκόταν 6οι και σε μάχη για την 5η θέση, και τους Οstberg/Andersson με Ford Fiesta WRC που εκγατέλειψαν στην 16η ε.δ. από έξοδο.

Επόμενος αγώνας του θεσμού, το χωμάτινο Rally Australia, στις 8-11 Σεπτεμβρίου.

Video

WRC - ADAC Rallye Deutschland 2011

WRC - ADAC Rallye Deutschland 2011

WRC - ADAC Rallye Deutschland 2011

Aποτελέσματα

WRC - ADAC Rallye Deutschland 2011 - Final Results

http://www.ewrc-results.com/final.php?event=2369