Ενημέρωση
O Kopecky μπήκε στην τελευταία ειδική διαδρομή των 24.37 km με 2 δευτερόλεπτα διαφορά από τον Βέλγο, που ήταν ταχύτερος, κερδίζοντας την ειδική αλλά με 0.8 δεύτερα. Με αυτήν την νίκη βοήθησε και τον team-mate του να διατηρηθεί στην πρώτη θέση της βαθμολογίας, 3 βαθμούς εμπρός από τον Loix με 4 αγώνες να απομένουν. Ο Loix, νικητής του περυσινού αγώνα, έχασε έδαφος καθώς την πρώτη ημέρα επέλεξε μαλακή γόμα και μαλακό set up. Tην δεύτερη ημέρα άλλαξε ρυθμίσεις και με την σκληρή γόμα κινήθηκε πολύ γρήγορα.
Ο Kopecky, του οποίου η τελευταία νίκη στο IRC ήταν στο Ράλι Islas Ingles Canarias El Corte τον Μάιο του 2010, είδε τις ελπίδες του για νίκη να απομακρύνονται όταν το αυτοκίνητό του αντιμετώπισε πρόβλημα με την υδραυλική υποβοήθηση του τιμονιού, στο πρώτο σκέλος της Κυριακής με αποτέλεσμα να μειωθεί η διαφορά από τα 19.7δεύτερα στο ένα. Παρά το γεγονός ότι ο ίδιος και ο συνοδηγός του Petr Stary ήταν σε θέση να αυτοσχεδιάσουν, χρησιμοποιώντας ένα εφεδρικό σωλήνα για να επισκεύασουν την αντλία του τιμονιού, δεν ήταν σε θέση να εμποδίσουν τον Loix από το να τους πλησιάσει στο ένα δευτερόλεπτο στο μισό της δεύτερης ημέρας. Ο Τσέχος ήταν ψύχραιμος, δεν έκανε το λάθος όπως το 2010 που είχε έξοδο την δεύτερη ημέρα την στιγμή που ήταν πρώτος και πέτυχε μια μεγάλη νίκη.
Ο πρωτοπόρος του πρωταθλήματος Juho Hanninen που αντιμετώπισε προβλήματα με το αυτοκίνητο την πρώτη ημέρα, ξεκίνησε την δεύτερη ημέρα έχοντας τον ίδιο χρόνο με τον Loix αλλά η έξοδος που είχε στην 12η ειδική διαδρομή του στοίχισε πολύτιμα δευτερόλεπτα για το κυνήγι της νίκης. Προτίμησε να οδηγήσει προσεκτικά και να πάρει τους βαθμούς της τρίτης θέσης.
Ο Thierry Neuville που και αυτός ταλαιπωρήθηκε με το set-up τoυ 207 της Peugeot Belgium-Luxembourg ήταν ο πρώτος οδηγός με Peugeot και κατέκτησε την τέταρτη θέση μετά την έξοδο που είχε ο Bryan Bouffier το πρωί της δεύτερης ημέρας. Ωστόσο έπρεπε να αντιμετωπίσει τον Andreas Mikkelsen της SKODA UK Motorsport που μείωσε την διαφορά που τους χώριζε στα 6.1 δευτερόλεπτα. Ο νεαρός Νορβηγός που μέχρι και την έβδομη ειδική διαδρομή βρισκόταν στην 2η θέση αλλά στην 8η είχε κλατάρισμα που τον έριξε 2 λεπτά στην γενική κατάταξη. Στην συνέχεια κέρδισε 4 ειδικές διαδρομές και κατάφερε να τερματίσει στην 5η θέση.
Ο Toni Gardemeister έχασε αρκετό χρόνο όταν το απόγευμα του Σαββάτου το Fabia δούλευε με τρεις κυλίνδρους αλλά αντιμετώπισε προβλήματα με το συμπλέκτη του Skoda Fabia. Τελικά κέρδισε την μάχη για την έκτη θέση από τον 21χρονο Greg Breen με Ford Fiesta S2000. Ο νεαρός Iρλανδός εντυπωσίασε και ήταν ο πρώτος οδηγός ανάμεσα στα Fiesta S2000.
Tα πληρώματα της Proton με τους PG Anderson και Βasso κατέκτησαν την 9η και 13η θέση αντίστοιχα. Ο Σουηδός έκανε πολύ καλό αγώνα αλλά στάθηκε άτυχος. Έχασε χρόνο όταν είχε τε α κε, μια έξοδο αλλά και μηχανικό πρόβλημα. Ο Ιταλός αντιμετώπισε πρόβλημα με το set up αλλά και με ένα κλατάρισμα που είχε. Το Proton Satria S2000 έδειξε σημάδια βελτίωσης στα χέρια του Σουηδού.
Την πρώτη θέση ανάμεσα στα Τσέχικα πληρώματα πήρε ο Roman Kresta που δεν πίεσε καθώς μετά τις εγκαταλείψεις των Pech και Valousek είχε το μέγιστο των βαθμών για το πρωτάθλημα της χώρας του.
Την κατηγορία του IRC 2WD Cup κέρδισε ο Ιταλός rookie στον αγώνα Stefano Albertini με Clio R3, δεύτερος ο Václav Dunovský με Suzuki Ignis S1600 και τρίτος ο πρωτοπόρος της κατηγορίας Jean-Michel Raoux με Clio R3.
Ο αγώνας προσμετρούσε και στο ERC. Νικητής ο Πολωνός Solowow με Fiesta, δεύτερος ο επίσης Πολωνός Oleksowicz με Fiesta και τρίτος ο Basso με Proton Satria.
Οι κυριότερες εγκαταλείψεις ήταν αυτές των Guy Wilks την στιγμή που είχε την τέταρτη θέση και πίεζε για την τρίτη σημειώνοντας αρκετά καλούς χρόνους. Στάθηκε άτυχος καθώς είχε κλατάρισμα στην 8η ειδική. Στην 13η ειδική διαδρομή εγκατέλειψε μετά από μηχανικό πρόβλημα στον κινητήρα του 207 της Kronos. O Bryan Bouffier την στιγμή που προσπαθούσε να ανέβει στην τρίτη θέση είχε έξοδο στην πρώτη ειδική της Κυριακής, δύο χλμ πριν το τέλος της διαδρομής, χτύπησε σε βράχο και το 207 της Peugeot Sport με αποτέλεσμα να εγκαταλείψει την προσπάθειά του. Σημαντικές εγκαταλείψεις ήταν και αυτές των τοπικών Pech και Valousek με Evo IX R4 και 207 S2000 αντίστοιχα.
Επόμενος αγώνας για το IRC είναι το Rally Μescek στην Ουγγαρία στις 09-11 Σεπτεμβρίου.
Video
IRC/ERC - Barum Czech Rally Zlin
IRC/ERC - Barum Czech Rally Zlin
IRC/ERC - Barum Czech Rally Zlin
IRC/ERC - Barum Czech Rally Zlin
IRC/ERC - Barum Czech Rally Zlin
Aποτελέσματα
IRC/ERC - Barum Czech Rally Zlin 2011 - Final Results
http://www.ewrc-results.com/final.php?event=2565
- Πληροφορίες
- Γράφτηκε από: Κώστας Μηλιάδης, Φωτογραφίες: www.ewrc.cz