01kopecky.jpg
O Jan Kopecky με το Skoda Fabia S2000 της Skoda Motosport κέρδισε το IRC Canon Mecsek Rallye μετά από μία δραματική τελευταία ημέρα. Ο αγώνας  χαρακτηρίστηκε από πολλές μάχες καθ'όλη την διάρκειά του, με τον Βέλγο Thierry Neuville με Peugeot 207 S2000 της Peugeot Βελγίου, να κερδίζει την τελευταία ειδική αλλά να χάνει τον αγώνα από τους Κopecky/Stary. Ο μεγάλος συναγωνισμός που υπάρχει στο Ιntercontinental Rally Challenge επιβεβαιώθηκε ακόμη μία φορά αφού μετά τον αγώνα της Τσεχίας, όπου η νίκη κρίθηκε για 1.2 δευτερόλεπτα, στην Ουγγαρία η διαφορά μεταξύ των δύο πρώτων ήταν μόλις 0.8 δέκατα!!!

Ενημέρωση

Μέχρι και την προτελευταία ειδική διαδρομή ο αγώνας άνηκε στους Νορβηγούς  Andreas Mikkelsen/Οla Floene με το Skoda Fabia S2000 της Skoda UK. Βρέθηκε επικεφαλής από την πρώτη ειδική χωρίς να απειληθεί από κανένα πλήρωμα. Ήταν ταχύτατος και κρατούσε πίσω του τον Kopecky με την διαφορά να είναι μεταξύ 10-15 δευτερολέπτων μέχρι που στο 6ο χλμ της 13ης και προτελευταίας ειδικής διαδρομής του αγώνα, με 6η στο κιβώτιο, έχασε τον έλεγχο του αυτοκινήτου μετά από μπούκα σε μία γρήγορη δεξιά και προσέκρουσε σε ένα δέντρο με αποτέλεσμα να τραυματίσει αρκετά το πίσω μέρος του Fabia.

Δεν ήταν όμως η μοναδική μάχη καθώς οι Neuville/Gilsoul, που βρισκόταν στην 3η θέση μέχρι εκείνη την στιγμή μόλις 8 δευτερόλεπτα πίσω από τον Κopecky πάλεψαν για την 1η θέση του αγώνα κερδίζοντας τις 4 τελευταίες ειδικές διαδρομές. Στην τελευταία διαδρομή ήταν 7.3 δευτερόλεπτα ταχύτερος αλλά ο Τσέχος αναδείχθηκε ο μεγάλος νικητής. 

Οι Loix/Miclotte με το Skoda Fabia S2000 Βελγίου κατέκτησαν την τρίτη θέση ένα λεπτό πίσω από τις δύο πρώτες θέσεις. Ο Βέλγος που έδειξε την ταχύτητα του την πρώτη ημέρα του αγώνα δεν μπόρεσε να διεκδικήσει κάτι περισσότερο καθώς ανέφερε πως ενώ είχε πολύ καλή αίσθηση του αυτοκινήτου έκανε κάποια ανόητα λάθη και δεν ήταν σε θέση να καλύψει το χαμένο έδαφος.

Την τέταρτη θέση κατέκτησαν οι  Bouffier/Panseri με το 207 S2000 της Peugeot Sport. O Γάλλος ταλαιπωρήθηκε την πρώτη ημέρα με το set-up του αυτοκινήτου αλλά και με την ακρίβεια των γραπτών. Στο δεύτερο σκέλος του αγώνα κινήθηκαν πιο γρήγορα αλλά δεν μπορούσαν να καλύψουν την διαφορά από τις πρώτες θέσεις.

Πέμπτοι τερμάτισαν μετά από ένα πολύ καλό αγώνα οι Gassner Jnr/Gottschalk με το Skoda Fabia S2000 της Red Bull. Ο Γερμανός είχε σταθερή βελτίωση σε κάθε ειδική διαδρομή. Οι τοπικοί  Aschenbrenner/Piko με Lancer Evolution IX της Ralliart εκμεταλλεύτηκαν την γνώση των ειδικών διαδρομών και κάνοντας έναν αρκετό καλό αγώνα, πήραν την έκτη θέση γενικής.

Ο Τοni Gardemeister ταλαιπωρήθηκε με πρόβλημα στα φρένα του Skoda Fabia S2000 αλλά και με μηχανικό πρόβλημα αλλά κατάφερε να τερματίσει στην έβδομη θέση του αγώνα.

Οι Albertini/Scattolin με Renault Clio R3 πέτυχαν την δεύτερη συνεχόμενη νίκη τους στο θεσμό αλλά αυτή τη φορά δεν ήταν τόσο εύκολη υπόθεση καθώς είχαν να αντιμετωπίσουν δυνατούς συνδυασμούς από την Ουγγαρία. Ο Ιταλός έκανε την επίθεση την δεύτερη ημέρα και άφησε στην δεύτερη θέση τον Ούγγρο Menyhért Krószer με Citroen DS3 R3T και τρίτους τους Olle/Budai με Suzuki Swift S1600. Ο πρωτοπόρος της βαθμολογίας, Γάλλος Jan Michel Raoux έχασε τον πίσω αριστερό τροχό του Renault Clio R3 με αποτέλεσμα να εγκαταλείψει.

Στην κατηγορία IRC Production Cup νικητής αναδείχθηκαν οι 6οι στην γενική κατάταξη του αγώνα,  Aschenbrenner/Piko με Lancer Evolution IX της Ralliart. Οι Αυστριακοί Harrach/Schindlbacher με Lancer Evolution IX της Ralliart κατέκτησαν την δεύτερη θέση αφήνοντας τρίτους ένα ακόμη πλήρωμα από την Ουγγαρία, τους Botka/Snezzer με ακόμη ένα Lancer Evolution IX. Στον αγώνα συμμετείχε ο Toshi Arai με Impreza R4 αλλά όπως ανέφερε δεν μπόρεσε να συναγωνιστεί τους τοπικούς οδηγούς καθώς γνωρίζουν καλύτερα τις ειδικές διαδρομές και ότι είναι μόλις ο τρίτος αγώνας με το νέο αυτοκίνητο και προσπαθούν να βρουν το κατάλληλο set-up.

Κυριότερες εγκαταλείψεις ήταν αυτές των Wilks/Puch με το 207 S2000 της Peugeot UK με μηχανικό πρόβλημα ύστερα από διαρροή νερού, στην πέμπτη ειδική διαδρομή. Στην ίδια ειδική διαδρομή εγκατέλειψε και ο Ούγγρος Turan με Fiesta S2000 μετά από τρομακτική έξοδο ενώ βρισκόταν στην πέμπτη θέση τυο αγώνα. Τα αυτοκίνητα της Proton δεν κατάφεραν να τερματίσουν στον αγώνα με τους Basso/Motta να εγκαταλείπουν από πρόβλημα στον κινητήρα που προκάλεσε ένα φίλτρο λαδιού, μετά το τέλος της πρώτης ειδικής διαδρομής. Oι PG Andersson/Axelson στην δεύτερη ειδική χτύπησαν τον πίσω δεξί τροχό και έσπασαν την ζάντα αλλά κατάφεραν να την αντικαταστήσουν. Στην έκτη ειδική όμως εγκατέλειψαν από πρόβλημα με τον χρονισμό των βαλβίδων του Satria S2000.

Mε τρεις αγώνες να απομένουν η βαθμολογία έχει ως έξης: Kopecky 120, Loix 103 και Hanninen 98. O Φινλανδός δεν συμμετείχε στον αγώvα καθώς δεν ακολουθεί όλους τους αγώνες του θεσμού.

Επόμενος αγώνας του θεσμού είναι το Rallye San Remo στις 22-24 Σεπτεμβρίου.

Video

IRC - Canon Mecsek Rally 2011

IRC - Canon Mecsek Rally 2011

IRC - Canon Mecsek Rally 2011

Aποτελέσματα

IRC - Canon Mecsek Rally 2011 - Final Results

http://www.ewrc-results.com/final.php?event=2652