Ενημέρωση
Ο Μikko εκείνη την στιγμή διατηρούσε την 3η θέση στην γενική κατάταξη. Η βροχή που επικρατούσε τις ημέρες του αγώνα δυσκόλεψε πάρα πολύ την προσπάθεια των πληρωμάτων στην χωμάτινη επιφάνεια του αγώνα της Αυσταρλίας. Ένα από αυτά ήταν οι Ogier/Ingrassia με το δεύτερο Citroën DS3 WRC που πήραν την πρωτοπορεία μετά την εγκατάλειψη του Loeb. Στην 6η ειδική είχαν την στιγμή τους καθώς χτύπησαν σε ένα δέντρο καταστρέφοντας το ψυγείο του DS3 με αποτέλεσμα να σταματήσουν 2 χλμ αργότερα.
Η πρώτη ημέρα βρήκε τον Peter Solberg στην τρίτη θέση με τον Νορβηγό να έχει τετ α κε με αρκετά υψηλή ταχύτητα στην 5η ειδική αλλά χωρίς συνέπειες.
Με τα 2 αυτοκίνητα της Citroën Racing να βρίσκονται εκτός διεκδίκησης του αγώνα το τέλος της πρώτης ημέρας βρήκε τον Hirvonen με το Fiesta WRC να προηγείται του ομόσταυλού του Jari-Matti Latvala μόλις 7 δεύτερα και τον Solberg να ακολουθεί 44 δευτερόλεπτα πίσω τους.
Στις εγκαταλείψεις των Loeb και Ogier προστέθηκαν και αυτές των Νovikov/Giraudet όταν το Fiesta του νεαρού Ρώσσου προσέκρουσε σε ένα βράχο την στιγμή που βρισκόταν στην τέταρτη θέση γενικής αλλά δεν ήταν η μόνη έξοδος για τον Evgeny καθώς την τρίτη ημέρα του αγώνα είχε την πιο τρομακτική έξοδο της καριέρας του, ευτυχώς χωρίς συνέπειες.
Ο Latvala κέρδισε τις 4 πρώτες ειδικές του πρώτου loop της δεύτερης ημέρας και βρέθηκε στην πρώτη θέση στο τέλος της δεύτερης μέρας που εν αντιθέσει με την πρώτη οι καιρικές συνθήκες ήταν πολύ καλύτερες αφήνοντας τον Hirvonen στην δεύτερη θέση 23 δευτερόλεπτα πίσω του. Ο Solberg διατήρησε την τρίτη θέση, ένα λεπτό πίσω από την δεύτερη θέση, χωρίς να απειλείται από τον τέταρτο Wilson με το Ford Fiesta WRC της Stobart.
Οι Loeb και Οgier ξεκίνησαν την δεύτερη ημέρα με την διαδικασία Superally, κέρδισαν από 2 και 4 ειδικές αντίστοιχα του 2ου loop με τον Ogier να ανεβαίνει στην 11η θέση και τον Loeb από την 23η θέση να βρίσκεται στην 16η. Κυριότερη εγκατάλειψη της δεύτερης ημέρας ήταν αυτή των Ηenning Solberg και Ilka Minor όταν το Ford Fiesta WRC αντιμετώπισε πρόβλημα με τα ηλεκτρικά.
Την τρίτη ημέρα του αγώνα ο πρωτοπόρος Jari-Matti Latvala είχε την πρωτοπορεία του αγώνα μέχρι και μία ειδική πριν το τέλος που μείωσε τον ρυθμό του και χάρισε την νίκη στον Mikko Hirvonen καθώς έχει περισσότερες ελπίδες για τον τίτλο. Ήταν η πρώτη νίκη της Ford Abu Dhabi World Rally Team μετά από την νίκη του Μikko στην Σουηδία στον πρώτο αγώνα της χρονιάς καθώς και το πρώτο 1-2 μετά από αυτό στην Σαρδηνία το 2009.
Την τρίτη θέση κέρδισε ο Peter Solberg με τέταρτο, που ισοφάρισε το καλύτερό του αποτέλεσμα της καριέρας του, Μathew Wilson και πέμπτο τον Al-Qasimi με Fiesta WRC. Την εξάδα έκλεισε ο νεαρος Νεοζηλανδός Ηayden Paddon με Subaru Impreza WRX STI o οποίος κατέκτησε και το πρωτάθλημα στην κατηγορία Production.
Παιχνίδια στρατηγικής είχαμε όμως και από την Citroen αφού ο Ogier που βρισκόταν στην 9η θέση της γενικής και κυνηγούσε την 8η, δέχτηκε την εντολή της ομάδας του και καθυστέρησε να μπει στην πρωτελευταία με αποτέλεσμα να δεχτεί ποινή. Δεν ήταν το μόνο που έπρεπε να κάνει ο νεαρός Seb καθώς καθυστέρησε να βγεί σχεδόν 10 ολόκληρα λεπτά από την ειδική. Ο Loeb πήρε τον έναν βαθμό της 10ης θέσης και πρόσθεσε άλλους τρείς καθώς κέρδισε και την Power Stage. Την τριάδα της Power Stage συμπλήρωσαν οι Latvala kai Solberg.
Το FIA World Rally Championship επιστρέφει στην Ευρώπη με το Rallye de France (29 Σεπτεμβρίου-2 Οκτωβρίου).
Aποτελέσματα
WRC - Repco Rally Australia 2011 - Final Results
http://www.ewrc-results.com/final.php?event=2370
- Πληροφορίες
- Γράφτηκε από: Κώστας Μηλιάδης, Φωτογραφίες: www.ewrc.cz