Οι δύο οδηγοί των Polo WRC, τερμάτισαν με την ίδια σειρά και στην Power
Stage του αγώνα, παίρνοντας επιπλέον 3 και 2 βαθμούς αντίστοιχα, στη
μάχη τους για τον τίτλο.
Τον έναν επιπλέον βαθμό που δίνει η τρίτη
θέση της Power Stage κατέκτησε ο Mikko Hirvonen, τερματίζοντας παράλληλα
στην 8η θέση της γενικής κατάταξης, σημειώνοντας ανταγωνιστικούς
χρόνους και την τρίτη ημέρα του αγώνα.
Στο τρίτο σκαλί του βάθρου ανέβηκε ο Thierry Neuville με Hyundai i20 WRC. Οι κορεάτες έχουν κάθε λόγο να πανηγυρίζουν γιατί αυτό ήταν το πρώτο podium της ομάδας για το 2014, και το καλύτερο τους αποτέλεσμα στην ιστορία της ομάδας στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα.
Επιπρόσθετα, είδαν για πρώτη φορά και τα δύο τους αυτοκίνητα να ολοκληρώνουν τον αγώνα χωρίς τη χρήση rally2, με τον έτερο οδηγό τους, τον Kris Atkinson να τερματίζει στην 7η θέση της κατάταξης.
Αυτό που θα πρέπει να τους προβληματίσει είναι οι επιδόσεις του αυτοκινήτου, οι οποίες σε καμία περίπτωση δεν είναι ανταγωνιστικές, όπως και τα πολλά προβλήματα νεότητας του i20 WRC που ταλαιπώρησαν τους οδηγούς της ομάδας. Λίγο έλειψε να υπάρξουν δράματα για τους ανθρώπους της Hyundai, όταν το ψυγείο στο αυτοκίνητο του Neuville έχασε τα υγρά του στο δρόμο για τον τερματισμό. Τελικά, ο Βέλγος κατάφερε και έφτασε στο service park, συμπληρώνοντας στο ψυγείο του i20 μεξικάνικη μπύρα!!!
Πανηγυρίζουν και στην Ford. Ο Elfyn Evans τερμάτισε στην 4η θέση, την καλύτερη της καριέρας του οδηγώντας συνετά και αποφεύγοντας τα λάθη.
Τα Fiesta RS WRC έδειξαν ότι είναι ανταγωνιστικά, με τον άτυχο Mikko Hirvonen, που αποχώρησε την πρώτη μέρα από μηχανικό πρόβλημα, να σημειώνει κορυφαίους χρόνους.
Δύο «ιδιωτικά» Fiesta WRC ακολούθησαν το «εργοστασιακό» του Evans στον τερματισμό.
Για τον 5ο Martin Prokop ήταν οι πρώτοι του φετινοί βαθμοί μετά από δύο σερί εγκαταλείψεις σε Μόντε Κάρλο και Σουηδία.
Για τον «τοπικό» Benito Guerra που κατετάγη 6ος, ήταν η καλύτερη του εμφάνιση σε αγώνα του WRC και σημειώθηκε «εντός έδρας»!
Η μόνη εργοστασιακή ομάδα που θέλει να αφήσει αυτό τον αγώνα πίσω της είναι αυτή της Citroen. Οι Γάλλοι είδαν και τα δύο τους αυτοκίνητα να εγκαταλείπουν κατά τη διάρκεια του αγώνα από οδηγικά λάθη, χάνοντας κάθε ελπίδα για καλό αποτέλεσμα.
Ο Ostberg κατάφερε να τερματίσει μόλις 9ος επιστρέφοντας με καθεστώς rally2, ενώ ο Meeke εγκατέλειψε οριστικά στην τελευταία ειδική του αγώνα, όταν χτύπησε το DS3 του σε βράχο στην προσπάθεια του να διεκδικήσει επιπλέον βαθμούς στην Power Stage.
Νικητής στην κατηγορία WRC2 αναδείχτηκε o Ουκρανός Yurii Protasov με Ford Fiesta R5, στην ουσία χωρίς αντίπαλο, αφού κανένας από τους υπόλοιπους διεκδικητές της νίκης δεν ολοκλήρωσε όλες τις ειδικές.
Χαρακτηριστικό είναι πως ο δεύτερος της κατηγορίας, Ιταλός Lorenzo Bertelli (Ford Fiesta RRC) τερμάτισε 20 και πλέον λεπτά πίσω κάνοντας χρήση του rally2.
Τρίτος, ο επίσης Ιταλός Max Rendina (Mitsubishi Lancer Evo X) που κέρδισε και την κατηγορία στο Production Cup.
Ταχύτερος στην WRC2 σε όσες ειδικές κατάφερε να ολοκληρώσει ήταν ο Εσθονός Ott Tanak με ακόμα ένα Fiesta R5, ο οποίος όμως είχε έξοδο την πρώτη ημέρα και επέστρεψε στον αγώνα και αυτός με rally2, πολλά λεπτά πίσω από τους πρώτους.
Επόμενος αγώνας το Ράλλυ Πορτογαλίας, με τις καλύτερες συμμετοχές μέχρι τώρα στο θεσμό σε όλες τις κατηγορίες.
Αποτελέσματα
1. S. Ogier- J. Ingrassia (VW Polo R WRC)
2. J-M. Latvala- M. Anttila (VW Polo R WRC) +1.12,6
3. T. Neuville- N. Gilsoul (Hyundai i20 WRC) +5.28,6
4. E. Evans- D. Barritt (Ford Fiesta RS WRC) +6.49,3
5. M. Prokop- J. Tomanek (Ford Fiesta RS WRC) +9.54,4
6. B. Guerra- B. Rozada (Ford Fiesta RS WRC) +12.57,6
7. C. Atkinson- S. Prevot (Hyundai i20 WRC) +15.15,4
8. M. Hirvonen- J. Lehtinen (Ford Fiesta RS WRC) +17.06,8
9. M. Ostberg- J. Andersson (Citroen DS3 WRC) +25.41,6
10. Y. Protasov- P. Cherepin (Ford Fiesta R5- RC2) +28.18,2
Βαθμολογίες
Οδηγοί
1. Ogier 63
2. Latvala 60
3. Ostberg 32
4. Mikkelsen 24
5. Evans 20
Κατασκευαστές
1. VW Motorsport 115
2. Citroen Total Abu Dhabi WRT 60
3. M-Sport WRT 40
4. Hyundai Shell WRT 31
WRC2
1. Protasov 60
2. Bertelli 44
3. Kruuda 25
4. Rendina 25
|