Μάκης Βασιλειάδης Ονομάζομαι Μάκης Βασιλειάδης και για την τριετία 2006-2009 διετέλεσα Πρόεδρος στη Λέσχη Αυτοκινήτου Βέροιας. Αποφάσισα σήμερα να γράψω τους λόγους που παραιτήθηκα από τη Λέσχη εν' όψη του πιο σημαντικού αγώνα που μας ανατέθηκε ποτέ, το 15ο rally ΦΙΛΙΠΠΟΣ 2009.
Ο λόγος της απόφασης αυτής είναι για να μάθουν όλοι ποια είναι η αλήθεια και να μην υπάρχουν παραφιλολογίες και για να μην λέει ο καθένας ότι του "κατέβει".
Την Παρασκευή 5 Δεκεμβρίου 2008 δέχθηκα ένα τηλεφώνημα από άνθρωπο της ΕΛΠΑ-ΕΘΕΑ ο οποίος μου έκανε την ερώτηση για το αν η Λέσχη μας είναι έτοιμη να διοργανώσει για πρώτη φορά στην ιστορία της, Πρωταθληματικό αγώνα. Μου διευκρίνισε τις απαιτήσεις που θα έχει αυτός, δηλαδή ποια είναι τα απαιτούμενα χλμ ειδικών, ότι απαγορεύονται οι νυχτερινές Ε.Δ, ότι δεν χρειάζεται πλέον ελικόπτερο καθώς επίσης ότι απαιτείται επιπλέον ασθενοφόρο, πυροσβεστικό και γερανοφόρο για κάθε 10 χλμ ειδικής. Τέλος μου είπε ότι πρέπει να του απαντήσω μέχρι την Δευτέρα 8 Δεκεμβρίου προκειμένου να δουν αν τελικά θα μας εντάξουν σε αυτό το θεσμό.

Κρίνοντας ότι η πρόταση αυτή ήταν τιμητική για εμάς και την Λέσχη μας και παρόλο που η προθεσμία για την απάντηση ήταν μικρή, κάλεσα έκτακτο Δ.Σ για να παρθεί η απόφαση.

Έτσι και έγινε. Μαζευτήκαμε στα γραφεία της Λέσχης συζητήσαμε την πρόταση, ψάξαμε λύσεις, επικοινωνήσαμε με γνωστούς, φίλους, χορηγούς και την Δευτέρα τηλεφώνησα στην ΕΘΕΑ και τους απάντησα ότι μπορούμε να κάνουμε τον αγώνα.

Όσο οι μέρες περνούσαν, όλα πήγαιναν καλά. Ξαφνικά και ενώ ήρθε η ώρα να επιβεβαιώσω την συμμετοχή των ασθενοφόρων του ΕΚΑΒ "σκάει η βόμβα". "Δεν μπορούμε να σας διαθέσουμε ασθενοφόρα κ. Βασιλειάδη". Κρύος ιδρώτας με έλουσε. Αρχίζω μανιωδώς τα τηλέφωνα σε ΕΛΠΑ-ΕΘΕΑ, Νοσοκομείο Βέροιας, Δημάρχους, Αντιδημάρχους, Βουλευτές για να βρω μια λύση. Απευθύνθηκα στην ΕΘΕΑ, η οποία είχε δηλώσει ότι θα μας βοηθήσει με το θέμα αυτό, αλλά το μόνο που έκανε ήταν να στείλει απλά μια επιστολή προς το ΕΚΑΒ. Αποτέλεσμα, "Έφαγε πόρτα". Τελικά μετά από μερικές μέρες και πολύ άγχος, πολλά τηλέφωνα, επαφές και παρακλήσεις καταφέραμε και είχαμε στην διάθεση μας 5 από τα 6 ασθενοφόρα σίγουρα πλέον και για το τελευταίο περιμέναμε την οριστική απάντηση.

Σαν να μην έφθανε αυτό, 20 ημέρες πριν την έναρξη του αγώνα μας, μαθαίνω ότι θα έρθει ο Παρατηρητής Ασφαλείας της ΕΘΕΑ (κάτι που έπρεπε να γίνει 2 μήνες πριν), προκειμένου να ελέγξει τις Ε.Δ, το αρχηγείο του αγώνα, την Εορταστική εκκίνηση, τα ξενοδοχεία και τα δωμάτια των στελεχών.

Ζήτησε να βάλουμε περίπου 7χλμ πλέγμα, να τυλίξουμε τις γέφυρες, τα βράχια, τις κολώνες. Ούτε το Acropolis δεν έχει τόσο πλέγμα. Να βάλουμε πινακίδες-βελάκια να δείχνουμε στους αγωνιζόμενους την κατεύθυνση της στροφής. Ήθελε να κόψει τις Ε.Δ Πολυδένδρι και Κωστοχώρι γιατί περνούσαν μέσα από τα ομώνυμα χωριά. Έκρινε Επικίνδυνη την Ε.Δ Αγ. Νικόλαος γιατί ήταν κατηφορική. Γενικά όλος ο αγώνας ήταν ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΣ κύριοι, σύμφωνα με τα λεγόμενα του κ. Παρατηρητή Ασφάλειας της ΕΘΕΑ. Έκανε παρατήρηση γιατί δεν είχε χάρτη στον Ειδικό Κανονισμό. Ρώτησε που θα γίνει το αρχηγείο του αγώνα και ότι έπρεπε να έχει το επίπεδο Πρωταθληματικού Αγώνα. Που θα κοιμηθούν οι "Άρχοντες", που θα γίνει η Εκκίνηση και άλλα πολλά, σχετικά και άσχετα με Θέματα ασφάλειας αγώνων.

"Αυτό ήταν! Τέλος! Αύριο παραιτούμαι", είπα. Δεν γίνεται τόσα χρόνια να κάνουμε αυτόν τον αγώνα, να δίνουμε την ψυχή μας, να χάνουμε χρόνο από την ζωή μας και το αποτέλεσμα να είναι ότι ο αγώνας αυτός είναι ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΣ. Εγώ προσωπικά δεν δέχομαι να κάνω έναν αγώνα στον οποίο μπορεί να κινδυνέψουν οι ζωές των συνανθρώπων μου, των φίλων μου ακόμα και των συναθλητών μου (μιας και έχω κάνει αγωνιζόμενος). Δεν θέλω να νιώσουν αυτό που ένιωσα και γω πέφτοντας στον γκρεμό. Να δουν στην κυριολεξία τον χάρο με τα μάτια τους.

Η παραίτηση μου δεν έγινε δεκτή από το υπόλοιπο Δ.Σ το οποίο προσπαθούσε επί μέρες να με μεταπείσει για την απόφαση μου αυτή. Τελικά η προσπάθεια των συνεργατών μου με έφερε πίσω στην Λέσχη, ολοκληρώσαμε τις προετοιμασίες με πολλά προβλήματα και βγήκαμε νικητές κάνοντας το φετινό 15ο rally ΦΙΛΙΠΠΟΣ που προσμετρούσε στο Πρωτάθλημα Ελλάδος και στο Κύπελλο Βορείου Ελλάδος, με 66 συμμετοχές από όλη την Ελλάδα αλλά και από την Βουλγαρία.

Τέλος, θα πω πως, εφόσον συνεχιστεί να γίνονται αγώνες με την σημερινή αρχή του σπορ, εγώ προσωπικά παύω να ασχολούμαι με θέματα οργάνωσης αγώνων. Επίσης παρακαλώ όλους να σταθούν στις δυνάμεις της Λέσχης τους και των μελών που τις απαρτίζουν και να σταματήσουν να "γλείφουν" προκειμένου να κάνουν έναν αγώνα.