|
Ταχύς και αποτελεσματικός, επικράτησε όπου χρειάστηκε, έλεγξε τον
ανταγωνισμό όπου αυτό ήταν απαραίτητο και τελικά σημείωσε τη δεύτερη
συνεχόμενη νίκη του στο Ακρόπολις, αλλά και την 5η της Ford από το 2000
μέχρι σήμερα. Στο βάθρο τον ακολούθησε ο Sebastien Loeb με τη C4 WRC, ο
οποίος γνωρίζοντας ότι σήμερα δε θα μπορούσε να απειλήσει τον Gronholm,
αρκέστηκε στο να εξασφαλίσει τη 2η θέση μπροστά από τον –3ο τελικά-
Petter Solberg, ο οποίος κατάφερε να σκαρφαλώσει για δεύτερη φορά μέσα
στο 2007 στο βάθρο.
Στην 4η θέση βρέθηκε ο Mikko Hirvonen, που για ακόμα έναν αγώνα
τερμάτισε στους βαθμούς, βοηθώντας με αυτόν τον τρόπο την ομάδα του να
αυξήσει την διαφορά της έναντι της Citroen στη βαθμολογία του
Πρωταθλήματος Κατασκευαστών. Ακολούθησε ο Henning Solberg, ο οποίος στο
πρώτο loop αντιμετώπισε πρόβλημα με τα φρένα, ενώ πίσω του, ο Chris
Atkinson ταλαιπωρήθηκε και σήμερα το πρωί από το στήσιμο του Impreza,
κάτι που βελτιώθηκε μετά από την πρωινή επίσκεψη στο σέρβις. Τη
βαθμολογούμενη οκτάδα συμπλήρωσαν οι Jan Kopecky και Mafrend Stohl. Ο
Έλληνας Πρωταθλητής, Άρης Βωβός, δέχθηκε ποινή χρόνου στην έξοδο του
νυχτερινού σέρβις παρκ, με αποτέλεσμα να χάσει μια θέση στην κατάταξη.
Τελικά, κατάφερε να φτάσει στη ράμπα του τερματισμού στη 13η θέση της
γενικής κατάταξης.
Στην κατηγορία Παραγωγής, o Toshihiro Arai εκμεταλλευόμενος τη μεγάλη
διαφορά του από τους υπολοίπους, δεν είχε κανένα πρόβλημα να σημειώσει
την πρώτη του φετινή νίκη στο θεσμό και να αποσπαστεί στη βαθμολογία
από τους διώκτες του. Όμως, πιο πίσω η εξέλιξη ήταν λίγο πιο δραματική.
Αρχικά, ο δεύτερος μέχρι χθες στην κατηγορία, Juho Hanninen,
εγκατέλειψε νωρίς, μόλις στην 1η ε.δ. από προβλήματα στο σύστημα
διεύθυνσης και στην τροφοδοσία. Έτσι, 2ος πέρασε ο Andreas Aigner, ο
οποίος παρέμεινε εκεί, ξεπερνώντας και το εμπόδιο του Armindo Araujo, ο
οποίος εγκατέλειψε στο σέρβις παρκ, από πρόβλημα στον κινητήρα. Στην 3η
θέση ολοκλήρωσε ο Mirco Baldacci.
Στα... εν οίκω, ο Πάνος Χατζητσοπάνης ολοκλήρωσε δεύτερος ανάμεσα στα
ελληνικά πληρώματα, τερματίζοντας στην 22η θέση της γενικής και την 8η
της κατηγορίας Ν (!) ενώ οι Νιώρας-Γουσσέτης ολοκλήρωσαν στην τρίτη
θέση.
Όλα αυτά, με την αυλαία να πέφτει με τον πιο θεαματικό τρόπο, την
πραγματοποίηση της τρίτης και τελευταίας Υπερειδικής διαδρομής του BP
Ultimate Ράλλυ Ακρόπολις, μπροστά στα μάτια χιλιάδων θεατών, στις
φιλόξενες, όπως αποδείχτηκαν, εγκαταστάσεις του Ιπποδρόμου Αθηνών –
ΟΔΙΕ στο Μαρκόπουλο.
Δηλώσεις:
1. LOEB: «Όλα καλά. Η άσχημη στιγμή ήταν χθες με το κλατάρισμα. Οι ε.δ. ήταν καλές. Μόνο η ε.δ. “Αγία Σωτήρα” ήταν πολύ σκληρή και η “Αγ. Θεόδωροι” πολύ μεγάλη. Δεν είμαι χαρούμενος με τη 2η θέση, αλλά τώρα δεν μπορεί να γίνει κάτι».
2. SORDO: «Αισθάνομαι πολύ καλά. Μου άρεσε το ράλλυ. Οι ε.δ. δεν ήταν και τόσο σκληρές παρά μόνο η μεγάλη ε.δ. και κάποιες στο δεύτερο πέρασμα. Δυστυχώς χθες είχαμε πρόβλημα οπότε σήμερα δοκιμάζαμε κάποια πράγματα στο αυτοκίνητο».
3. GRONHOLM: «Δεν είχα πρόβλημα σε όλη τη διάρκεια του αγώνα. Είμαι χαρούμενος με το αποτέλεσμα. Ο αγώνας ήταν καλύτερος σε σχέση με πέρσι. Τώρα έχουμε αυξήσει τη διαφορά μας στο πρωτάθλημα αλλά ακόμη έχουμε πολύ δρόμο μπροστά μας».
4. HIRVONEN: «Το διασκέδασα πολύ. Ήταν πολύ δύσκολο επειδή αντιμετωπίσαμε προβλήματα. Το σαββατοκύριακο είχε υψηλή θερμοκρασία κι όλες οι ε.δ. ήταν καλές. Ίσως η μεγάλη ε.δ. να προκάλεσε εκτεταμένη φθορά στα ελαστικά λόγω υπερθέρμανσης. Είμαι ευτυχής με την 4η θέση».
5. STOHL: «Το ράλλυ ήταν καλό όπως ακριβώς το περίμενα. Το αποτέλεσμα θα μπορούσε να είναι καλύτερο για εμάς».
7. SOLBERG P: «Είμαι χαρούμενος με αυτό το αποτέλεσμα. Ο αγώνας ήταν καλύτερος σε σχέση με πέρσι. Εκτιμώ πολύ τη δουλειά που έκανε η ομάδα μου καθώς το αυτοκίνητο βελτιώθηκε πάρα πολύ. Ήταν ένα σκληρό σαββατοκύριακο για όλους. Του χρόνου θα είμαστε ακόμη πιο ανταγωνιστικοί».
8. ATKINSON: «Η 2η μέρα ήταν πολύ δύσκολη για εμάς. Όμως πλέον δεν μπορούμε να κάνουμε κάτι άλλο. Οι ε.δ. ήταν πολύ σκληρές αλλά αυτό είναι αναμενόμενο σε ένα Ακρόπολις».
9. LATVALA: «Είμαι πολύ χαρούμενος αφού τελικά τα καταφέραμε. Ο αγώνας ήταν καλός. Ο χώρος του service park είναι τέλειος όπως και η SSS. Το μόνο πρόβλημα ήταν η ε.δ. Αγ. Θεόδωροι η οποία είχε μεγάλο μήκος, έκανε πολύ ζεστή και τα ελαστικά δεν άντεχαν. Θα ήταν καλύτερο αν είχε κοπεί σε δύο τμήματα. Πάντως προτιμώ το φετινό Ακρόπολις σε σχέση με πέρσι».
10. SOLBERG H: «Ο αγώνας ήταν καλός, με καλές και κακές ε.δ. Προτιμώ πάντως το Ακρόπολις όπως ήταν πέρσι».
11. PEREZ COMPANC: «Δύσκολο ράλλυ, αλλά μου άρεσε. Περίμενα τις ε.δ. να είναι πιο σκληρές και με περισσότερες πέτρες. Μόνο 2-3 ε.δ. ήταν πολύ σκληρές κατά τη γνώμη μου».
15. VOVOS: «Μας μένει η πικρία επειδή χάσαμε σήμερα δύο θέσεις λόγω της ποινής. Πιθανότατα θα ήμασταν 13οι. Η σημερινή μέρα ήταν εύκολη και οι ε.δ. γρήγορες. Προσπαθήσαμε να πιάσουμε το Companc αλλά δεν τα καταφέραμε. Οι ε.δ. φέτος ήταν σαφώς καλύτερες σε σχέση με πέρσι αλλά δυστυχώς, με εξαίρεση την ε.δ. Λουτράκι ο κόσμος ήταν λίγος».
16. WILSON: «Πολύ καλός αγώνας αλλά δύσκολος, ειδικά το Σάββατο. Είχαμε ένα καλό τριήμερο αγώνα. Το ράλλυ ήταν πιο δύσκολο πέρσι».
18. WILKS: «Ήταν ένας δύσκολος αγώνας. Όλα ήταν εντάξει εκτός από την μεγάλη ε.δ. και τις πολύ μεγάλες απλές διαδρομές στον αυτοκινητόδρομο».
19. KOPECKY: «Ήταν ένα πολύ δύσκολο ράλλυ για εμάς. Είχαμε πρόβλημα με τα φρένα. Οι ε.δ. ήταν καλές, όμως αυτές της Παρασκευής ήταν πολύ σκληρές. Η SSS ήταν καλή για τους θεατές».
21. AAVA: «Ήταν ένα όμορφο ράλλυ και μας άρεσαν πολύ οι ειδικές διαδρομές αν και κάποιες ήταν κάπως σκληρές, όμως έτσι είναι το Ακρόπολις. Ένα αυτοκίνητο WRC είναι πολύ δυνατό και δύσκολο στην οδήγηση. Δεν μπορεί να συγκριθεί με ένα super 1600».
31. ARAI: «O αγώνας ήταν καλός όπως επίσης και το αποτέλεσμα. Δεν μου άρεσε
η μεγάλη ε.δ. γιατί ήταν πολύ σκληρή για τα αυτοκίνητα του Group N. Ο
αγώνας ήταν καλύτερος από πέρσι. Είμαι χαρούμενο που νίκησα».
33. BALDACCI: «Ο αγώνας μου άρεσε πολύ. Δεν ήταν πολύ σκληρός και ο τερματισμός ήταν πολύ σημαντικός για εμάς. Τελικά τα καταφέραμε».
34. HIGGINS: «Όλα ήταν πολύ όμορφα εκτός από τα κλαταρίσματα της πρώτης ημέρας. Η SSS ήταν μια από τις καλύτερες που υπάρχουν.
39. AL ATTIYAH: «Η 5η θέση είναι καλό αποτέλεσμα για εμάς. Σήμερα δεν
είχαμε προβλήματα. Τις δύο πρώτες ημέρες ήμασταν γρήγοροι αλλά είχαμε
πολλά προβλήματα. Ο αγώνας φέτος ήταν πιο γρήγορος».
40. CAMPEDELLI: «Η τελευταία ε.δ. ήταν πολύ κακή για εμάς. Είχαμε πρόβλημα με το
εμπρός δεξί ελαστικό. Στην τελευταία ε.δ. έσπασε και το πίσω δεξί
φρένο. Τα ελαστικά μας δεν ήταν καλά για το συγκεκριμένο αγώνα. Είμαι
όμως χαρούμενος που βρίσκομαι εδώ».
61. ΧΑΤΖΗΤΣΟΠΑΝΗΣ: «Απλά κινηθήκαμε σε περισσότερο «Ακροπολικό» ρυθμό. Τελικά όμως
κινηθήκαμε και γρήγορα. Αν και αντιμετωπίσαμε προβλήματα, περάσαμε πολύ
ωραία. Τερματίσαμε και είμαστε ευχαριστημένοι, ενώ από ότι φαίνεται
ευχαριστήσαμε και τον κόσμο, ο οποίος ήταν πολύ εκδηλωτικός. Οι θεατές
φέτος ήταν περισσότεροι από πέρυσι, ενώ επίσης και οι ειδικές διαδρομές
ήταν σε καλύτερη κατάσταση».
65. ΑΘΑΝΑΣΟΥΛΑΣ: «Δεν περίμενα να πάμε τόσο καλά. Είμαι ευχαριστημένος με το
αυτοκίνητο, την ομάδα καθώς και το Νίκο (Ζακχαίο), με τον οποίο δέσαμε.
Στο χώμα, αυτού του είδους τα αυτοκίνητα προσφέρουν μεγάλη ευχαρίστηση».
67. ΠΛΑΤΗΣ: Εγκατέλειψαν στην 23η ε.δ. του αγώνα, με πρόβλημα στον κινητήρα. Υπόκεινται σε καθεστώς Superrally.
69. ΝΙΩΡΑΣ: «Το φετινό Ακρόπολις ήταν εύκολο, αφού οι ειδικές διαδρομές ήταν
καλές, όπως φυσικά και οι σημερινές. Πάντως, ίσως η μεγάλη ειδική
διαδρομή θα μπορούσε να έχει χωριστεί σε δύο, μικρότερου μήκους
διαδρομές. Εμείς είμαστε ευχαριστημένοι από το αποτέλεσμα».
71. ΚΑΝΤΖΑΒΕΛΟΣ: Εγκατέλειψαν μετά την 19η ε.δ. με πρόβλημα στο συμπλέκτη. Υπόκεινται σε καθεστώς Superrally.
72. ΠΛΑΓΟΣ: «Ήταν μια ημέρα διαφορετική από τις άλλες, αφού τερματίσαμε.
Υπήρχε αρκετός κόσμος στις ειδικές διαδρομές και εμείς ευχαριστηθήκαμε.
Ένα ράλλυ Ακρόπολις τελείωσε, ελπίζουμε του χρόνου να πάμε καλύτερα».
75. ΜΟΣΧΟΥΤΗΣ: Εγκατέλειψαν στην 23η ε.δ. του αγώνα, με πρόβλημα στην τροφοδοσία. Υπόκεινται σε καθεστώς Superrally.
76. ΖΗΣΗΣ: «Η ατυχία μας συνεχίστηκε, αφού στην 21η ε.δ. του αγώνα μείναμε χωρίς 1η και 2η
ταχύτητα. Τελικά, μετά από όλες αυτές τις ατυχίες που είχαμε,
συνειδητοποιήσαμε πως είτε έχεις χρήματα για ένα πολύ καλά
προετοιμασμένο αυτοκίνητο, είτε πληρώνεις το πάθος σου πάρα πολύ
ακριβά».
78. ΣΟΥΡΛΗΣ: «Ο αγώνας ήταν μεγάλη εμπειρία για εμάς. Δεν περίμενα ότι θα
αισθανόμουν έτσι. Είμαι πολύ χαρούμενος για την αξιοπιστία του
αυτοκινήτου. Οι ε.δ. ήταν καλές εκτός από αυτή των 50 χιλιομέτρων, που
ήταν σκληρή. Βέβαια, αυτή είναι και η ουσία του ράλλυ Ακρόπολις».
82. «ΛΕΩΝΙΔΑΣ»: «Το Ράλλυ Ακρόπολις ήταν πολύ καλά σχεδιασμένο, οι ειδικές
διαδρομές είχαν τη σωστή αναλογία όσον αφορά τα σκληρά σημεία και η
οργάνωση ήταν πολύ καλή. Εμείς, ωστόσο, δεν το ευχαριστηθήκαμε
ιδιαίτερα διότι το αυτοκίνητο είναι καινούριο και δεν έχει κάνει
κάποιον μεγάλο αγώνα ώστε οι μηχανικοί να ρυθμίσουν σωστά τις
αναρτήσεις, οι οποίες παίζουν πολύ σημαντικό ρόλο, σε έναν αγώνα.»
|