Back to Top
 
 
Επάνοδος του R40 με μεταφορά σε νέα πλατφόρμα (19 Μαρ 2017)

Μετά από δέκα χρόνια συνεχούς λειτουργίας, η πλατφόρμα στην οποία στηρίζεται το R40 και το φόρουμ μας ανανεώθηκαν στην τελευταία τους έκδοση. Έτσι θα μπορούμε να το χρησιμοποιούμε με τις τελευταίες ευκολίες που προσφέρουν οι νέες εκδόσεις της πλατφόρμας και για τα επόμενα 10 χρόνια :)

Σπριντ Δράμας

  • Pneusport
  • Επισκέπτης
  • Επισκέπτης
17 Χρόνια 8 Μήνες πριν #1174 από Pneusport
Απαντήθηκε από Pneusport στο θέμα Απ:Σπριντ Δράμας
Πάντως οι κλάσεις στο Βορ Ελλάδος είναι τραγικές. Με ποια λογική τρέχει πχ ο Κουτσμανής με Ν3 στην ίδια κατηγορία με τους Βατσο Χριστόφορο κλπ που με τα Ε έχουν οτι ελευθερία θέλουν και ουσιαστικά είναι σαν kit car.

Δηλαδή ο Νιζάμης τώρα τρέχει στα διλιτρα και οταν το αμάξι του θα γίνει Ε θα τρέχει 1600. Σωστά:S

Μύλος

Παρακαλούμε Σύνδεση για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
17 Χρόνια 8 Μήνες πριν #1175 από D.MAVRODIS
Απαντήθηκε από D.MAVRODIS στο θέμα Απ:Σπριντ Δράμας
Ο ΚΑΛΟΣ Ο ΜΥΛΟΣ ΟΛΑ ΤΑ ΑΛΕΘΕΙ :laugh:

Παρακαλούμε Σύνδεση για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
17 Χρόνια 8 Μήνες πριν #1176 από glf
Απαντήθηκε από glf στο θέμα Απ:Σπριντ Δράμας
είναι καλός προβληματισμός...

Παρακαλούμε Σύνδεση για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
17 Χρόνια 8 Μήνες πριν #1177 από rallycards
Απαντήθηκε από rallycards στο θέμα Απ:Σπριντ Δράμας
Bασικά πρέπει να \'μαστε η μόνη χώρα με κατηγορίες στα σπριντ και όχι κλάσεις, λόγω έλλειψης συμμετοχών φαντάζομαι!
Μάλιστα στην Ιταλία υπάρχουν και οι κλάσεις Κ που είναι για ΚC! (π.χ. Κ10 είναι τα 1600άρια KC)

H συλλογή μου: photobucket.com/rallycardscolllection
TASOS TSIOTRAS
[img

Παρακαλούμε Σύνδεση για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

  • Pneusport
  • Επισκέπτης
  • Επισκέπτης
17 Χρόνια 8 Μήνες πριν #1178 από Pneusport
Απαντήθηκε από Pneusport στο θέμα Απ:Σπριντ Δράμας
ΟΚ λοιπόν το δεχόμαστε. Και έρχονται λοιπόν οι Χ Κουτσμανήδες με την ομάδα τους, με τα φορτηγά τους, τα ρουχαλάκια τους και την αντιπροσωπέια από πίσω τους, ξοδεύοντας ένα σκασμό λεφτά και μπαίνουν σε μια κατηγορία που δεν υπάρχει περίπτωση να ανταγωνιστούν τα Ε. Ε κάποια στιγμή θα κουραστούν.

Δηλαδή γιατί τον Νίζάμη τον ανεβάζει μια κατηγορία πάνω? Επειδή έχει ομολογκασιόν σε ισχύ και αυτοκίνητο κόσμημα? Οι άλλοι δεν έχουν τετραπετάλουδα? Σαζμάνια? Φτερά ψαλίδια εξατμίσεις κλπ? Γιατί δεν τους πάει στα 2000+ ? Γιατί δεν τους δίνει έρμα? Και επιπλέον με τα ΕΕ και ΕΑ υπάρχει ένας διαχωρισμός. Φυσικά και ο Διάφας μάλλον γι αυτό αγανάκτησε και έφυγε ένα πολύ καλό αμάξι από τη ΒΕ.

Και φυσικά αν ήταν ενα μεμονομένο σπριντ OK, το πρόβλημα δεν είναι μεγάλο. Εδώ έχουμε να κάνουμε με πρωτάθλημα. Και επιπλέον επιτρέπεται η συμμετοχή στον ευρωπαικό αγώνα του ΒΕ. Που κανονικά σε άλλη περίπτωση νομίζω (και παρακαλώ αν κάνω λάθος πείτε το) μόνο Α/Ν/R αυτοκίνητα επιτρέποντια σε διεθνείς αγώνας.

Πάντως δεν φταίει κανένας από τους οδηγούς που εκεί τους βάζουν, εκεί τρέχουν. Να σημειώσω εδώ την γενναία κίνηση του Κατσίμη που ξέροντας τη διαφορά του αυτοκινήτου από τους υπόλοιπους ζήτησε να μεταφερθεί από την Sport στην Open στο ΠΠΤ.

Και γίνεται ένας υποθετικός αγώνας το 2005. Με 306 Maxi στα 2000+, Puma S1600 στα δίλιτρα. Το 2010 το 306 αποκτά και τις ελευθερίες των Ε επιπλέον (τι να τις κάνει πάντως) και το Puma πάει να ανταγωνιστεί τα R2 ως Ε10.:blink:

Να προτείνω δύο πράγματα. Ο καθένας στα κυβικά του και τα Ε/KC πολύ βάρος. 2. Να επιτραπούν τα F2000:woohoo:

Παρακαλούμε Σύνδεση για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
17 Χρόνια 8 Μήνες πριν #1180 από rallycards
Απαντήθηκε από rallycards στο θέμα Απ:Σπριντ Δράμας
Pneusport έγραψε:

Και φυσικά αν ήταν ενα μεμονομένο σπριντ OK, το πρόβλημα δεν είναι μεγάλο. Εδώ έχουμε να κάνουμε με πρωτάθλημα. Και επιπλέον επιτρέπεται η συμμετοχή στον ευρωπαικό αγώνα του ΒΕ. Που κανονικά σε άλλη περίπτωση νομίζω (και παρακαλώ αν κάνω λάθος πείτε το) μόνο Α/Ν/R αυτοκίνητα επιτρέποντια σε διεθνείς αγώνας.


Για το Έλπα θα συμμετέχουν τα Ε αλλά δεν θα βαθμολογηθούν στο Ευρ.Π.Ρ. Και λογικά όσοι με Ε και Α/8 θα ξεκινάνε στο τέλος μετά από όλους στην λίστα συμμετοχών με Α και Ν.
π.χ οι συμμετοχές θα είναι από το 1 εως το 50 και μετά το 50 θα είναι από το 101 (παράδειγμα) και μετά οι υπόλοιποι με Ε και Α/8. \'Ετσι γινόταν και τα Έλπα κάτω και σε πολλούς άλλους αγώνες του ΕΠΡ. Ξεκινούν τα Ε και Α/8 απλά δεν θα φαίνονται στην κατάταξη του Ευρωπαικού!!! Στην ουσία θα φαίνεται σαν ένας 2ος αγώνας που θα ξεκινά μετά το τέλος του αγώνα για το ΕΠΡ με αυτούς που τα αυτοκίνητα τους δεν μπορούν να βαθμολογηθούν στο ΕΠΡ.<br><br>Η δημοσίευση επεξεργάστηκε από: rallycards, at: 27.03.07 14:34

H συλλογή μου: photobucket.com/rallycardscolllection
TASOS TSIOTRAS
[img

Παρακαλούμε Σύνδεση για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
17 Χρόνια 8 Μήνες πριν #1181 από rallycards
Απαντήθηκε από rallycards στο θέμα Απ:Σπριντ Δράμας
Pneusport έγραψε:

Να επιτραπούν τα F2000:woohoo:


Όχι μόνο τα F2000!!! Γενικότερα η κατηγορία F όπως εφαρμόζεται στη Γαλλία και Φιλανδία π.χ.!!! ;)

Με την R να φτηναίνει ελάχιστα την Α και να ακριβαίνει αρκετά την Ν, η κατηγορία F, μου φαίνεται καλή λύση για την Ελλάδα που δεν μπορεί να συντηρήσει πολλά και καλά μεγάλα σύγχρονα αυτοκίνητα!!! Μάλιστα παρέχει αρκετές ελευθερίες ώστε να μην υπάρχουν όλα αυτά που αναφέρονται παραπάνω! Αλλά και πάλι το πρόβλημα το βασικό είναι να αυξηθούν οι συμμετοχές και μετά ας ανη συχήσουμε για καατηγορίες και κλάσεις!<br><br>Η δημοσίευση επεξεργάστηκε από: rallycards, at: 27.03.07 14:32

H συλλογή μου: photobucket.com/rallycardscolllection
TASOS TSIOTRAS
[img

Παρακαλούμε Σύνδεση για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
17 Χρόνια 8 Μήνες πριν #1182 από rallycards
Απαντήθηκε από rallycards στο θέμα Απ:Σπριντ Δράμας
Και για να μην μπερδευόμαστε, στην κατηγορία F, τουλάχιστον στη Γαλλία, συμπεριλαμβάνονται και αυτοκίνητα που ΔΕΝ έχει λήξει η homologation!!! π.χ στην F2000 μπορεί να τρέξει ένα Golf MkII όπως επίσης και ένα Megane Maxi!!!

H συλλογή μου: photobucket.com/rallycardscolllection
TASOS TSIOTRAS
[img

Παρακαλούμε Σύνδεση για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
17 Χρόνια 8 Μήνες πριν #1183 από glf
Απαντήθηκε από glf στο θέμα Απ:Σπριντ Δράμας
πολύ ενδιαφέρον αυτό το τελευταίο, δεν το ήξερα..

Παρακαλούμε Σύνδεση για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
17 Χρόνια 8 Μήνες πριν #1184 από glf
Απαντήθηκε από glf στο θέμα Απ:Σπριντ Δράμας
43 τελικά οι συμμετοχές. στις... εκπλήξεις βλέπω το Διονύση με συνοδηγό τη Μαρία Κυρλαγκίτση!
μας το κρατούσες για έκπληξη ? :P

Παρακαλούμε Σύνδεση για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: glfrallycardspaskalip
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.357 δευτερόλεπτα
Powered by Kunena Φόρουμ