Μετά από δέκα χρόνια συνεχούς λειτουργίας, η πλατφόρμα στην οποία στηρίζεται το R40 και το φόρουμ μας ανανεώθηκαν στην τελευταία τους έκδοση. Έτσι θα μπορούμε να το χρησιμοποιούμε με τις τελευταίες ευκολίες που προσφέρουν οι νέες εκδόσεις της πλατφόρμας και για τα επόμενα 10 χρόνια
Μη χάσετε και το σημερινό Ράδιο ΣΟΑΑΒΕ που θα μεταδίδει ζωντανά από το Service Park στον Πολύγυρο. μπράβο σε όλη την ομάδα που το έστησε και το στελεχώνει.
Παρακαλούμε Σύνδεση για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
[img] [img] Επέστρεψα και εγώ απο το ραλι και φυσικα την απαραίτητη ταβέρνα.
Περάσαμε πολυ ωραία και ας μας τα χάλασε ο καιρός.Είδαμε την 1η παλαιοχώρα και αποχωρήσαμε λόγω οτι ξενερ΄ωσαμε με μηχανικό προβλημα προσφιλους μας αγωνιζώμενου (βασίλης τάσσος,κλιο rs) αλλά και λόγω βροχής (μιας και οι γυναίκες ειναι απο ζάχαρη!).
Στο κομμάτι που καθήσαμε(1.5-2χλμ πριν το τερματισμου περιπου,θα τολμουσα να πω πως ήταν ψιλο-βαρόμετρο για το ποσο ωρωικά κινήθηκαν οι οδηγοί.
Τσολακίδης,σωτήρχος περασαν πάρα πολυ καλά,όπως και οι ζαχαίοι.Πάρα μα πάρα πολύ ωραία, πέρασαν και ο μητσάκος με το νίκο.
Δυστηχώς ο σακης,μανώλης περάσαν με ρυθμους βόλτας,αλλά απόσο μίλησα με το σάκη λογικό μιας και είχε στεγνά.
Μπράβο σε όλα τα παιδιά αλλά και στους θεατές γιατι ήτο ένα \"ζορικο\" ραλι.(λες κια ειναι η πρώτη φορα,αλλά λεμε τωρα:P )
Υ.Γ. επιτελους νικο κατάφερα να μπω στο φορουμ.Κανονισε να κάνεις τη σελιδα να δουλευει με τον I.E. άντε γιατι:angry:
Το σημείο που καθομασταν ήταν το εξης:
[img]http://i167.photobucket.com/albums/u146/kanesaxo/rallythermaikoy_2008_Race002.jpg[/img]
ωραίος αγώνας, συνθήκες που μέχρι και βρόχινα απαιτούσαν σε κάποια κομμάτια, ομίχλη αρκετή στο πρώτο σκέλος κυρίως, αντρικά πράματα :laugh:
οι ρυθμοί ήταν ανεβασμένοι και οι έξοδοι από κορυφαία πληρώματα το αποδεικνύουν.
μπράβο μας για την 1η θέση στα Ε/9 στο πρώτο ράλλυ του Μητσάκου και με αυτές τις συνθήκες.
μεγάλη η μάχη στην κορυφή του αγώνα, Τσολακίδης και Σωτήρχος μπήκαν στην τελευταία ειδική με διαφορά 2\"!!
άμα πάει έτσι ο Σωτήρχος στον πρώτο αγώνα με το Evo, τι να περιμένουμε μετά που θα το μάθει κιόλας ? ! βέβαια και ο Σωκράτης ήταν με τα πλευρά σπασμένα, μη το ξεχνάμε αυτό..
συγχαρητήρια σε όσους όρμησαν και ας μην τερμάτισαν, όπως πχ ο Ευθυμιάδης που πήγε πολύ καλά με το N/2 και εγκατέλειψε από σαζμαν στην τελευταία ειδική.
Παρακαλούμε Σύνδεση για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Πήγα και εγώ αλλά φάγαμε ξενέρα από την προηγούμενη με αποκλεισμό του Σαμαρά στο τεχνικό έλεγχο.Μετα είδαμε λίγο παλαιόκαστο καιservice park!
Το Online ραδιόφωνο το άκουσε κανείς?
Πολύ βροχή όμως ρε παιδιά!Πω πω.Βαρέθηκα την βροχή στα τελευταία ράλλυ..
Δεθ,Φιλιππος και πολύ ομίχλη Στις Σέρρες.
Μπράβο σε όλα τα πληρώματα που συμμετείχαν σε αυτόν τον αγώνα!
Παρακαλούμε Σύνδεση για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
το online radio μακάρι να το πιάναμε και στα αυτοκίνητα :laugh:
πρέπει να ήταν πολύ καλή μετάδοση. άντε, μετά τα portal οι αγωνιζόμενοι κάναμε και ραδιόφωνο. να δω τι άλλο μένει να το κάνουμε μόνοι μας...
εντύπωση μου έκανε που σήμερα δεν ξεκίνησαν 4 αυτοκίνητα. δεν ξέρω αν έχει να κάνει με εσώρουχα μήπως..
και ένα τελευταίο νέο είναι ότι κόπηκε ο Αναγνωστάκης από τα τελικά αποτελέσματα για παράνομο service
Παρακαλούμε Σύνδεση για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Μπράβο σε Ζάχους (αναμενόμενο), Κωσταντινίδη - Κωσταντινίδη (πληρωμα του αγώνα), Ευθυμιάδη (εγκατέλειψε τελικά), Κουμπωτή (αναμενόμενο) και Μπίστα (κρίμα για την έξοδο).
Πολύ καλός αγώνας και γενικά καλή οργάνωση.
Στα μείον, η απόφαση να μην δοθεί 10λεπτο για αλλαγή ελαστικών.
Ζωντανό το ράδιο..
Εμείς ξεκινήσαμε νωθρά, αφού τα απάτητα βρόχινα καναν κακό στην αυτοπεποίθησή μας και η διάθεση για πιο γρήγορο ρυθμό χάθηκε και εμφανίστηκε λίγο μετά το μέσο του 1ου Ταξιάρχη όπου και \"πάτησαν\" τα λάστιχα.
Εκει ήρθαμε σε επαφή με κάποια από τα 2λιτρα και στην τρίτη ειδική πιέσαμε και ανεβήκαμε θέσεις με τον 4ο χρόνο γενικής.
Στη δεύτερη γύρα, τα βρόχινα παρέμειναν αφού η βροχή συνέχιζε. Η 2η Παλαιόχωρα, 1η ειδική του δεύτερου σκέλους, αν και ανηφορική και όχι από τις αγαπημένες του αυτοκινήτου μας, μας έδωσε τη χαρά 8ου χρόνου γενικής. Ο ρυθμός ανέβηκε αλλά στο τέλος του δεύτερου Ταξιάρχη ένα τετ-α-κε σβήσισμο του κινητήρα (που αρνιώταν να πάρει μπροστά), μας έδειξε ότι οι αγώνες κρίνονται όχι μόνο στις επιδόσεις αλλά και στα λιγότερα λάθη. Τελευταία ειδική και κινηθήκαμε γρήγορα, με ασφάλεια τερματίζοντας 2οι Α7.
Μας έμεινε η πίκρα του σβησίματος (χάσαμε πολύτιμους βαθμούς) και η ευχαρίστηση των χρόνων της 3, 4 και 6 ειδικής...
Τις επόμενες μέρες θα υπάρξει incar στο blog της ομάδας μας rally.redfish.gr
** O Αναγνωστάκης δεν αποκλείστηκε για παράνομο σέρβις, αλλά σύμφωνα με τον ΑΟΘ, γιατί τον ακολουθούσε αυτοκίνητο στις απλές διαδρομές...
Nikos Koutsmanis | r40
\\\"Η προσπάθεια φίμωσης κάθε διαφορετικής άποψης αποτελεί στάση φασιστική\\\"
www.redfish.gr
rally.redfish.gr