επιστρέψαμε από Αλεξανδρούπολη. να που έγινε τελικά o αγώνας με όσα πληρώματα δήλωσαν. και πάλι δείξαμε οτι ακόμα και με λίγα αυτοκίνητα (για ράλλυ) οι μάχες καλά κρατούν. είναι χαρακτηριστικό οτι δύο φορές ο... επικεφαλής των 1600 βγήκε από το δρόμο ! (Ζάχος, Ξενοκώστας). Ευτυχώς που δεν είχαμε πολύ άσχημες εξόδους.
Φυσικά μεγάλη μάχη είχαμε και στους πρωτοπόρους του αγώνα όπου ο Στρατέλης κρατήθηκε εμπρός από τον Καλούδη που πάλι είχε προβλήματα με την τροφοδοσία στο Evo. Και οι δύο είχαν... στενές επαφές με λάστιχα απο τα σικείν, που δείχνει και τη μανία τους για να κερδίσουν και το παραμικρό !
Εγώ μη έχοντας συνοδηγό, πήρα το ρόλο του δεύτερου πλοηγού με σοβαρότητα και όχι για να ξεδώσω στο βουνό. φανταστείτε οτι στην πρώτη Κίρκη με έπιασε το 0 μέσα στην ειδική
χρήσιμη εμπειρία γιατί κατάλαβα πως είναι ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ να είναι ΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΟΣ σε ένα από τα πλοηγά αυτοκίνητα που θα ξέρει τις γραμμές, τα φρένα και τις.. πιθανότητες εξόδου για να \"δει\" κάτι που ένα απλό στέλεχος μιας λέσχης δε θα μπορέσει. Ευχαριστώ το Σάββα Μαυροματίδη και τη λέσχη βέβαια που μου έδωσαν αυτό το ρόλο.
Πάντως το οτι τη Δευτέρα ουσιαστικά αποφασίστηκε αν θα γίνει ο αγώνας έπαιξε το ρόλο του ώστε να μην προλάβει η οργάνωση να ασχοληθεί με τη διαφήμιση του αγώνα μιας και μέσα στην πόλη όταν κυκλοφορούσα οι μαγαζάτορες με ρωτούσαν αν έχει αγώνα
Ε όσο να ΄ναι το ξέραμε και εκεί δεν μπορείς να πεις κάτι με τις συνθήκες που έγινε ο αγώνας. Του χρόνου και με καλύτερες γενικές συνθήκες! γιατί εκεί μια χαρά περάσαμε.
Κόσμημα και το νέο αυτοκίνητο που κατεβάζει η Ford Βροχίδης - Χατζής. Παιδιά έυχομαι να το χαίρεστε, να το εξελίξετε για να πυροβολήσει και πάντα να σας βλέπουμε με την πλήρη αυτή ομάδα που κοσμεί τους αγώνες στη Βόρειο Ελλάδα.