Back to Top
 
 
Επάνοδος του R40 με μεταφορά σε νέα πλατφόρμα (19 Μαρ 2017)

Μετά από δέκα χρόνια συνεχούς λειτουργίας, η πλατφόρμα στην οποία στηρίζεται το R40 και το φόρουμ μας ανανεώθηκαν στην τελευταία τους έκδοση. Έτσι θα μπορούμε να το χρησιμοποιούμε με τις τελευταίες ευκολίες που προσφέρουν οι νέες εκδόσεις της πλατφόρμας και για τα επόμενα 10 χρόνια :)

ΡΑΛΛΥ ΑΛΕΞ/ΠΟΛΗΣ

Περισσότερα
18 Χρόνια 3 Μήνες πριν #913 από peri
Απαντήθηκε από peri στο θέμα Απ:ΡΑΛΛΥ ΑΛΕΞ/ΠΟΛΗΣ
Απο τι εμεινα ακριβως ουτε που ξερω.Στην προσπαθεια να βαλω μπρος το αυτοκινητο αργοτερα κλειδωσε το Immobilizer του εγκεφαλου με αποτελεσμα να μην επιτρεπει το διαγνωστικο να διαβασει τον εγκεφαλο

Παρακαλούμε Σύνδεση για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
17 Χρόνια 7 Μήνες πριν #1281 από nik
Απαντήθηκε από nik στο θέμα Re:Απ:ΡΑΛΛΥ ΑΛΕΞ/ΠΟΛΗΣ
Μπράβο σε όλους τους συμμετέχοντες αλλά και στους νικητές. Ο αγώνας ήταν άψογος με καλές καιρικές συνθήκες και χωρίς απρόοπτα. Πολύς ο κόσμος στην πανηγυρική εκκίνηση.

Nikos Koutsmanis | r40
\\\"Η προσπάθεια φίμωσης κάθε διαφορετικής άποψης αποτελεί στάση φασιστική\\\"
www.redfish.gr
rally.redfish.gr

Παρακαλούμε Σύνδεση για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
17 Χρόνια 7 Μήνες πριν #1282 από glf
Απαντήθηκε από glf στο θέμα Re:Απ:ΡΑΛΛΥ ΑΛΕΞ/ΠΟΛΗΣ
Εγώ δε ξέρω από που ν\'αρχίσω :) μάλλον από την αλλαγή συνοδηγού για να φύγει η γκαντεμιά :lol:

η εκκίνηση το βράδυ ήταν πολύ ωραία και με πολύ κόσμο. το πρωί τέλειος καιρός και ξεκινάμε την ειδική με πολύ κέφι. αλλά στην πρώτη φουρκέτα, στα φρένα έσπασε η βάση σαζμαν στο 106 μου και στο σημείο βγήκαν και βαλβολίνες. τη φουρκέτα την πήρα με τις μπάντες αφού γλίστρησαν οι πίσω τροχοί στα λάδια!

αφού κατάλαβα τι έγινε, ανέβηκα χαλαρά επάνω και απλώς... πάρκαρα το 106. μετά το 1ο σκέλος κατεβήκαμε κάτω στα service και εκεί πιάσανε το αυτοκίνητο οι μηχανικοί του Μαυροδή που είναι από Αθήνα! όπως έμαθα ενώ μαζί βοηθούσε και ο Αννίβας που.. και αυτός είναι από Αθήνα! :P και κατάφεραν να δέσουν το σαζμαν με σύρμα - προσφορά του Βάτσου !


Η επισκευή άντεξε όχι μόνο για να κάνω το 2ο πέρασμα και πάλι σε πολύ χαλαρό ρυθμό (δε βάλαμε και βαλβολίνες, οπότε δε \"λέρωσα\" τη διαδρομή) αλλά κατάφερα να γυρίσω το 106 πίσω στην Κοζάνη ! με μια τρύπα να είναι ανοιγμένη στο σαζμαν ! :)
Τους ευχαριστώ όλους για τη βοήθεια εκείνη την ώρα..

Πάντως είχαμε και χειρότερα, μετά το 2ο πέρασμα, είχε χάσει τα νερά του ψυγείου από ένα κολάρο που τρίφτηκε όπως είχε κάτσει στραβά το μοτέρ! αλλά και αυτό επισκευάστηκε.. επιτόπου στην Κίρκη.

Πολύ περιπέτεια για μένα και η ατυχία συνεχίζεται στην Αλεξανδρούπολη. εντύπωση μου έκανε το πόσοι θεατές χαιρετούσαν παρόλο που μας έβλεπαν με τα αλάρμ και στα δύο περάσματα!

Πασχάλη, φέρε σκόρδα λέμε !

αυτό που με πείραξε πιο πολύ είναι που 2ο αγώνα τώρα δεν έχουμε παίξει μια σωστή... μάχη στην κατηγορία!<br><br>Post edited by: glf, at: 2007/04/30 20:15

Παρακαλούμε Σύνδεση για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

  • Pneusport
  • Επισκέπτης
  • Επισκέπτης
17 Χρόνια 7 Μήνες πριν #1283 από Pneusport
Απαντήθηκε από Pneusport στο θέμα Re:Απ:ΡΑΛΛΥ ΑΛΕΞ/ΠΟΛΗΣ
Που ήταν παλιότερα η μαγαλύτερη κατηγορία και εχθές ήμασταν 4 αυτοκινητα.....Και στη Δράμα λίγοι πάλι ήμασταν και να δούμε στον Φιλιππα

Παρακαλούμε Σύνδεση για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
17 Χρόνια 7 Μήνες πριν #1284 από nik
Απαντήθηκε από nik στο θέμα Re:Απ:ΡΑΛΛΥ ΑΛΕΞ/ΠΟΛΗΣ
Εκει προβλέπω να είστε καμια 10ριά... Να δούμε Α7 τι θα έχει..

Nikos Koutsmanis | r40
\\\"Η προσπάθεια φίμωσης κάθε διαφορετικής άποψης αποτελεί στάση φασιστική\\\"
www.redfish.gr
rally.redfish.gr

Παρακαλούμε Σύνδεση για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

  • Pneusport
  • Επισκέπτης
  • Επισκέπτης
17 Χρόνια 7 Μήνες πριν #1285 από Pneusport
Απαντήθηκε από Pneusport στο θέμα Απ:Re:Απ:ΡΑΛΛΥ ΑΛΕΞ/ΠΟΛΗΣ
A7/N3 τι να έχει? Πάλι όλα Ε θα είναι.

Παρακαλούμε Σύνδεση για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

  • Pneusport
  • Επισκέπτης
  • Επισκέπτης
17 Χρόνια 7 Μήνες πριν #1286 από Pneusport
Απαντήθηκε από Pneusport στο θέμα Απ:Re:Απ:ΡΑΛΛΥ ΑΛΕΞ/ΠΟΛΗΣ
Να ρωτήσω κάτι τον Mavrodis. Γιατί το αυτοκίνητο φαίνεται πολύ σηκωμένο μπροστά? Το έχω δει και σε EVO έξω που σηκώνουν πολύ το μπροστινό μέρος αλλά ποιά είναι η πρακτική χρησημότητα?

[img size=150][/img] www.rallyematador.sk/rallye/photo/gal1525.jpg

[img size=150][/img] www.rallyematador.sk/rallye/photo/gal1336.jpg

Αυτοί οι δύο έιναι από τους καλύτερους ΕΒΟ στην Ευρώπη σε ασφάλτο.

Παρακαλούμε Σύνδεση για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
17 Χρόνια 7 Μήνες πριν #1287 από D.MAVRODIS
Απαντήθηκε από D.MAVRODIS στο θέμα Απ:Re:Απ:ΡΑΛΛΥ ΑΛΕΞ/ΠΟΛΗΣ
το αυτοκίνητο δεν φαίνετε σηκωμένο μπροστα αλλα είναι !! :) εάν θέλεις να είσαι νομιμος στην Ν/4 με 6άρι πρέπει να έχεις αυτά τα ύψη λόγο ομολογκασιον.αλλιώς το δηλώνεις Α/8 αλλα έτσι δεν βαθμολογίσε για το βορείου Ελλάδος.
το έχω οδηγήσει και χαμηλό και πραγματικά μεταμορφώνεται και στρίβει πολύ καλύτερα, αλλα τι να κάνεις.....υπομονή μέχρι τα χώματα;)

Παρακαλούμε Σύνδεση για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
17 Χρόνια 7 Μήνες πριν #1289 από rallycards
Απαντήθηκε από rallycards στο θέμα Απ:Re:Απ:ΡΑΛΛΥ ΑΛΕΞ/ΠΟΛΗΣ
Άντε και ο θεατής να πει τη γνώμη του...
Ενώ δεν ήταν στα υπ\'όψιν να ανέβω πάνω, τελικά αργά το βράδυ του Σαββάτου, πάρθηκε η γενναία απόφαση να το κάνουμε αυθημερόν! Εγερτήριο 5.30, και ίσα ίσα προλάβαμε να μπούμε στην ειδική για το πρώτο σκέλος (με τη βοήθεια του Χρήστου φυσικά που μας κατατόπησε καθώς πρώτη μου φορά πάνω).
Ξεκινάει ο αγώνας και ο Στρατέλης περνάει λες και δεν τον χωρούσε ο δρόμος!!! Εκπληκτικές γωνίες με το Suba αν και μάλλον αυτές τις γωνίες πλήρωσε στην κατάταξη. Εστω και έτσι όμως το θέαμα ήταν αλλού!!!
Ο Άκης επιβεβαίωσε ότι ήταν το φαβορί και οδήγησε πολύ γρήγορα και το αποτέλεσμα ήταν να βρεθεί πολύ μποστά από τους υπόλοιπους!!! Είπαμε φέτος τους πάει!!!
Μετά ο Νιόνιος. Χαίρομαι για το ότι το Evo είναι τόσο ψηλό, γιατί έτσι καταλαβαίνουμε τι γονάτισμα τρώει! Τίποτε άλλο.
Στα δίλιτρα μια από τα ίδια. Η πρώτη θέση καπαρωμένη και μάχη για τις άλλες 2 του πόντιουμ.
Εντυπωσιακά ακούστηκαν τα εμφανώς ανανεωμένα Fiesta (του nik μας) και Golf (Ανδρεάδης). Επίσης χάρηκα που ξαναείδα και τον Κωνσταντίνου!
Στα 1600 επιτέλους τερματισμός για τον Ξενοκώστα με τον Τσίτσι, συγκρατήθηκαν και το αποτέλεσμα ήρθε!
Ο glf με τον Πασχάλη ατύχησαν γμτ, και άντε να ρθει ο Φίλιππας να δούμε και λίγο επίθεση!!!
Στα μικρά ο γάτος έλειψε...
Στο 2ο σκέλος δυστυχώς έπρεπε να φύγουμε και δεν το έιδα...

Άντε τα λέμε στο Φίλιππα, και μετά it\'s Ακρόπολις time!!! :evil:

H συλλογή μου: photobucket.com/rallycardscolllection
TASOS TSIOTRAS
[img

Παρακαλούμε Σύνδεση για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

  • Pneusport
  • Επισκέπτης
  • Επισκέπτης
17 Χρόνια 7 Μήνες πριν #1291 από Pneusport
Απαντήθηκε από Pneusport στο θέμα Απ:Re:Απ:ΡΑΛΛΥ ΑΛΕΞ/ΠΟΛΗΣ
D.MAVRODIS έγραψε:

το αυτοκίνητο δεν φαίνετε σηκωμένο μπροστα αλλα είναι !! :) εάν θέλεις να είσαι νομιμος στην Ν/4 με 6άρι πρέπει να έχεις αυτά τα ύψη λόγο ομολογκασιον.αλλιώς το δηλώνεις Α/8 αλλα έτσι δεν βαθμολογίσε για το βορείου Ελλάδος.
το έχω οδηγήσει και χαμηλό και πραγματικά μεταμορφώνεται και στρίβει πολύ καλύτερα, αλλα τι να κάνεις.....υπομονή μέχρι τα χώματα;)


Σωστά αλλά βλέπω ότι και 7/8/9άρια είναι λίγο σηκωμένα σε σχέση με πίσω.Δες τις φότο που είναι ένα Α8 με κίτρινα νούμερα και ένα Ν4 στον ίδιο αγώνα. Πάντως νομίζω ότι το ΒΕ έχει κλάσεις κυβικών και όχι κλάσεων. Αλλιώς τα Ε12 δεν θα έπρεπε να βαθμολογούνται(πχ Τσέλιος, Γκούτζι κλπ) Επιπλέον ο περσυνός πρωταθλητής Στρατέλης εκανε κάποιους αγώνες (ΔΕΘ?) σαν Α8.

Παρακαλούμε Σύνδεση για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: glfrallycardspaskalip
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.359 δευτερόλεπτα
Powered by Kunena Φόρουμ