Μετά από δέκα χρόνια συνεχούς λειτουργίας, η πλατφόρμα στην οποία στηρίζεται το R40 και το φόρουμ μας ανανεώθηκαν στην τελευταία τους έκδοση. Έτσι θα μπορούμε να το χρησιμοποιούμε με τις τελευταίες ευκολίες που προσφέρουν οι νέες εκδόσεις της πλατφόρμας και για τα επόμενα 10 χρόνια
Χορταστικό το φετινό ΔΕΘ και με πολύ καλό καιρό, οπότε πιστεύω το ευχαριστήθηκαν πολύ και οι θεατές, πέρα από τα πληρώματα. Πολύς κόσμος το βράδυ και από ότι φαίνεται έχουν καθιερωθεί οι βραδυνές ειδικές στη Β. Ελλάδα.
Στον αγώνα τώρα, ο Σωτήρχος απλά ήταν 1 κλικ πάνω από τους υπόλοιπους και πήρε πανάξια και αυτή τη νίκη. Γενικά είδαμε καλά περάσματα και είδαμε μάχες σε πολλές κλάσεις. Και στα 1600αρια το ευχαριστήθηκα πάρα πολύ.
Μεγάλες εγκαταλείψεις των Κωσταντίνου στο βραδυνό Λιβάδι όταν έσβησαν τα ηλεκτρικά του αυτοκινήτου στο γεφυράκι, του Πάζη στον πρώτο Χολομώντα που έκλεισε για λίγη ώρα την ειδική και εκεί η οργάνωση συνέχισε τον αγώνα αφού καθάρισε ο δρόμος και πολύ κρίμα για τη Μαλακτάρη που πέρασε στο Λιβάδι με δύο κατεστραμένα λάστιχα και εγκατέλειψε στη συνέχεια.
Το R40 είχε... απλωθεί σε όλες τις ειδικές του αγώνα και υπάρχει πολύ υλικό σε φωτογραφίες και video που θα δούμε στη συνέχεια.
Συγχαρητήρια και στο νεαρό πλήρωμα των Καραβασίλη-Κόλαρα από τα Βράσταμα που στον 3ο αγώνα τους πήραν τη νίκη στην Α/6 με πολύ εντυπωσιακά περάσματα και κέρδισαν τον τίτλο \"Πλήρωμα του αγώνα\" από το R40.
Παρακαλούμε Σύνδεση για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Απ ότι άκουσα πλευρά σπασμένα και κλείδα σπασμένη (συνοδηγός).
Και με την ευκαιρία, επειδή έθιξες ένα θέμα που με προβληματίζει καιρό,
η όλη κατάσταση μου θυμίζει όταν οι γονείς αφήνουν το σπίτι στα παιδιά και τους λένε να είναι ήσυχοι. Και βεβαίως τα παιδιά κάνουν πάρτι.
Μόνο που εδώ δεν πρόκειται για αθώα πάρτι αλλά για ζωές και μάλιστα ζωές κάποιων ανθρώπων που πάνε εκδρομή ανέμελοι.
Και αν δεν ήταν φορτηγό και ήταν ένας οικογενειάρχης με τα παιδιά του;
Κάτι θα πρέπει να γίνει με αυτό το θέμα. Ανεξέλεγκτοι δεν μπορούμε και το αποδεικνύουμε σε κάθε αγώνα, είτε με ατυχήματα, είτε βρίζοντας ο ένας τον άλλον γιατί βρέθηκε απέναντί του είτε αφήνοντας πίσω δυσαρεστημένους κατοίκους της περιοχής.
Και δεν αναφέρομαι μόνο στο συγκεκριμένο πλήρωμα, αλλά για το 90% των αγωνιζομένων συμπεριλαμβανομένου και του εαυτού μου.
Και να θες δεν αγιάζεις. Ο ένας θα δει τον άλλον και θα \"πάει\" κι αυτός, γιατί απλά κανείς δεν ελέγχει και κανείς δεν τιμωρεί.
Νομίζω ότι θα πρέπει να υπάρξουν τιμωρίες σκληρές μεν, αλλά ανεπιτήδευτες δε και εφαρμόσιμες σε ΟΛΟΥΣ. Ας είναι και GRONHOLM (τυχαίο).
Γιατί αλλιώς δεν λειτουργεί.
(π.χ. Πρώτη επισήμανση 5\' ποινή, 2η επισήμανση 3μήνες αφαίρεση licence χωρίς αναστολή. )
Θα πρέπει να γίνουμε πιο σκληροί αν θέλουμε να συνεχίσουμε να έχουμε αγώνες.
Nikos Koutsmanis | r40
\\\"Η προσπάθεια φίμωσης κάθε διαφορετικής άποψης αποτελεί στάση φασιστική\\\"
www.redfish.gr
rally.redfish.gr
Παρακαλούμε Σύνδεση για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Για να αστειευτούμε και λίγο,το μόνο καλό με όλα αυτά είναι ότι τα σημεία που θα έβγαζαν χώματα στον αγώνα, φάινόταν ήδη από τις \"αναγνωρίσεις\" όπου κάποιοι είχαν φροντίσει να πλακωθούν στις μπούκες....
Εν πάσει περιπτώσει συμφωνώ με τις προηγούμενες τοποθετήσεις.
Λύση δεν πιστεύω ότι μπορεί να δοθεί, παρά μόνο εάν θα μπορούσαν κάποτε να ισχύσουν τα παρακάτω 3:
1. Επιλογή (όσο το δυνατόν) καινούριων διαδρομών, ή εν πάση περιπτώση διαδρομών που έχουν να χρησιμοποιηθούν σε αγώνα πολλά χρόνια.
2. Ανυπαρξία διαρροών (πληροφόρησης προς φίλους και γνωστούς) των διαδρομών αυτών πριν το διάστημα των επίσημων αναγνωρίσεων.
3. Ουσιαστική αστυνόμευση από την οργάνωση, με χρήση ραντάρ ή εναλλακτικά με χρήση απλής βιντεοκάμερας.
Στην ουσία αυτό που δεν πιστεύω ότι θα γίνει ποτέ στην Ελλάδα είναι το 2.
αυτό που δεν καταλαβαίνω είναι τι τις θέλει κάποιος τόσες δοκιμές σε ειδικές που τρέχουν αυτούσιες εδώ και τόσα χρόνια. άντε, πες οτι στρώθηκε ο Χολομώντας, αλλά αυτό έγινε και από τότε τρέξανε 3 ράλλυ στην ειδική.
οι νυχτερινές δε νομίζω να αλλαξανε.... τόσες δοκιμές τι σκοπό έχουν?
αν είναι να πάρουμε και το τελευταίο δέκατο της διαδρομής, το σπόρ λέγεται αναβάσεις και όχι ράλλυ !
εκεί θα κλείσει η διαδρομή για τους συμμετέχοντες και για ΔΟΚΙΜΑΣΤΙΚΑ, χωρίς να γίνεται της ανωμαλίας στο βουνό.
αλλά είναι ΑΝΑΒΑΣΗ, όχι ΡΑΛΛΥ
Κώστα, αν βγούν νέες διαδρομές τότε φαντάσου τι... αναγνώριση έχει να γίνει...
Παρακαλούμε Σύνδεση για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.