Μετά από δέκα χρόνια συνεχούς λειτουργίας, η πλατφόρμα στην οποία στηρίζεται το R40 και το φόρουμ μας ανανεώθηκαν στην τελευταία τους έκδοση. Έτσι θα μπορούμε να το χρησιμοποιούμε με τις τελευταίες ευκολίες που προσφέρουν οι νέες εκδόσεις της πλατφόρμας και για τα επόμενα 10 χρόνια
Γεια και χαρά!
Ήθελα να πω κατ\'αρχήν να μην είμαστε απόλυτοι για το θέμα του Πλάγου μιας κι από προσωπική εμπειρία με φορτηγό που κινούνταν στον Ταξιαρχη όντας υπερφορτωμένο με ξύλα ,στη μέση του δρόμου και μην δίνοντας καμία σημασία στην ύπαρξή μου ούτε στο γεγονός ότι γέμιζε το δρόμο και το καπό μου με κλαριά και ξύλα που έπαγε στο πέρασμα του χτυπώντας τα δέντρα περιφερειακά του δρόμου.
Από κει και πέρα .
Όλα πήγαν μια χαρά φέτος για μας από μηχανικής αλλά και οργανωτικής πλευράς αν εξαιρέσουμε την απλή του Σαββατου και το 2ο service in που μας έδωσαν χρόνους της 1ης Παλαιόχωρας!
Οι ειδικές δικαιολογημένα φημισμένες ...και του χρόνου εννοείται για καλίτερη τριβή και ακόμα περισσότερη ευχαρίστηση.
ΜΠΡΑΒΟ στους Καραβασίλη Κολλαρά
ΜΠΡΑΒΟ στον Παρταλιό !!!! Με περισσότερη εξοικείωση με το ανακατευτήρι ... ακόμα καλίτερα.
ΜΠΡΑΒΟ στον hyperion ..άμα κάνεις κάτι με το θέμα που συζητήσαμε .... θα σουν μισό+ λεπτό κάτω!!!
ΚΡΙΜΑ για τον Πάζη !!! Θα χαζεύαμε αν συνέχιζε!!!
Ευχαριστούμε λοιπόν για την φιλοξενεία και εις το επανιδειν...
Συγχαρητήρια και σε σένα για το εντυπωσιακό πλασάρισμα με το Ν2!!
Θυμήθηκα παλαιότερες καλές μας εποχές στη Ν2 που \"σκοτωνόμασταν\" με τα άλλα καλά παιδιά (glf θυμάσαι?.....)
Ίσως τελικά αυτό το αυτοκίνητο να αγγίζει το τέλειο αν το εξελίξεις στα όρια της Ν2 (χαμηλό βάρος, σχέσεις κλπ).
Και πάλι συγχαρητήρια λοιπόν και να ευχηθώ και του χρόνου να τα πούμε από κοντά.
Παρακαλούμε Σύνδεση για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Καλησπέρα και απο μένα
4η χρονια που παρακολουθω το ΔΕΘ και απο τη πλευρα του θεατή εμεινα ικανοποιημενος από τα περασματα που είδα. Τα περι ατυχηματος, στις δοκιμες απο το 2ο πληρωμα της ελληνικης αστυνομιας (αν δεν κανω λαθος)ασχολιαστα. παντου αλλου το κανανε γαργαρα, μονο εδω αναφερθηκε. περαστικα στο πληρωμα τουλαχιστον και με το καλο να ξαναγυρισουν.
Εκτος απο Σωτηρχο και λίγο Παπαδημητριου όλα τα υπολοιπα 4κινητα θηρια που \"εντυπωσιαζουν\", αδιαφορουσαν για τις γραμμες, περνουσαν οτι να ναι και βασιζονταν μονο στη πολυ δυναμη τους ωστε να βρεθουν ψηλα στην καταταξη.
Φαινεται στο Σωτηρχο εχει μεινει η συνηθεια από τα παλαιοτερα αγωνιστικα του, και γιαυτο παιρνει τους αγωνες αερα, γιατι εκμεταλλευεται όλο το πλατος του δρομου, δεν επαναπαυεται μονο στη δυναμη του ΕVO, το οποιο πρεπει να ειναι πολυ καλα στημενο.
Απο κει και περα όσο αφηναμε την 4κινηση τοσο πιο εντυπωσιακα και οριακα περασματα βλεπαμε απο πιο \"αδυναμα\" αγωνιστικα και λιγοτερο εντυπωσιακα στο ευρυ κοινο. Κριμα για Κωνσταντινου και Παζη, θα ειχανε τρομερο αγωνα, ευχες να ανακαμψουν. Ζαχος, τι να πεις, πολυ καλως και ουσιωδης. Κοσμοπουλος, παλι καλα που εφερε τετοιο αμαξι και δεν μπηκε στο τριπακι EVO, φαινοταν ομως οτι το Clio ηθελε μια πανω, επιφυλλασομαστε για όταν δεσει με το αμαξι του.Στα 1600αρια ωραια μαχη, φαινονταν τα χερια...
Φανταστειτε όμως αντι για τα 10 περιπου 4κινητα να ταν μπροστοκινητα 2λιτρα...
Προσωπικα θα μου αρεσε περισσοτερο.
Αυτα, αν και λίγο αργα.
Υ.Γ. Συνεχιστε την καλη δουλεια εδω στο R40
Παρακαλούμε Σύνδεση για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.