Μετά από δέκα χρόνια συνεχούς λειτουργίας, η πλατφόρμα στην οποία στηρίζεται το R40 και το φόρουμ μας ανανεώθηκαν στην τελευταία τους έκδοση. Έτσι θα μπορούμε να το χρησιμοποιούμε με τις τελευταίες ευκολίες που προσφέρουν οι νέες εκδόσεις της πλατφόρμας και για τα επόμενα 10 χρόνια
Εγω μπορω να πω οτι το χτεσινο σπριντακι μου αφησε καλές εντυπωσεις,αν εξαιρεσουμε φυσικα τα ατυχηματα
Ειδαμε πολύ καλα περασματα,και μαλλον πολύ κεφατοι ήταν και οι συμμετεχοντες.Βοήθησε και ο καιρος,που ηταν ανοιξιάτικος.
Η ατρακσιόν η χτεσινη ήταν η mercedes 190 2.5-16 EVO2.Που βρεθηκε αυτο το αμαξι στην Ελλάδα δεν ξερω,εγω πάντως πρωτη φορα αντικρυζω ενα τετοιο σε αγωνα.Ευχομαι να βλέπω αυτη την κούκλα συχνα
Παρακαλούμε Σύνδεση για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Ήδη από τώρα έχουν ξεκαθαρίσει τα πράγματα στις πιο πολλές κατηγορίες παρά το ότι απομένει το Ράλλυ Δημόκριτος που με το διπλό συντελεστή του δίνει 40 βαθμούς σε κάθε νικητή κατηγορίας.
Κυπελλούχος Βορείου Ελλάδος για το 2008 είναι ο Άκης Καλούδης και μάλλον θα τον ακολουθήσει και ο Σπύρος Ρούφος παρά το ότι δεν έτρεχε χθες στη Δράμα. Είναι φυσικά κυπελλούχοι και στην ξεχωριστή κατηγορία άνω των 2000 κ.ε.
Στα δίλιτρα Κυπελλούχοι για πολλοστή φορά θα είναι οι \"Χριστόφορος\" - Τηλιόπουλος.
Στα 1600 ο Παρταλιός δεν σημείωσε τερματισμό και έτσι παραμένει πρώτος ο Καμπουγιάννης με 106 βαθμούς, δεύτερος ο Παρταλιός με 83 και τρίτος ο Αργυρίου με 77.
Στα 1400 ο Βραχάτης με τη χθεσινή νίκη είναι στους 138 βαθμούς και ακολουθεί ο Κυπαρισσάς με 113 και μεγάλη διαφορά με τον.. Μάστορα που αμφιβάλλω αν το ξέρει ότι είναι τρίτος στο Κύπελλο :laugh:
Παρακαλούμε Σύνδεση για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Στο site της ΕΘΕΑ όσον αφορά το κύπελλο Β.Ελλάδος γράφει :
\"Oι περιοχές κατοικίας των αγωνιζομένων είναι η Mακεδονία, η Θράκη και η Θεσσαλία. Για την απονομή αυτών των τίτλων βαθμούς παίρνει ο οδηγός και ο συνοδηγός του αυτοκινήτου μόνον εφόσον και οι δύο κατοικούν στις παραπάνω περιοχές. Θα καταστρώνεται ιδιαίτερη γενική κατάταξη μεταξύ των πληρωμάτων που δικαιούνται βαθμούς, εφόσον όμως εκκινήσουν τουλάχιστον 8 αμιγή πληρώματα για την κατηγορία (N - A - Ε- Ιστορικά).
Προκειμένου να προσμετρήσουν οι βαθμοί για τον αντίστοιχο τίτλο θα πρέπει υποχρεωτικά να αναγράφεται στη δήλωση συμμετοχής του αγώνα η περιοχή κατοικίας των πληρωμάτων.
H περιοχή κατοικίας των πληρωμάτων θα πιστοποιείται από την αγωνιστική άδεια\"
Στο ράλι Βέροιας βαθμολογήθηκαν και πληρώματα από άλλη γεωγραφική τοποθεσία, μια που τα Γιάννενα βρίσκονται στην Ηπειρο.
Τι θα γίνει σε περίπτωση που κάποιος τίτλος παιχτεί στο βαθμό και αναλόγως την ερμηνεία θα υπάρχει διαφορετικός νικητής? Τελικά τι θα ισχύσει? Καλό είναι να ξεκαθαριστεί πριν τον τελευταίο αγώνα.
Στο site της ΕΘΕΑ όσον αφορά το κύπελλο Β.Ελλάδος γράφει :
\"Oι περιοχές κατοικίας των αγωνιζομένων είναι η Mακεδονία, η Θράκη και η Θεσσαλία. Για την απονομή αυτών των τίτλων βαθμούς παίρνει ο οδηγός και ο συνοδηγός του αυτοκινήτου μόνον εφόσον και οι δύο κατοικούν στις παραπάνω περιοχές. Θα καταστρώνεται ιδιαίτερη γενική κατάταξη μεταξύ των πληρωμάτων που δικαιούνται βαθμούς, εφόσον όμως εκκινήσουν τουλάχιστον 8 αμιγή πληρώματα για την κατηγορία (N - A - Ε- Ιστορικά).
Προκειμένου να προσμετρήσουν οι βαθμοί για τον αντίστοιχο τίτλο θα πρέπει υποχρεωτικά να αναγράφεται στη δήλωση συμμετοχής του αγώνα η περιοχή κατοικίας των πληρωμάτων.
H περιοχή κατοικίας των πληρωμάτων θα πιστοποιείται από την αγωνιστική άδεια\"
Στο ράλι Βέροιας βαθμολογήθηκαν και πληρώματα από άλλη γεωγραφική τοποθεσία, μια που τα Γιάννενα βρίσκονται στην Ηπειρο.
Τι θα γίνει σε περίπτωση που κάποιος τίτλος παιχτεί στο βαθμό και αναλόγως την ερμηνεία θα υπάρχει διαφορετικός νικητής? Τελικά τι θα ισχύσει? Καλό είναι να ξεκαθαριστεί πριν τον τελευταίο αγώνα.
σωστή η παρατήρηση..
Παρακαλούμε Σύνδεση για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.