Μετά από δέκα χρόνια συνεχούς λειτουργίας, η πλατφόρμα στην οποία στηρίζεται το R40 και το φόρουμ μας ανανεώθηκαν στην τελευταία τους έκδοση. Έτσι θα μπορούμε να το χρησιμοποιούμε με τις τελευταίες ευκολίες που προσφέρουν οι νέες εκδόσεις της πλατφόρμας και για τα επόμενα 10 χρόνια
Ρε παιδιά, τι καθόμαστε και λέμε τώρα...
Σωστά και η υποχρέωση του αγωνιζομένου είναι να μην χτυπάει τα λάστιχα, αλλά αν κάποιο πλήρωμα κάνει το λάθος και τα χτυπήσει, ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Ο ΡΗΜΑΔΗΣ Ο ΚΡΙΤΗΣ ΝΑ ΤΑ ΒΑΛΕΙ ΣΤΗ ΘΕΣΗ ΤΟΥ?????????????????? Είναι δυνατόν να τοποθετήσεις σικέιν και να μην υπάρχει κριτής εκεί???? Δηλαδή αν το χάσει ένας στα φρένα και σκορπίσει τα λάστιχα παντού, έτσι θα μείνουν? Καθαρό οργανωτικό λάθος!!! Άντε για να τελιώνει η υπόθεση...
ε κριτής θα υπήρχε Τάσσο, αν δεν υπήρχε θα το είχαμε μάθει πιστεύω.
μπορεί να ήταν κοντά τα δύο αγωνιστικά και να μην προλάβαινε ο κριτής να τα ξανατοποθετήσει. (και πάλι παίρνω το χειρότερο σενάριο)
Eμ άντε και ήταν εκεί ο κριτής, οι σημαίες που είχε μαζί του που ήταν για να ειδοποιήσει το επερχόμενο αυτοκίνητο αφού δεν πρόλαβε να βάλει το λάστιχο πίσω?
...
Τα ( σλάλομ ) όπως αναφέρεσθε είναι τοθετημένα σε συγκεκριμένο σημείο για να μειώνουν την ταχύτητα των αυτοκινήτων (ωστε να πέφτει η μέση ωριαία ταχύτητα στήν ειδ. διαδρομή ) και πάντα ειναι σημειωμένα στό road-book , δεν εμφανήσθηκαν ξαφνικά μπροστά σας . Αλλες φορές ειναι λάστιχα και άλλες φορές ειναι αχυρόμπαλες. ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ ΤΟΥ ΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΟΥ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΤΑ ΧΤΥΠΑΕΙ.
...
Σας ευχαριστώ για την κατανόηση σας που βλέπω τα πράγματα απο άλλη σκοπιά.
με την ίδια λογική που τα σικαίην δεν.. ξεφυτρώνουν στους οδηγούς, το ίδιο κάνουν και οι μπαριέρες που επίσης είναι τοποθετημένες σε συγκεκριμένα σημεία και επίσης δεν πρέπει να τις.. ακουμπούν οι οδηγοί.
για να δούμε και μια άλλη.. οπτική, ας συζητήσουμε το λόγο που μπαίνουν τα σικαίην. προφανώς είναι για λόγους ασφαλείας. σε πολύ γρήγορα κομμάτια χαμηλώνουμε ταχύτητα πριν από κάποια στροφή ή άλλο ενδιαφέρον σημείο.
ΠΡΟΒΛΕΠΕΙ δηλαδή ο υπεύθυνος ασφαλείας ότι εκεί μπορεί να γίνει η.. στραβή.
Σε ένα σημείο που τα πάντα είναι... σταθερά και ΠΡΟΒΛΕΠΕΙ ότι ΚΑΠΟΙΟ πλήρωμα (βάζω και το συνοδηγό μέσα) μπορεί να κάνει τη λαλακία του.
αφού λοιπόν ΠΡΟΒΛΕΠΕΙ για να σε κόψει για την ευθεία για ένα ΕΝΔΕΧΟΜΕΝΟ λάθος σου,
είναι τόσο δύσκολο να ΠΡΟΒΛΕΨΕΙ για ένα ΕΝΔΕΧΟΜΕΝΟ λάθος σου στο ίδιο το σικαίην?
για δείτε το και λίγο έτσι..
γιατί το να λέμε στο πλήρωμα ότι το να φύγει σε οποιοδήποτε σημείο της διαδρομής είναι κατανοητό αλλά να φύγει στο σικαίην είναι κατακριτέο για μένα είναι τελείως off.. η δουλειά μας στην ειδική είναι να κερδίσουμε το ΔΕΚΑΤΟ και να περάσουμε από όπου περνάει...
ελπίζω να τοποθετηθούν και άλλοι για να δούμε ποιανού η λογική είναι η πιο.. κοινή!
Νίκο, συμφωνώ μαζί σου και επειδή ΔΕΝ θέλω να αντιμετωπίσω τέτοιο ατύχημα στον δικό μας αγώνα (ραλλυ Φιλιππος), εγώ πρώτος θα προτείνω να καταργηθούν!!!
Εξάλλου τόσα χρόνια που δεν τα χρησιμοποιούσαμε έγινε κανένα ατύχημα σ\'αυτά τα σημεία?
Ποτέ μην λογομαχείς με έναν βλάκα...
Θα σε ρίξει στο επίπεδό του και θα σε νικήσει λόγω πείρας ! ! !
Παρακαλούμε Σύνδεση για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
THA ERTHO SE EPAFI ME TO DHIKITIKO SIMBOYLIO THS DRAMAS GIA NATOYS BOITHISOYME NA KANOYN TOY XRONOY TO KALITERO AGONA (PREPI NA BOHTHAME THS LESXES KAI APO TA LATHI TOYS NA GINOYN KALITERES.
Παρακαλούμε Σύνδεση για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
όταν τρέχουμε σε δύσβατα μέρη πρέπει να υπάρχει ενημέρωση και της τοπικής ΕΜΑΚ, κάποιο σύλλογο Διάσωσης, ώστε να μπορεί να μας βγάλει από το γκρέμι. Πάντα σκεφτόμαστε ΤΟ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ ΔΥΝΑΤΟ ΣΕΝΑΡΙΟ!
Πάρα πολύ σωστό. Φίλος που ήρθε να με δει από Καβάλα και είναι μέλος της τοπικής ΕΜΑΚ και του Ερυθρού σταυρού επικοινώνησε με τους τοπικούς αντίστιχους φορείς την στιγμή του ατυχήματος και πληροφορήθηκε ότι ουδέποτε κανένας τους είχε ειδοποιήσει για την διεξαγωγή του αγώνα. Αν το είχε κάνει θα ήταν όπως μας είπαν πολύ εύκολο για αυτούς να έχουν 2-3 τζιπ με πληρώματα έτοιμα να βοηθήσουν σε περίπτωση ανάγκης.
ολα ειναι καλα αλλα μηπως θα επρεπε αντη για παρατιρησεις μηπως θα επρεπε να κανουμε προτασης για καλιτερους αγωνες.Δειτε το βιντεο απο το σπρηντ Τρηκαλων και πεστε μου τη θα κανουν με τις μεγαλες ευθειες και αν εχει μπαργιερες σε μια διαδρομη παρομια με της Δραμας.Εχουμε κανενα νεο απο Αλεξανδρουπολη[παροχες,ειδικες,εναρξει εγραφων σειμετοχεις]
Παρακαλούμε Σύνδεση για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Δείτε την απάντηση του ΣΟΑΑΒΕ που είχαμε ακούσει και την προηγούμενη εβδομάδα στο δικτυακό ραδιόφωνο.
Εκεί ο Σάββας Μαυροματίδης αποκάλυψε ότι το μόνο νοσοκομειακό όχημα ήταν ελλιπώς εξοπλισμένο μιας και ήταν από ψυχιατρική κλινική και δεν είχε νάρθηκες και τα υπόλοιπα απαραίτητα υλικά, το φορείο σε κακή κατάσταση και το καλύτερο από όλα ήταν ότι ο γιατρός του αγώνα δεν ήταν μαζί με το ασθενοφόρο μετά την έξοδο του πληρώματος και την παραλαβή τους από την πλαγιά, αλλά είχε παραμείνει στην εκκίνηση του αγώνα.
όπως είδαμε δεν είχε προετοιμαστεί ούτε η τοπική ομάδα διάσωσης οπότε όπως καταλαβαίνουμε η παροχή βοήθειας στην πλαγιά έγινε από μη... ειδικούς που και πιο αργά ανέβασαν το πλήρωμα επάνω στο δρόμο και πιο επικίνδυνα. ευτυχώς που δεν είχαν κάτι το σοβαρό γιατί τώρα θα λέγαμε πολύ χειρότερα πράγματα...
Προσπαθείστε να καταλάβετε που και πως ΑΓΩΝΙΖΟΜΑΣΤΕ.
Μετά πάμε στο επίμαχο σικαίην. Δυστυχώς έμαθα και από πληρώματα ότι ο κριτής δεν βρισκόταν στη θέση του, παρά στην επόμενη στροφή πιο κάτω....
Εδώ είναι επίσης μέγιστο λάθος και δυστυχώς σιγά σιγά φαίνεται ότι δεν υπήρξε σωστός έλεγχος της διαδρομής, τόσο από τα 0 που ανέβηκαν όσο και από τον Αλυτάρχη. Στο road book ορίζονται τα σημεία που υπάρχουν κριτές. Τα έλεγξε αυτά κάποιος το πρωί της Κυριακής ?
Στην απάντηση του ΣΟΑΑΒΕ γίνεται επίσης λόγος για το πλάτος του σικαίην. Και εδώ το ίδιο ρωτάω, ποιος τα έλεγξε όλα αυτά πριν την εκκίνηση του αγώνα.
Το πλήρωμα βέβαια επικεντρώνεται στο ότι αν δεν υπήρχε το σικαίην δε θα συνέβαινε τίποτα. Αλλά το να μπει σικαίην και να μη φυλάσσεται είναι 1000 φορές πιο επικίνδυνο για πρόκληση ατυχήματος όπως και έγινε.
Η κουβέντα έχει φύγει σε πολύ πιο σοβαρό επίπεδο από το επίδεδο της.. εκλογής της θέσης ενός σικαίην (που συνεχίζω να επιμένω ότι πρέπει να έχει χώρο αποφυγής σε ενδεχόμενο λάθος του πληρώματος. όχι κάνω λάθος και φεύγω κάτω....)
έχω δει βιντεάκι σε ιταλικό αγώνα που είχαν βάλει σικαίην πριν από κατηφορική φουρκέτα και ένα αυτοκίνητο κόλλησε τα φρένα του, έπεσε στα εμπόδια και έφυγε στην άκρη του δρόμου καταλήγοντας στην.. έξοδο της φουρκέτας με την οροφή! δεν υπήρχε μέρος να πάει ούτε δεξια, ούτε αριστερά. το πρώτο πράμα που σκέφτηκα ήταν \"ποιος πήγε και στο έστησε εκεί το σικαίην\"
Παρακαλούμε Σύνδεση για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Δείτε την απάντηση του ΣΟΑΑΒΕ που είχαμε ακούσει και την προηγούμενη εβδομάδα στο δικτυακό ραδιόφωνο.
Εκεί ο Σάββας Μαυροματίδης αποκάλυψε ότι το μόνο νοσοκομειακό όχημα ήταν ελλιπώς εξοπλισμένο μιας και ήταν από ψυχιατρική κλινική και δεν είχε νάρθηκες και τα υπόλοιπα απαραίτητα υλικά, το φορείο σε κακή κατάσταση και το καλύτερο από όλα ήταν ότι ο γιατρός του αγώνα δεν ήταν μαζί με το ασθενοφόρο μετά την έξοδο του πληρώματος και την παραλαβή τους από την πλαγιά, αλλά είχε παραμείνει στην εκκίνηση του αγώνα.
όπως είδαμε δεν είχε προετοιμαστεί ούτε η τοπική ομάδα διάσωσης οπότε όπως καταλαβαίνουμε η παροχή βοήθειας στην πλαγιά έγινε από μη... ειδικούς που και πιο αργά ανέβασαν το πλήρωμα επάνω στο δρόμο και πιο επικίνδυνα. ευτυχώς που δεν είχαν κάτι το σοβαρό γιατί τώρα θα λέγαμε πολύ χειρότερα πράγματα...
Προσπαθείστε να καταλάβετε που και πως ΑΓΩΝΙΖΟΜΑΣΤΕ.
Μετά πάμε στο επίμαχο σικαίην. Δυστυχώς έμαθα και από πληρώματα ότι ο κριτής δεν βρισκόταν στη θέση του, παρά στην επόμενη στροφή πιο κάτω....
Εδώ είναι επίσης μέγιστο λάθος και δυστυχώς σιγά σιγά φαίνεται ότι δεν υπήρξε σωστός έλεγχος της διαδρομής, τόσο από τα 0 που ανέβηκαν όσο και από τον Αλυτάρχη. Στο road book ορίζονται τα σημεία που υπάρχουν κριτές. Τα έλεγξε αυτά κάποιος το πρωί της Κυριακής ?
Στην απάντηση του ΣΟΑΑΒΕ γίνεται επίσης λόγος για το πλάτος του σικαίην. Και εδώ το ίδιο ρωτάω, ποιος τα έλεγξε όλα αυτά πριν την εκκίνηση του αγώνα.
Ο υπεύθυνος ασφαλείας του αγώνα ελέγχει μόνο τη διαδρομή; Μήπως θα έπρεπε να ελέγχει και άλλα πράγματα που ορίζονται απο την λέξη ασφάλεια όπως τα ασθενοφόρα, ομάδα απεγγλόβισης κλπ;
Nikos Koutsmanis | r40
\\\"Η προσπάθεια φίμωσης κάθε διαφορετικής άποψης αποτελεί στάση φασιστική\\\"
www.redfish.gr
rally.redfish.gr
Παρακαλούμε Σύνδεση για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.