νομίζω ότι από αυτή την \"κόντρα\" θα βγει κάτι καλό και ελπίζω αυτό να είναι ασφαλέστεροι αγώνες
αυτό το πράγμα με το σικειν δεν μπορώ να το καταλάβω..δεν άκουσα κανέναν αγωνιζόμενο να λέει ότι συμφωνούσε με αυτό το σικειν και όμως δεν μαζευτήκαμε να μιλήσουμε σε κάποιον και το βάρος αυτής της κίνησης πέφτει σε αυτούς που είχαν τρέξει και πέρυσι (μια και αρκετοί το αντιμετωπίσαμε φέτος το συγκεκριμένο σικειν). Το ότι δεν υπάρχει έξοδος διαφυγής είναι όντως ένα θέμα, το ότι δεν υπήρχε αρμόδιος φορέας να μας προστατέψει σε περίπτωση ατυχήματος (σοβαρού ή όχι) είναι ένα θέμα. Το πού θα βάζανε να εκκινήσει το renault 5 είναι ένα θέμα, το τί ώρα μας δόθηκε (εκκίνησης ή παρουσίασης στο ΣΕΧ) είναι ένα θέμα και μπορώ να συνεχίσω με πολλά ακόμα παραδείγματα. Το χειρότερο είναι ότι αυτά όμως προκύπτουν συνέχεια και σε κάθε αγώνα!!
Απ\'ότι φαίνεται η αγάπη στο σπορ δεν φτάνει, χρειάζεται και γνώση για να
ΣΧΕΔΙΑΣΤΕΙ ένας αγώνας. Γιατί χρειάζεται σχεδίαση και λεπτομερής εμπεριστατωμένη τεκμηρίωση για το κάθε τί. Και η γνώση δεν λείπει μόνο από τους οργανωτές λείπει και από εμάς του αγωνιζόμενους και για αυτό το λόγο δεν μπορώ να κατηγορήσω τους πρώτους..εαν εγώ δεν ξέρω πώς να προστατευτώ πώς μπορώ να διεκδικήσω την προστασία αυτή?
επανέρχομαι στο θέμα του σικειν. ΕΑΝ πχ εγώ (ή κάποιος τελος παντων ο οποίος παίρνει στα σοβαρά την ασφάλεια του) γνώριζα το ΠΩΣ ΠΟΥ ΓΙΑΤΙ πρέπει να είναι το σικειν θα γκρίνιαζα (μια και είναι στην φύση μου η γκρίνια).Με λίγα λόγια αντί στις αναγνωρίσεις να περνάω έτσι απλά και να λέω \"να μωρέ προσοχή λίγο στα φρένα...και λίγο στην έξοδο\" έπρεπε να σταματήσω να δω τί στο διάολο γίνεται από κάτω σε περίπτωση μου γλυστρίσει..και ντροπή μου γιατί είναι το risk assesment το σπούδασα
Το δέσιμο των ελαστικών, που τελικά είναι ακατάλληλα απ\'ότι φαίνεται, πρέπει να είναι σχολαστικό και συγκεκριμένο. Το γνώριζαν οι άνθρωποι? Εμείς το γνωρίζουμε?
Και στο Κένταυρος είχε σικειν αλλά ήταν τύπου \"S\" και εαν έφευγες, θα ήταν στα φρένα μια ήταν μετά από στροφή με πολλά, θα έφευγες στο χωράφι και όχι στο γκρεμό. Και στα Γιάννενα είχε αλλά ήταν τύπου Τζέρσεϊ με τέλεια είσοδο και έξοδο!
Καταλήγω μια και πήρα φόρα πάλι ότι όλα ξεκινάνε και τελειώνουν σε εμάς τους αγωνιζόμενους. Μας λείπει η γνώση. Τότε μόνο θα προστατευτούμε σωστά.
Ίσως το σικειν ήταν λάθος αλλά μίλησε κανένας?? Θα έπρεπε να είναι ενδιάμεσος εκεί να βολέψει τα λαστιχα γιατί είναι λογικό κάποιο αυτοκίνητο να τα μετακινήσει, για το ασθενοφόρο δεν θα μιλήσω..το αφήνω ασχολίαστο μια και σε κάθε αγώνα αυτό είναι το πρόβλημα μας.
Εαν αυτή την φορά τα πράγματα τα πάρουμε πρώτα εμείς σοβαρά και ενημερωθούμε τότε και μόνο τότε θα βγει κάτι πραγματικά καλό. Και το λέω αυτό γιατί όλοι θα αναλωθούν στην προσωπική κόντρα μεταξύ του δύο πολύ αξιόλογων κυριών και όχι στην ουσία του πράγματος που είναι η ασφάλεια των αγώνων.
Φιλικά
Μητσάκος