Μετά από δέκα χρόνια συνεχούς λειτουργίας, η πλατφόρμα στην οποία στηρίζεται το R40 και το φόρουμ μας ανανεώθηκαν στην τελευταία τους έκδοση. Έτσι θα μπορούμε να το χρησιμοποιούμε με τις τελευταίες ευκολίες που προσφέρουν οι νέες εκδόσεις της πλατφόρμας και για τα επόμενα 10 χρόνια
ωραίος αγώνας σήμερα όμως το κυνήγι σε πολλές κλάσεις έφερε και πολλές εγκαταλείψεις, πάρα πολλές θα έλεγα. Οι δύο πρώτοι ήταν και πάλι σε δικό τους αγώνα και ο Σωτήρχος επικράτησε παρά την πρώτη του συμμετοχή στον αγώνα.
Κρίμα όμως για τις εγκαταλείψεις των \"γρήγορων\" που κυνηγάνε σε κάθε αγώνα. Με τον Πάζη μας κόπηκαν τα πόδια από τις πρώτες αναφορές, όμως ευτυχώς γρήγορα μάθαμε ότι όλα ήταν καλά.
Κρίμα πάντως που δεν ανέβηκαν πιο πολλά πληρώματα για να δούμε αγώνα με τα.. όλα του.
Συγχαρητήρια και στους Γιαννιώτες που πήγαν πολύ καλά για αγώνα που νομίζω τρέχανε για πρώτη φορά.
Παρακαλούμε Σύνδεση για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Πολλές εγκαταλείψεις. Είχα πολύ καιρό να δω τόσο ανάποδο αγώνα. Αλλά και αυτό μέσα στο παιχνίδι είναι. Ευτυχώς υπήρξαν μόνο υλικές ζημιές...
Οι δυο πρώτοι πάλι σε δικό τους αγώνα, με τον Σωτήρχο να παίρνει 5 στις 6 ειδικές (μόνο τον Αγ. Νικόλαο πήρε ο Τσολακίδης και κείνο για 0,5 δευτερόλεπτο!!!)
Και οι Γιαννιώτες πολύ καλοί (ιδίως για έναν αγώνα σαν και το Φίλιππος που οι μέσες ωριαίες ξεπερνούν τα 100χλμ/ώρα)
Όπως είπε και ο Νίκος, κρίμα που δεν είδαμε περισσότερα πληρώματα από κάτω... (όχι ότι θα άλλαζε κάτι στο αποτέλεσμα, πάλι οι δυό τους θα πάλευαν :lol: )
τα δύο πρώτα video του αγώνα από τη νύχτερινή ειδική και τον Άγιο Νικόλαο είναι έτοιμα και παίζουν στα άρθρα του αγώνα. Αργότερα στη βδομάδα θα έχουμε και επιπλέον video και τη gallery του αγώνα.
Παρακαλούμε Σύνδεση για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Η έξοδος των Παζη-Λυμπέρη, έγινε από χώματα σε μια 3η δεξιά και το αυτοκίνητο έφυγε με πολλά πάνω στο ανάχωμα.
Η επόμενη διέλευση ήμασταν εμείς αφού οι Κωνσταντινίδης - Κωνσταντινίδης είχαν εγκαταλείψει στην αρχή της ειδικής και οι οποίοι έδειχναν το ΟΚ.
Φτάνοντας στο σημείο βλέπουμε το αυτοκίνητο από μακριά και τη συνοδηγό εκτός, αλλά δεν φαινόταν κάτι το ιδιαίτερο..Το σοκ ήταν μεγάλο όταν ο Λευτέρης (συνοδηγός μου) μου λέει σταμάτα έχει SOS. Σταματάμε και αποφασίζουμε ποιος θα πάει που. Πάει ο Λευτέρης στον Πάζη (ο οποίος ήταν έξω από το αυτοκίνητο ξαπλωμένος στα χόρτα) και ενώ πήγαινα για να σταματήσω τα αυτοκίνητα, μου φωνάζει φύγε στον ενδιάμεσο για ασθενοφόρο...Ευτυχώς ήταν μόνο σοκ για τον Πάζη ενώ η Λυμπέρη έχει κάποια προβλήματα με 3 σπονδύλους και θα πρέπει να μείνει με νάρθηκα για 20 μέρες.
Μεγάλο μπράβο στον συνοδηγό μου Λευτέρη Μαύρο για την ψυχραιμία που έδειξε αφού η όλη διαδικασία που ακολούθησε πριν αλλά και κατά την αναμονή του ασθενοφόρου (το οποίο ήρθε σε σύντομο διάστημα) ήταν λες και είχε τεράστια εμπειρία. Επίσης μπράβο στους Μπίστα - Μπακλώρη και σε όσους άλλους βοήθησαν μετέπειτα..
Δυστυχώς εγώ εγκλωβίστηκα 500 μέτρα μετά στο σημείο του ενδιάμεσου χωρίς οπτική ή άλλη επαφή...
Κάποιοι μετέπειτα προβληματισμοί είναι οι εξής:
Επειδή, δεν ξέρω ποια θα ήταν δική μου αντίδραση στη θέση του συνοδηγού μου ή σε περίπτωση που θα χρειαζόταν να παρέχω εγώ πρώτες βοήθειες, ή ακόμα δεν ξέρω και πόσοι από τους αγωνιζόμενους που δεν έχουν σχέση με Ιατρικά επαγγέλματα, γνωρίζουν πως να τις παρέχουν, μήπως θα πρέπει να υπάρξει ένα τέτοιο σεμινάριο.
Όλοι όσοι έχουν έξοδο ή εγκατάλειψη, θα πρέπει να είναι μπροστά στα αυτοκίνητα με το ΟΚ ή το SOS, γιατί αν δεις αυτοκίνητο χωρίς πλήρωμα εκτός, θα πρέπει να σταματήσεις, γιατί δεν γνωρίζεις την κατάσταση του πληρώματος. Αυτά μπορεί να είναι γραμμένα στους κανονισμούς, αλλά τα τονίζω από την πρόσφατη εμπειρία και από μετέπειτα προβληματισμούς.
Nikos Koutsmanis | r40
\\\"Η προσπάθεια φίμωσης κάθε διαφορετικής άποψης αποτελεί στάση φασιστική\\\"
www.redfish.gr
rally.redfish.gr
Παρακαλούμε Σύνδεση για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Συγχαρητήρια για τον τρόπο που αντιμετωπίσατε και χειριστήκατε το θεμα, καθώς επίσης συγχαρητήρια και στους αδελφούς Κωνσταντινίδη που ειδοποίησαν την Γραμματεία του αγώνα αμέσως μετά την εγκατάλειψη τους (ενώ κανένα άλλο πλήρωμα δεν το έκανε).
Ποτέ μην λογομαχείς με έναν βλάκα...
Θα σε ρίξει στο επίπεδό του και θα σε νικήσει λόγω πείρας ! ! !
Παρακαλούμε Σύνδεση για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Συγχαρητήρια για την ψύχραιμη αντίδραση όλων των πληρωμάτων που σταμάτησαν και βοήθησαν μετά την έξοδο του Πάζη.Κυριολεκτικά μας κόπηκαν τα πόδια και η ψυχολογία όλων έπεσε κατακόρυφα.Τελικά όσο \'\'διαβασμένος\'\'και να είσαι για να αντιμετωπίσεις τέτοιες καταστάσεις δεν μπορείς να ξέρεις πως θα ενεργήσεις αν δεν τις βιώσεις.Προβληματίστικα πάρα πολύ γιατι συνηδειτοποίησα απο πρώτο χέρι οτι οι αγώνες δεν είναι μόνο χρόνοι και αποτελέσματα αλλά θέλουν και υπευθυνότητα και εμπειρία για το χειρισμό δύσκολων και επικίνδυνων στιγμών.
Μεγάλο μπράβο στους Νίκο και Λευτέρη,για μένα ήταν το πλήρωμα του αγώνα.
ΕΡΩΤΗΣΗ:μήπως οι αγωνιστικές άδειες βγαίνουν λίγο εύκολα(βάζω και τον εαυτό μου μέσα για να μην παρεξηγηθώ).Μήπως αντί απλά να γίνονται σεμινάρια νέων αγωνιζόμενων να υποχρεωνόμασταν να παρακολουθήσουμε υποχρεωτικά μαθήματα οδήγησης-συνοδήγησης μαζί με θεωρητικές εξετάσεις ακόμα και για παροχές ιατρικής βοήθειας(απαντάω στο ζήτημα που πολύ σωστά έθεσε ο Νίκος) ή μήπως είμαι υπερβολικός?
Παρακαλούμε Σύνδεση για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Καλησπέρα παιδιά. Ο αγώνας ήταν πολύ καλός και από τον καιρό (αν και εγώ προτιμούσα βροχή) αλλα και από θέαμα. Συγχαριτήρια στους Σωτήρχο-Ζακχαίο που πέτυχαν μια σχετικά εύκολη νίκη. Συγχαριτήρια στους συμπολίτες \"Χριστόφορο\"-Τηλιόπουλο που πέρασαν πάρα πολυ γρήγορα και τις 2 φορές από μπροστά μας (αν και στον Τρίλοφο δεν τον είδα σε υψηλή θέση). Επίσης συγχαριτήρια σε όλους τους R40 που τερμάτισαν όλοι σε υψηλές θέσεις. Με στεναχώρησε το γεγονός της εγκατάλειψης του Πάζη, όπως και των Μπιλαδέρη,Σανιδά και Παπαδόπουλου που δόξα τον θεο τα παιδια δεν έπαθαν απολύτως τίποτα. Για την ακρίβεια ο Σανιδας και ο Μπιλαδέρης θα μπορούσαν να συνεχίσουν αλλα εκει που βγήκαν...
Υ.Γ. ο Τσέλιος να προσέχει μην τον γράψουν για άσκοπη χρήση πυρομαχικών :laugh: :laugh:
Ζημιάρικος ο φετεινός αγωνας,αλλα πιστευω οτι ήταν πολύ επιτυχημενος.
Στα \"συν\",τό όλο τήμ της ΛΑΒ που φαίνεται πάντα ορεξατο,η νυχτερινή ειδική,ο καλός καιρός και οι συμμετεχοντες
στα \"πλήν\" η ταβερνα που μας τάισε σκουπίδια την Κυριακη το απόγευμα
\"Σιδερενιοι\" στους Πάζη/Λυμπέρη που μας κοψοχωλιάσανε πρωινιάτικα.
Ανατριχιαστικο και το συμβαν του Βατσου!110 βηματα (70-80 μετρα θα πρεπει να ειναι τουλαχιστον) με τον τροχο φευγατο πριν ανεβουν στην ακρη του δρόμου και σταματησουν.Παρ\'όλα αυτα,παρεμειναν όλοι εξαιρετικα ευδιάθετοι.
Παρακαλούμε Σύνδεση για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.